De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Lm, fijn dat het weer beter gaat met J.uul! En nu ook weer gezellig gaan doen met manlief hoor!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, dank je lieverd! Jeetje meid dat is schrikken!!!! Zo he hoe krijgt ze dat nou voor elkaar? Gelukkig is ze een harde :D maar het blijft zielig en naar om te zien!

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rasp, jeetje wat een bikkel zeg! Zo'n snee in je vinger doet behoorlijk pijn!

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

LM: Gelukkig is Juul weer een beetje opgeknapt:)

Jadore: Hahahaha lekker shoppen dan meid!! Zou ik meteen doen!
    En nee ik ga dan een shoot met Finn en frupsel doen :D
    Ik heb alleen maar 1 witte broek gekocht, maar die heeft ML roze gemaakt in de was;) En 1 shirtje. Verder niks. Ja 1 babypakje.
    Ik heb nou net een dekbed, hoeslaken en 2 dekbedovertrekken voor Finn gekocht

Merel: Ooooh oke, ik dacht al, dat kan nooit veel zijn :D:D:D:D Maar indd is jouw buik wel heeeeeel groot voor je postuur. Het ziet er wel heeeeeeeeeel mooi uit alleen snap ik wel dat het lastig is met broeken:):)
    De foto's: Ja ik had ze ook gezien net ;) Ik vond ze heeeeeeeel mooi! Maar ik vond die ene die je gister op zp zette en die ene waar jij met J zit het ALLERMOOIST. Oh en natuurlijk die van J alleen :D:D:D:D
    En nee je zietniet dat ie te klein is hahahaha

Rasp: Aaaah dat is akelig meid:( Wat een kleine stoere meid is V jeee!! Je moederhart gaat dan tekeer he!!!:(
    Met Finn gaat het beter en we hebben vanmorgen tot 9:00:$ geslapen. Heeeerlijk en echt even nodig:D

5. Funnyfant

oooh en Merel: Krijg je ze digitaal??? Of moet je ze bij haar bstellen??? Of kun je ze bij wijze van spreken ook bij de hema bijbestellen? Ik heb nu al 2 shoots met Finn waarbij ik perse bij die vrouw de foto's moet bestellen. Ik heb alleen een uitdraai op a4 papier gekregen dus alleen als overzicht niet te gebruiken zeg maar...;)

6. raspberry

@FF, jeetje tot 9 uur! Heerlijk joh!!!

Tja onze V.era is best wel een bikkel, ze huilt ook nooit met de inentingen. Maar bloed is altijd schrikken inderdaad! Ze is momenteel weer even vergeten dat de pleister om haar vinger zit dus het gaat goed!

7. Funnyfant

Ik ga even plat wan tmn rug begint weer te zeuren en mn beeb begint te trappelen hahahaha

8. raspberry

Ik ga V.era bij mijn schoonouders brengen en daar een broodje eten en dan laat ik haar daar en ga ik naar fysio. Tot later! X

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Fijne dag meiden!!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Finn, zo doe maar zuuuunig hoor :p haha ahhhh die ene broek verpest :( zonde...misschien bruin of zwart verven ?? Jij bent zo handig :D ennuh dat is ook echt super leuk! Wij willen het ook doen alleen dan als de beeb ietsjes ouder is zodat we ook echt met zijn 4tjes erop staan, maar ga jij echt in newborn doen of ook wat later?

@Rasp. succes bij de fysio!!!

Doei LM!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik zei het tegen de andere dames eigenlijk :D

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Finn, je moet slapen!!!

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Jadore, hihi jij een stalker? zal allemaal best meevallen meis.

LM, oooh nu snap ik het vechten, en idd zusjes ;)
    En wat zei ML dat ie toch ziek was de volgende dag :p

Merel, kun je niet ff op MP iets zoeken, is vaak stukken goedkoper en voor die weekjes van jou vind ik het geen overbodige luxe hoor, harde buiken is helemaal niet goed en als je die kunt voorkomen door wijdere broeken te dragen, why not?

