@Madelief, hoe gaat het met M. vandaag? Chloe zit ook heeeeerlijk te peuterpuberen pfff, maar ze is wel ook heel lief..weet jij eigenlijk hoe lang dat duurt? Ja ik heb gewoon alles gekocht, kon niet kiezen @Rasp, ja dat toegeven is indd de grootste stap..ik weet er alles van helaas ik had ook echt een goede baan en altijd leuke banen gehad nooit niet gewerkt...maar ja werk staat bij mij echt niet in mijn top 3 dus jammer dan. Gewoon doen waar je je goed bij voelt en wat echt verantwoordelijk is voor jezelf en dus je ongeboren beeb! He bah toch je bekken waarschijnlijk...auwww ik heb het ook behoorlijk vooral voorin grrrr @Finn thanks meid haha ik lees altijd even terug en daarvoor om te kijken of ik niet iets mis, maar ik merk wel ook dat ik erg veel tijd steek in zp en nadat dit is gebeurd en uitgesproken vind ik het nu ook wel goed en ik blijf natuurlijk hier kan niet zonder jullie...maar ik ga wel ook proberen wat minder lange berichten te tikken ik voel me nogal snel schuldig als ik iets oversla van iemand en vooral als iemand dan echt tegen mij heeft gepraat...dat wil ik dus ook wat meer gaan loslaten het is gewoon onmogelijk om altijd overal op te reageren...zolang de leukste en belangrijste dingen niet gemist worden ben ik blij @WW, ik ga hem wel iets veranderen maar indd veiligheid boven alles, maar het is wel prettiger als we er wat makkelijk opkunnen, want tja ik heb ook wel veel tijd en moeite in de site gestoken..is mijn eigen keuze altijd geweest en ik doe het graag, maar dan is het wel fijn indd dat het gebruikt wordt anders heffen we de site gewoon op is natuurlijk ook geen probleem, maar dan hoef ik er ook geen tijd verder in te steken...niet lullig bedoelt lieverds dat weten jullie wel @Quint WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWIEEEEEEE wat een super super super super mooi echo meid gewoon een perfect babytje ligt daar hahahaha yeahhhh zat ons gevoel toch goed he...ennuh ik zeg dit keer voor 1 keer ik heb geen nub-foto nodig JIJ KRIJGT EEN MEID!!! Dat gevoel heb ik en ik weet echt niet waarom @Wolfje thanks! spannend meid denk dat jij ook een jongen krijgt!! @Giraf whahahahahhaa ach jij bent gewoon ook klaar om opgenomen te worden net als ik whahahahahahaa ik ben ook echt vaak heel erg van de grapjes...maar ik laat het hier aan jou over want jij bent gewoon veel grappiger @Madl/vlekken: poeh dat is vervelend! Ik heb een hekel aan vlekken...misschien ossengalzeep wat voor kleur is het shirtje of iets??? @LM, ja eigen schuld dikke bult hahaha Dus toch zo'n gesprekje ik heb ook straks een gesprek bij de VPK! Daar ga je als het goed is je bevalling helemaal mee bespreken...althans ik, jij ook lees ik nu haha...maar waarom dragen ze je niet gewoon over naar de gyn...vind je dat niet prettiger? Leuk dat je zus mee gaat!! @Meis, stommert whahahahaha nouuuu hoor je had zelf vorige week maandag al beloofd hoor whahahahahahaahahaha kruip jij maar lekker in je mandje dan zal ik mijn kop houden hahaha @Finn, zielig van zijn oortjes nog steeds niet beter dus en wat zei de HA? Jeetje hoe zal zo'n slip er uitzien XD hahahaha @Merel, jaaa ben heel erg hoor heb echt een hoop Koeka...als je eerlijk wilt weten heb ik denk ik al voor 400,- euro aan Koeka-spullen gekocht ik heb het allemaal bij beetjes gekocht...maar toen ik dus gister even ging rekenen schaamde ik me eigenlijk wel heel erg en ik zeg het ook echt niet tegen ML hoor ooooohhhhh whahahahahahaa ach hij zou niet boos zijn hoor, maar wel even zeggen dat ik even moet kappen...ach ik heb nu toch