Goedemorgen dames Sorry heb niet bijgelezen...... ** ff ego, maar heb een zware middag en nacht er op zitten, onze kleine is net weer beter in orde van de oorontsteking. maar gister tegen half 5 was ze aan het spelen en lopen door de kamer, en in haar speel stuk is ze uitgegleden met de voetjes en boem achter op haar hoofd gevallen, piepte nog een x dus ik er heen krimpt ze in elkaar en ontspant en is een minuut buitenbewustzijn jeetje het leek wel uren toen ze weer bij kwam draaien met de ogen en ik ja natuurlijk toen ze de ogen open deed janken, gauw mijn moeder gebeld en HA en ze hebben een hersenschudding geconstateerd.Durfde niet meer met dr ook nog stuk in de auto alleen ze was spierwit en er zat zelfs geen kleur meer op dr lippen. Tegen 7 uur is ze na bed gegaan maar na 3 kwartier bleef het stil dus ML kijken zit ze rechtop voor zich uit te staren want ze wil niet meer liggen. we hebben dit aan gezien maar uiteindelijk tegen 10 uur toch maar even naar de HApost gisteravond, en ja zware hersenschudding en moesten maar zorgen dat ze ging slapen en elk uur wakker maken. oh ben gebroken ga zo gauw weer liggen, wat een verhaal maar ben zo blij dat ze relatief weinig aan over gehouden heeft, geloof dat het mijn geluks week is :x:x:x:x*** ga zo nog even proberen wat te lezen maar geloof niet dat mijn hersenen in staat zijn iets te onthouden na zo weinig slaap.
Hoera! Onze Jadore is terug!!!! Hoera! Giraf gaat morgen trouwen!!! LM, wij hebben net een peuterbedje via mp aangeschaft. Vinden wij prettiger maar iedereen is daar anders in. Finn, heb je de wagen nog schoon kunnen krijgen? Wolfje, veel plezier met je oma! Meis, wat erg, beterschap en zorg goed voor je kleine meid en voor jezelf.
Jeetje Meis, wat heftig, oh ik zou er kapot van zijn!! Wat zal je bang geweest zijn zeg. Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter. Doe zelf ook maar rustig aan meid! Dikke knuf x
Ooooooh lieve Meis, wat akelig!! Oh mijn god wat zul je bang zijn geweest! Jeetje ze kunnen echt maanden last houden van een zware hersenschudding, ik hoop echt dat je lieve meisje snel opknapt. Ach lieverd wat een pech zeg KNUFFEL!!!!!! en we zijn er voor je hoor!!
@FF, jeetje vet over de kinderwagen, oh maar fijn dat je alles eruit heb, maar idd wat zal dat stinken joh @jadore back!!!!???!!! @wolfje veel plezier met oma @lm, is J hard gevallen dan?? @all, zwaai en bedankt voor de lieve woorden en ja mijn hart stond denk ik wel ff stil, oh wat was ik bang want duurde vrij lang voor ze op haar naam reageerde!! ze loopt nu wel weer dapper rond te stappen gelukkig
OOOOOOOOOOOOOOO wat erg voor jullie MEIS jeetje wat heftigggggggg!!! oooo wat verschrikkelijk meisy pfffff hou haar maar goed in de gaten..wat een pechvogels zijn jullie! En zelfs buiten bewust zijn o o o o o jeetje ik schrik me hier echt een hoedje niet normaal! Goed gereageerd lieverd, je bent een top-mammie! Sterkte lieverd ik denk aan jullie!!!! Dikke kus voor jou en je meisje!!!! @Quint yeahhhhh thanks lieverdje!!! Hoe gaat het met jou en je kleine ukkie in je buik ? Dinsdag moet je weer voor een echo toch, ik zal het trouwens nog op de site zetten! @LM, hier zelfs qua lengte een ledikant...maar qua hoogte of te wel laagte een gewoon bedje met een laag hekje om er niet uit te vallen, ben er erg blij mee! En helemaal geen enkele last gehad van verandering ze blijft gewoon in haar bedje liggen. @Finn, heb je het er nog uit gekregen dan? Pfff lijkt me geen fris idee daar je kindje in te moeten leggen :S of valt dat mee?
het gaat om het zitgedeelte meid. GELUKKIG! En ja de vlekken zijn er uit. Ik had er meteen een hele klets heet water met afwasmiddel overheen gegeooid en daarna in de wasmachine met wasmiddel en vanish... En er is niks te zien, maar van dichtbij ruik je t wel Maar ik bel mn inboedelverzekeraar eventjes... Wie weet? Een nieuw zitje kost 130,- dus dat valt ook wel mee
@FF, oh gelukkig ging het om het zitje en kon je die in de wasmachine gooien. Ik dacht echt over de kinderwagen bak, over de kap enzo, die zou je niet schoon kunnen krijgen dan denk ik. En via de verzekering proberen kan altijd.
Kleine meid hier ligt op bedje. Ben nu lekker tosti's aan het bakken voor mezelf en even lekker rust. Moet nog onder de douche zelfs pfff wat erg he hahah. We komen toch niet naar buiten want het regent hier!!
werkze, en "gelukkig"alleen zitting, bij kruitvat heb je van die bekledingsfoam om vlekken en geurtjes te verwijderen maby tip??
Nou ik heb 1 foto geupload in mn album op mijn profiel en toen was de camera leeg. Moet dus eerst even opladen dus zal het wel vanavond worden dat ik nog een paar kan uploaden. En nu ga ik douchen!!
Haha ja gelukkig wel, en ja oh ze was echt wel heel zielig hoor. ML zei al was ik maar gevallen!!!!! Duik zo even mijn bedje weer in