De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Goed idee Rasp!!! Maar wat moet je snel weer werken:$. Daar zitten toch nog geen 3 wk tussen, of ben ik nou gek???:(;)

En je MOET niks, behalve aan jezelf denken (dat zei je ook tegen mij:p)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Er zittten bijna 3 weken tussen. Tijd vliegt!!! Ik ben niet altijd exact 3 weken vrij hoor. Ik moet nu vrijdag beginnen omdat ik met pinksteren moet werken. En je hebt gelijk hoor, ik moet niks maar ik wil zo graag!! Haha, ben een enorme doorzetter hoor, ben met Vera ook heel lang doorgegaan met werken, misschien té lang maar ik vind nee zeggen heel moeilijk.

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Nou, pfffff, eindelijk een beetje bijgelezen, stelletje kletskousen!

@Merel: wat een prachtige buik zeg! Leuk he, hoogzwanger met dat warme weer. De laatste 4 weken had ik zulke dikke voeten, dat mijn teentjes de grond niet meer raakten!!!
    En begrijp je 'geklaag' erg goed hoor. Hoewel het natuurlijk geen klagen is he meid. Vind het knap van je hoor. Met dat warme weer, én die dikke buik én je kleine man én je stofbende!! Dan mag je het som echt wel eens zat zijn. En ik ben het eens met Finn en Giraf, vraag anders gewoon eens om hulp!!!
    Hier 'gelukkig' geen opa's/oma's die met veel cadeaus aankomen. Eens een autotje op zn tijd. Hier krijgt hij alleen om de haverklap een koekje/snoepje... :(
    Oh, zie net je verhaal dat oppassen volgens schoonloeder een feest is, zo is mijn moeder dus!!
    Hoe werkt de nieuwe wekker trouwens??

@Rasp: balen zeg die bekkenpijn. Gelukkig (bijna) geen last van gehad.. Alles heb je mooi verwoord trouwens, kus voor jou!!!

@madelief: mooie foto van jezelf. Mooie buik en gelukkig al 27 weken!!

@vlek: leuke weken waren dat in juli 2009 he?? Lekker warm...
    en 300 gram valt inderdaad mee. Nu weer lekker door! Goed hoor! Ik moet volgende week dinsdag terug...

@Finn: applausje voor jou, omdat je je extra extra activiteit hebt afgezegd! :D En de rest van de week dus ziektewet, goed zo!

@Giraf: leuk cadeau! Wij hebben voor Daan een nieuwe kamer gekocht, duur genoeg, dus daar laat ik het bij (misschien nog wel kleinigheidje). Heb aan de overige visite boekjes gevraagd, boetseerklei, vingerverf, kruiwagentje, stickerboeken en thomas treintjes natuurlijk! Van de opa's en oma's weet ik het nog niet. En ook voor Finn: ik haal voor de rest van de visite gewone taart, maar maak denk ik zelf een mini boltaartje voor daan. Heb een handig filmpje op internet gevonden, moet te doen zijn.
    hahaha, wat een geweldige zwangerschapsfotos!!!

@meis: rustig aan doen meid! Veel plezier op de bank/bed :D

@Jadore: wat fijn voor je dat je nu bij de gyn mag blijven! Geeft inderdaad een goed gevoel!

@wolfje: super dat de echo goed was!! Hopelijk voel je je zelf ook snel weer beter!

@quint: oh, dat is een rotsituatie met oppas rond de bevalling! Respect hoor meid dat je alles normaal dus zelf doet! En succes bij de echo!! Jammer dat je man niet meegaat.

@LM: Meid, ik begrijp jou (en Jadore) helemaal. Hoop niet dat ik me te erg aangesproken moet voelen (maar maakt ook niet uit). Ik merk zelf dat ik nog steeds moeite heb om dingen goed te onthouden (alleen al de kleine zaken zoals: hoe heten de kids ook alweer, hoe oud zijn ze). Mij valt het persoonlijk soms helemaal niet op dat iemand veel of weinig op ZP zit. (ik sluit me ook helemaal aan bij rasp!) Maar wel goed dat je je gevoel uitspreekt, dan kunnen we er allemaal samen wat mee!
    Begrafenis hier was overigens net zo als jij beschrijft. Veel plezier bij de stal!
    Merk wel dat jullie stiekem op dagen dat ik werk snel extra kletsen en als ik vrij ben is er niemand ;)

Oh ja, en net als madelief zegt, als iemand vindt dat ik iets verkeerd doe, moet je dat gewoon zeggen hoor!! Graag zelfs! Ik probeer met alles goed mee te doen, maar vergeet soms echt de helft!

