Blech nog niet aan gedacht indd... Maar met een jurkje er over kan het mischien als een soort korte legging... Maar dan moeten de pijpjes lang genoeg zijn anders schuren mn dikke (bovenste deel van mn) bovenbenen langs elkaar en dat doet zeer!
Zo.....eindelijk tijd voor mezelf..... Hele dag weer mega druk gehad op mijn werk. Komt mijn baas weer met zo'n irritante last minute tekening aankakken die hij vanavond nodig had.....pffff....ik me weer lekker uit de naad kunnen werken achter de pc tot 18:15 uur... Maar......heb geen buikpijn gehad vandaag!! Jippie! Had de buikband om, en dat scheelt me blijkbaar toch wel veel. Had vanmorgen wel weer opstart problemen....zo slecht voel ik me dan, alsof ik elk moment van mijn stokje kan gaan. Na de kop thee en cracker met kaas van 10 uur ging het ineens stukken beter godzijdank. Nog 6 dagen!!! Probeer even alles te herrineren, heb echt alles gelezen, maar ja, met 20 pagina's weet je het wel he! @ Wolfje: heb je foto's gecheckt, mooi hoor!!! Enne oma's zijn lief, maar door de leeftijd kunnen ze stiekem soms ook knap irritant zijn. Dus je voelt je weer fitter nu de bacterie onder controle is! Mooi zo, nu alleen nog leuke dingen ok!! (en de auto da's klote....ze beginnen niet voor niets met AU zegt ML altijd!) @ Quint: Whow!!! Mooie heldere echo foto zeg! Echt super duidelijk voor deze termijn! En wat lief van M....zo leuk als die kleintjes baby dingen gaan herkennen he! J stond gister bij de commode en ik liet piepkleine slofjes zien. Hij heeft de hele dag tegen iedereen gezegt: Mama heeeeele kleine bruine baby slofjes!! En hij heeft liggen relaxen in de maxi cosi. Was hij lekker op en neer in aan het schommelen. Anyway, ML ook blij met de mooie beelden? Op naar de 12 weken he!! @ Rasp: hopelijk een stagiaire dan! En anders zit er echt niks naders op dan de ZW. Maar even afwachten he....is niet leuk, maar je bent misschien maar 2x in je leven zwanger! (of wilde jij er wel 3-4-5?) En van V komt het ook wel goed. Ik herken het wel. Komt papa thuis kun jij gaan, en overdag hebben ze je constant op zo'n aanhankelijke manier nodig. Het is een FASE!!! Komt goed! @ LM: Balen van de vertraging in het ziekenhuis! En inderdaad beetje vreemde reactie op je lang-persen-angst! Ik weet beetje hoe het is helaas....heb zelf een uur en drie kwartier geperst op J en toen hebben ze met verlost met de vacuüm.... Mijn Gyn zei bij de nacontrole: "Een uur persen is meer dan genoeg!! Dan moeten we gewoon in grijpen als het niet vlot." Ben dus ook het laatste half uur al persend in de auto kunnen stappen, en ga bij de komende bevalling dus eerder naar het ZH. Loop wel bij mijn eigen VK die dan ook mee gaat naar het ziekenhuis. Maar jij had keizersnede he, dus vandaar de gyn nu neem ik aan? Fijn dat je nog even van je paard hebt kunnen genieten op die manier. En je 2e 20 weken echo, had je daar nu al foto's van geshowt?? Ben wel benieuwd naar je meisje! @ Vlek: ohhh, jij hebt vandaag lekker eigen tijd gehad als S zo lang heeft geslapen. Maar nee, het hing niet in de lucht! Hier geen vroege vogel! @ Maible: laat je me nog even weten van die kinderwinkel waar ik je naar vroeg? (Kinder.compagnie) @ Giraf: ben benieuwd naar de verbouwingsfoto's en meer trouwfoto's! @ Jadore: jeempie, jij hebt intussen een echte koeka verzameling he! Super gaaf! Ik wil ook meeeeeeeeeeeerrrrrrrrr koeka! Goed dat je zo'n fijn gevoel hebt over het herstel van je paps! @ Finne: dus nu volledig ZW? So, dan heb je nu echt rust! Beter ook maar he, ook al valt het niet altijd mee op eraan toe te geven! Zit ik straks tenminste niet helemaal only the lonely achter de pc in mijn verlof! @ Meis; echt balen van het vocht.....lijkt me geen pretje! Kunnen ze daar niks tegen geven? (stomme vraag misschien..?) @ Madelief: gewoon: zwaai!! Alles goed? @ Nemo: druk aan de smep? Ga je kaartje vanaf vandaag weer in de gaten houden. Over bang zijn dat je kleine ineens naast je staat als 'je bezig bent'....ik ben helemaal babyfoon verslaafd en hoor dus elke beweging van J. Dus eerst hoorden we 2 klinken omlaag gaan, en tja als je dan je broek nog niet omhoog hebt, dan bestaat er nog een deken! (Scheelt dat ik van de avond/nacht-liefde ben!) En nu kan hij niet verder als