De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

finn thx ja lijkt nu al op zijn mammie haha

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oh maar bij pasgeboren baby's gaat de kachel juist wel aan hoor!

3. giraf

giraf Niet meer actief

Oeps, ik lees weer eens maar half :)
    Maar beter gewoon een extra dekentje dus :D

4. giraf

giraf Niet meer actief

Mooie echo wolfje!

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hahahahha nee ik zei dat volgens mij Rasp!! :)

Maar ik slaap zelf al beroerd met de kachel aan, dus ik laat het meestal uit. Maar we hebben wel rolluiken, dat scheelt een hele hoop!:)

6. Zeepaardje

giraf; thx en tis een jochie haha

rasp hier nooit gedaan, wordt straks in dec nog wat, hebben namelijk oud huis en geen kachel;)

7. giraf

giraf Niet meer actief

Dat zou heel goed kunnen, want ik gok echt ALTIJD verkeerd :):D
    En aangezien mijn gevoel bij jou een meisje zegt, zal het wel een jongen zijn! ;):p

Hier ook altijd ijspegels aan onze neuzen in de winter in onze slaapkamers, hoop dat het met de verbouwing al een stuk beter is qua isolatie...

8. Funnyfant

Manlief van Giraf:

9. Zeepaardje

haha ja zelf sterk gevoel jongen had ik met sem ook:)

isolatie, ja dat is wel fijn haha

10. Funnyfant

Wolf:Stuur ze anders eens naar t NUB forum??? :D:D:D Of laat Jadore eens raden?

11. giraf

giraf Niet meer actief

Jaloers op mijn knappe echtgenoot? ;):D:p

Zal van mezelf ook een foto plaatsen:
    Bekijk bijlage 157236

12. giraf

giraf Niet meer actief

13. Funnyfant

Zooooo Giraf, welke viagist had jij dan met je bruiloft???? Knap werk HAHAHAHAHA:D:D:D:D:D

14. Funnyfant

aAAAAAAAaaaaaahhh:)

15. giraf

giraf Niet meer actief

selluf gedaa :)

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    whhaaaahhaaaaahhaaaa die foto !!!!!!! :D

wolfje wat een mooie echo meid !!! kun je trots op zijn, maar dat ben je ook vast ;), en kunnen ze al zien wat het is dan, of is je gevoel zo ?

LM fijn wat van je te lezen, en leuk dat je blijft.
    en het scheelt dat syl.ke nog niet bij de klink kan, dus die gaat gewoon heel driftig in haar kamer doen totdat wij komen denk ik, totdat ze ouder en groter word natuurlijk ;), en ik moet er ook niet aan denken hoor dat kleine meid opeens naast het bed staat als we bezig zijn :$.

vanacht weer een helnacht gehad, was het volle maan of zo omdat er zoveel kindjes vroeg wakker zijn geworden :(, half 3 begon ze te spoken en tegen 5en sliep ze weer ;), heb haar om half 9 wakker gemaakt om te gaan zwemmen, ik dacht jij mij wakker houden dan hou ik jou ook wakker :p, en nu na het zwemmen meteen weer naar bed, hoopt dat ze er een lang slaapje van maakt :D
    kan het zijn dat er kiezen doorkomen, de laatste 4 komen zo rond het 2e levensjaar toch? ze heeft geen verhoging maar kwijlt als een gekke en zit telkens met haar hand in de mond, dus maar veel druppels van dat verdovingsspul in haar mondje gedaan vanacht en een zetpil voor de pijn.

17. Funnyfant

Aaah Vlek, arme Syl.ke :(

Hahahah en dat "naast het bed opduiken op het moment supreme": Tja op een gegeven moment worden ze ouder en dan is het goed inschatten hahahahaha!! Ben er niet zo bang voor eerlijk gezegd :) En mn deur kan op slot hahahahaha!!!

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Morgen dames,

zo ben er ook even niet een avond en jeetje mina het lijkt wel een boek zo veel als jullie kletsen:D:D:D

@Lm, goed dat je blijft meid, en sorry als ik je een x vergeten ben gaat niet expres hoor, maar ben net een zeef af en toe
    succes van daag bij de gyno

@vlek, raar nee natuurlijk niet wij hebben met de kerst ook de kamer van onze meid gedaan helemaal roze, doet bijna pijn aan de ogen. maar ook met het idee zo dan zijn we daar maar klaar mee.
    hoelaat moet je in het zkh zijn vrijdag?? al gezonde zenuwen, denk aan je hoor. oh en hoop dat S idd lekker gaat slapen lekker lang dan he even nw energie op doen

@nemo, oh jij gaat knallen deze ronde;) dus romantische avondjes in huize nemo??

@wolfje, ga nu zo je echo bekijken meid, leuk hoor weer een stapje verder heerlijk, en de schade van de auto jee balen joh is dat niet die auto die net gemaakt is? of is dat die van je ouders. maar gewoon K*t met peren dus.

@quint, heb nog nooit gemerkt hoor dat je absurd veel woord/spelfouten maakt, dus hartstikke ingeburgerd:p:p

@merel, wat leuk dat J nu trots naar zijn nw kamer loopt leuk hoor, maar je kan er dan ook heel trots op zijn. en een dekentje gemaakt? ik wou de naaimachine ook uit het stof halen van het weekend maar kreeg hem niet aan de praat, dus handig ben ik niet hihi

@ff, jij bent altijd al een open boek lachuh toch nee vind ik leuk, vind het zelf wel eens moeilijk om dat ook te kunnen optypen maar in RL heb ik ook geen blad voor mijn mond hoor, hoe is het met je bekken? wel rustig aan blijven doen he

@rasp, jij ook bekkenklachten? balen hoor kan je de hand schudden, ben je al bij een fysio of zo geweest, ik heb er veel baad bij

@giraf, jij ook met je leuke foto's hahahaha moet altijd weer lachen.

@maible, jij dikke knuf, ben het ff kwijt geloof ik sorry sorry

@jadore, oh meid ja de tuin is klaar helemaal al heerlijk van genoten, moet ook wel nog 5 weken en dan hebben we ons tuinfeestje, dus moet het helemaal top zijn, heb jij alles in huis al klaar. heb toch van het weekend leuke kleertjes gekocht oh heerlijk maar nu heb ik even een stop er op gezet anders word het te gek. hoe is het met je meisie??

@madeliefje, wat lief dat je me gaat missen, ik jou ook hoor, maar soms dan komt er gewoon weinig uit en dan heb echt de puf niet meer zo, maar ook de tijd telt mee, heb je dat niet het komt nu wel allemaal dichter bij he. ik ben nu morgen 27 weken en hoop zo dat ik deze keer de 37 haal en gewoon thuis kan bevallen.
    kus voor jou en heel goed dat je zo positief weer bent you go girl.

@hier alles zijn gangetje, moet nog me rust houden met mijn klotsenkels en mijn handen doen ook lekker pijn door het vocht, oh ik zal de dag heugen als de baby er is. maar goed voor als nog nog even te gaan, dus maar de rustige plekjes op zoeken, en niet te veel typen kan mijn trouwring nog amper om of af krijgen.

kus voor iedereen

19. Funnyfant

Hahahha heb gisteren dat gesprek gehad met die vrouw van onze cursus: Nou ging prima en viel allemaal reuze mee eigenlijk.:)

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    sorry je moet me even helpen snap het geloof ik niet??? blont he

Deel Deze Pagina