De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

:x ja idd kaart het met echo ff aan, het steekt me telkens niet normaal... pff wordt er niet goed van...

all; dikke knuffel

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @Quint: ML vindt dat smeppen gewoon zo vaak mogelijk betekent.. :$ Smeppen is officieel vanaf dag 8 om de dag ofzo, maar ja, hij is pas sinds gisteren thuis, dag 11 dus. En als je een dag niet echt zin hebt, kun je nog denken, ach ja, voor een goed doel. Maar ja, als ML net thuis is, vind ik het ook lastig om te zeggen "nee schat, alleen om de dag, dus vandaag niet.." Ach ja, zorg gewoon dat we rond de vruchtbare dagen iig geklust hebben (geen muren verven dus :p)

3. Zeepaardje

ga eten koken, zwemmen en vanavond glee kijken, daarna misschien nog ff hier... knuffels

4. giraf

giraf Niet meer actief

Kwam even kijken naar echo-nieuws van Quint....
    Maar tot nu toe alles goed dus! :)
    Hartactie is inderdaad (te) vroeg, dus dat je nu niets ziet zegt nog niks!
    Dinsdag zal je vast al iets meer zien! Leuk! :)
    Is ook nog maar 1 weekje wachten.... Ik denk dat ik mijn vakantie maar ga verzetten, dat we woensdag pas vertrekken ipv zondag, want ik wil ook mee proosten met J&J champagne voor de goede echo van Quint!!!! :D:p

*ben er vanavond niet, zusje op visite!*

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Merel, hoe laat is je echo?? Ben zooo benieuwd!

Meis, hoe is het met je kleine? Heeft ze nog last van haar oorontsteking?

Vlek, was de receptie nog gezellig? 60 jaar is wel echt heel erg lang!

Giraf, wolfje (en iedereen natuurlijk) Fijne avond!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Vandaag een ziek dagje, hele dag al flinke koppijn en nu helemaal. Maar neem toch maar geen paracetamolletje. Vanaaf is ML weg en Maaike zat met dr knie tussen de planken van het bed vast. Ik hoorde haar al huilen via de babyfoon, maar dacht ik wacht nog ff. Maar het huiltje klonk al alsof ze pijn had, maar ik dacht: wat kan er nu gebeuren in een bedje. Het is vast vanwege dr knuffel die ze uit bed gegooid heeft. niet dus...och wat is dat paniek zeg! Uiteindelijk wel los gekregen door hard te duwen en plank zoveel mogelijk weg te duwen. ML heeft wel wat te horen gekregen via de telefoon, ik was zo boos dat hij er niet was...hij heeft de spierballen, ik niet! Maja, later wel weer teruggebeld dat ik het niet zo bedoelde. Maar baal wel, want hij zou op tijd thuis zijn, maar is er pas over een uur. En als je je zo beroerd voelt, dan kan ik weinig er bij hebben of de tranen komen al. En geloof me, hij is vaak veel langer weg dan hij eerst zegt. Ik krijg er af en toe een punthoofd van!

Sorry...beetje uit zitten vallen geloof ik! Ff geen zonnestraaltje nu! IK ga es ff nalezen!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Quint Meid, maar er zit dus al wel wat!! iK ga heel hard voor je duimen...jammer dat het dan nog een week duurt he voordat je weet of er een hartje klopt! Ik hoop tochzo dat alles goed is! Ik ga er gewoon van uit hoor! maar van jou spannende dagen! Hele dikke knuffel en dat de tijd mag vliegen!

@ Jadore Aaaaaaah wat een stapel kleertjes..wauwie!! Dan kom je helemaal in de sfeer!! Leuk zeg!Kun je straks alles klaar leggen en dan het aftellen haha...de kleertjes zijn op zn mooist als het kind erin ligt! Veel gedaan zeg! Goed hoor! Wij krijgen volgende week onze vloerbedekking en gordijnen erin en dan gaan we een goedkope kast shoppen. Dan kan ik maaikes spullen verhuizen en eindelijk de babykamer lekker soppen en inrichten!
    Trouwens, als je een goede babyfoon zoekt. We hebben er een van philips avent. Kost wel wat meer, maar werkt echt perfect! Me vriendin heeft er al meer dan 3 versleten! EN wij hebben nog steeds dezelfde!

@ Wolfje niet fijn van die steken! Hoop dat het niks bijzonders is!