@all: volgens mij ben ik weer iemand vergeten..:x

Mieden, ik ben echt een drama qua typen. In real life zou ik de mooiste verhalen kunnen vertellen, maar krijg het niet op papier. Dan lees ik daarna een verhaal van jullie en dan denk ik: Jaa, dát bedoelde ik!! Ach ja..
    ML was het weekend thuis, dus alles was druk. Ik lees jullie verhalen altijd (en bespreek ze vervolgens even met ML :)), maar vergeet dus soms te reageren, sorry daarvoor, dat was juist niet mijn bedoeling!

4. Funnyfant

Ken ik ergens van :D;) Maar ik heb wel iets geleerd van toen met Finn. Want ik heb daarna ook nog lang met bekkenproblemen gezeten dus nu iets voorzichtiger :p

5. raspberry

Ik had met Vera op het laatst wel wat rug/bekken klachten. En voroal door mijn werk kreeg ik toen last van mijn rug want als ik vrij was had ik nergens last van. Ben toch nog tot 32 weken doorgegaan. En nu denk ik ook, ach, ik hoef alleen maar een week in juni, juli en september te werken. Augustus heb ik vakantie.
    Maar goed ik besef nu ook wel dat ik mijn gezin er niet onder kan laten lijden en als het echt niet gaat dan houdt het op.

6. raspberry

@Nemo, bedankt voor de kus! hihi.
    Ben je trouwens ook bezig met ovutesten nu? Je zit al weer op dag 10!!!

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jaja, keurig begonnen vandaag met een negatieve test. Morgen is ML weer thuis, dus alle kansen deze ronde!

8. Funnyfant

Ik denk dat niemand zich hier "schuldig" aan kan/moet voelen. Als we nou gewoon met zn allen een beetje beter op de "underdogs":p letten, dan moet het toch goedkomen??? En als we gewoon met zn allen eerlijk tegen elkaar zeggen wat ons dwars zit, dan komt het echt wel goed!!!!
    Iedereen heeft er haar redenen voor en niemand doet iets expres, maar we willen toch niet dat iemand zich buitengesloten voelt, dus daar kunnen we wel op letten!!! Ik net zo goed als een ander!!

En aan de andere kant is het soms wel handig om af en toe geheugensteuntjes te krijgen. Natuurlijk hoef je niet (zoals ik:)) alles aan de grote klok te hangen (en liefst 6 keer in mijn geval;);):D), maar even melden dat iets "groots" er aan komt is soms wel handig voor mijn dementie-achtige gebreken:):):) En dat is echt GEEN commentaar of verwijt of zoiets stoms, maar zo kunnen we elkaar op twee manieren tegemoet komen en elkaar helpen... Ik bedoel het alleen maar GOED!!!!!! Knuffels!!!1

9. raspberry

Jeeeuw!! Ga dr voor!!! Hihih, hopelijk schiet je man goed raak deze keer!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Helemaal mee eens Finn! We hoeven ook niet op zoek naar de schuldige, maar spreek me er gerust op aan als ik wel iets doe wat irriteert! En we letten op elkaar en geven aan de gedementeerden onder ons aan wanneer er iets belangrijks aankomt!
    Over belangrijke dagen gesproken: mijn SMEP dagen komen er aan!! :p

11. raspberry

Dames ik ga naar bed. Slaap lekker allemaal en tot morgen!!

Dikke knuf!!! Jullie zijn lief! X

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hihi, ja hij doet echt zn best, hahaha!! Het blijft gewoon raar, dat zwanger worden.. Je kan keurig smeppen, het elke dag doen, en noem maar op en toch niet zwanger! Nou ja, bij de eerste dan, nu nog maar in de 3e ronde...

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Slaap lekker Rasp!

14. Funnyfant

Whahahaha Nemo: Smep ze!!! Fijn dat ML thuis is!!!

Raspi: Jij bent ook lief! Sweet dreams!!!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Rasp: kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om die dagen achter elkaar te werken!
    Hopelijk valt het mee en lukt het om een stagiaire te krijgen!
    Ik zou het niet kunnen die dagen achter elkaar doorwerken.....

