De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Jadore: ja ons moet zuunig zijn hahahaha:D! Maar Finn heeft dan ook wel die dure kleertjes gehad he ;)
    Ik kom niks te kort! En ja ik ga ook wat later. Niet newborn, want dan veranderen ze nog zo erg!

LM: Neeeee niet slapen!! Gewoon even liggen:D:D Asjeblieft ik heb al tot 9:00 geslapen hahahaha! Enne: Anders had je me toch wakker gemaakt WHAHAHAHAHHA ;):p:p

Giraf: JEEEEEEEEEEEJ wat fijn meid!!! JE hebt niet voor niets je eigen huisje en dat is heel begrijpelijk dat je blij bent dat je weer terug kan!! En daar is niets ondankbaars of raars aan, het is gewoon verdomde lekker weer je eigen stekkie te hebben!!!
    Hahahah en dan zeg je: We hoeven alleen nog maar.... En dan komt me nog een waslijst :$WHAHAHAHAHA waar ik al bang van zou worden :D:D:D:D. Maar in vergelijking tot wat het was, zal het wel peanuts zijn, maar ik vind het best nog veel HAHAHAHA!!!:D:D:D Ik vind je zo'n lekker ding!!:D:D:D

Vlek: Mooie kast meid!! Ik hoop voor je dat je m hebt :D:D En ik ben blij dat je het niet vervelend vind!!!! Geeft niks dat je het vergeet omdat je het minder belangrijk vind, want dat is alleen maar goed!! Echt reuze knap hoor meid!!!! Maar ik wilde het gewoon even checken:):):)

Wolfje: Gewoon lekker vertellen!!!! Vinden die kids alleen maar leuk weet er alles van!!!:D:D:D Oooh ik mis mn werk nu al!! :(:( Mn lieve vriendjes en vriendinnetjes :(:(

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahahaha dat is waar Finnie :D

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja dat is ook zo hoor waar de een het laat geeft de ander het aan uit en andersom dus ach je zal jezelf ook niet te kort doen :D ken jij toverland? we zijn dus aan het kijken voor een weekend weg bij jou in de buurt voor die shoot en geef je trouwens groot gelijk, vind ik ook dat ze dan nog te veel veranderen, maar ken jij dat? en er moet ook eoa center parcs bij jullie in de buurt zitten of weet jij wat leukers? denk dat we dan over 5 weken willen gaan ongeveer! Of toch eerder uhmmm ligt ook aan mijn weken natuurlijk nou ja iig info is welkom :D

4. Funnyfant

Ik ken toverland, maar ben er zelf nooit geweest. Ik zou zelf eerder voor Meerdal of Limburgse Peel (centerparcs) gaan, of voor de schatberg (Landal) Centerparcs is dichterbij de shoot en mij hahahaha!! Maar ik denk dat Toverland minder leuk is voor Chloë, en dat ze in het zwembad meer plezier heeft! Landal heeft ook nog een grote speeltuin er bij en een indoor speelparadijs!! Binnen en buitenbad.
    Ik denk dat je dan wel de leukste dingen op een rijtje hebt... Merel???? Jij nog een toevoeging? Ik denk dar richting Nij.me.gen niet veel spannends ligt en verder richting V.en.lo te ver weg is!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Wolfje Je gevoel zegt dus dat je een jongen krijgt!; Ben benieuwd of het klopt! Mogen wij dat straks weten of hou je het geheim of wil je het zel ook niet weten?

@ Merel Jammer dat de kleren zo snel gaan en net voor die laatste weken. Kun je op mp geen broeken scoren? Ik heb daar toen ook een paar gekocht voor een prikkie!
    Zo, dat zijn veel foto's die gebruikt worden! En zelf had je die foto's nog niet binnen? Oei, dat zou wat zijn ja...dan gelooft niemand je natuurlijk als je zegt dat je het niet weet!Wat is de website eigen.lijk? Ben heel neiuwsgierig naar de andere foto's!!

@LM haha ik zou ook gek worden als je elke keer terug moet smssen! Vind dat je het slim hebt opgelost hoor! Fijn dat het weer beter gaat met J.uul!

