@Wolfje, heel herkenbaar! Had ik ook in het begin, is vast een combi van spanning en hormonen, komt goed meid! Knuf
Oke eerst: Quint WAuw echt wel goed nieuws! En dat hartje komt wel meid, het zit echt goed, ik voel t Merel: Wat een mooi kindje!!! Wauwieee!!! Echt prachtig hoor meid Echt genieten! Mliefje: Knuffel voor jou meid... Jadore: Hard gewerkt meid, respect! Knap van je dat je zo doorzet. Ik denk dat ik ook maar stop met werken hahahaha Misschien dat er dan iets van t huishouden terecht komt hier Wolfje: Bij mij was het die cyste op mn eierstok die zo pijn deed. Rasp: Knuf!!! Nemo Knuf!!! Nou hier ook geen positiviteit haha. Ben net een half uurtje rhuis van mn werk Weerd ie stomme K#Tcursus gehad van 19:00-22:00 achter mn dienst aan... Ik kan niet meer en mn bekken doen zoooo'n pijn dat ik er echt van moest janken net. Heb schreeuwend en vloekend in de auto naar huis gereden. Ik KAN echt niet meer. Ik vind dat zo moeilijk om te zeggen, maar ik moet echt een stap terug doen. Morgen bedrijfsarts, dus komt goed hopelijk. Heb t wel bijgelegd met mn manager, dus dat is wel fijn. Finn is stout... Nee ondernemend: Hij doet OVERAL ALLES wat niet mag. En hij blijft bezig. Alsof hij niet normaal kan spelen. Het is echt slopend en ik schaam me kapot, want hij is soms echt stoïcijns en dan bijna niet te corrigeren. Hopelijk gaat het SNEL over!!!!! Moet er soms ook wel om, lachen als hij in bed ligt, maar wil niet dat hij gezien wordt als rotkind. Vind ik zooooo erg! En ik ben echt heel consequent en duidelijk en zelfs streng! Volhouden dan maar... Oh ja ik ben ook mamalicious fan
**EGO** Whhaaaahhhh!!!!! Nog maar 2 nachtjes slapen tot de grote dag!!!! Ineens is het besef daar, dankzij zuslief gisteren... Ze was gisteren op visite en had een paar moeilijke vragen, tenminste ze waren niet moeilijk, maar ik heb er gewoon nooit over nagedacht -Hoe ga je jezelf voorstellen? (met welke naam) -Hoe ga je voortaan de huistelefoon opnemen? -Komt er ook een naamplaatje op jullie huis met: 'de familie .....' Haha, allemaal logische vragen natuurlijk, maar ik heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan Dus mijn vraag aan jullie: -Hoe stellen jullie jezelf voor? -Hoe nemen jullie de huistelefoon op? -Hebben jullie een naamplaatje op de deur en wat staat erop? **EINDE EGO** Merel Wauw wat een mooie jongen (!!) daar op die 3D echo! (nou hoop ik ook echt dat het een jongen is, anders als het een meisje blijkt te zijn na de geboorte mag ze mij natuurlijk al niet, "das die rare mevrouw die vond dat ik een jongens-gezicht had..... de trut") Vlekkengek Leuk feestje gehad? 60 jaar getrouwd is echt lang! Mijn opa en oma hebben het op een jaar na bijna gehaald..... ML en ik gaan het trouwens ook makkelijk halen samen Madeliefje Balen van je ziek-zijn-dagje Hoe voel je je vandaag? Enne, je geeft altijd af op diegene die het dichtst bij je staan, dus ML moet het maar zien als een compliment dat je hem boos opbelde dat hij er niet was Jadore Wauw! Wat veel kleertjes Wanneer ga je de webshop openen? Leuk hoor, als ik je foto's zie krijg ik echt zin om aan de baby uitzet te gaan beginnen, behangen, verven, kleertjes kopen Raspberry Zeker ken ik het gevoel Ik kan ook in tranen uitbarsten als ik een te drukke dag heb gehad.... En dan ineens twijfelen of ik wel een goede moeder ben.... Maar dat zijn we zeker te weten! Volgens mij was het Finn die een tijdje terug zei "we zijn allemaal goede moeders" en daar sluit ik me geheel bij aan Nemo Niet zo lekker in je vel? Rustig aan doen, en waai af en toe maar lekker aan hier, dan slepen wij je door de moeilijke dagen heen! En ik weet zeker dat Madeliefje je vast wel wat van haar speciale zonnestraaltjes toe wilt sturen Wolfje Ik deed ook heel lelijk tegen ML de dagen voor de echo, zijn dan inderdaad zenuwen..... Komt goed meissie! Op naar de mooie echo! Finnefant Fijn dat het bijgelegd is met je manager! En stoute kindjes kan ik nog niet over meepraten, maar dat komt vast nog wel Consequent blijven is volgens mij inderdaad het beste, en hopen dat de fase snel overgaat LM Zwaai terug! Wij zijn jou ook niet vergeten hoor!
