@Wolfje, ach wat schattig van Sem. Lijkt me ook wel heel leuk als je kindje het zo bewust meemaakt trouwens!!!
Zullen we dan maar met zijn allen geld bij elkaar leggen voor een 'lekker' kraamkado voor LM??? Tuurlijk ben je geen saaie in bed! Is ook pas iets van de laatste jaren hier hoor. Kakt toch een beetje in na 14 jaar samen....tis geen tarzan overigens, al zou ik die best wel eens willen proberen
Leuk dat van Sem het Wolf!! Ik ben zo blij dat J het bewust gaat snappen nu! heeft toch ook zijn charme, al moet ik ook wel zeggen dat het me ook leuk lijkt als ze mee kunnen spelen samen als ze rond dezelfde leefrtijd zitten.
Whahaha Giraf Wel de meest makkelijke weg Nou ik dacht wel aan een Tarzan Merel............ben wel benieuwd wat voor ding je nu bedoelt
Oh en Tarzan is een aanrader whahaha!! Of die lippenstift formaat dingetjes. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahahahahahaha
LM: ok dan, uitleg: het is 1 vrouwvriendelijk hulpje met diverse opzetstukjes..... Ben niet zo van de nep/kunst-l*llen.....met van die dikke aders erop...brrrr Jesus....waar hebben we het hier over niveau daalt
Whahahaha, lig echt in een deuk hier!!! Wat zijn we weer heerlijk open Merel, je bent vast niet de enige hoor!! Hier geen 'toys' maar wel een hele winkel aan massage olie etc. Rasp, hihi, die ukkies hebben meer in de gaten dan we willen weten @libido, nauwelijks aanwezig helaas... Denk dat het er zo om de 2 weken eens van komt. Arme ML Voor mij hoeft het ook gewoon echt niet. Maar ik heb een beetje hetzelfde als Merel, achteraf denk ik "waarom niet wat vaker"? Na de bevalling komt het vast wel weer goed. Dat was de vorige keer ook. @ klossen, die gingen er hier onder met 41 wkn. Dit keer wat eerder denk ik @ voorgevoel, ik ga weer overtijd, minstens 4 dagen. En ik denk dat de bevalling weer vlot gaat. (en dan zul je zien dat ik twee weken te vroeg beval en 72 uur weeen heb) Ben nog even bij mijn ouders geweest. Ze konden niets vinden aan het weefsel wat ze hebben weggehaald. En nu willen ze de dosering Prednison verlagen. Mijn vader ziet dit zelf als positief omdat ze de medicatie verminderen maar eigenlijk zijn we geen steek verder omdat ze nog steeds niet weten wat er aan de hand is. Begin volgende week moet ie weer naar het zkh om te kijken hoe het gaat met minder medicatie en evt ruggenmerg punctie.
@Maible, ah wat balen dat jullie nu nog steeds in onzekerheid blijven. Op zich goed nieuws maar het blijft vreemd, er moet toch iéts zijn he. En ja, het niveau daalt maar het onderwerp past nog steeds bij dit forum hahaha.