@madelief, oh leuke schoenen hoor, en heb even je foto's bekeken mooie kasten en jee je buik gaat hard. zal ook snel even een foto van mijn buik er op zetten. @zo nu op de bank even Gt.st en dan Baby.boom kijken, met een taartje voor bij de koffie, die ene kilo extra zal hem ook wel niet meer doen
@Madl, mooie schoentjes!! En maar 10 euro??!!! Goed hey! En je hebt al een lekker buikie meid!! Ik zit ook voor de tv, babyboom!!! Leuk!!
Zo, weer emo aflevering babyboom zeg!! Heb dan echt de neiging mn eigen meisje ff flink te knuffelen!! Maar die slaapt nu lekker, straks ff omt hoekje kijken! @Meis thanx! ja buikje gaat hard @Rasp ja, en normaal kosten ze 70 euro, dus tel uit je winst
Nou het was wederom een tranentrekker hoor!! Ik had trouwens wel verwacht dat de bevalling van die alleenstaande moeder deze aflevering zou komen maar die komt dus pas volgende week, nou ja.....dan maar weer kijken he!
Oh ik ben trouwens helemaal vergeten iets te vertellen!!! Vera loopt!!!! Zo mooi om te zien, kan er de hele dag wel naar kijken en het heeft me echt even een boost gegeven waardoor ik me helemaal weer happy voel!
rasp Ooooh leuk zeg!!!Ja, is echt heel gaaf en bijzonder om te zien he!!En het is zo handig!!! Geniet er lekker van!!Het blijft leuk! Ik had idd ook sandra verwacht nu..het ziet er niet zo vloeiend uit met zo'n kapje bij de baby..spannend dus! Ben heel benieuwd!
Drama weer he dames....god wat is er toch soms een ellende op de wereld he. Zo zielig dat kleine manneke in dat rolstoeltje....heb echt tranen gelaten. @ MadL; wow 10 euro, da's echt een koopje!!! Zien er ook super leuk uit!!! @ Rasp: hoe gaat het, spannend morgen he,....hoop zo op goed bericht! Net mail gehad van de dame die mijn behangboom gaat leveren. Of ik de boom niet eerder wilde hebben. (en dan diertjes en blaadjes na de bevalling) Had ik nog niet aan gedacht, maar dat zou wel heeeeeel fijn zijn! Kan ik in mijn verlof alles klaar maken, en dan na de bevalling de beestjes en blaadjes plakken. Heerlijk als mensen zo met je meedenken! Morgen 9:40 uur weer controle bij de VK, heb er zin in. x
Wauw Rasp wat goed van V.era!!!!! En inderdaad erg fijn zo tijdens je zwangerschap! Dat scheelt een heleboel voor je bekken denk ik! Echt leuk, daar knap je van op he! Geniet maar van dat knappe meisje van je!
@Merel, dat is zeker fijn dat mensen met je mee denken!! Ik moet morgenmiddag trouwens weer naar de VK, vind het ook altijd leuk om weer te gaan. Hier gaat het trouwens gisteren en vandaag goed met mijn rug en bekken. Hopelijk blijft dat!
Wat leuk Rasp!!! super lijkt me dat, die eerste stapjes! Ze is nu al echt een dreumes! Babyboom was weer emotioneel. Meis, was je taartje lekker? Ik ga zo douchen en naar bed. Morgen weer een lange (werk)dag en 's avonds naar concert van Guus Meeuwis.
@Maible, jaja, over 10 dagen is jouw baby ook een dreumes!! Veel plezier morgen bij Guus! Leuk leuk~!!
