jadore; dat wordt tijd voor een kalender...hihi vriendin van me heeft ooit eens 3afspraken vergeten bij cb... kreeg er veel gezuer mee toen...
J'adore, dank je wel, lieverd. Het gaat heel goed met mij, heb nergens last van eigenlijk. A.s. dinsdag is het natuurlijk erg spannend maar ik heb een goed gevoel over. Knuffel. Enne, volgende week niet vergeten om naar het cb te gaan!!!
@giraf, al vast heel veel plezier morgen, geniet er maar lekker van @jadore, heb je nog wat leuks in de verkoop????? @merel, word ook gecontroleerd op resus hoor, heb bloedgroep Bneg, komt niet erg vaak voor, en krijg met 30 weken een prik idd en na de bevalling moet er navelstrengbloed afgenomen worden en aan de hand daar van krijg ik weer een prik. Omdat bloedgroep Bneg niet veel voorkomend is heb ik besloten navelstrengbloed met stamcellen af te staan, zo kunnen ze vooral jonge kinderen met leukemie ed helpen, anders gaat het toch de container in vind dat zonde. @Qctomum, nou die heeft wel een gaatje in haar hoofd, laats hoorde ik ergens ja of het waar is weet ik niet maar ze wou nog wel meer kinderen @lekker geslapen hier, en kleine meid knapt beetje op maar is nog niet haarzelf rustig aan de komende dagen komt het vast goed
hier nu trouwens af en toe wat weeig gevoel in buik... met echt wat eten geloof ik hier de quinny zapp buggy verkocht, via mp 50euro
@wolfje, oh mooie deal maar maby vaker kleine beetjes eten?? @all, heeft iedereen al een naam voor de baby, of zijn er nog mensen in dubio?? (gewoon nieuwsgierigheid van mij he) wij hebben namen vast staan, het worden er 3 net als onze kleine meid. en zijn nu hard opzoek naar een geboortekaartje heb net 3 voorbeeld kaartjes binnen en volgens mij zit de goede er wel tussen.
Meis, nee hoor, wij zijn nog lang niet klaar met namen Voor een jongen hebben wij 4 opties over en voor een meisje ook nog een paar. Ik kan je vast verklappen dat het iig geen Gijs, Teun, Pim, Kim enz. gaat worden.
Hier beide namen 100% zeker. Kaartje voor jongen is klaar, kaartje voor meisje in de maak. (zelfde alleen andere kleurtjes) Mijn collega heeft het samen met mij ontworpen. Beetje gejat en beetje van onszelf. Zodra ik deze bestandjes beide heb, kan ik een proefdrukje aanvragen. Tot zover de stand van zaken hier!
Oooh nou ik ga het proberen hoor!!!: Giraf: ooooh het klinkt als onze bruiloft!!! Was heeeeeeeel leuk, dus... Heeeeeeeeel veel plezier morgen en geniet er van wijffie!!! En zat indd even DE jurk spammen!!! Echt superleuk!! Ik word er gewoon verliefd van Namen: in principe zijn we er uit, maar over de meisjesnaam twijfel ik nog tussen 2 namen Oooh Jadore! Drolleke!!: Zet de afspraak op de site, dan kunnen wij helpen Wegen: Is om zwangerschapssuiker te controleren. In afgelopen jaren toch gebleken dat sommige vrouwen wel erg veel aankwamen. En dat is niet goed voor mama en de beeb, geloof ik! Bloedgroep: A-pos Merel: Fijn dat de controle goed was!!! Quint: hihi APK hihi! Dinsdag spannend meid! Maar het zit echt wel goed!! Meis: Fijn dat je moppie alweer iets opgeknapt is Zo zielig! Rasp: Vanaaf even foto's spammen Frietvet/kinderwagen: We krijgen een nieuwe van de verzekering!!! Er kan steekproefsgewijs een controle binne 3 wk komen, maar ja, dan gooi ik er wel weer opnieuw vet overheen hahaha Maar hij blijft echt stinken hoor!! ook als zie je geen vlek meer Kaartje: Leuk he de kaartjes!!! Ik ben nog steeds blij met ons kaartje Vlek: Spannend maandag!!!! Hoe laat moet je er zijn? En nog geen ongi?? Ik ben heeeeel benieuwd!!!! Knuffel!!!! Sorry rest vergeten
Jadore, je bent zwanger dat is er met je Namen zijn we ook uit. Roepnaam al voor ik zwanger was en de 2de naam gelijk op de fiets toen we de echo hadden gehad Jul ligt in bed, nu hopen dat het goed gaat. Hebben net gekeken voor een beetje en het wordt toch een juniorbed die kan dan over 3 jaar naar beeb en krijgt hij een mooi nieuw bed weer
En wat betreft wegen, ik sta standaard elke ochtend op de weegschaal (is een tik die ik heb over gehouden aan vroeger). Tot nu toe 3 kilo aangekomen.
ff ego bericht... oma opgehaald...verteld sem heel lief dat mama een baby in der buik heeft... oh echt waar? ja zegt sem ik wordt grote broer... oh oh oh zegt ze en feliciteerd ons niet eens:x
Wolfje, heb je het zelf aan je oma nog niet verteld dan? LM, 3 kilo is heel netjes, knap, hoor. Finn, wat fijn dat jullie een nieuwe wagen krijgen!!!!
quint; ja maar dan nog kun je het minste iemand feliciteren, maar goed dat vind ik... all; ga er weer vandoor... knuffels