alles al whahahahaha en straks verkoop ik het toch allemaal weer...mits we toch wel een 3e zouden willen en dat gevoel krijg ik de laatste weken steeds meer, maar eerst kijken hoe het met 2 kindjes is en dan zal het toch pas zijn als zoontjelief ong Chloe dr leeftij heeft en Chloe dus naar school gaat maar ik zeg nu ineens jaaa gek he. Wat spannend van je foto's!!! mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald en wat je er dan voor krijgt? Ik wil denk ik ook Wat lief dat ML dat heeft gedaan echt schattig! @Finn, zou gewoon eerst die proberen...scheelt wel een hoop geld hoor en als deze al helpt dan kan je er nog een paar aanschaffen! @Nemo, o gelukkig maar en ik duim keihard voor je hoor ik hoop echt dat het je laatste ronde is en ik denk niet dat je ei al is geweest hoor @Vlek, wat ben je toch een heerlijk bezig bijtje ook nog naar de sportschool goed bezig!! @Merel en Giraf, oehh spannend ga snel kijken na mijn bericht @LM, ahhh wat zielig voor J...ja kijk als het echt testen is en om maar gewoon iemand naast het bed te hebben staan laat maar zeggen dan laat ik haar ook op een gegeven moment huilen...vaak is ze dan gewoon oververmoeid ofzo en valt ze alsnog lekker in slaap...lieve mama ben jij en echt niet leuk van ML*L @Rasp, wij lezen voornamelijk dezelfde boekjes..ze vind ze nog steeds heel leuk...van Nijntje en Brul is Jarig en BizziBij en het bed van Tim die vind ze het aller leukste...maar ik heb wel een hoop boeken, maar daar is ze nog echt te klein voor...dus tijd voor nieuwe boekjes hier! @LM, ahhh zieke J waarschijnlijk was hij vanacht al niet lekker dan ...denk je niet?? Beterschap voor je ventje! @Maible, hoe gaat het meid? @All, Blaasontsteking had ik meer last van nou ik merk dat de pillen al goed werken! Zijn doorslikkers dus geen last Gister met ML dvd van Chloe van MVM gekeken van de wonderenwereld..hadden we nog niet samen gedaan en hij vond het heel leuk om te zien...even afkloppen klop klop, maar het gaat thuis echt lekker met ML en mij...alleen nu is Chloe echt vreselijk aan het PP de laatste weekjes/dagen pfff ik hoop dat het snel stopt!
LM, nou lekker dan van ML , en idd poepen is al raar s'nschts en spugen omdat ie overstuur is is helemaal raar,heeft 'm echt wel wat dwars gezeten. hopenlijk knapt ie snel weer op, zielig ventje. geniet maar lekker van je vrije middag. jadore, jij beterschap met je blaasontsteking. leesboeken, hoe doen jullie dat dan? als ik met syl.ke ga zitten lezen dan scheurt ze binnen de kortste keren de blz uit het boek en telkens als ik dan lees dan moet het weer een pagina verder, meiske kan niet stil zitten de rest niet echt onthouden
@Vlek, zo gaat het hier ook wel veelal met boeken lezen hoor, daarom staan de mooiste nog in de kast hhihi. Ze scheurt en eet haar boeken op hahaha. Maar ach, ze hebben hun eigen manieren daarin en ik laat het maar wat. Maar soms luistert ze heeeeel aandachtig.
Dan maar boeken met harde pagina's nemen? Je heeft daar ook een handje van gehad, vooral met boeken van de bieb...oeps.. Nu is het minder, dus is echt de leeftijd denk ik. @ Jadore: och ja, blaasontsteking! Helemaal vergeten!! Drink je al cranberrysap? Doen hoor, het is heel lastig om te bestrijden tijdens je zangerschap. Veelal is het niet 100% weg en heb je het zo weer te pakken. (wil je niet bang maken, maar komt vaak voor omdat het niet helemaal weg is geweest) Urine ook na de kuur laten controleren hoor! Beterschap! als het weg is merk je pas hoe rustig je buik weer is. En fijn dat het tussen jullie 2 zo lekker loopt!!
