De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    finn, geen idee :) zien er allemaal goed uit.
    en van mp zou ik ook een beetje ranzig vinden idd.
    oh lees net dat je lieve mama er nog 1 heeft, altijd handig.

nemo, ik denk dat je ei nog niet geweest is meid, zou wel vroeg zijn, gewoon doortesten.

merel, fijn dat de sleeptrainer zo goed werkt, hihi hij maakt hem zelfs wakker :D

quint, wat zei ml over de echo ?

LM, fijn dat je er toch nog ff opgezeten hebt, geeft altijd een heel fijn gevoel vind ik, bij vorige zwangerschap ook af en toe nog een rondje gestapt, miste het zo erg :)

geen les gehad vandaag :(, waren een boel afmeldingen dus ging ie niet door, toen maar naar de sportschool geweest :D

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Heb gelukkig niet echt gepuberd, dus dat scheelt. Ach ja en ben het gewend..

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh, das jammer. Wel goed voor de lijn!

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

ik ga naaar me bed, berichtje staat op de site...

liefs van mij en tot snel weer

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Lieve Wolfje, een hele dikke kus voor jou lieve schat!

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhhhhh ben zo trots....
    De eerste foto heb ik net binnen gekregen van J. Heb hem in mijn album gezet! Nu ben ik nog benieuwder naar de rest van de shoot!:)

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dank je nemo, ga nu echt naar bed...

merel zal je foto zo ff bewonderen:)

knuffels

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik ga ook slapen, weltrusten!

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Goedemorgen. Vanmorgen was hij 6:45 wakker, terwijl hij er echt vrij laat in lag.
    Zijn oog is helemaal dik, gaat amper open. Sta vandaag nergens voor ingeroosteed, dus hoef niet te werken. Straks daan naar KDV en ik naar de zumba. X

10. giraf

giraf Niet meer actief

Moggu!
    Even snel:
    Nieuwe foto's van trouwen en verbouwing in mijn album! :)
    *zoeft weer terug aan het werk*

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!!

Finn, wat een prijzen zeg! Al gegoogled? Zo vond ik laatst een wikkeldeken voor 20 euro die normaal 50 kost :D

Merel, wat fijn dat de buikband lijkt te helpen!
    En wat een lieve papa en mama heb jij!!!
    (ik heb geen foto's geplaatst, zo druk steeds moet ik foto van foto maken).
    Fijn dat J de hele nacht heeft doorgeslapen!!!

Nemo, hoe is het met Daan nu? Ik hoop voor je dat je ei nog moet komen!

Vlek, jammer dat je les niet doorging!!

Ga zo even de site checken en zie een hele mooie foto van J. Echt super hoor!!! En even de foto's van Giraf checken :D

Finn, ben je er nog uitgekomen met je slip?

Vannacht ruzie met man...........Juul begon om half 1 te huilen ML eruit en was snel weer terug. Even later begon hij weer te huilen dus ik erheen had ie gewoon een vieze luier. Dus verschoont maar hij bleef huilen/jammeren. Dus ik even met hem op zijn bedje gezeten, knuffelen. Begon hij ineens te spugen ML pissig..........ik moest hem eerder terug leggen want nu begon hij te spugen doordat hij zo overstuur was.................ik was echt verbaasd, je gaat een kind dat huilt toch niet weer zo in bed leggen?!?!

12. giraf

giraf Niet meer actief

*even pauze met een bakkie thee*

Verbouwing gaat dus redelijk. 1 kant is al ver af. Dakkapel staat incl kozijnen en ramen, dus die kant hoeft alleen nog maar afgetimmerd te worden. Vandaag gaan ze aan de andere kant het gat maken en morgen en overmorgen de 2e dakkapel plaatsen. Dus we hopen dat het voorlopig niet gaat regenen, anders gaat alles weer niet door...

Foto's van trouwen zijn echt mooi (al zeg ik het zelf ;))
    Die foto van I in sepia ga ik op linnen doek laten afdrukken voor vaderdag :)

Rasp
    Kinderboekenparty heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, waarschijnlijk een soort tupperware party, maar dan met kinderboeken? Lijkt me wel heel erg leuk! Ik heb een kast vol met kinderboeken onder het mom van 'das leuk voor I' maar eigenlijk vind ik ze zelf zo leuk :):D

Madeliefje
    Mooi gezegd "dit kind komt er gewoon huppakee uit;)" Hopelijk gaat het bij ons allemaal zo :p
    Hier heeft I net de fase alleen-mama-is-goed weer achter de rug.. Vind het altijd zo zielig voor ML :( Dat I dan niks van hem wilt weten... Iemand enig idee hoe je dit gedrag een beetje kan 'afleren'?

maible
    zwaai terug hoor en tot vanmiddag/vanavond!

Finnefant
    Hoe is het met F zijn oortje?
    wbt die onderbroeken: misschien kun je eerst de goedkoopste proberen? Als die niet werkt kun je altijd nog die duurdere aanschaffen...

Merel
    Fijn dat de buikband lijkt te helpen!
    En wat een mooie foto van J :$ Ik ben nou nog nieuwsgieriger naar de rest!
    Nog 6 dagen werken... kun je al lekker aftellen!

Nemo
    Fijn dat ML weer thuis is! Maar nou niet teveel achter ZP hangen he? Jullie hebben huiswerk! ;):D
    Bij mij verschilde de ovutest ook echt per dag hoor, de ene dag iets lichter/donkerder dan de andere dag... Maar als hij positief was knalde hij ook echt van de test af.

