De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Finny, ach ja je hebt ook altijd nog erger en ik ben niet gewend een vlekkeloze zwangerschap te hebben dus ik weet ook niet beter...ik voel me best eigenlijk :) alleen kan ik soms niet uitstaan dat veel mensen denken dat je je aanstelt of onbegrip...maar ja het is ook moeilijk voor mensen die het niet kennen ;)...waar is je plaatje nou ;) en daarbij dat zeg jij tegen mij terwijl jij veel zwaardere dingen hebt(gehad) dan ik! Knuffie terug!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, dank je lieverd, tja je zoekt het probleem meteen bij jezelf he. Maar als ik het lijstje van je moeder zo lees dan kan ik we stoppen met werken!!! Help!!!! Dat wil ik nog echt niet hoor!
    Maar als dit zo blijft dan is het wel verstandig om fysio te gaan bezoeken ja.

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Plaatje heb ik later nog toegevoegd hahahaha!!

En ik heb het echt niet zwaarder gehad hoor!!!! dat mag je niet meer zeggen hoor lieffie!!!
    Tja het gaat niet vanzelf bij ons wijffie, maar we hebben wel leuke kids hahaha!! En ach, het zijn een paar maandjes in je leven toch?:p

4. Funnyfant

Ja nou, maar ja als het anders je gezondheid aantast, zul je wel moeten hoor lieverd!!! Same here :) dus ik weet hoe MOEILIJK dat is:(:(:( Maar ik denk echt dat ik niet meer volledig kan werken deze zwangerschap. Maar we zullen zien. Veveel me nu al hahaha

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Je bent een liefyy!!! Inderdaad zou het nog 100.000x overdoen voor mijn geweldige kindjes...geen kwaat kan daar tegenop! De liefde voor onze kindjes zal altijd sterker zijn dan wat dan ook :D

6. giraf

giraf Niet meer actief

Hai allemaal,

Even een snelle zwaai, straks weer op visite bij vrienden!
    Morgen reageer ik op jullie hoor lieverds! :)

7. Funnyfant

zwaai Giraf!! fijne dag :)

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He allemaal!

Even een snelle zwaai vanuit het hete zuiden....pfffff.....
    Ik heb een klein beetje spijt dat ik altijd heb geroepen graag een zomerbaby te krijgen...:) (* dept intussen zweet van haar voorhoofd *)
    Maar als ik me rustig houd gaat het nog wel.

@ Rasp: balen van je pijn, ik herken het ook wel hoor. Maar weet ook dat ik het met J ook gehad heb en dat het na de bevalling ook zo weer over was. Leefwijze beetje aanpassen helaas.
    Sterkte!

@ Finn: wanneer spreek je eigenlijk over 'bekkeninstabiliteit'?
    Ik dacht nl altijd dat dit een soort diagnose was voor 'ernstige gevallen'. En dat alle andere pijntjes ''gewone' bekkenpijn' zijn.
    Zal wel onnozele vraag zijn, maar ik stel me bij bekkeninstabiliteit altijd dames voor die zittend op een bureaustoel door de kamer moeten en op de bibs de trap af enz...
    Alle tips die je Rasp gaf deed ik al, (behalve die autostoel tip) en heb overdag gelukkig geen pijn met schoenen aandoen enz. Echt alleen als ik lang stil heb gelegen op mijn zij, met draaien 's nachts dus.

Hebben zo een kraamfeest, ben benieuwd....nooit eerder meegemaakt.
    En heb net even een 32 weken foto gemaakt voor de reeks compleet te maken:

9. raspberry

Wauw Merel, wat een mooie grote buik!!!!

10. raspberry

Ik vind het echt heerlijk om eerst uit te mogen kijken naar jullie kindjes alvorens ik zelf aan de beurt ben!!! Ben super nieuwsgierig!! We hoeven niet lang meer op die van Merel te wachten in ieder geval haha!

11. Funnyfant

Hahahaha Merel ja je hebt wel een beetje gelijk:

BI= dat je banden zodanig verslapt zijn dat je bekken letterlijk wiebelig wordt.
    BP= dat je banden en gewrichten overbelast zijn DOORDAT je bekken instabiel is. In meerder of mindere mate.

Je kunt het een beetje zo zeggen: BI is de oorzaak, BP is meer het gevolg, de symptomen. Maar zo zwart wit is het niet helemaal, maar zo kan ik het t beste uitleggen zeg maar.

En de remedie is altijd de juiste balans tussen spieren versterken en rust. En de overbelasting vermijden!

MOOOOOOOOOOOIE buik!!! :D:D:D

12. raspberry

Dames, wij gaan zo naar schoonouders op bezoek en barbecuen (niet echt weer voor maar ja) dus ik ben pas vanavond of morgen weer hier!!

Fijne dag nog allemaal!!

Knufknuf x

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Gister zijn we wezen relaxen en smiddags naar de boerderij geweest om te helpen hooien. Waren pas later in de avond weer thuis. Vandaag ook weer relax dagje! Met me buik gaat het weer prima!