@Merel, de boekjes met harde kaft hebben wij ook veel. Ze kan ze niet scheuren maar ze vind ze wel heerlijk om op te eten! Ach ja, het is bij haar nog de leeftijd, kan het haar niet kwalijk nemen en wordt vanzelf anders inderdaad.
Hey meiden, Zooo echt beroerd geslapen vannacht. Die kleine was me een partij aan het trappen. Zeker als ik me op me zij (vooral rechterzij) draaide, dan bewoog het van alle kanten, maar vooralook naar onder. Nou dat voelde echt niet lekker, en dat werd ik wel zat na 2 uur...tijdje nog gelopen om het in slaap te wiegen zeg maar. Maar nee hoor, in bed was het weer raak. Op een gegeven moment voelde ik iets ploppen..verklaar me voor gek, maar het voelde ineens anders. De kleine bewoog nog wel, maar het was niet meer zo druk en op dezelfde plek. eindelijk kon ik proberen te gaan slapen. Ik heb nog niet eerder gehad dat die kleine zo druk reageerde en zo lang wakker was! Zit nu met slaapoogjes jullie kletsverhalen te lezen O ja, vind nu 2 kids wel voor jaren genoeg!Ze gaan eerst maar es lekker beide naar school! Bbaytjes zijn leuk ,maar ze worden ook groter! Dan zijn ze nog leuk hoor, maar ik wil ze wel alle aandacht kunnen geven. Merk bij M.aaike dat ik niet altijd puf heb om er volledig voor haar te zijn. Dus straks krijgen mn 2 kids alle aandacht en liefde! @ FF Ach wat sneu van zn oor!! Geef em maar een dikke knuf van me! O ja, ik den kerniet altijd aan in de zomer, maar moet er altijd wel op letten om een soort van fietsbroekkie aan te hebben onder een jurk, want als die bovenbenen idd gaan schuren..auwie!! @ Merel Meid, wat ben je toch ijverig en te goed voor je baas zeg! Tjonge, zo lang door te werken! Je hebt je verlof echt dubbel en dwas verdiend! Dan mag je van mij niks meer doen, alleen leuke dingetjes! Aha, jij ook al zo babyfoonverslaafd! Hier nog zo 1 haha..wil alles kunnen horen! Hoe heeft J. vannacht geslapen? Oooooh, ben benieuwd naar de foto's!! Zet de scanner maar vast klaar En wat een lieve ouders heb je dat ze zoveel gedaan hebben, Maar je verdiend het ook hoor!! @Nemo Ga je kaartje in de gaten houden, eitje spotten Ik vind het altijd wel leuk zo'n kaartje! En als je man dan precies thuis is, kan het deze ronde niet missen hoor! Mn duimen draaien!! En je ei lijkt me dan nu wel vroeg dan als tie geweest zou zijn! Dan had je toch een mega posi test moeten hebben!! Ach, dat is echt een rot val en pijnlijk! Heef ttie er veel pijn aan? @ Vlek Heel goed van je zeg, om naar de sportschool te gaan!! Echt, petje af!! @ Merel Ga zo in je album kijken!!! @Wolfje Ga zo ffop de site kijken voor je berichtje!! @Giraf Jippie,jij ook al foto's..ik ben straks heerlijk aan het snuffelen!! Fijn dat de verbouwing vordert! En ik hoop dat het ff droog blijft voor de andere kant! M.aaike laat ik gewoon meenemen door ML of op schoot nemen, dan let ik gewoon niet op dr, mama is dan even 'afwezig'. Dus dan huilt ze wel ff flink, omdat ze boos is en niet wil. Maar dat is al snel weer over. Mijn aandacht krijgt ze niet, als ze ML afwijst. Dan komt ze ook niet bij mij. Dat vind ik sneu voor ML. @LM Wat een idiote reactie zeg! En spuugde hij nu echt om dat tie overstuur was, of omdat ie niet echt lekker was? Zoiets kun je toch niet zien aankomen?? EN idd, als hij huilt, leg je em ook niet zo terug! EN blijkbaar zat em iets