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Madelief, Agossie, arm meisje!!!Kan ze nu wel slapen?
    Ik snap je reactie naar je man wel. Net als hij een keer laat is voel jij je niet lekker en zit je meisje klem. Zul je altijd zien;)
    En niet fijn dat jij je ziek voelt. Lekker vroeg naar bed!

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He dames!

Het was geweldig!! Wat leuk om zulke beelden van je eigen moppie te zien zeg....
    We hebben in de auto nog zitten dubben of we toch niet het geslacht zouden vragen.......maar.......we hebben ons ingehouden!
    We konden beide niks zien, misschien wel als we de dvd nog 100x bekeken hebben :(, maar tot dusver geen zekerheden over een hij of zij.
    Helaas lag de baby veelal met de handjes voor het gezichtje, en hebben we niet zulke duidelijke pasfoto´s als Maible gekregen, maar dat maakt het niet minder bijzonder voor ons!
    De baby lag voor deze zwangerschaps duur voor op de groei, zo´n 32.1 week werd nu gemeten. Hopelijk wordt het geen grote baby, aangezien ik daar beetje bang voor ben. Heb mijn 7 ponder immers met een gebroken sleutelbeentje ter wereld gebracht....
    Kan niet wachten om de dvd nog eens te bekijken, en zal eens kijken of het nog lukt op daar foto´s van te rippen.
    Dikke kus van een trotse mama! :D

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Lekker ding......

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Big feet....

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Oooooooooooooooooh, geweldig Merel!!! Mooi foto's!!
    En die voetjes zijn echt heel schattig! En lijkt hij,zij op J?
    Bijzondere ervaring he, zo´n 3d echo! Heb je alles ook op dvd gekregen? Is zo leuk om zoveel foto´s te hebben.

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi dames

Quint, op zich goed nieuws! En je hebt zelf een goed gevoel dus dat zit wel goed. Nog een weekje geduld!

Merel, wat een mooie foto's zeg! Duidelijk!! Maar jemig wat een voorsprong heeft je kindje dan zeg! Misschien komt het gewoon eerder!!

Jadore, jeetje wat een spullen en wat ben je vroeg met wassen zeg, ik heb de kleertjes pas gewassen toen ik met verlof was....maar je bent al wel lekker klaar straks.

Meis, ik vind Mamalicious ook mooi en Queen Mum ook maar die is vrij prijzig hoor.

Ooooh ik ben vast nog mensen/dingen vergeten maar vergeef me alsjeblieft want ik heb niet mijn avond vanavond.
    Heb een drukke dag achter de rug en vanavond maakte Vera zo'n drama van het slapen gaan dat ik echt ineens brak, tranen met tuiten en oh oh wat ben ik een slechte moeder!!! Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! Ach jullie kennen vast het gevoel wel.

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Correctie:
    Ik vergiste me...
    Mijn buik had een omvang/groei van 32.1 week
    De baby zat qua groei op 30,2 week
    Ik ben nu 28,6 week

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Merel Oooh wat een mooie foto's!!!!! Zou je nu al mee willen knuffelen;) Heerlijk genieten meis!

@ Rasp Heel herkenbaar idd!!Druk kan ineens teveel worden! Maar je bent geen slechte mama hoor! Lekker laten gaan die tranen, lucht lekker op! Knuf!

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Wat een prachtige foto's Merel!!!!

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijd. Heb nergens puf voor!
    Sorry als ik dus niet zoveel reageer, maar lees alles, dus blijf wel op de hoogte.
    Kus voor jullie allemaal!

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Madl, thanks!!! Knuf

Nemo, ook dikke knuf voor jou meid, sterkte, komt allemaal goed!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Nemo Dikke knuf! Hoop dat je gauw weer beter in je vel zit!

20. Zeepaardje

merel; erg mooi hoor!

mdl; oei wat schrikken zeg, slaapt je meissie nu wel lekker?

rasp/nemo; dikke knuf voor jullie!

hier; steken zijn weg...

oh ben zo sjaggie kan ml al paar dagen niet om me heen verdragen... word gek van zijn "gezeur"en goedbedoelde woordjes...
    loopt momenteel echt niet lekker tussen ons... beide spanning voor echo en allbei zijn we er op een andere manier mee bezig...

knuffels

Deel Deze Pagina