De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Meis Dat hoop ik ook!!

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ik vind 2.5 uur persen eigenlijk een beetje erg onmenselijk!! Ik had 20 minuutjes en dat was prima!

Meiden allemaal rustig aan!!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi!

@LM, jemig 2,5 uur, kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn. Ik was met 40 minuten klaar gelukkig. Gewoon goed voor jezelf opkomen want op deze manier ga je je bevalling ook niet relaxed tegemoet.

@Maible, tot morgen!!! Succes met bijlezen!

@Madl, ze is af en toe nog wel erg jengelig. Vooral dat gehang aan mijn benen vind ik vreselijk!!! Het heeft tijd nodig denk ik, gaat vanzelf weer over.

@All, heb contact gehad met de VK en zij zegt dat het er inderdaad op lijkt dat het mijn bekken is dus ik moet contact opnemen met fysio. Toen ik vanmiddag van de fiets af stapte voelde het ook echt niet goed! Morgen maar eens even bellen dan.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ rasp maar het zou wel fijn zijn als ze binnenkort niet meer jouw benen nodig heeft!;)

@FF Ja das idd onmenselijk! Daarom snap ik niet dat ze toen niet eerder hebben ingegrepen.

5. raspberry

Ja, dat hoop ik van harte! Ze doet het ook niet bij haar papa, alleen bij mij.....

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    M.aaike heeft nu ook een fase dat ze niks van papa wil weten en dan gelijk naar mama rent en bij me wil zitten...Ene troost, je bent dus onmisbaar!!

Genieten hier van het geluid van de stofzuiger en zelf gewoon lekker achter de LT zitten..

7. raspberry

Nou het is dus wel zo dat papa alles is hoor. Maar aan zijn benen hangen doet ze nooit! Maar zodra hij thuis is ziet ze mij niet meer staan.:(
    Nee hoor, dat vind ik alleen maar mooi!

8. raspberry

Oh en dat doe je goed met dat stofzuigen!!!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nou, je bent niet te missen hoor! Is soms ook wel lekker dat ze dan ff naar papa gaat, heb je zelf ff rust!

Meiden, wat is het hier rustig!

10. raspberry

Nee, ik ben ook niet te missen haha, en wat je zegt, ik ben ook blij dat papa het overneemt als hij thuis is hoor.
    T is hier inderdaad rustig!

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nog gefelciiteerd trouwens met je 19 weken!!!

12. raspberry

Hahaha ja joepie, het gaat zo snel!!!
    Ik ga even lekker wat vers fruit voor mezelf klaarmaken, tot zo!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    doei doei, ik ga lekker op de bank tv kijken! Fijne avond allemaal!

14. raspberry

Fijne avond Madl!!!

15. Funnyfant

Ben ik ook weer!!!
    Finn heeft een pus-oor :( Daarom was ie dus high maintenance:( Arme sies! Morgen dan toch maar naar de HA. En 's middags naar de arboarts.
    Ik heb trouwens even geinformeerd naar zo'n zwangerschapssteunslip , maar die kost 60 euro!!!!:$:$:$:$ Niet normaal!!!! En echt overal zijn die zo duur:$:(:( nou ja wat mot dat mot;)

16. raspberry

Och arme Sies inderdaad. Dus morgen ook weer een drukke dag voor jou, denk er goed om he.
    Maar wat duur voor zo'n slip, jemig!! En die doe je dan over je onderbroek aan?

17. Funnyfant

Maible: Tot morgen meid! Bijlezen zal wel even investeren zijn indd hahahaha!!

Rasp: Ik hoop dat je beenhangertje;) snel weer lekkerder in haar velletje zit! Is voor mama en voor haarzelf wel lekker he:):):)

Truste Mliefje!!! Fijne avond!!

18. Funnyfant

Ja denk t wel, anders kun je m maar 1 dag aan... En meer dan 1 aanschaffen zit even niet in t budget hoor hahahhaha;)

19. raspberry

Nee daarom dacht ik dat ook! Want hoeveel van die dingen moet je anders wel niet aanschaffen. Lekker warm in de zomer, 2 onderbroeken over elkaar.......balen!

20. raspberry

Dames ik ga naar bed, zit compleet in te kakken dus misschien wel goed om lekker te gaan slapen.

Trusten voor straks allemaal en tot morgen! X

Deel Deze Pagina