Giraf, ik ben niet getrouwd dus gebruik gewoon mijn eigen naam. En we hebben geen naambordje aan de deur Oh en ook geen huistelefoon. Spannend hoor, nog 2 nachtjes!! Kun je nog wel slapen
giraf, hihi begint het nu door te dringen hier een bordje aan de weg met achternaam. sommige mensen kennen mij nog niet met de nieuwe naam, dus daar gebruik ik mijn meisjes achternaam nog, voor de rest mijn aangetrouwde naam. neem tel altijd op met voornaam. lijkt erop dat je mooi weer hebt, is wel zo leuk met foto's maken . receptie gister was wel leuk, de buurt was er ook dus lekker kunnen kletsen. wolfje, nog precies een week, komt dichterbij meid, voor je het weet lig je in die stoel en zie je een mooi knipperlichtje. merel, wow wat mooi !!!! zo apart om te zien zoals die kleine kindjes in je buik zitten he! nemo, zo af en toe heb je van die dagen ertussen , doe maar lekker kalm aan en ga wat leuks doen met je ventje(s) FF, vandaag al wat beter met je bekken, goed aangeven vandaag hoor bij BA. MLief hoe gaat het nu met je meid? en met je kleine meid? vannacht goed geslapen? rest, *zwaai zwaai* gister gependeld voor mezelf, kwam uit dat ik de komende 2 maanden niet zwanger word, maar wel voor het einde van het jaar , het word een jongen en daarna krijg ik nog een meid. moet wel geholpen worden door zkh, natuurlijk zwanger worden zit er bij deze niet in, voor de 3e heb ik niet gevraagd, eerst maar zien dat ik zwanger word van een 2e. hoop zo dat dit klopt !!!! krijg ik weer een beetje pos gevoel door
RASP; GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN JE KLEINE MEID!!!! HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAA!!!!!!!!!! Maak er een mooie dag van! Neem jij de achternaam aan van je aanstaande Giraf? IN het begin moest ik er ana wennen maar na een paar maanden gaat het vanzelf. Moet zeggen dat dat ook komt omdat de achternaam van ML veel mooier is dan die van mij Vandaag ga je je jurk toch ophalen? Ben zooooo benieuwd!!
Vlek, ik hoop zo dat je pendel gelijk heeft!!! (nouja, een beetje dan , ik hoop dat het minder lang duurt dan 2 mnd en ik hoop dat het zonder hulp van het zkh lukt!!) Ik heb in ieder geval DIEP respect voor jouw positieve instelling!
@ Rasp: VAN HARTE MET JE KLEINE GROTE MEISJE!!!! MIJLPAAL!! Bijzonder hoor....hoop dat ze helemaal blij is met haar mooie pop! (moet nog steeds eens kijken wat het precies voor iets is) Maak er een hele mooie (beetje emo misschien) dag van, en vooral veel herrinneringen ophalen aan de geboortedag! @ Giraf: jij bent me een fijne.....vind het zelf wel meevallen dat het echt een jongens gezicht is En als het toch een meisje blijkt, kijk ik jou uiteraard niet meer aan! Veel plezier met je jurk ophalen vandaag! En ja, ik ben maar gelijk omgeswitcht van naam, aangezien dat heel raar staat als je dat na een half jaar alsnog gaat doen. Ik moet op mijn werk veel de telefoon opnemen, en de reacties liepen uiteen. Er was 1 iemand die zei dat ik er niet op vooruit was gegaan.....rara wie dat was, juist ja, die bitch van een vrouw waar ik laatste ruzie mee had aan de telefoon op mijn werk!! Dus.... Ik ging van de W naar de D in het alfabeth, dus vond dat wel geinig. Plus mijn 'nieuwe' naam is iets Hollandser, dus vond het voor mijn werk wel netter. Plus ik had zoiets van: dan zijn we samen ook echt een gezin als er kinderen komen. Ons naambordje moeten we nog veranderen, als het gezin compleet is! Dus, is wel even heel raar, maar ook wel leuk hoor!! @ Finn: veel sterkte vandaag met het gesprek. Hopelijk wat meer rust voor je, want zo kan het toch niet langer!? @ Vlek: oh, wat leuk zo'n eigen pendel. geeft toch weer positiviteit he! Pendel je ook voor anderen?? @ LM: zwaai terug!!
