Maible: wat vervelend op zijn zachts gezegt. Wel positief dat er geen ernstigere diagnose uit is gekomen, maar er moet toch ergens iets fout zitten in zijn lichaam vrees ik. Hopelijk helpt dit dan, en volgende week weer afwachten...sterkte
Ik bedenk me trouwens dat we het er een tijdje geleden over gehad hebben dat de adressen lijst niet helemaal compleet is met achternamen. (oa die van mij) Merel, jij hebt die lijst toen gemaakt. Is het ok als ik die gegevens naar je pb en dat jij de lijst dan aanpast? Volgens mij missen we ook nog achternamen van Rasp, Mlief, Meis en Nemo.
Ik vind het best, maar volgens mij heb ik nog een heel aantal achternamen gehaald uit jullie emailadressen....dus zoveel mis ik er niet zelf. Kaart zal niet zozeer op naam als wel op postcode en adres aankomen denk ik. Maar als jullie dat fijner vinden, no problem!
Volgens mij is achternaam inderdaad niet belangrijk, ik krijg wel vaker post alleen gericht op onze voornamen. Komt wel goed zo maar ik wil best mijn achternaam geven als dat nodig is hoor.
@ Maible Wat vervelend dat nog niet duidelijk is wat er aan de hand is! @ speeltjes hahahaha wat er wel allemaal niet in nachtkastjes ligt wij hebben ook niks in huis, maar dan voel ML zich gepasseeerd..hihi! @Merel Dat herken ik(behalve harde buiken) wel ja..het is vanonder nooit meer hetzelfde geworden van het hechten, scheelt ook geloof ik.
Over kaartjes gesproken, ik ga even neuzen naar geboortekaartjes zolang V.era nog even slaapt. Tot vanavond dames, het is weer Babyboom vanavond!
Veel plezier met zoeken Rasp! Mlief, ik heb daarnet een schilderijtje gemaakt met O. (zo'n canvas doek van de Xenos en dan met vingerverf) Merel, ik stuur je wel ff een pb met mijn achternaam. Kaart komt idd ook wel aan zonder achternaam maar een tijdje terug hebben we het erover gehad, vandaar. Leuk, vanavond babyboom! Heb er weer zin in!
Oh ja, das waar, vanavond babyboom! Kan niet kijken Heb vanavond een make up party met vriendinnen, dus ga het maar even opnemen en morgen kijken...
Haha, Finnefantje, straight to the point! Zo duik je vast ook tussen de laken, doelgericht! Nee, ben heel blij met mijn beperkte doch gevarieerde nachtkast-keuze, haha, en er ligt wat dat betreft nog een wereld voor me/ons open aan speelgoed! Kaartjes.....gisteren heeft mijn collega eindelijk aan het meisjeskaartje gewerkt!!! Met beetje geluk kan ik voor de 35 weken eindelijk een proefdrukje laten maken.... Babyboom yeah! Verheug me er nu al weer op! Vaderdag....moet ik nog over denken. Ik geef denk ik een mooi t-shirt, kan hij wel gebruiken. J heeft op het KDV een peer-vorm van vinyl geverft en is een placemat! Zal wel in de trant zijn van: papa jij bent een toffe peer!?
leuke onderwerpen dames , ben er ff niet en meteen dit soort praat he. trouwens ontzettend bedankt voor jullie lieve kaart !!!!!!! echt zoooo lief zijn jullie !!! dikke kus voor jullie allemaal. maible, jammer dat er niets uit de diagnose is gekomen, wel fijn dat de dosis naar beneden kan, hopenlijk snel goed nieuws voor jullie !! babyboom; kan vanavond niet kijken eerst sporten en daarna werken aan de kermis wagen. giraf, veel plezier vanavond met al je vriendinnen lekker tutten
lieve meiden... aankomende dagen ben ik er wat minder, zal bijlezen maar niet zoveel reageren... ben gewoon kapot, liefs zou ik nu willen slapen... denk aan jullie! xxx
Zo zo lig ook even op bedje te rusten hoor, en dan gaat het er hier bij @maible, balen dat jullie nog niet meer weten hoop echt dat er snel duidelijkheid komt. @madeliefje, hoop gewoon dat het eerder komt oh ben het nu al zo zat maar goed even bikkelen he. @libido, sinds aantal weken beter (bij de konijnen af) @LM, hier ook een lege la hoor, niets om je voor te schamen @kaartje, wij hebben onze keuze gemaakt nu nog proefdruk laten maken @adres, oh merel mijn achternaam is niet gelijk aan mijn email ka je wel ff pb doen???
Zo, net nog ff met me sm naar schoenenwinkel geweest. M.aaike krijgt van haar de eerste schoentjes. We hebben luxe schoenen voor 10 euro gescoord en over 5/6 weken krijgt ze winterschoenen van sm. Bekijk bijlage 159643