RB, meid toch, wat een narigheid allemaal , hopenlijk goed nieuws na een slopende week, en jij maandag direct naar de dokter !!!!!!! heel veel sterkte de komende dagen. wolfje, veel plezier met de visite, altijd gezellig. en de zwangerschapsbroeken naar uit de kast halen dan he nemo, bleeehg maar het einde is in zicht en daarna 7 weken lekker neits FF, IND, fijn volk idd , kennis van mij heeft haar vriend (inmiddels man) uit togo (afrika), boel gezeur voor dat ie hier mocht wonen. LM, badder ze rest is niet echt blijven hangen HSG viel wel mee, liep 3 kwartier uit dus dat was iets minder maar goed, vooral aan het einde toen de vloeistof erin gespoten werd zeg maar ,was er echt zo'n stekende pijn, rechts kon je de eileider heel goed zien, maar links stokte die iets volgens mij, gyn zei dat alles goed was , morgen terug om een röntenfoto te maken om te zien waar al het vloeistof is gebleven en dan later een keer een gesprekje denk ik. ging allemaal zo snel, en ML moest op de gang blijven vanwege de stralingen, niet echt superfijn dus maar goed, hopenlijk was dit eenmalig en kunnen we er nu tegenaan
Allereerst: Vlek je bent een kei van een meid!!! Hartstikke goed doorstaan meid, petje af! Nu inderdaad hopen dat jullie goede uitslag krijgen en dan vollop ertegenaan voor het brusje voor S! Voel dat het helemaal goed komt bij jullie!! @ Rasp: ohhhh wat vreselijk voor jullie die onzekerheid. Ik hoop echt dat zowel bij je moeder als bij jouw iets heel onschuldigs wordt geconstateerd!!! Ik denk aan jullie en duim voor goed nieuws volgende week! Sterkte meid!!!! Ik heb maar eventjes nu, heb wel alles gelezen op mijn werk vandaag, maar heb zo verjaardag en ben er dus morgen pas weer. Dus helaas kan ik niet op iedereen reageren. Maar zit een beetje ergens mee. (niks ernstigs, maar beetje raar vind ik) Ik heb de cd met foto's binnen, en alleen maar oeehhh en aahhhhh hoor, niks op aan te merken. Maar....op de site staat: U krijgt een cd met 25 fotos, hierbij zullen ook enkele bewerkingen zitten zoals teksten op de foto, zwart-wit en zwart-wit met kleur. Ik ontving een cd met, let op, 80 foto's van de shoot, en 11 van J alleen, en dan nog 33 van die 80 die tot kleiner formaat verwerkt zijn voor op een evt eigen site of hyves ofzo te plaatsen. Ikke het niet helemaal meer snappen..... Ze zei wel; ik doe er een paar extra bij voor vaderdag, maar toch geen 50 extra??? Zou er iets fout zijn gegaan? Ik wil het haar toch wel even melden, voel me anders wel lullig. En een paar bewerkte foto's zijn niet best gephotoshopt, maar weet niet zeker of dit zo hoort of dat het een soort basis-bewerking is?? Ik zal er zo een paar in mijn album proberen te plaatsen, en dan morgen de mooiste die ertussen staan. Iedereen een fijne avond en tot morgen!! xxxxx
Ha meiden, Lieve Rasp, wat een rot nieuws!!!Veel sterkte de komende week. Die onzekerheid is echt verschrikkelijk. Ik hoop dat het allemaal meevalt!! Vlek, ben benieuwd naar de uitslag! Ik vind het zo knap dat je er zo nuchter onder blijft! Ik hoop zo dat je snel die posi test in je handen mag houden!! FF, arme Finn!! Dat oortje ziet er niet best uit. Arm ventje! En niet fraai dat die vent van je alleen maar met zijn eigen dingen bezig is! Nemo, hoera ei gevonden!!! Aan de klus jij!! En succes met al die toetsen! Ik heb hier ook nog een berg liggen... LM, ook nog maar even tot de vakantie! Heerlijk! Merel, vreemd, al die extra foto's Ik zou haar een mailtje sturen of het wel klopt. Giraf, veel succes met verhuizen. Madelief, dat is geen fijne houding voor jou! Hopen dat die kleine snel weer draait! Wolfje, dat zijn geen fijne dromen! Ik heb ook van die vervelende dromen als ik zwanger ben. Zo droomde ik laatst dat ik aan het bevallen was en dat de verloskundige er niet was, dus de receptioniste zou de bevalling wel even doen Ik heb vandaag weer gewerkt. Ben nu super moe. ML is even voor mij met de paardjes gaan knuffelen omdat ik veel te moe ben. Normaal zou mijn vader dan gaan maar die is nog steeds te ziek. Die is trouwens vandaag weer in het zkh geweest. Ze denken nu dat de diagnose niet klopt anders hadden de medicijnen al moeten werken. Volgende week krijgt hij de uitslag van het onderzoek naar aderweefsel uit zijn hoofd en dan gaan ze ook een afspraak maken voor een beenmergpunctie
Wow Maible wat heftig zeg... Jemig meid jullie krijgen het ook voor de kiezen!! Begint het weer van voor af aan, die onzekerheid!!! Heeel veel sterkte lieverd!!!! Merel: PRACHTIGE foto's meid! En wat heerlijk dat je er 80 hebt gekregen!!! Snel even op de comp zetten hoor, voordat je belt!!