@ Rasp Wat naar dat je last van je bekken hebt! Kan flink pijn doen! Dus doe goed rustig aan en denk goed om jezelf!

@ Vlek volgende keer de hond meenemen!! haha, maar wel lekker uitgerust? Ik vind het ook altijd fijn om weer thuis te zijn!

@ Quint niet leuk dat het nog niet helemaal lekker loopt met je man! Voel je je wel goed voor de rest? knuf!

@ FF Ja het is lastig om nee te zeggen he! Heb je nog veel last van je buik? Komende tijd goed rustig aan doen! Maar volgens mij heb je dat al goed voor jezelf besloten!Heel goed! Denk aan je meis!

@ Jadore ieeeh.. de 3d echo wel besproken met ML, maar nog niet laten zien..heb em nog niet kunnen overtuigen, maar zo es de foto's laten zien!

@ Merel hihi..ik zou nu juist wel in juni willen bevallen! 3 maanden vanaf nu lijkt dan nog zo ver weg! Je loopt al echt tegen het einde aan!! Wat gaat de tijd hard en wat heb je toch een mooie zwangere buik! Ben heel erg nieuwsgierig naar die kleine hummel in je buik!

@ giraf zwaai!

@ Wolfje vandaag naar thomas toch? Hoe voel je je vandaag? Balen nogmaals van jullie auto!

@ Meis Hoe gaat het met je en met je meisje?

@all we hebben hier 2 avonden achter elkaar kunnen genieten van live muziekoptredens in een tentfeest hier in de buurt...heerlijk tot 2 uur snachts...ben blij dat ik vannacht weer es lekker kan slapen!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    hey meiden, heb nog ff een foto van mezelf in album gezet!

15. Funnyfant

Bevallen in juni: Hmmm leek me voor Finn zo leuk om in juni te bevallen en dan heerlijk de zomer verlof te hebben. Maar ik vond het soms erg heet met een pasgeboren babietje. Wat doe je m aan met zulk weer en is de babykamer niet te heet enz enz enz. Maar wel lekker veel wandelen! Ben stiekem wel blij dat ik nu na de zomer beval hahaha!

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, wauw wat een mooie buik, echt groot al en dat moet dan nog 8 weken :$, al bijna verlof toch, wel lekker gaan genieten he !

Mlief, mooie foto ook, echt al een mooie buik. en vanavond weer lekker rustig slapen :D

RB, was de bbq geslaagd, wel mooi weer toch nog, beetje broeierig.

wolfje, morgen echo meid !!!! oooh ben zo benieuwd !

quint, jij dinsdag !! hopenlijk is de ruzie tussen ML en jou weer bijgelegd, en anders doet de echo dat wel ;)

FF, vond het juist zalig een juli kindje, niets geen gedoe met kruiken in het bedje, en lekker buiten slapen in de wandelwagenbak, en de verjaardagen lekker in de tuin met spelende kindjes van de visite, ik vind het heerlijk :D.
    ben bevallen met een van de warmste dagen van juli in 2009, maar het zkh had airco,ideaal :D

17. Funnyfant

Ach het zal allemaal ook wel met mijn gevoel te maken hebben in mn pnd natuurlijk!! Misschien had ik de winter wel net zo ervaren. Weet ik toch niet! :):) Maar nu vind ik de verjaardagen heerlijk!!! Maar een keertje in de zomer kunnen rondparaderen met mn bolle buik, vind ik ook wel superleuk!

Wolfje: Hoe was t vandaag? Heeft Sem genoten?? :) En, wordt ie machinist? ;):p Morgen echo: Spannend!!! Komt goed meid!

En Quint jij dus dinsdag! Vind jij het ook zo spannend of vertrouw je op je gevoel? Het lijkt me voor jou wel steeds extra spannend die echo.:) Komt goed wijffie!!!

Maar hoe gaat het met jou Vlekkie??? Heb je zenuwen voor de hsg of laat je het allemaal gebeuren? Ik vind het wel spannend hoor meid!!

Rasp: Wel lekker gegeten? Hier is het weer best goed geweest tot nu toe!!:)

18. raspberry

Hoi dames, wel een leuke middag/avond gehad maar wel binnen gegeten en onder het afdak de barbecue. Maar dat mocht de pret niet drukken hoor.
    Ga nu lekker mn bedje in, eindelijk weer mn mannetje naast me.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

19. Funnyfant

Slaap lekker Raspi!! Fijn dat t gezellig was :D Knuffel VL nog maar s goed ;)

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik heb niet bijgelezen, vandaag met sem naar thomas @ spoorwegmuseum geweest, super leuke dag gehad, ventje heeft volop genoten!

Maar thuisgekomen direct knallende hoofdpijn en wederop flink aan de diarree:x
    Morgen dus weer bloedprikken en dan eind van de dag of dindag naar de ha...

Verder is sem hier een liedje voor me aan het zingen; mama, mama, mama, mama mama , mama ilse is de beste:)

slapen leek me een beter plan;)

Fijne avond allemaal nog en slaap lekker alvast;)

Deel Deze Pagina