het traphek! @ all: nou, vanmiddag zat ik stevig te balen omdat ik weer veel te veel werk op mijn bureau had liggen en dus die deadline waar ik tegenaan mocht werken....ging mijn telefoon. "Met P. Weet je wie je aan de lijn hebt?" Ik ; ja, de fotografe! (dacht meteen oh jee, de foto's zijn allemaal mislukt!!) Ze belde om me mede te delen dat ze bijna klaar was met de foto's uitzoeken en ze had er al een aantal bewerkt. (bij sommige zet ze er gedichtjes bij, zwart/wit versies enz) Ze liet me weten dat ze er wat extra voor ons op cd zette, beetje als vaderdag kado, en omdat er gewoon hele leuke van J bij zaten! Er waren er een paar overbelicht, maar die vond zij toch wel heel gaaf, dus ben nu mega benieuwd!!! Ik krijg de foto's dus deze week al toegestuurd op cd!!!!! JIHAAAAA, hoef ik geen 2-3 weken te wachten! En toen ik thuis kwam hadden mijn lieve lieve mama en papa geklust en gepoetst voor ons!!!! Pa had een haakje op de zolderraam gemaakt zodat deze stukje open kan blijven staan i.p.v. wagenwijd. Hij had de plinten in het washok erop gemaakt, en een aanzet gedaan voor de trapleuning die nog ontbreekt. Mams had beneden gestoft en gestofzuigd en gedweilt en gekookt!!! ZOOOOOOO fijn als ze zoveel voor je doen! Waardeer dat enorm. (ben tevens benieuwd wat smoeder morgen in huis doet, haha) Verder geen nieuws, maar ala, heel opstel geworden he!
Heeeeerlijk met citroentje erbij! MMMMMMMM Was nog wat vergeten.... Vanmorgen de sleeptrainer.... Ik was net voor half zeven wakker en had het ding om 6:30 uur gezet mét jungle geluiden. SLIEP J GEWOON NOG!!! Hele nacht weer doorgeslapen! Toen ging hij af, en J; ohhhhh aapje wakker!!! Helemaal slaperig maar toch beetje opgewonden stemmetje! Hij wil het liefst de hele dag met zijn wekker rondlopen! En roept continu: mama oplaaie!!! (opladen/aanzetten) Hebben hem nu net ingesteld op 6:40 uur. Eens zien hoe het vannacht gaat. Hij kan er in ieder geval niet vanaf blijven, dus het geld wel waard. @ Finn: lees net nog over die broekjes....pffff duur inderdaad! Maar ja, ik heb nu die band en het scheelt me wel. Had ik eerder moeten doen. Ding is alleen ook mega warm met dat zweet weer..... Ik heb maar 3 fijne broekjes momenteel, dus loop op de zoveel dagen de handwas te doen. Ze zijn me ook iets te duur om er voor 7 weken nog bij te kopen...ons bint zuunig he! Zou er toch vast 1 kopen, en kijken of het helpt. (MP al gecheckt?)
ZO Mereltje! Heel bericht !! Wat lief van paps en mams!!! Wauw dat is echt lief! En wat een K#Tstreek van je baas:x:x Nog 6 indd. AFTELLEN!! Ooooh ik wil die foto's zien!!! Ga je ze allemaal spammen?? Please? Wat lief dat ze zo snel is en lekker extra fotootjes Bij wie was je geweest? Ben ook benieuwd naar SM's gedrag morgen Maar: Hoe was het met de slaapklok gegaan??? Had J goed geslapen?? @Meis: Voor dat vocht af te drijven, kun je best gaan zwemmen! (ook goed voor je bekken) Dat hielp mij heeeeel erg met mn vocht toen ik zwanger was van Finn
oh haha tegelijkertijd gepost En zo'n broekje via MP vind ik een beetje viezig En zo'n band heb ik al, maar die is niet afdoende volgens de vk... dus.... Ja ik ga m morgen even bij cleopatra halen denk ik. EDIT: WAT GOED VAN J!!!!!!
Ja, als je hem zonder onderbroek aan moet is het wel een beetje ranzig, maar anders zou ik het gewoon proberen. Als je hem voor een tientje ofzo kunt proberen weet je in ieder geval of het goed zit en helpt. Maar is je eigen keuze he!
Hahaha niks moet, maar je kunt ze zonder onderbroek wel dragen ja... En dan vind ik het echt smerig, sorry... Als hij nou van een vriendin of mn zus was geweest, oke...
Zouden jullie eens mee willen kijken? Je hebt nl deze: Zwangerschaps-steunslip - online bestellen! - babywalz En die is maar 15 euro... of dit: Relaxmaternity Steunslip OP=OP [relst] - €11.95 : Amada baby speciaalzaak Maar zou dit nou hetzelfde zijn als die dure in de winkel??? Want als dit ook goed is, dan ga ik geen 60 euro betalen!! Maar ik kan op inet geen officiele of andere steunbroek/slip vinden dan deze?? En ik heb ook de thuiszorgwinkel gebeld vanmiddag en daar waren ze ook maar 17,99. Maar toen ik zei dat de lingeriezaak er 60 euro voor vroeg, ging zij ook twijfelen aan een evt verschil... Wat denken jullie???