@Jadore Heerlijk om bij Prenatal te shoppen! Wanneer ga je?

@Rasp oooh, wat is dat schrikken zeg!! En dat uit een sneetje...doet je hart het nog een beetje?

@ Giraf Ooh wat heerlijk zeg dat je weer naar je eigen huis kan!! Er is geen betere plekdan thuis!!

@ Vlek Wat een mooie kast!! Echt leuk! Hoe werkt HSG precies?:)

@ FF En, bevalt het uitslapen en relaxen? Heel goed hoor! Merk je het aan je buik?

Zo..alles weer bijgelezen en nu snel M.aaike broek verschonen...:D

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Rasp: bikkel die V! Maar wel eng, je denkt gelijk aan het ergste he....maar een snee is niet fijn! Hopelijk blijft ze nu van het pleistertje af.

@ LM: ik zal je een link via pb sturen. (weet niet of er al iets gewijzigd is trouwens, heb nog niet gekeken)
    Oh, en die broek heb ik via een vriendin geleend, en die heeft hem al paar jaar geleden gekocht als positiebroek voor haar 2e, dus zal nergens meer verkrijgbaar zijn vrees ik. Zit wel lekker en zitten leuke zakken en ritsjes op. Heb hem helaas zelf bijna niet kunnen dragen vanwege het weer.....

@ Finn: heb je veel kleren van Finn's zwangerschap over dan? Of draag je zowieso veel tunieken en elastische spulletjes?

@ Jadore: mijn ouders wonen dicht bij toverland, maar ken het zelf nog niet. Is best veel voor grotere kinderen geloof ik. CHloe zou Ballorig in Venlo net zo leuk vinden denk ik.
    En parken: wat Finn al zei, en dan heb je nog Klein Vink in Arcen. Kun je nog lekker thermaelbad in. En schatberg ligt zowat naast Toverland. In de buurt bij Finnefant en mij heb je nog Aardbeienland in Wellerlooi een superleuke kinderboerderij, en in Tegelen Klein Zwitserland.
    Net over de Grens bij ons schijnt Irrland ook erg leuk te zijn in Duistland.
    Verder weet ik het effe niet.

Zie net dat ik bericht terug heb van de fotografe, erg fijn:

Ow verdorie helemaal niet meer aan gedacht..
    Ik heb gister alle foto's van mijn site aangepast en er meteen zonder er bij na te denken enkele van jou opgezet, maar normaal wacht ik daar idd mee tot na de bevalling maar heb ik nu helemaal niet bij stil gestaan, mijn excuses.
    Nee is geen probleem ofcourse, ze zijn er al af..

Probleem opgelost....
    Dus LM.... er staan er nu nog maar 2 op. Voor het gemak zal ik die ene nieuwe ook in mijn album zetten, dan laat ik de link nu voor wat het is.

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @bloed ik schrok pas ook behoorlijk, m.aaike had haar hoofd gestoten en ML hield haar vast. Zag ik rode vlek op zn shirt, ik dacht: die heeft een gat in dr hoofd..(za niks lopen maar goed) was het een rode olievlek...

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o ja dat is zeker ook een optie de schatberg, jij zou voor Finn dus voor de schatberg gaan? Dat vinden we namelijk het belangrijkste dat het ook leuk voor haar is, want we gaan dan met zijn 3tjes.

@Merel, weet jij wat het mooiste termijn is voor een BB-foto?

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Merel, die in je profiel zijn ook erg mooi!!!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @MAdelief oei dat is schrikken zeg, gelukkig een vlek :D hihii jij hebt wel wat met vlekken de laatste tijd misschien was vlekkengek meer een nickname voor jou :D hahaha is het er nog uit gegaan?
    We gaan zaterdag heb er al heel veel zin in!

@Finn en Merel, jeetje meiden wat een hoop leuks bij jullie in de buurt!!! En wat fijn dat jullie zo met me meedenken!!! Ik heb genoeg om uit te zoeken iig:D ik wil sowieso gaan, want wij gaan niet op vakantie dit jaar en normaal gaan we min 1x meestal 2x naar het buitenland...dus ik wil echt ook voor Chloe graag dit doen echt top meiden bedankt voor alle super tips!!!