dwars nog: zn buikje! Je hebt het goed aangevoeld als moeder dat er wat was!Heel goed gedaan! Hoe gaat het nu met em? @slip nee die zou ik ook niet 2dehands kunnen dragen..het idee al..sorry..maar ik zou dan van 11 euro halen kijken hoe het bevalt! @rasp Heb je het prentenboek raad eens hoeveel ik van je hou? Die vind ik zoooo lief! @Meis Goed zo, lekker je rust nemen en daar hoort lang slapen ook zeker bij!! @boeken voorlezen Vind het lastig om goede boekjes te hebben om voor te lezen! Dus al die titels, kom maar op! Ik haal bij lange nog geen kwartier per dag We lezen elke dag uit de kleuterbijbel en een paar boekjes, maar das nog niet genoeg. @LM ach, toch ziek! Beterschap!! @Jadore Geen idee hoe lang peuterpuberen duurt...nu is M.aaike weer heel lief. Maar het verschilt per moment...Moet meer boekkies gaan lezen met dr denk, dan heb je ff vaker een momentje samen! maar het is zeker vermoeiend,snap precies wat je bedoelt! En ik sprak vandaag een moeder die het over 3 jaar had en peuterpuberen...dus het kan nog lang aanhouden hihi O en de site is super leuk hoor!! Maar ik kan geen berichtjes neerzetten e daar baal ik zo van!!Dat ligt aan die LT van mij, geen idee hoe of wat, maar heb wel vaker problemen met linken etc. O en het vlekkenshirt is grotendeels nog roze Fijn dat het doorslikpilletes zijn voor je blaasontsteking! @ Maible Meid, mis je!!!Gaat alles goed? Knuf voor jou!!
@Madl, och meid dat is vermoeiend inderdaad. Dat heb ik met V.era heel erg gehad, die kon echt mega trappen 's nachts! Nou daar slaap ik niet doorheen hoor. En wat grappig dat je dat boekje noemt, die is inderdaad zoooo lief! Ik ken hem van mijn schoonzusje en zij heeft mij al beloofd dat ze dat boekje ook gaat kopen voor mij wanneer de baby geboren is. Dus die heb ik straks ook in mijn bezit, leuk!
Even update wat betreft het slapen van J! Hij heeft weer doorgeslapen maar was om 6:20 uur wakker. Sleeptrainer had ik op 6:40 gezet. Hoor ik door de babyfoon om 6:20 uur: "MOMO WAKKER WORDEN!!!!!!!" Was hij met de aap-wekker aan het schudden! Ik door de babyfoon gezegt dat dat niet de bedoeling was, en dat Momo nog in slaapje was, en dus dat hij ook stil moest wezen. Hij heeft even gejengeld/gehuild, en daarna werd het stil.... Toen heeft hij zich stil gehouden totdat de aap de ogen open maakte en toen hoorde we hem: " AAHHHH, Momo wakker!! J.oepie ook wakker, opstaan!!!" Dus.....niet helemaal hoe het hoort, maar hij snapt de bedoeling geloof ik wel.
@Giraf, misschien kun je kijken op internet waar ze die party's wel doen en dan kun je er zelf eentje organiseren voor vriendinnen ofzo?
Hhahahaha geweldig!!! En hij lijkt m inderdaad door te hebben. Komt vast helemaal goed met die slimme grote knul van je!
haha Merel, Momo wakker worden, haha..hij is gewoon suoer slim! Helaas is het niet zo echt dat hij andersom het aapje wakker kan maken!(voor hem dan)
Nee, 6:20 uur is niet slecht hoor, ben al super blij dat hij doorsliep!! Maar had hem gisteren op 6:30 uur staan, en toen maakte de aap hém wakker. Dus dacht, dat gaan we even oprekken....maar helaas. Enne.....wordt beetje verlegen van al jullie lieve reacties op J's foto.....wil even zeggen dat jullie kindjes ook stuk voor stuk lekkere mannetje en dametjes zijn, allemaal knapperds!!! Wij maken alleen mooie kindjes toch???