@ Finn: goed van je dat je thuis blijft! Verstandige keuze!
    En mijn woede is weer gezakt...hormonen???
    Ik vrat mezelf wel weer op vanmiddag toen J uit bed kwam en continu lag te zeuren dat hij naar SL/M wilde om met 'de bootje te spelen'....
    Toen zijn we samen naar het postkantoor gefietst om zijn sleeptrainer op te halen die daar klaar lag. Hij was er zo blij mee, dat hij spomntaan vergat dat hij nog een oma had. Heb de hele verdere middag en avond de wekker moeten zetten en af laten gaan.....:D
    Vanavond voor het eerst met sleeptrainer naar bed. Ben benieuwd of hij doorslaapt/zich stil houd. Vannacht heeft hij sinds lange tijd weer's doorgeslapen.....

@ Jadore; Zit je ZH ook dichter in de buurt als je VK? Kan me voorstellen dat je dan de keuze ook sneller maakt om over te stappen.
    En wat fijn trouwens dat je je vader weer live hebt kunnen zien!!
    Was ik vergeten :).....hopelijk krijgen jullie een super uitslag volgende week, en kun je nog lang van een gezonde vader genieten!!

@ Maible: jou paps was ik ook een beetje vergeten.....hoe gaat het nu?
    Klinkt best eng zo'n operatie aan je hoofd, hopelijk is het meegevallen en kunnen ze met de juiste medicijnen heb snel weer op de rit krijgen.
    Hoe is het verder met jou??
    Vroeg me nog iets af: jij woont 'redelijk dicht bij' de kinder.compagnie in Lithoijen. (ooit van gehoord?) Ben jij daar ooit geweest op te shoppen??
    Wil nog steeds naar Baby,park, nog even een datum checken.
    Vorige keer zijn mijn ouders meegeweest bij J's zwangerschap, nou mijn vader kon niks laten liggen! Eens kijken of ze nog eens meewillen...;)

@ Wolfje: heb je foto's van je moppie??
    En wat super trouwens dat Sem zo genoten heeft van het spoorwegmuseum!

@ Nemo: waar ben je? Nu is J helemaal fan van jou! Hij kreeg zaterdagavond een dvd van Nemo kado van vrienden van ons!
    Jij was toch ook naar het spoorwegmuseum geweest met D?
    Hoe vond hij het????

@ Giraf: had je nou al verbouwingsfoto's geplaatst? Ga zo even spieken!!! Hopelijk gaat alles naar wens!!

@ Madelief: 27 weken alweer, en tuuuuuurlijk ga jij de 40 volmaken!!

@ Quint: jou NL is inderdaad super hoor! Niks op aan te merken! En jij blijft ook lekker bij ons, of je nu vaak langskomt of niet!
    Heel veel plezier morgen bij je echo he!! We denken aan je! En foto's showen als dat lukt he!!

@ LM; rij jij nu eigenlijk nog paard??:( Of is het meer de verzorging die je nu op je neemt. Lijkt me doodeng nu nog op een paard te zitten.... maar blijft je paardje he, zet je niet 9 mnd aan de kant natuurlijk!

@ Vlek: Je schreef dat S Plopsa zo leuk vond. Vond je het zelf niet een klein beetje tegenvallen qua atracties waar ze echt in kunnen? S ook helemaal fan van de eendjes en de kikkeratractie?

En dan als laatste Meis: blijf maar lekker in je mandje liggen hoor meid! Geen probleem. Je hebt veel last van vocht las ik! Nou, dan leef ik met je mee, want dan schijnen de warme dagen voor jou extra zwaar te zijn he! Ik heb geen last van vocht en vind het al pittig worden.
    Rust maar lekker uit en waai maar weer aan!
    Knuffel!

Zo....iedereen weer gehad!
    @ all: hier een mannetje dat dus naar bed is met een sleeptrainer.....ben erg benieuwd!

@ madelief/Finn: jullie hadden het over intake kraamzorg. Ik heb er dus zelf achteraan gemoeten, en afgelopen week dus telefonisch de intake gehad. Heb net de kraamwijzer ontvangen waar ze alles in opschrijven. Ik al gehoopt dat er ook een stagiaire mee zou komen voor extra hulp, maar dom dom...die zijn er natuurlijk niet in de zomervakantie!;)
    En het is nog maar de vraag of ik alle uren kan krijgen i.v.m. vakantieperiode.....vind dat wel een onprettig gevoel. Maar de dame heeft aan de telefoon wel duidelijk in de kraamwijzer geschreven dat ik het vorige keer lichamelijk zwaar het gehad na de bevalling en dat ik indien mogelijk dus zeker alle uren krijg.
    We'll see!