FF vind dat HSG onderzoek eigenlijk niet eens zo belangrijk, zeker nu ik gister babyboom heb gezien, dus vergeet er op te reageren :).
    Maar zie er niet tegenop, een kennis van mij heeft het ook gehad en daar viel het enorm mee, hier op zp hadden 2 meiden woensdag een HSG gehad en die zeiden hetzelfde, dus maak me er niet druk om, ben eigenlijk heel benieuwd hoe dat er dan allemaal uit ziet, schijnt heel “mooi” te zijn,vooral omdat je die verstuiving kunt volgen en kan zien waar het overal heen gaat.

RB, jee hoe krijgt ze dat dan voor elkaar, aan een papiertje of zo?

vandaag gereageerd op een kast van mp, vind hem zooooo mooi, zal zien of ik de link hier krijg, is alleen nog iemand voor mij die erop gereageerd heeft, maar die liet niets meer van zich horen, hopenlijk heb ik hem :D

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
  15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh die is mooi Vlek!!!

16. giraf

giraf Niet meer actief

Hai hai allemaal!
    Had ik vanochtend een heel verhaal getypt, en op iedereen persoonlijk gereageerd: Knalt dat k*t internet eruit :$:x Balen! En ik was zo pissig dat ik ook niet meer opnieuw begonnen ben.... Heb vandaag een baal-dag waarop alles misgaat...*zucht*

Maar even snel ego dan, want de kleine heeft aandacht nodig:
    We gaan verhuizen! Vrijdag staan allebei de dakkappelen erop en dan hoeven ze alleen nog maar af te timmeren, toilet te plaatsen en de tussenmuren te zetten. Dan kan ML de toilet betegelen en alles stucen, dat geeft op zich niet zoveel lawaai en rotzooi dus we gaan lekker naar huis! :D Joepie!!! Op zich mag ik helemaal niet klagen, want we zitten hier super en komen echt niks tekort, maar ik heb toch wel weer heel erg veel zin om naar huis te gaan! :)

Dus komende dagen ben ik er waarschijnlijk iets minder, eerst alles inpakken en zaterdag verhuizen, dan alles weer op zijn plek zetten en schoonmaken. Maar dan ben ik wel weer thuis en kan ik weer lekker ouderwets elke avond op de bank met de LT op schoot ZP-en! :D:p:D:p:D:p

En nu ga ik heel snel een huilend meisje troosten :)

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vlekje oh prachtige kast zeg!

ga nu verder lezen;)

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Giraf, wat snel al!! Lekker hoor!

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

giraf; fijn dat alles zo goed gaat in huis!

rasp s6 bij fysio
    oei snee, wat sneu scherp rand aan de box ofzo, misschien ff checken, dit is sneu!

finn lekker uitgeslapen dus:D

lm; vervelend zo vroeg al ruzie met je zus!

sorry voor degene die ik vergeten ben...
    ben nogal moe... ga zo overblijven...
    zit alleen te denken wanneer ik het tegen de kids ga zeggen...heb gr 5/6 vind het niet leuk straks als ze het van een ander horen...

fijne dag allemaal en dikke knuffel

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O whahahaha LM wat een oenemeloen ben ik weer :D HOIIII:D

@Vlek, wauwwwww kopen die kast :D!!!! Echt heel mooi!
    Wat goed dat je er zo positief ingaat...je kijkt er volgens mij best naar uit zoals het op mij overkomt en natuurlijk zal het niet pijnloos zijn...maar je hebt een kind gebaard dit doe je met een poep en een scheet :D en al helemaal voor wat je er straks zeker voor terug krijgt :D nog 1 dagje meid!

@Giraf heel herkenbaar probleem..ik kopieer vaak mijn tekst..zal je altijd zien dat het mis gaat als je het een keer niet doet en soms heb ik alles geselecteerd en dan druk ik de control-knop niet goed in en dus alleen de C en dan is ook alles weg pffff echt vervelend.
    Wat superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr YEAHHHHHHHHHH eindelijk meid! En natuurlijk heb je daar goed gezeten, maar welke (pas getrouwde) moeder wil nou niet weer lekker haar eigen gezinnetje thuis hebben..heerlijk meid probeer wel rustig aan te doen he meid je bent zwanger he :D en natuurlijk veel plezier meid!

Deel Deze Pagina