De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Vlekkie: oooh het is vrijdag:$!! Zat nog met donderdag in mn kop (omdat ik gisteren niet gewerkt heb:)). Heeel veel succes vandaag!!! Denk aan je!

Giraf; Hahahha wat ben je toch een lieverd! Leuke droom, dat feestje klinkt goed :D En dat LM blijft is ook zeker een feestje waard!! Prachtige buik!!! En rustig aan we zien je over een paar daagjes :)

Oeh Wolfje dat is geen leuke droom:(:(

Nemo: Jeeej pasen!! Hopelijk is t raak deze keer!!! :D:D:D

Finn heeft een bacteriele huidinfectie en een oorontsteking :( Dus een kuurtje. Maar ik ben helemaal kapot van dat tripje naar de HA. Belachelijk!
    Zo ziet zn arme oortje er uit: Zoooo zielig :(:(:(:(:(

2. Funnyfant

Doortje: Ik heb even de site geupdate: De verstreken data er uit gehaald en ik heb in t bericht van Vlek even wat namen beveiligd ;) Dan weet je dat!!! :D:D:D:

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF, jeeetje :$ ziet er niet echt goed uit nee, hoop dat kleine man snel weer beter is :(
    en wat vervelend van ML, soms kunnen ze zooooo irri zijn ;), vooral als ze van alles beloven maar er niets van waarmaken.
    hopenlijk is het na de cd presentatie iets rustiger zodat ie aan het kamertje kan.
    en bedankt voor je siteupdate, was het vergeten, sorry :)

nemo, jaaaaa een ei !!!!!!! goed man! en hup naar bed jullie :D, mag ook ergens anders hoor ;).

giraf, veel plezier met inpakken en verhuizen naar je eigen stek, zooo fijn als alles weer van je eigen is. niet dat het bij je ouders niet goed was, maar kan me voorstellen dat je echt weer terug wilt nu alles zo op lijkt te schieten, en wat een mooie buik !!! wauw!

LM lijkt me wel naar idd, zelf hard aan het werk voor een lege klas. nog even en dan hebben jullie ook vakantie toch?
    ruzie met zuslief weer bijgelegd?

iedereen bedankt voor het meeleven, hoop echt dat het resultaat geeft, kleine meid ligt in bed zodat ze uitgeslapen is als ze naar me zus gaat, dadelijk nog ff douchen en dan naar het zkh, spannend !!!

en de kast gaat door !!!!!!!!!!!!! ben zo blij, zag het plaatje op MP en was spontaan verliefd :D, ML gaat mee om hem te "keuren", en als ie door de keuring komt gaat ie mee.

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Morgen dames,

@vlek, heel veel succes vandaag, en wouw die kast is echt heel mooi zeg.

@giraf, mooie buik hoor meis.

@FF, wat een zielig oor, en jeetje zeg ML moet je wel helpen ja, maby toch duidelijker zijn tegen hem??? ja weet het ook niet maar je moet wel je rust kunnen pakken he

@LM, ja vakantie heerlijk, wanneer mag/ga je?

@nemo, nakijkze

@rest zwaai

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlek, ja ruzie is wel bijgelegd maar heb het nog nooit zo rustig gehad op mijn mobiel ;)

Meis, ik moet nog 5 weken werken hierna.........helaas :D
    Daarna wel 5 weken vrij.

Arme Finn!!! Heeft ie er veel last van?

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    LM, heerlijk, ja nog even afzien en dan kan je wel lekker gaan genieten he 5 weken heerlijk hoor, en dan weer aan het werk op weg naar je verlof?
    en gelukkig is het beetje afgekoeld met je zus, en smsen ja soms word ik er ook gek van 10 sms en waar gaat het over, ja dan denk ik ook had ff gebeld.

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik moet na mijn vakantie nog 2 weken werken en dan heb ik verlof. Echt zin in :D
    Ja ik snap dat smsen ook niet hoor.........bellen is goedkoper denk ik dan :D

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    oh lekker hoor, ach die 2 weken kom je zo door he. en dan kan het grote genieten echt beginnen he.
    voel je nog wel helemaal goed??? (nog niet zo'n wrak als ik?)
    en ja bellen, iedereen moet tegenwoordig alles via een omweg denk ik dan.

