De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Wolfje, het gaat wel, dank je wel. Ruzie met ml is nog niet helemaal over, zit daarom nog steeds niet lekker in mijn vel, bleh. Vandaag veel last van hoofdpijn (denk door de warmte) en weinig last van mijn hooikoorts ;) Maar het zal allemaal goed komen!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Quint, heh wat vervelend, ik hoop dat jullie het gauw weer bijleggen en het weer gezellig is samen, knuf.

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

quint; hier dus ook erge hoofdpijn, denk ook door warmte;)
    hoop dat je ruzie met ml uit kan praten meid en je dan beter in je vel zit, knuffel!

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ah Quint dat is niet leuk :( En hoofdpijn kun je dan ook niet gebruiken nee! Sterkte meissie!

Rasp: Tja misschien verkeerd verwoordt, met "onzekerheid". Maar ik bedoel dat ik nu wel heel erg neig naar wat ik heb gezien. Ach ik zie wel, ik beslis het dan wel hahahaha!

Ik ga slapen meiden!!! Truste!

Veel [lezier morgen Wolf!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Finn, wat Rasp zegt, het blijft jullie keuze. Als het jou rust geeft, zou ik kiezen voor het weten, als het niet uitmaakt en jullie kunnen/willen wachten dan zou ik tot de bevalling wachten.

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

thanks finny, heb er zo zin in:)

ga zo sluiten en lekker naar bed, truste

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Wolfje, heel veel plezier morgen!

Meiden, jullie ook allemaal knuffels terug!

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF wel kalm aan doen he meis, lees allemaal nare berichten :(, en nee zeggen is idd lastig maar soms hoognodig ! en ze kunnen toch aan je zien dat je het niet trekt :(, beetje egoistisch om dan toch aan je hoofd te gaan zeuren :x.
    en ik zou het dan toch willen weten denk ik, als je toch al een groot vermoeden hebt zou ik het wel zeker willen weten, ongemerkt stel je je er dan toch op in en dan zou de "teleurstelling" wel heel groot zijn als ie geboren werd.

merel, wauw wat is J's kamer mooi geworden !!!!

jadore/maible hoe is het met jullie vaders, mag je al weer bij hem jadore, en maandag is je vader jarig geweest toch maible, was ie wel thuis?

LM oooh heb ik de verjaardag van je grote zoon gemist :(, alsnog van harte !!!!! alweer 2 jaar wat gaat de tijd toch snel.

Raspberry, ve.ra nog niet helemaal zichzelf, arm meiske :( en arme mama natuurlijk, ik vind het ook niets als ze niet zichzelf zijn, dan sta je ongemerkt toch meer toe dan wanneer ze helemaal fit zijn.

vandaag ff lekker niets gedaan, lekker een badje opgezet, en tja dan moet je daar toch bijzitten he om te kijken of het allemaal wel goed gaat :D, vanavond nog wel even lekker paard gereden en de groentetuin gedaan, ben tijdens de vakantie weer aangekomen en maandag heb ik een weegmoment :), morgen nog maar ff heel hard aan de sport om de schade te beperken;).

9. raspberry

@Vlek, hihihi vakanties doen nooit goed voor je gewicht he! Gewoon even flink gaan zweten morgen dan ben je wat vocht kwijt haha. Gewoon lekker genieten hoor meid!

10. raspberry

@FF, je gevoel zal het je zeggen wat te doen meid! Slaap lekker!

11. raspberry

Ik ga ook naar bed dames. het is al weer laat (voor mijn doen).
    Hopelijk slaapt V.era morgen weer tot 8 uur!!!

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Maible, goed dat je je vader toch wat beter lijkt te gaan ookal zal het niet van de ene op de andere dag helemaal beter zijn. Heerlijk shoppen met je moeder, da lijkt me zo gaaf zo fijn om zo'n band met je moeder te hebben. Nu al je kraampakket zo dat is snel...ik heb hem nog niet gekregen, zal vast ook snel komen, waar zit jij? Ik z&z.

@Rasp, wat fijn dat je dan ook merkt hoe gek je op elkaar bent heerlijk meid!

@Finn, je moet natuurlijk altijd zelf weten wat je doet... maar pas wel goed op jezelf hoor, hopelijk is de drukte snel voorbij.

@Vlek, weer een dag minder voor je Hsg, spannend meid! Lief van je! Ja ik ben gister bij hem geweest eindelijk en het was heel gezellig en hij ziet er super goed uit en voelt zich ook heel goed gelukkig over 2 weken horen we of hij misschien als genezen verklaard wordt of dat er nog door gegaan moet worden.