Heb vandaag alvast de babykleertjes in de commode gelegd die ik uit J zijn kledingkisten heb gehaald. Het begin is er dus, maar moet toch nog veel gebeuren op de babykamer......en ik heb nog maar zo kort:$
    Soms baal ik wel eens dat ik de eerste ben op onze lijst.....Jullie zijn nog vollop aan het genieten, en ik zit al bijna in de pre-bevallings-stress.....daardoor merk ik ook dat ik het moeilijk vind in gedachten te houden wie hoe ver is....ik loop met niemand gelijk zeg maar.
    Maar doe mijn best!!

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    wolfje, hoera hoera hoera, een goede echo !!!!!!

LM, hoop dat je wel hier blijft kletsen meid.
    hoe was het op stal, rijden zul je wel niet meer doen toch?

soms vergeet ik ook de helft als ik iets bijgelezen heb, jullie zijn ook zulke kletsers :D.
    vaak is het ook ff checken en dan komt ML weer binnen en kan ik niet meer reageren :(, de dag erna weet ik dan niet meer wie wat heeft gezegd en daar ga je dan .............. ;)
    maar als er iets mis is of je dwars zit, gewoon melden meiden, net zoals nu !

en quint nog een extra applausje voor jou, nl is idd best lastig (vind ik al, laat staan mensen die nl leren) en vooral als russisch dan je eigen taal is

giraf, waar heb je dié foto's nou weer opgeduikeld, jemig :$:D

jeahh een FF die nog meer nee zegt !! quality time voor jou lieffie

nemo, jaaa deze ronde raak, dat zou gaaf zijn !!!!! hoe lang is ML thuis, wel in vruchtbare periode?

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Raspppp wachttt heb even een vraagje aan jou..ik wil eea bestellen van Koeka :) dat ken jij als kraamhulp vast wel :D en ik zit zo te twijfelen tussen een dekentje van de teddy versie of de flanele versie voor de wieg, ik ben natuurlijk 21 augustus uitgerekend...wat denk jij???? Hoop dat je er nog bent,want weet me geen raad even Chloe kwam in de herfst dus dat was wat makkelijker ;)

Ga later weer even bijlezen ;):D

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jaaa, ik was Maible vergeten!!!! Sh*t! Sorry meis? Gaat het al beter met je vader? Wel heftig zo'n operatie...

@Merel: ooh nu pas de sleeptrainer, afwachten dus. En ja, Finding Nemo.. HIER BEN IK!!! Hahahah, daan vind het ook zo'n leuke film.
    Daan is de laatste dagen ook weer 6:30 wakker (paar weken geleden nog 8:30 :$)

@Vlek: ML komt morgen thuis (is gisteravond naar boord gegaan voor nog maar 1 dagje) en is dan 2 weken thuis. Mag toch wel hopen dat mijn ei dan komt..

19. Funnyfant

Aaaaaah lieve Vlek!!!! Thanks meissie!! Hahaha je maakt me aan t lachen :)

Merel: Oh wat spannend!!! Bij mn neefje en nichtje werken ze er goed, maar die waren wel ietsjes ouder toen ze begonnen. Maar J is zo slim:$, die snapt het vast meteen!! Ik duim voor je :D:D:D
    Thanks meid!!

:):):):):):):)Jadore, liefje, moppie, schatje, poepie... Ik heb er helemaal overheen gelezen dat je je paps weer irl hebt gezien:):):):):):) SORRY!!!! :( Hoe was t???

Oh ja en Giraf: GENIALE foto's!!! :D:D:D:D Pieste weer bijna in mn broek hihihihihi!!

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @thomas de trein: Daan vond het super!! Hij heeft lekker op het speelkleed gespeeld met alle andere kindjes en was helemaal blij. Dichtbij de treinen was het toch wel eng (vooral ook door de schreeuwende kindjes en gestreste ouders die foto's wilden maken denk ik). Hier een mooie foto:

Deel Deze Pagina