Merel, jij hebt het met 32 weken laten doen toch? Weet jij wat het beste termijn is voor de bb-shoot?
    Gelukkig heeft ze het eraf gehaald ...zou niet leuk zijn indd en vooral als je dan nog echt een jongen krijgt ook dan komt het wel ongeloofwaardig over, maar goed jij weet wel beter...maar ik zou ook geen zin in negatief gedoe hebben ...het is juist zoiets moois en geslacht maakt toch niet uit!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden, even gauw tussendoor, moest nog even wat ophalen thuis en dan naar fysio.
    Het gaat goed met de vinger van V.era. Ze had zopas de pleister er af maar de snee bloedde niet meer. Voor de zekerheid wel weer een pleister op gedaan voor het geval het wel weer gaat bloeden. Ze heeft er geen last van in ieder geval dus daar ben ik heel blij om. ZE heeft zich waarschijnlijk gesneden aan een lantaarn die in de vensterbank staat (stond inmiddels). De box staat bij het raam en ze kan daar dus bij komen maar heb me nooit beseft dat daar scherpe randjes aan zitten. Nou ja, weten we dat ook weer!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, kan gebeuren meid gelukkig heeft ze er geen last van en is het haar vingertje. Rare dingen soms waar ze zich aan kunnen bezeren...ze hebben ook zulke zachte en dunne huidjes onze vingers zullen er waarschijnlijk niet aan open gaan. Ik doe zelf eigenlijk nooit pleisters om als het niet meer bloed zodat het lekker kan luchten en snel(ler) geneest...althans bij ons is dat zo ;) :D

@All, even een vraag voor de zekerheid...as weekend is het pinksteren en zondag de 19e vaderdag toch?

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Beste termijn Jadore....lastig. Op de site schrijft ze 32-37 weken, maar ik heb bewust met 32 gedaan, omdat ik gekeken heb hoe mijn buik bij J er met 36 uitzag, en die was vergelijkbaar met nu 32. Dus vandaar iets eerder. Anders wordt het zo'n giga buik... vind dat bij mezelf in verhouding niet mooi meer.
    Als ik jou foto's bekijk dan heb je een hele mooie buik, geen hang buik en je draagt ook echt van voren, dus ik kan me voorstellen dat rond de 34-36 dan bij jouw heel mooi is. Jij weet zelf het beste of je je foto's van je buik nu kunt vergelijken met die van Cloe toen.
    Ik loop voor met 'dik zijn' dus vandaar dat ik wat vroeger ben gegaan dus.

Enne...schatberg heeft wel geen leuk binnenbad hoor! Daarvoor moet je echt in H.orst zijn bij die 2 parken die Finn al zei. Die hebben echt subtropisch bad, veel leuker aangekleed. Schatberg is verouderd en niks voor Chloe om te spelen. Pierenbad is bagger.
    Kan je wel foto mailen van dat zwembad als je wilt? Weet je meteen dat je daarvoor daar niet heen hoeft te gaan....
    En in H.orst is ook leuker struinen als in S.evenum. (ik heb ik S gewoont)
    En natuurlijk gaan we dan met z'n drieën (en wie ook komt is welkom ;)) naarde allerbeste ijssalon van de regio: C.levers! (hoef ik ook niet met mijn logge lijf de auto in t.z.t. ;))

@ Vlek: fijn dat je geen zorgen hebt voor morgen. Jij hebt al een heftige operatie gehad tijdens je zwangerschap van S toch? Dan zal dit je meevallen denk ik zo.... sterkte en spannend!!!
    Oh en SUPER GAVE KAST voor S! Echt een meiden kast, heerlijk, hoop dat je 'm krijgt!

14. Funnyfant

#2775 Funnyfant, 9 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2011
    Jadore: Oh ja Ballorig is heel leuk, maar wel verder weg van de shoot. En daar zit geen park bij toch??? En kinderdrome, Trollenland enz enz enz is dichter in de buurt hier en hezelfde idee toch?

Merel: En je krijgt die foto's dus digitaal aangeleverd?? Dat is SUPER! En wat fijn dat ze ze er af heeft gehaald!!

