@FF, dank je lieverd, ik zal rustig aan doen, we gaan in ieder geval leuke dingen doen dit weekend om even onze zinnen te verzetten.
Oh meis, jij mag echt wel klagen hoor!! Ik denk dat ik juist niet moet klagen. Veel van jullie hebben echt kwaaltjes en ik alleen moeheid........
Rasp, wat schrikken zeg! En echt super vervelend dat jullie nu een week in spanning zitten!!! Hele dikke knuffel meid!
Heb niet bijgelezen paar dingentjes waar ik nu even snel op wil reageren en dan weer wat in huis ga doen @Finn, jeeeeeeeeeetje meid wat erg!!!!!!!!!!!!! Wat ziet het er naar uit!!! zooo ik zou ook helemaal in tranen zijn echt zielig hoop dat het snel werkt de AB. Wat fijn dat je me helpt met de site meid! Mag altijd he ..graag dus was eea alweer vergeten en gister was ik niet zo lekker dus vind het wel erg fijn...zullen we het anders samen doen ? Als je het niet wilt/kan geeft het echt echt echt echt niet hoor meid maar dacht als je het leuk vindt en de site dan beter te doen is samen ...niet dat het zo giga veel werk is (nu iig heb er al behoorlijk wat uren inzitten namelijk) maar goed ik zou het wel fijn vinden iig maar alleen als je het echt zou willen meid! @Vlek, be je al terug?Of moet je nog? Heb (nog) niet op de site gekeken hoe laat je nou ook alweer moe(s)t. Wat goed van de kast yeahhhhhh heerlijk meid hij is echt super!!! @Rasp, jeetje meid wat erg!!!!!!! Echt zenuwslopend en dan staat de wereld indd even stil! Ik hoop dat het allemaal goed zit!!! Allemaal niet niets zieke ouders en andere geliefdes..weet er helaas alles van. Sterkte lieverd en ik hoop dat je ons straks goed nieuws komt vertellen! Rustig aan meid..vergeet ook jezelf niet meid dikke knuff!
Meiden ik ben vrij en ga lekker naar huis! Twijfel of ik vanmiddag ff in bad zal gaan, maar ik hoor steeds vaker dat een bad tijdens de zwangerschap niet goed is?!?!
Jadore: Ja hoor leuk!! ik pas al altijd mn eigen dingen aan en zet mn eigen afspraken er in hahaahha!! Maar ik wil je graag helpen hoor! LM: Een bad mag best, maar niet te heet! MAar dat geldt meetsal vooral voor de eerste 12 wk... Maar ik ga best vaak in bad, bij Finn zelfs dagelijks. Maar gewoon 35-38 graden, niet warmer!
@Finn ahhh super meid ben ik blij mee Thanks lieverd! @LM, helemaal met Finn eens gaat voornamelijk om 1e 12 wkn en daarna alleen niet als je vliezen zijn gebroken ivm infectiegevaar is mij verteld @All, onze lieve Finn gaat mij helpen met de site...vooral ook erg handig als ik net ben bevallen...dus we gaan het nu samen doen! Dus als jullie afspraken hebben pb ook gerust Finn
@finn; bah wat sneu van je ventje, hopelijk helpt het kuurtje, sterkte! @vlek; wat fijn dat de kast doorgaat @rasp meid wat heftig, het zit je ook allemaal niet mee meid ik leef met je mee en denk aan je! knuf @LM bad nemen mag best hoor, alleen niet te heet water @jadore vergeten nog te zeggen leuke avatar! @all; moet nu me knoop van broek los doen anders zit die te strak
Sorry meiden, ff gauw bijlezen, M.aaike is nl. alweer wakker.Gisteravond ben ik nog naar de vk geweest. Alles is goed! Alleen de kleine ligt met hoofd boven en de voetjes beneden. Dat verklaart de onrust in me buik en zeker die ene avond/nacht. Van mij mag het wel weer gaan draaien!! @ FF Tjonge meid het zit jou allemaal niet mee he! Nu geen hoofdpijn meer? (heb nog niet alles bijgelezen) en hoe is het met F.inns oor? Ik zou me ook vreselijk irriteren als ML niet aan de klus komt waarvoor jedenkt dat tie toch vrij heeft. Dan is het sneu dat hij het druk hebt, maar het is helemaal sneu voor jou! Had hij niet savonds aan die cd kunne werken en gister vrij kunnen maken voor het bed,zolder etc.?Geef je een hele dikke knuffel!!Is niet leuk als je zelf niks mag..je handen zullen wel jeuken denk!Wel heel knap en goed van je dat je toch niet zelf aan de gang gaat! @ Giraf mooi buikfoto!!! @Nemo Jaaaaaaa etije gevonden? heb je een foto van de test? Ga nu heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen!!enne..vanaaf verplichte romantische avond.klusavond he!! zo, ga nu weer verder bijlezen!
@ Vlek Meis denk aan je!! Hoop dat je niet te lnag hoeft te wachten in het zkh! Pfft, tis toch wel spannend zoiets!Knuf! @ Rasp Wat schrikken zeg!! Natuurlijk neem je even rust en ga je samen even eruit! Pfft, dit is niet niks! sterkte!Knuf! @all rest ff zwaai!! En nu ga ik gauw naar boven!
Alleen even ego: alle werkstukken en één klas is al nagekeken. Nog 3 klassen (= 85 leerlingen) te gaan. En dan denk je dat je klaar bent, en dan willen die zeikkinderen ook nog een herkansing doen. En de één wil de eerste toets doen, de ander de tweede...
Helaas, ze mogen allemaal 1 herkansing doen. En natuurlijk doen ze niet allemaal dezelfde, dus als het tegenzit kan ik 6 nieuwe toetsen maken. Ach ja, daarna 7 weken vakantie!!!!!!
Zoooo heb net de IND gebeld voor een vriendin van me... (heeft een Chileense vriend en is zelf Duitse winend en werkend in NL.) Die mensen kunnen niet luisteren, alleen maar lullen hahaha!!! En dan 10 ct p minuut... lekker dan hahahahahha!!! Nog niks van Vlekkie? Wolfje fijne avond! Mlief: Thanks lieverd. Moet eerlijk bekennen, als we schuurpapier in huis hadden, had ik het bed wel al geschuurd Hopelijk draait je beeb snel weer! Finn heeft zo gelegen t/m de 34 weken!! Mn blaas was bont en blauw!!! Nemo: oooooh bleh Nog even!!!
Ach jij mag ook lekker klagen hoor meid, soms moet dat gewoon even @madeliefje, hopen dat de baby draait zeg, is wel vervelend zeker als je er slecht van slaapt, die baby hier doet volgens mij bungee jump aan de navelstreng jeetje die kan er ook wat van die kleine hier. ach nog 13 weken he voor ons.