De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

giraf dank je wel meid, doet me goed, traantjes rollen over me wangen van al jullie lieve woorden!

nemo leuke foto!!

babyboom nog nooit gezien....

all; voel me wat beter, maak me alleen zorgen om kleintje in me buik met al die stress...
    maar nu doe ik weer rustig aan:)

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hihi, ff dat heb ik nou ook altijd bij babyboom!!!

Net als dat ik dit idee heb bij de babydump,
    Bekijk bijlage 157741

3. giraf

giraf Niet meer actief

Whahaha Finn!!! Baby-boem :D:p:D:p

Maible
    Niet echt een voorgevoel over een bevallingsdatum, wel een voorgevoel dat ik weer 2 weken overtijd ga lopen en ingeleid zal moeten worden.... Voor mijn gevoel zal ik dus pas in september gaan werpen :D

Ben er vandoor, werkdag zit erop, das het voordeel van je eigen werktijden bepalen en al om 7:00 op kantoor te zitten :)
    Ga even gauw bij onze bouwplaats kijken ;)

4. giraf

giraf Niet meer actief

Whaaah!!! :$:D

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rustig aan Wolfje!!

Ik ga even met hond en kind aan de wandel. Tot strakkies

6. giraf

giraf Niet meer actief

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
  8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, whahahahahhaa Chloe leest heel graag zelf haar eigen buikjes :p whahahaha

@Madelief, :) o meid zo voelde het ook niet hoor :) bedoelde laat maar zeggen dat wij/ik niet echt veel boekjes lees met dr om die redenen:D Goed plan 2 vliegen in 1 klap en spelendewijs leren is altijd goed :D Oooo het was maar een ideetje, maar jij kwam er zelf ook al op :D is ook goed meid :D!!

@Maible, Jaaaa dat probleem heb ik ook hoor...vind alles mooi en ik wil trouwens ook nog die grote spuugdoeken :)..maar die dekentjes dat moet je gewoon doen dat is echt een eyecatcher in hun kamertjes :D
    Wowww alweer 4 jaar Super Gefeliciteerd meid!!!!!

@Wolfje, jeetje meid dat was schrikken heb even gereageerd en ook meer mijn ervaring even kort verteld...de andere musketiertjes hadden alles al gezegd maar ben het helemaal met ze eens hoor meis :D dikke knuff!

@all, Lieverds ik ga straks weer bijlezen..het gaat mij nu even te snel...ben bij pag 264 ;)

9. Zeepaardje

leuke foto's:p

doe ik maible; wandelse

giraf s6 op de bouwplaats;)

hier; tis heel erg maar ben de rompers van sem allemaal aan het wassen... en de slaapzakken liggen ook al klaar;)

kan alleen de dekentjes niet vinden van de wandelwagen;) nog maar ff verder zoeken van de week;)

lieverd bedankt voor jullie lieve reacties...
    voel me momenteel erg onzeker, maar voel dat we er wel komen gaan:)

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meiden toch, waar jullie wel niet aan denken zeg;)

@Lm Wij liepen bij M.aaike net kinderbijslag mis...dit keer zitten we net goed!

@Giraf Heerlijk dat je werkdag er op zit!!

O ja, heb 9 boekjes gescoord bij de bieb!Vanaaf de eerste maar es gaan lezen met dr!

:(zie M.aaike nu ineens met een afwasborstel buiten lopen??Hoe komt die toch buiten?haha rare boel hier:D

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Maible fijn dat alles goed is!! Wat leuk een extra echo!! Ik denk helaas niet dat ze dat bij ons doen. Moet je bloed prikken voor je rhesus?

12. Zeepaardje

meiden, ga zo met eten beginnen... daarna lekker zwemmen... en dan... lekker op de bank hangen... en dan zullen we het wel zien...

fijne avond allemaal en tot snel weer!

13. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Had ik ook met Finn: Ze tellen pas vanaf hwt eerstvolgende volle kartaal. :( Stom he!!! Zo
    Voorbeelden:
    Uw kind is geboren op 12 april, in het tweede kwartaal dus. Op de eerste dag van dit kwartaal was het kind nog niet geboren. Daarom krijgt u voor het eerst kinderbijslag voor het derde kwartaal. Wij betalen de kinderbijslag als dit kwartaal is afgelopen, dus rond 5 oktober.
    Uw kind is geboren op 1 april, dus op de eerste dag van het tweede kwartaal. U krijgt dan voor het eerst kinderbijslag voor het tweede kwartaal. Wij betalen de kinderbijslag rond 5 juli.
    De kinderbijslag gaat omhoog als uw kind 6 jaar wordt. Is uw kind op 1 april jarig, dan krijgt u de hogere kinderbijslag vanaf het tweede kwartaal. Is uw kind op 12 april jarig, dan krijgt u het hogere bedrag vanaf het derde kwartaal.

14. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

ben er van door! Ben misselijk :(

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @FF das niet leuk om misselijk te zijn! Beterschap!!en die kinderbijslag, tja, helaas, niks aan te doen!

@ Wolfje Fijne avond, lekker gaan zwemmen en relaxen!

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Merel!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik heb zojuist zo'n mooie foto van jou ontvangen van waar je je shoot hebt laten doen MEID WAT BEN JE BEELDIG WAUWWWWWWW Sorry moest het even snel kwijt aan je! Waarom staat die niet in je album :D??

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hoezo 1 boekje lezen?? Heb ze nu alle 9 al met dr gehad haha

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    We gaan straks de nieuwe meubels van Daan bekijken als ze in elkaar staan. Als ze mooi zijn gaan we ze volgende week halen!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dat zou leuk zijn Nemo!! Ze zagen er echt super uit op de foto!

Ondertussen hebben we de boekjes tig keer gehad..dus vandaag hebben we wel genoeg gelezen:D

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hahahahaaaa Jadore!
    Jij hebt de foto eerder gekregen als ik zelf!! Ik zet net de LT aan en zie een mail van die fotografe. Mededeling dat de foto's onderweg zijn met deze foto erbij: (neem aan dat jij dezelfde hebt gekregen?)
    Ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan vind. (ben erg kritisch, maar geloof wel dat ik 'm toch wel erg mooi vind ;))

Deel Deze Pagina