Rasp: Gelukkig is het sneetje alweer dicht!

Mlief: Dat is ook schrikken zeg!!! Gelukkig niks ergs :)

15. Funnyfant

Ja dat is wel waar! Vooral de Limburgse Peel heeft een leuk zwembad voor de jongste. Meerdal heeft een wildwaterbaan en glijbanen enzo, maar dat is leuker voor de grotere kindjes (en mannen) vind ik. Maar qua speeltuinen en zo is de schatberg weer leuk denk ik. Ach het is allemaal wel leuk eigenlijk! En Ho.rst is indd best leuk hoor!! :D:D:D Wel gezellig ;) Veel terrasjes, wel leuke winkeltjes...neem ik je mee hoor Doortje :D:D:D Er is iig genoeg te doen in de omgeving!! Nee dan is de Limburgse peel (vroeger loohorst) wel het leukst!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Jadore vlekken moet ik er nog uithalen!Ja ben vlekkenkampioen;)

Wij hebben als het goed is vantweekend een keertje niks! Lekker een lang weekend samen! 2de pinksterdag gaan we naar Blijdorp dierentuin! Hoop wel een beetje droog weer! Gaan julie nog jullie dingen doen?

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik heb echt zooo geen zin om wat te doen, syl.ke werd om 5 uur vanmorgen wakker met veel gekrijs, denk een nare droom gehad :(
    nu is ze lekker naar bed vanaf 11 uur, ff bijtanken en mama zit hier met stokjes tussen haar ogen.

Mlief, HSG is een soort vloeistof wat ze de baarmoeder in spuiten als een nevel, deze nevel is te zien op röntenfoto's zodat je kunt zien waar het allemaal heen gaat en of je eileiders niet verstopt zijn.
    heb op internet allemaal horror verhalen gelezen, maar van een vriendin en ander meiden hier op zp hoorde ik dat het allemaal best meevalt, zal best zeer doen, soort ongiachtige krampen maar als dat alles is :D

merel idd een heftige operatie gehad tijdens m'n zwangerschap, daardoor denken ze ook dat een eileider dicht zit of zo, want ik krijg wel heel snel een HSG.

jadore, idd pinksteren dit weekeind en volgende week zondag vaderdag. leuk dat je er toch nog ff tussenuit gaat met jullie 3tjes.

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo Meiden,

Zo net terug van lekker even koffiedrinken en bijkletsen.

@LM, fijn dat het al beetje beter gaat met J.

@merel, super zeg wat een mooie foto's echt wouwie hoor

@rasp, jeetje wat schrikken zeg als je beneden komt, blijven de pleisters nu zitten??

@vlek, wel lekker dat je er nuchter in staat hoor, knap van je, (hou er wel van lekker nuchter) wens je al vast veel succes komt wel goed, ja toch en daarna knallen

@wolfje, fijn dat je het weer bij gelegd heb nu met frisse moet weer de toekomst in.

@jadore, ga jij ook van die mooie foto's laten maken, en wat lees ik zit je de boel hier een beetje te stalken:D:D als je het maar laat he!!!!

@madleiefje, die M. toch gelukkig met een sisser goed afgelopen he maar je schrikt wel he, hoezo vlekkenkampioen veel aan de was??

@nemo, ML fietsen?? dat is niet goed voor de productie he;):D:D

@rest meiden ben de rest ff kwijt, maar voor jullie zwaai en knuf

@babyboom, ooh wat janken hieroh, ML dacht dat ik gek was geworden, nou sorry maar kan niet tegen van die heftige verhalen hoor. bbrbrbbrbr je mag hopen dat je nooit zoiets overkomt zeg

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi ben ik weer!!
    Nou de fysio heeft het advies gegeven om komende week niét te gaan werken en eerst rust te nemen en aan de gang te gaan met oefeningen. Misschien dat het daardoor verbetert en ik in juli wel weer aan het werk kan. Maar voor nu dus 100% ziektewet. Aan de ene kant baal ik en aan de andere kant weet ik dat dit het beste is voor mij en mijn gezin.

Deel Deze Pagina