De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vlek spannend die hsg meid! wordt vrijdag een slopende zenuwachtige dag!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden val in slaap, ga naar bed toe:)

morgen vroeg op... bleh

knuffels

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Spannend Vlek, ik ga duimen (de komende 3 maanden :D)
    Ik ga ook slapen, ook vroeg weg..

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlek: in jouw geval zou ik helemaal los gaan dan!! Gewoon langzaam aan beginnen! En dan verhuis je het spijlenbed toch gewoon mee als voorleesbed/speelbed? Lekker decoreren met kussens enzo!
    En dan gewoon het ledikantje erin als dat past tenminste! (maar volgens mij zijn jullie kamers best ruim?)
    Omdat wij natuurlijk over moesten gaan naar bed, omdat ledikantje naar baby gaat, hadden we weinig keuze. Kennisje van me zei ook nog: als je het ledikantje tijdelijk op de kamer laat staan, dan heeft hij de keuze, en kans dat hij dan juist niet in het grote bed wil, is groter. En probeer dan nog maar eens over te schakelen. Dus wij hebben voor the cold turkey methode gekozen. En ging super. Wel hebben we het grote bed op onze kamer opgebouwd gehad, zodat hij het herkennen ging en er niet vreemd tegenop zou kijken.

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Enne....spannend hoor die hsg vrijdag!! Hopelijk mag jij je aansluiten bij deze dames die je voorgingen! Komt vast goed, die kamers gaan vroeg of laat gevuld raken!!

Ik ga ook slapen, truste meiden!
    xx

6. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Vlek: Dat klinkt goed!!!!! Hopelijk wordt jij ook snel zwanger!! Zou zoooo gaaf zijn! En ja hoor: Gewoon lekker al aan beginnen! heeft toch niks met een baby te maken, ze mag toch gewoon een nieuwe kamer?:):):)
    Nemo: Ja meid, dat gaat nog niet zo vanzelf dat zwanger worden;) Hard werken dat smeppen, zeker voor jullie met timing enzo. Ik duim ook voor jou!
    Bed: Wij zetten eerst Finn's nieuwe bed op zn bestaande kamertje, maar wel ipv de ledikant. indd geen keuze, want dat werkt niet volgens mij. En pas daarna gaan we behangen ed. Maar ML moet eerst zijn bed nog schilderen!!!

Sorry meiden ik ben alles vergeten. :( ik ga slapen!!!!

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En ja hoor, 6:30 :(

8. Funnyfant

Hier 4:00, maar gelukkig nog gaan slapen tot 8:00!!

9. giraf

giraf Niet meer actief

Zo hallo seg :$
    Kom ik hier nietsvermoedend in ons topic, net aan het werk, bakje thee in de hand.....
    .....moet ik ff 132.765 pagina's bijlezen :$:$:$:D

Moraal van het verhaal:
    Ons topic heet de 13 musketiers en dat willen we allemaal zo houden! Misschien heb je met de 1 iets meer dan met de ander, en zit je de ene keer meer achter zp dan de andere keer, maar:
    Iedereen is lief! En ik wil dat iedereen blijft!
    Net wat Jadore al zegt, we zijn allemaal volwassen vrouwen, dus zit je iets dwars: Lucht je hart! Ik hou ook ontzettend van open en eerlijkheid (vandaar dat ik ook eerlijk heb verteld dat we stiekem toch het geslacht van de baby wisten ;):D, dus wie volgt? Haha, nu weer on-topic)
    Ik heb zelfs over LM gedroomd vannacht, lag te piekeren wat er kon zijn, dus je moet blijven hoor meid! Ik kan niet zonder jullie!
    Iedereen hier heeft ook echt zijn eigen karaktereigenschappen, en we zijn allemaal anders, dat vind ik juist zo leuk! De 1 is grappig, de ander heeft een goed luisterend oor en weer een ander zorgt altijd voor de juiste adviezen!
    Nou is het toch weer een heel verhaal geworden :) maar de conclusie blijft hetzelfde:

De 13 Musketiers zijn tof!! :)

10. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Of moet ik zeggen: Goedemiddag! Aangezien jullie er al een halve dag op hebben zitten ;):D:p

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En nou zit ik ook nog eens te surveilleren van 8:15 tot 10:00! En vanmiddag weer! Het leven is zo zwaar!

12. giraf

giraf Niet meer actief

Geef je ze gewoon allemaal een lolly, zijn ze lekker stil en kun jij op je gemak ZP-en ;):D;)

13. Funnyfant

WHAHAHAHAHAHHAHAHAAAA geniaal plan!! :D:D:D:D:D:D

14. Funnyfant

Uhm... heb last van obstipatie dus er zit me wel wat dwars.... WHAHAHAHHAHAHAHAHAHA :D:D:D:D:D

Nee grapje, je hebt het heel mooi verwoord en lief dat je over LM hebt gedroomd :) Je bent een schatje en heeeeel lief!! En HILARISCH!! :D:D:D:D Tena is jou heel wat geld schuldig want ik pies zo vaak in mn broek door jou :p:p:p:D:D:D:D:D:D

15. giraf

giraf Niet meer actief

Whahaha! Hier kijken mijn collega's al niet eens meer op als ik weer eens keihard in de lach schiet achter mijn computerscherm :)
    We halen het beste in elkaar naar boven! :D

16. Funnyfant

:D:D:D:D:D geweldig!!:D:D:D:D

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!!

Allereerst reageer ik even op de vraag van Jadore en dan ga ik verder bijlezen.

@Jadore, ik heb om eerlijk te zijn dus geen ervaring met Koeka. Ik denk dat veel mensen dat duur vinden dus ik zie het erg weinig in de gezinnen.
    Ikzelf zou gaan voor een warmer dekentje zodat je alvast op het koude weer berekend bent aangezien het in oktober al flink koud kan zijn 's nachts en je kan beter een warm bedje hebben dan een warme omgeving (dus kachel niet aan op de babykamer als ze wat ouder zijn). Als het in augustus/september heel warm is kun je altijd nog kiezen voor alleen een lakentje of een zomerslaapzakje ofzo. Maar goed dat is dus wat ik als moeder zou doen dus mijn persoonlijke advies.

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jemig dames!!! Het was niet de bedoeling dat jullie dan gelijk weet ik hoeveel pagina's vol kletsen op een avond!!!
    Maar wel fijn om te lezen dat jullie je er ook wel in kunnen verplaatsen!!

Ga nu een poging doen om bij te lezen, krijg zo wel visite en moet om 12 uur in het ziekenhuis zijn. Dus als ik ineens weg ben is het niet om jullie ;)

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ze maken een betoog voor NL. Stil zijn ze dus wel. Kan niet op de pc, maar dus wel via mobiel zp-en. X

20. Funnyfant

Dus... Je blijft?????????? :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Dan maak je mij heel blij!

Deel Deze Pagina