Oh wat ben ik een sukkel vergeet ik waarvoor ik kwam: Vlek wat knap van je!!! Wat ben jij een stoer wijf zeg!!! Respect meissie en na regen komt zonneschijn en na hsg komt HCG!!!!! Knuffie!!
@Vlek, wauw meid wat goed gedaan!!! Harde tante dat je bent dat zit er iig op..nu ben je nog een stap dichterbij je aankomende ukkie! @Merel, uhhhh nou beter dan juist toch misschien omdat je reclame maakt voor haar @Maible, O neeeeeeeee meid dat meen je niet wat erg het zit jullie echt niet mee allemaal potverdorrie ik vind het echt verschrikkelijk voor je lieverd!!!! Knuff! @X-factor jeeeeeeeeeeeeetje hebben jullie Stacey gezien dit is wel echt het toppunt hoor sjonge verschrikkelijk!
***moet de hele tijd aan Raspje denken en nu ook Maible weer in spanning Getsie meiden ik hoop echt op goed nieuws hoor!!***
@Finn, volgend mij wilt ze gewoon aandacht en interesseert het haar niet of het nou positief of negatieve aandacht is echt te monsterlijk gewoon! @Merel, WAUWWWWWWWWWWW meid echt heeeeeel erg mooi!! De foto die ze mij ook heeft gestuurd blijft mijn favo maar wat een mooie zeg!!! Heb jij trouwens niet met die zwarte kunstbloem gedaan en die engelvleugels? Dat vind ik nl ook echt super mooi en zou ik sowieso wel willen als ik het bij haar laat doen
wat denken jullie de laatste dagen wel niet van mij nouuu natuurlijk had ik het over Stacey...ik had jouw berichtje nog niet eens gelezen
Neeeeeeeeeeeee niet naar jou toe, was MIJN hersenkronkel!!!!!!!! Ik weet dat jij zoeits NOOOOOOOOOIT zou zeggen, dat schrijf ik toch ook liefie!!!!!! Maar ik was Stacey al vergeten en toen las ik jouw reactie en echt maar 1 seconde vloog het door mn kop. Oooooooooh nee wijffie dat is mijn stomme kop!!!!!!! Ik ben de sukkel en zou ht NOOOOOIT echt van jou denken dat weet je toch wel??????????? SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gekke meiden Dat krijg je ervan als je zo veel kletst, dan zie niet altijd dat er een berichtje voor is geplaatst. Soms als je later iets aan het bijlezen bent is er geen touw aan vast te knopen Jullie zijn beide lief hoor!! (en de rest ook!)
vlek; meid wat balen dat het zo uitliep, s6 met rongtenfoto en hopelijk nu snel zwanger meid! merel; zo extra veel foto's maible; ja echt naar die dromen, bah wat lief van ml dat hij voor jou naar de paardjes is gegaan, maar wat een onzekerheid rondom je vader, knuffel en sterkte lekker ijsje; hier net br bal gemaakt finn; truste meid zwaait even naar vinkje! all; sem begint in september met zwemles
Finny ben absoluut niet boos schat kus voor jou! Ben ook weg en denk morgen ook niet fijn weekend allemaal!