Heee Vinki!!! Rasp meisje doe je wel rustig aan meid???? Wow ga maar even lekker liggen!!! En wat betreft je werk: Ik zou indd echt naar je lijf luisteren. Wat als de stagiaire ziek wordt??? Nee meissie, je zult er net als ik aan moeten hahaha!! Madeliefje: Hou nou toch eens op gekke meid!!! Je bent helemaal niet onverschillig!!!!! Je bent niet voor niks ons zonnestraaltje en ik vind het echt gek dat je jezelf zo noemt!! Niet meer doen hoor!! Je bent een superlieverd!!!!!!!! Wat lief dat je je zo'n zorgen over me maakt Echt lief!!!!! MWAH dikke kus!!!
@Giraf, ja dat is zeker fijn, dat was met V.era toen niet zo, toen had ik een andere leidinggevende die heel erg bovenop het ziekteverzuim zat en liever geen mensen de ziektewet in deed. Dat is toen niet goed gegaan dus ik was nu wel een beetje bang om het aan te kaarten. Een meevaller dus!
Zullen we even allemaal niks zeggen hahahahaha, dan kijkt Madelief op haar neus als ze terug komt van het boekje lezen WHAHAHAHAHAHAHA
Wolfje, mooie echo, meid, jullie baby is duidelijk veel groter dan de onze Giraf, waar haal je al die gekke plaatjes vandaan??? Gaat verder wel alles goed met jullie? Begin een beetje zorgen om je te maken... Vlek, spannend, nog een paar dagen en dan is het zover! J'adore, oei toch een blaasontstekking, niet grappig. Beterschap, ik hoop dat je daar snel vanaf bent. Rasp, ook vervelende berichten, meid. Goed op jezelf letten en wat niet gaat, gaat niet. Finny, wat is een doula? Ken ik niet. Het kdv ga ik als ik de nieuwe baby aanmeld vragen of ze iets kunnen betekenen. En dank jullie wel voor een tip, ga het ook aan de verloskundige vragen, misschien weten zij iets (al ben ik bang van niet). De echo was vanochtend al en helemaal goed, hoor! Ben ontslagen, jammer want dan zal ik geen NUB-foto hebben. Ga J'adore zo mailen om een paar data's door te geven. M. was super lief vandaag en wees steeds naar de foto van het kindje en zei: baby, baby. Ikke helemaal trots!
@Quint, wat super!!!! Mooie foto van jullie kleine beebje!!! Ben heel blij voor jullie, geniet er maar lekker van nu.
WAUWIE!!! Aaaaaah wat een mooie beeb Quint!!!!! SUPER!! En wat lief van M. ik smelt gewoon Gelukkig is je kleine man lief voor je, als ML het niet doet:x Echt prachtig!!! doula: De Nederlandse doula-site
finn- fijn dat gesprek mee viel meis; auto staat op me ouders naam ,maar alle kosten delen we... dus ook gebruik ervan balen dat je zo vocht vast houd. rasp-dank je wel en jij rustig aan doen meid! quint-ja groeien nu echt snel 4,7cm dacht ik jij ook mooie echo meid, jippie mdl- ja echo staat in me album zo lekker boekje lezen met m jij nu jadore- thanks meid oei blaasontsteking sterkte ermee denk zelf dat het een jongen is gewoon sterk voorgevoel... maar nu wachten tot de volgende echo die is pas na de zomer met de 20wk echo wachtwoord ach ben er inmiddels aan gewend vlek- nee puur gevoel dat het een jongen is, komen we in december pas echt achter fijn dat je lekker gezwommen hebt all- nou hier onwijs last van me tandvlees, had dit met vorige zw. ook
@ Quint Oooooooooooooooooh wat een mooie foto!!Echt heel duidelij! Super dat alles goed is!! en zo blij voor je!!Lekker gaan genieten nu!!! En heerlijk zo'n reactie van M.!! @ Wolfje Ga nu echt ff kijken hoor! @ Jadore Heb geloof ik een bericht van jou gemist..zo es ff terugbladeren!! @ FF thanks meid! mis me zon denk ik gewoon! haha... @all baal trouwens, heb zaterdag zonnebrand van de kruidvat gekocht, zitten er gelijk al vlekken in de kleren, Net gewassen en de vlekken zijn echt vreselijk geworden. Van die gele vlekken zeg maar! Iemand oplossing?? Heb dat nog nooit gehad!Ligt dat ook per zonnnebrand verschillend??
Alleen maar omdat ik rare foto's laat zien? Tja, ik ben nou eenmaal een raar persoon! Super fijn dat de echo goed was! Hmmm allemaal lekker aan de middagdutjes en ik maar keihard (ahum) aan het werk
haha verschil moet er wezen Giraf Kom je de dag nog beetje door op je werk? Volgens mij heb je het wel naar je zin met je collega;s daar toch?
@ Jadore Balen van je blaasontsteking, heb je er veel last van? Ik vind het nadeel van pillen als je zo op moet lossen..dan kunnen ze zo vies smaken! Van die bijholteontsteking dat kuurtje waren het ook hele vieze zoete oplospilletjes...hoop dat het kleine pillejtes zijn die je krijgt die je zo wegslikt!
Wolfje, je hoeft die 1200 euro toch zeker neit zelf te betalen?? Tjonge jonge, echt balen is het van jullie auto!! Hoe voel je je vandaag? Weer een beter dagje?Hoe lang kun je nog last hebben van die bacterie?