@Meis, heerlijk in je nieuwe tuin, ben nog steeds benieuwd naar de foto's :)

13. raspberry

Goeiemorgen dames!!!

Hier heerlijk geslapen vannacht! Het is alleen niet erg mooi weer hier, het is helemaal bewolkt helaas......
    En met mijn lijfje gaat het ook niet goed. Baal enorm, het ging zo goed!!! Ik verneem pijn bij het staan, lopen en tillen. Ben heel erg bang dat het toch mijn bekken is want als ik op internet ga kijken zie ik erg veel overeenkomsten.....BAH!!!!!

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, balen meid! Het klinkt voor mij ook alsof je last hebt van je bekken...heb je pijn als je je benen optilt met bv je schoenen aantrekken? Ik heb bv echt heel erg last bij het einde van mijn doos precies in het midden waar je bot eindigt van je vagina...volgens mij is dat ook officieel je bekken, misschien heb je er wat aan.

15. raspberry

Dat heb ik precies zo!!!:(:(
    En de pijn straalt door naar mijn benen en billen.

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja ik heb dat volgens mij ook rond jouw weken gekregen deze zwangerschap...mijn vk zei hoogstwaarschijnlijk weer mijn bekken, bij mij straalt het niet uit naar benen of billen maar wel rondom het gebied laat maar zeggen zo'n zoemde en stekende pijn...ook als ik mijn benen beetje uit elkaar doe met bv draaien in bed doet het echt zeer.

***edit en alsof het gekneusd is daar! Als ik nies verlies ik ook telkens een beetje urine:)

17. raspberry

Hm, ik had hier niet op gerekend. Ben verwend met een super zwangerschap bij Vera en het begon nu net zo goed dus ik verwachtte dit niet. Ik denk wel dat het heel veel uitmaakt dat V.era er al is en nog veel getild moet worden.
    Ik baal ook zo omdat ik het eigenlijk niet wil toegeven omdat ik bang ben dat mensen dat zeggen, had je maar niet zo snel weer zwanger moeten worden.......

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Meid daar moet je maling aan hebben, ik heb met Chloe va dag 1 pech gehad in de zwangerschap..iig geen vlekkeloze met heftige BI, zenuwbeknellingen en 14 weken misselijk en ook soms overgeven ...een rot bevalling....ik heb qua kindje weer mazzel denk ik dan iig op de meeste gebieden...je kiest hier niet voor hoor, mensen mogen juist wel eens wat meer respect krijgen voor vrouwen die een moeilijke zwangerschap/bevalling hebben ipv te zeggen dat ze zich aanstellen ofzo...zo amen :) niets van aantrekken meid je doet alles super!

19. raspberry

Dank je lieverd x Mijn mannetje neemt het gelukkig wel serieus, hij komt zo al weer thuis omdat ik smste dat het niet gaat zo. Ben ik blij mee!!

20. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oooh Raspi ik ben ook bang dat het echt BI is meid :(:( Je bekken is de gehele gordel rondom je baarmoeder eigenlijk. zie plaatje ;) En je kunt dus veel verschillende klachten hebben wat allemaal bekken zijn. Die startpijn die je noemt en ook de uitstraling zijn heel typisch voor bekkenpijn :(
    En je kunt er NIKS aan doen!! Het tillen van Ve.ra is niet goed voor je bekken, maar ik heb een ouder kind en ik heb ook heftige BI gekregen, dus dat zegt niks lieverd!!! Geef jezelf aub niet de schuld, want het is al erg genoeg voor je dat je dit krijgt. Doe het goed rustig aan, ga naar een fysio en pas je werkzaamheden in je werk er goed op aan. Anders gaat het van kwaad naar erger. Tips van mijn mama haha:
    In de auto een badhandoek in de zitting met een plastic zak er op: Dan zit je niet zo diep en kun je makkelijker draaien om in en uit de auto te kunnen
    Slapen met een dik kussen tussen je onderbenen en knieën. (voedingskussen)
    Probeer niet teveel te tillen en als je het wel doet: Trek ALTIJD je onderbuik in en je plasgaatje omhoog: Dan stabiliseer je je bekkengordel. En vanuit de squathouding!!!
    Als je je benen moet optillen, doe dat naar achteren, dan moeten je bilspieren werken. Anders hang je t gewicht aan je bekken.
    Niets verschuiven met je voeten
    Niet vegen, dweilen, stofzuigen, op keukentrapje werken. Wat je zittend kunt doen, zittend doen: afwisselen met lopen.

Sterkte meissie!!!

Jadore: Poeh meid jij hebt wel pech zwangerschappen wijffie :( Maar gelukkig wel geweldige kindjes om van te genieten!!! Knuffie!

Deel Deze Pagina