@rasp, GEFELICITEERD met je kleine meid @merel, oh wat lief en wat een mooie foto's zeg (even gokken denk een jongen) @madeliefje, je kan niet elke dag een zonnestraaltje zijn hoor, maar vervelend als je er ff alleen voor staat dan mag je je best af reageren hoor meid @Nemo/Vlek dames heb een linkje voor wie wil met gratis zwtesten wel houdbaar tot eind mei, maar vraag me af of ze kapot kunnen dus wie wil moet maar ff pbtje doen @giraf, mooi is dat vergeet je mij in je verhaal maar ik moest ook erg wennen hoor om mijn getrouwde naam te gebruiken maar geleidelijk gaat dit toch vanzelf vind ik, heb nog wel email op mijn meisjesnaam. maar voor het werk was het ook makkelijk om MLnaam te gebruiken hoefde ik niet zo vaak te spellen haha Nog 2 nachtjes slapen spannend hoor en ben zo benieuwd na wat je aan doet. @all, lieverds dikke knuf
Happy birthday toooo V, happy birthday toooooo V!!!!! Gefeliciteerd en lekker genieten van deze speciale dag! Knuf! Vlekkie: Ooooh maar dat is ook positief en ik hoop ook sneller, maar aan de andere kant is over 2 maandjes wel nog te overzien, als het dan ook maar echt zo is!!!! Ik blijf duimen hoor en ik voel m wel aankomen!!! Knuffie! Sluit ik me volledig bij aan! Giraf: Oh wat ben je toch een heeeerlijke drol hhahaha!!! Spannend he meid!! Ik heb meteen ML's naam overgenomen. Ik vind m heel lelijk maar ja nu zijn we echt een gezinnetje voor mijn gevoel En ik neem de tel op met voornaam of met voornaam en getrouwde naam. In brieven schrijf ik ALTIJD ML naam en ook mijn meisjesnaam er achter. En we hebben nog geen naambordje Gesprek met BA ging heel goed, en ik ga gedeeltelijk in de ziektewet. Maarrrr hoe dit dat vertaald gaat worden, is nog de vraag: Het kan dat ik nog boventallig moet blijven werken, en dan verandert er NIKS. Ja dat pik ik dan niet, want dat kan ik gewoon niet. Maar dat zien we morgen wel. Ik hou iig voet bij stuk en moet over 4 wk terugkomen.
RB, hartelijk gefeliciteerd met je kleine meid !!!! maak er een mooie dag van, het is iig lekker weer !!!! giraf, spannend !!! vandaag jurk ophalen !!!! ben zo benieuwd naar je foto's! FF, fijn dat je tenminste gedeeltelijk in de ziektewet kan, ff iets meer rust is wel beter voor je ! op je werk moeten ze het maar bekijken hoe ze het dan oplossen, ze hebben er zelf aan meegewerkt vandaag aan het oppassen op kleine nichtje, ze kunnen zo leuk met elkaar spelen, dadelijk ff lekker fietsen !! vanavond sportschool, weer een weegmomentje ~ben door moederdag niet zo heel veel afgevallen~ nou ja doe het ook voor mezelf en niet voor hun, en voel me al veel beter in mijn vel dan eerder
@rasp; Hieperdepiep hoera, van harte met je meissie!!!! Fijne dag gewenst, dikke knuffel van ons! @finn; oh meid, wat rot allemaal voor je meid, hele dikke knuffel en wat betreft je ventje, gelukkig is het een fase maar ja je moet er wel doorheen @giraf; gebruik manliefs naam altijd... neem mobiel op met me voornaam... huis.tel hebben we niet... naambordje ook niet... @vlek; idd nog een week, oh wat zal er een spanning afvallen zeg, of niet...pff eigen pendels schijnen vaak niet zo betrouwbaar te zijn, maar hoop zooo voor je dat die wel gelijk heeft!!! veel plezier met oppassen! @all; dikke knuffel van mij...
Hoi meiden!! Bedankt allemaal voor de felicitaties!!! Tot nu toe hebben we een hele fijne dag, de emoties heb ik gisteren al gehad, nu is het gewoon lekker gezellig en wordt Vera enorm verwend!! De pop is nog niet zo belangrijk. Ze vind sowieso eigenlijk de verpakkingen van haar cadeaus het leukst haha! Ze ligt nu even op bed te slapen en wij ruimen alles even op voor de volgende groep vanmiddag! Dus druk druk dames, ik spreek jullie later weer! Fijne dag allemaal!! XX
vanavond ben ik er niet... morgen weer... al ben ik dan ook erg druk... oma ophalen die blijft dan logeren tot maandag dus weinig tijd voor zp... gelukkig wel wat afleiding... zit me zelf zooo in de weg, bah! knuffels