@LM: dank je voor het duimen! Ja, alle leerlingen moesten mobiele telefoons wegdoen, en ik zit ermee in mijn hand te internetten, haha! Ja, je moet toch wat, 100 minuten lang! Fijn dat je bij ons blijft meid! Wel een gezeur bij de gyn zeg, zo lang wachten voor zo'n kort gesprek! Lag die van jou ook zo lekker gedraaid, dan kan je blijven persen geloof ik! @wolfje: Oh, niet leuk, ruzie met oma. En een biertje?? Haha, zwager bood me een trekkie van zijn blowtje aan toen ik zwanger was Mooie echo foto's! En gelukkig hoef je die 1200 niet zelf te betalen. @rasp: meid, wat een drukte! Doe rustig aan hoor. Is het gelukt met de stagiaire? Oh ja dus, lees net de rest. Fijn dat dat geregeld is! @giraf: jij weer met je foto's!!! @Vlek: oei, dat was een zware nacht! Daan heeft hetzelfde, kwijlen, handen in zijn mond, maar voel nog niks. Fijn dat je lekker gezwommen hebt! We hebben met daan het eerste jaar ook aan babyzwemmen gedaan, maar moet eerlijk bekennen dat ik nu al maanden niet geweest ben.. @meis: ja, wij gaan knallen, hahah!!! Hebben jullie ons nog niet gehoord dan?? Mijn 'vriendschapsring' kon ik ook niet meer om tijdens de zwangerschap en dat is nooit meer goed gekomen Rustig aan he? @Jadore: tja, het is nog maar ronde 3, dus mag nog niet echt klagen. En ML is altijd 2 weken weg en 2 thuis, dus weet in principe wel wanneer hij er is en wanneer niet. Als mijn cyclus vanaf nu altijd 4 weken is, komt het steeds goed uit. Hoop trouwens dat dit mijn laatste cyclus is Oh, dus toch een blaasontsteking. Dan maar aan de pillen meid! Wachtwoord maakt trouwens niet zoveel uit! @madelief: ei de eerste ronde op dag 16, de tweede ronde rond dag 21. Even afwachten dus. En wat goed van je ML!! @Quint: wow, wat een mooie duidelijke echo! Goed idee om alles eens na te vragen op het kdv. @Finn: leuk he dat onze muppies zo hard groeien! Steeds meer praten en begrijpen. Z'n verjaardag komt al dichtbij!! Zielig, zo'n pus oortje! En wat een geld zeg voor die slips!! @maible: hoihoi, zwaaizwaai en doeidoei @Merel: meid, weer veel te druk op het werk dus! Ik was trouwens niet degene die het had over het krikken terwijl de kleine naast je staat. Had het wel over de angst dat hij er uit gaat. Wij hebben toruwens al heel lang geen babyfoon meer, soms mis ik het wel, dan sta ik om de 5 minuten onder aan de trap of ik hem nou hoor of niet. Ooh, die sleeptrainer moet ik onthouden dus! Hier gaat alles goed. ML weer thuis, maar nog niet echt van genoten, ben al uur bezig met bijlezen . Had trouwens gisteren een negatieve ovu test, maar vandaag een nog negatievere test.. Zou mn ei dan al geweest zijn?? Ach ja, gewoon doortesten en tempen (wat ik steeds vergeet ) Daan is gewond! Hij speelt altijd met ML op het bed voor het slapen gaan en hij stuitert zo met zijn oog op de rand van het bed. Op zijn ooglid en onder zijn oog een snee. Zal wel blauw zijn morgen! Vandaag met de hele familie bij moeder en stvader geweest. Zijn vader is uit australie voor het eerst sinds 25 jaar. Allemaal daar gegeten, chinees, niet goed voor de lijn helaas.
Ik heb er geen verstand van Finn. Ben wel net als jij, als het goedkoop is zal het wel niks zijn... Maar ja, je weet nooit.
heee Nemo!! Ook zo'n wildebrasje dus Arme schat!! Maar staat wel stoer zo'n blauw oog natuurlijk Ik denk niet dat je ei al is geweest, zou wel heel snel zijn. Ik denk eerder dat je vandaag iets meer gedronken hebt En je ovu test kan vaker (beetje) posi zijn en toch nog geen ei! vraag maar aan Rasp! Ja die broeken zijn duur!! Ik heb mn moeder gebeld en die zei meteen dat ik dat duurdere merk moest hebben. Maar ze heeft er misschien nog 1 liggen Handig zo'n fysio-mama!!!!
Ik heb een socio-therapeut als mama, dat is soms wel irri als je alleen maar wil spuien. Dan krijg je gelijk allemaal adviezen die je niet wil.