Vlek
    Jammer dat de les niet doorging! En dan gewoon uit jezelf naar de sportschool gaan! :$ Meis, ik ben meer dan ontzettend trots op jou!!!! (mag ik een beetje van jou discipline hebben? :))

LM
    Balen van de ruzie! Maar ik kan ook geen huilend kind in zijn bedje leggen hoor.... Was het echt spugen van overstuur zijn of kan er ook iets dwars gezeten hebben?

Wolfje
    Heb gereageerd op de site.....

@de andere musketiers
    *zwaai*

13. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Mogguh dames!!

Wolfje: Dikke knuf meid, heb op de site gereageerd:(

LM: Das gemeen van manlul!!! Nee je gooit een kindje dat overstuur is niet gewoon terug. Wat een onzin. Zoiets had mijn man ook kunnen zeggen om dan later sorry te zeggen;) Arme J en hij doet het zo goed, kleine knapperd!!!

Nemo: hm das minder... 6:45 bleh vroeg. Hier was t 7:00, maar ML heeft me nog even laten liggen. LIEF!!:):):)

Rasp: Wat gaaf kinderboekenparty!! Lijkt me superleuk!!!! van welke organisatie komt dat?:)

Giraf: Ik denk gewoon een beetje laten gaan. Het gaat vanzelf weer over. Ik denk niet dat je I moet "straffen" want zij zoekt alleen maar de veiligste plek en dat is bij jou. En als ze uit haar sprongetje of fase is, trekt t wel weer bij :) Wat goed dat de verbouwing opschiet!!!! :D:D:D Ik ga zo foto's kijken!!!:D:D:D Ben benieuwd!!!

Vlek: Jammer van de les, maar indd wat een discipline:$:$ RESPECT!!!!:D:D

Finn's oor: Hij is zoooooo zeurderig en hangerig... Heel zwaar op t moment:( Maar ook wel heeeel zielig:(:(

Onderbroekenlol: Ja ik heb er 1 voor 25,- gevonden :D:D En een tweedehandse voor 5,-... hmmmmm ik twijfel nog, maar 5,- is wel echt weinig!!

Merel: Echt prachtig die foto!!! En wat fijn dat je zo veel aan die band hebt!! :D:D:D

14. giraf

giraf Niet meer actief

Tja, als je dat ding gewoon ff flink wast, dan is hij toch schoon....
    Uiteindelijk is het maar een stuk stof toch?

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Waatttt??? Wat zielig voor J! En wat hard van ML! Dan was ik ook kwaad geworden hoor!
    Als J midden in de nacht verschoond moet worden en hij daarna nog spuugd lijtk het me een virusje ofzo! Poepen midden in de nacht is al wat vreemd toch? En daarna overgeven lijkt me nou niet dat dat van het huilen komt. Dan moet hij wel dramatisch overstuur zijn als dat zover komt, toch?
    Je hebt goed gehandeld meid, ik had hetzelfde gedaan! Niks van ML aantrekken, J mag blij zijn dat mama bij 'm was om hem te troosten!

@ Rasp: boekenparty lijkt mij ook erg leuk! Ik heb van de week zoveel leuke kinderboeken gezien bij de Prenatal dat ik ze allemaal wel wilde kopen! Vraag er wel als kraamkado. Zijn altijd leuk om te krijgen!

@ Nemo; oh, super zielig van dat ongelukje van D!!! Heeft hij er veel pijn van??? Hopelijk valt de schade mee, en ziet het er niet al te dramatisch uit!?

@ Giraf: ga zo je foto's bewonderen, zullen vast prachtig zijn!

@ Wolfje: en jou bericht ga ik ook zo proberen te lezen! (ben op mijn werk)

@ Finn; ja, voor 5 euro dat zijn van die 2e hands koopjes waar ik geen nee tegen zeg hoor! Dan maar gedragen, kan je tenminste even checken of het je bevalt. Desnoods doe je die 2ehands even over je eigen onderbroekje aan. Doen! en die andere broekjes: op de foto zien de er allemaal wel goed en stevig uit, dus is moeilijk te beoordelen.....zal hem toch wel ergens inzitten gezien de prijs.
    En een dike knuffel voor F!!!! ZIELIG menneke!! Beterschap!

@ All; zwaai, moet echt door de stapel heen vandaag. En wordt een pittig dagje want heb mijn spijkerbroek weer aan mét buikband, maar de broek is gewoon echt te klein :x.....dus voel 'm alweer aankomen....

16. Funnyfant

Merel: Ja Finn is echt zielig. Ligt op de bank Bumba te kijken...:( paracetamolletje gegeven..
    Balen dat je broek te strak zit :( Is echt niet fijn nee... moet ik je iets komen brengen?? doe t hoor!!!

Ik doe het broekje gewoon. Dan maar even uitkoken ;):p

17. Funnyfant

Ooooeeeeeeh Nemo dat ziet er toch wel lelijk uit :(:(:( Arme D!!
    Knuffie voor D!! Hij is wel net een stoere piraat zo!;)

18. giraf

giraf Niet meer actief

HIHI Finn!
    Je hebt bij een foto van de verbouwing gezet "wat een grote ruimte nu" maar dat was een foto van hoe het was ;):D:p
    Daar moeten de dakkapelen nog gezet worden :)

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh meiden ik kom straks denk ik weer meekletsen. Juul is toch opgehaald dus even wat werk afronden en dan hopenlijk om 12 uur naar huis.

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Giraf: heb alle foto's gezien! Top ruimte die zolder van jullie!!
    En wauwie wat een mooie trouwfoto's!!

@ Wolfje: geen woorden voor..... (woorden ik wel voor je klaar had, staan op jeweetwel) knuffel!!

krijg niks gedaan hier.....

Deel Deze Pagina