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
  10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meis, ik voel me eigenlijk heel goed! Wel wat moe, maar dat hoort erbij.
    Voel jij je zo slecht dan?

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

hahaha, soms wel hoor, maar moet wel zeggen dat ik me weer beter ga voelen, mijn bekken stabiliseert dus dat is wel fijn.
    en ja idd moe hoort er bij, ik heb het geluk dat ik eigenlijk niets moet of hoef alleen waar ik zelf zin in heb.
    zal niet meer klagen;);)

12. Funnyfant

Heeee meiden!!

Ja Finn is ook wel zielig :) Komt goed!!

LM: Fijn dat jij je zo goed voelt meid!! Fijn bijna vakantie en dan snel verlof!!! Heeerlijk!!

Vlek: ooooh indd spannend hoor meid!! En die kast: YES!!!! Echt supergaaf!

Meis: Ja met je bekken en vocht voel je je al snel een wrak he meid:(
    Uhm die schommelstoel: Wat wil je er graag voor hebben??? :D:D:D

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
  14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey meiden

Hoe graag ik ook op iedereen wil reageren, dat is me nu even te veel. Zit niet zo goed in mijn vel en wel door het volgende:
    Gisteren hebben ze in de borst van mijn moeder iets gevonden wat daar dus niet hoort te zitten. Ze hebben een punctie gedaan en nu moeten we een week wachten op de uitslag. Jullie zullen wel begrijpen dat dit bericht hard is aangekomen en het is een spannende week wachten. Alles bij elkaar ben ik er nu behoorlijk van af dus ik neem even gas terug.
    Ik denk heus aan jullie en jullie horen ook nog wel van me hoor!

Knuf!

15. Funnyfant

Rasp lieverd wat akelig!!! oh ik ga zo duimen voor je mama, dat het goed is. Ik snap dat je helemaal van slag bent meissie! Rustig aan en je energie even in jezelff en je familie steken. Hele dikke dikke knuffel lieverd!!!!!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Rasp, meis jeetje wat schrikken, maar het beste van blijven hopen.
    wel vervelend he een week duurt dan nog wel lang.
    rustig aan doen, knufje

17. raspberry

@FF, dank je meid, we gaan allemaal heel hard duimen! Goh wat kan zoiets hard aankomen zeg.....we moeten nog niet uitgaan van het ergste natuurlijk maar je weet het nooit, lijkt altijd bij anderen te gebeuren maar het komt zo wel erg dichtbij.

18. Funnyfant

Ja dat snap ik. Heel erg dichtbij zelfs! Oh meid ik hoop echt op goed nieuws!!!

Toen ik nog een beetje bv gaf, had ik ook een knobbeltje. Ben ik mee naar het zkh gemoeten en daar echo gehad. Zo eng!!! Gelukkig bleek het een verdikt melkkanaaltje, maar je ziet daar dan allemaal jonge vrouwen rondlopen met kale hoofden. Ik vond het doodeng en heel confronterend. Dus ik snap heel goed wat je doormaakt en ik ga echt voor jullie duimen en kaarsjes branden. Geef je mama maar een hele dikke knuffel!!!

19. raspberry

Ik snap jouw gevoel ook heel goed, ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik had een cyste in mijn borst tijdens de bv periode. Schijnt dat deze onder invloed van hormonen heel snel kunnen ontstaan. Gelukkig was dit dus onschuldig maar als je daar in het ziekenhuis bent dan wordt je wel even stil hoor. Ben je daar met man en pasgeboren kind, nou stel je dan eens voor dat je slecht nieuws krijgt, brrrrr.
    Ik heb trouwens op diezelfde plek nu ook weer een knobbel dus ik ga na het weekend zelf ook even weer naar de huisarts en na laten kijken voor de zekerheid.

20. Funnyfant

Oh meissie, wat krijg je veel voor je kiezen bah bah:( Doe het maar goed rustig aan liefie. Knuffie!!

Deel Deze Pagina