De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

:D lijkt me wel saai :( Gelukkig heb je ons :D

Jadore: Koeka: Waarom doe je dan niet een warm ledikantdekentje ipv wiegendekentje? Die heb je zeker nodig als hij naar t bedje gaat, want dan is t kouder!!:)

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Madelief, fijn dat kraamzorg geregeld is!!!
    Heb wel foto's zal ik vanmiddag ff plaatsen :D

Quint, ik vind je Nederlands ook goed hoor! Het is dat je me er nog eens aan herinnerd anders was ik het alweer vergeten :D

Finn, hoe gaat ie nu met je? Nog weer harde buiken? Zal straks nog even reageren op je pb, maar hij was zooooooooooooo lang hahaha

Merel, het klopt inderdaad ook dat jij vaak online bent als ik er niet ben ;)

Rasp, al gebeld?

Meiden, misschien moeten we gewoon onze werkdagen aan elkaar aanpassen :D

Nemo, ik duim voor je deze ronde!!

Merel, is al bezig met de kleertjes :D. Dat is het leuke aan de babykamer inrichten!
    Ik rijd overigens niet meer hoor. Heb er vorige week nog wel even opgezeten rondje draven en verder stappen. Af en toe moet ik even dat gevoel weer voelen :D

ik ben nu bij de foto van Nemo en Thomas en Juul wil nu Thomas zien :D

Merel, heeft J op zijn nieuwe kamer geslapen?

Nemo, Juul heeft ook een peuterbedje nu. Is er 1 keer uitgevallen daarna niet meer. Als hij 's ochtends wakker wordt blijft ie, helaas, netjes liggen roepen :D

Vlek, ik ga duimen voor je meid! Zou ik wel even wachten met de kleine meid naar een ander bed doen. Lig je net te krikken staat ze ineens naast je :D
    Dat is mijn grote angst voor de toekomst...........nu wordt er niet zoveel gekrikt bij ons :D

Giraf, wel erg dat je over mij droomt :D

nemo, zit als docent op haar mobiel. Is de omgekeerde wereld hahahaha

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nouja ik heb er een nachtje over geslapen en jullie reageren zo lief :D

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh vergeet ik nog wolfje *schaam*

Fijn meid dat de echo goed is!! En leuk he die kleertjes!!!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

wel fijn dat nu mijn berichtjes van gisteravond genegeerd worden haha grapje:)

meiden hier ruzie met oma pff

had dus gisteravond mijn ouders op de koffie uitgenodigd en gebak gehaald...
    beld oma gister middag op dat ze komt rond koffie tijd... ik dus snel nog gebakje voor haar erbij gehaald...

krijg er nog geen dank je wel voor helemaal niks...

en toen begon ze te zeuren over de verjaardag (eind mei) dat er veel nootjes weg waren, we hadden alles op, op 1 zakje na die haar nichtje mee naar huis had genomen en wij krijgen de schuld, oh ben er zo klaar mee, me ma is haar nu naar huis brengen, pff gedoe

nou ik ga zo ff naar de apotheek voor me ma, en dan weer overblijven, net de bovenboel al lekkerschoon gemaakt:)

fijne dag allemaal!!! xxxx

6. Zeepaardje

lm; geeft niks meid, ik vergeet (vooral nu) zo vaak wat;) maar zeker fijn!!! ben echt helemaal blij:)

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    En speciaal voor Merel even mijn onderschrift weer aangepast. Ik kijk niet zo heel veel op de site dan moet ik namelijk steeds weer de link en ww opzoeken in mijn berichten :D
    Ga ik ook vaker doen!!

Ik ga trouwens een goede daad verrichten. We hadden Juul zijn kleertjes op mp maar geen reactie. Ze gaan nu naar een weeshuis in roemenië :D
    Maar eerst mag vriendinnetje zo ff kijken of ze nog wat ziet.

8. Funnyfant

JAAAAAAAAAAaaaaaAAAAAhhhhhh!!!!
    :D:D:D:D::D:D::D:D

9. Zeepaardje

whwhhw ja een nachtje slapen doet wonderen LM:)

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zullen we het straks met echte champie vieren als iedereen uitgezwangerd is :D

11. Funnyfant

Oooh ja!!!!! Lekker!!! :D:D:D

12. Zeepaardje

mmmmmmmmm lekker... manlief gister ook toen echo goed was, daar drinken we op, pakt die gek voor mij een biertje;) mannen!

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oh meiden ik hoop nog wel te kunnen reageren op jullie berichtjes hoor maar ik zit nu druk middenin vanalles.
    Ik ben aan het regelen met mijn werk dat ik vrijdag een stagiaire mee krijg zodat ik het zware werk misschien aan haar over kan laten. Verder heb ik een hangerige V.era en een heeeeeeeeeeeleboel wasgoed!!!
    Ik volg alles wel hoor maar reageren is voor nu even te tijdrovend, tot later!

14. Funnyfant

Hahahha Wolfje: MANNEN;)

Oh en wat kinderachtig van oma!! Je doet zoveel voor oma en dan krijg je dit????:( Niet lief:( Komt vast snel weer goed meissie...

15. Zeepaardje

rasp dan is staigere wel fijn ja! hopelijk lukt het!

finn ja vind het zo flauw van oma,maar dan heeft ze weer zo'n bui... we doen alles voor der... pff eigenwijze draak;)

16. Funnyfant

doe maar rustig rasp... komt goed lieverd:)

17. giraf

giraf Niet meer actief

Hoera! LM blijft!

Ik vond het niet erg hoor, om over je te dromen... Droom heel vaak over ZP of de 13 musketiers :):)

Mocht je dit nog lezen Rasp: (of iemand anders weet het?)
    Waarom mag je op de babykamer geen verwarming aan?
    Wij hadden afgelopen winter bij I de kachel wel een paar keer aan...
    Anders was het 10C ofzo in haar kamer. Dan zetten we de kachel aan en als ze ging slapen weer uit. Maar ik begrijp dat we dat beter niet kunnen doen?

18. Zeepaardje

kachel- wij hebben geen kachel boven en zomer en winter naam open:)

echo- foto staat in me album:)

19. Funnyfant

Giraf: Nee hier is de verwarming altijd uit boven. Het is erg ongezond en heeft te maken met warmtestuwing geloof ik. Je kunt haar beter goed toedekken.

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

De verwarming mág wel aan hoor maar het schijnt dat baby's beter slapen in een koelere ruimte. Vroeger had men geen kachel maar wollen dekens. Maar dat het niet mag heb ik ook niet gezegd toch?......

Deel Deze Pagina