Deeeeeeeeeeeeeeee Kop van de kat is jarig en zijn pootjes vieren feest, zijn staartje kan niet meedoen want dat is pas ziek geweest het kwam pas uit het ziekenhuis en had zo'n pijn in zijn keeeeeeel en al dat dansen en dat springen werd hem veels te veel GEFELICITEERD Lieve Finn en Lieve Mama van Finn.. mevrouw Finny **ALWEER 2 JAAR**
Aaaaaah lief Doortje!!! Zooo lief jullie felicitaties Finn ligt net in bed Het was een geweldige dag, oooh ik heb genoten. Ik heb niks gedaan, dat kon ook niet want ik kon amper lopen. Mn bekken was t niet eens met de drukke dagen er voor Maar Finn heeft zoooooooooo'n leuke dag gehad en het was gewoon zo gezellig!! Hij heeft gekregen: een trampoline met net(1.80m), een zandwatertafel (little tikes), een aquadoodle, een tentje met ballen, 6 voorlees boekjes incl bobbi wordt grote broer, klei, vingerverf, kleertjes (die van 66,- ), duplo, schortje, vlieger, bellenblaas, betonmolen (tuin), boomstammen (plastic), kruiwagen, grote kiepwagen, autootjes, rugbyballetje en dan de speelkamer!!! WOW wat een verwend nest Morgen 20 wk echo!! Heb er zin in. De controle vandaag was goed. Hartje gehoord . Nog even over de pnd gepraat en dat staat nu in mn kraambestand. geeft wel rust. De vk (Mar.go Merel) verwachtte niet dat ik nog aan t werk zou kunnen. Tenminste niet volledig. Tja... Acceptatie en nu ga ik er dan maar lekker van genieten! Rasp, meid heel veel sterkte morgen!!!!!! Knuffel!!!
@Finn, heb je een leuke dag (gehad) meid...en hoe vond Finn het? Wat leuk dat hij zo weg was van zijn super mooie door mama gemaakte bustaart @Madelief, dank je maar ze is al beter sinds gister gelukkig Leuke schoentjes! @2e zwangerschap, behalve de 1e 14 weken vind ik de zwangerschap tot nu toe minder zwaar om eerlijk te zijn..ondanks het geren achter Chloe...heb minder pijn aan mijn bekken en minder zat-gevoel...maar goed ben ook nog maar 30 weken en @LM mijn libido met Chloe leek ik wel een nymfomaan en met mijn mannetje in mijn buik...uhmmm wat zal ik zeggen...lager kan die niet XD arme vent van mij hahaha ach nog eventjes en dan krijgen ook zij er het mooiste van wat er is voor terug @Giraf thanks meis is erg lief van je @Rasp, whahahahahahahahahahahahahahaha geweldig van V.era whahahahahaha kielekielekiele XD @Finn, heb jij vlek dr afspraak al gedaan op pag 316...lijkt me dat je er geen tijd voor hebt gehad en zo nee dan doe ik het nu alsnog @leuke cadeautjes voor ons als vrouw zijnde...erruggg welkom niet raar juist leuk Dus doe mij maar een Tarzan zoals ik van jullie hoor ipv een kaartje whahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhahaha @Maible, jeetje meid wat erg allemaal ...hopelijk komen ze nog voor die punctie erachter wat het is!!! @GB-kaartjes: ik heb bij sommige wel en sommige geen achternaam...na ja het is gelukkig een geboortekaartje en geen formeel iets dus ik heb zoiets als het adres maar goed is ...de envelop wordt meestal toch wel weggegooid ook al vind ik onze envelop al geweldig @Babyboom, verheugde me er al sind gister op en vandaag met dikke tranen gekeken..het mag van mij wel wat minder dramatisch en wat "gewoner" sorry bedoel het echt niet rot of ondankbaar..maar ik word ondertussen telkens alleen maar naar en verdrietig van het programma terwijl het juist zoiets leuks is en kan zijn...van al die stellen mochten ze op zijn minst wel wat meer ertussen doen waarbij het meeste goed gaat...maar zo denk ik...ben niet zo miss negativa dus kan aan mij liggen hoor! @Merel, yeahhh leuk morgen vk! Zal je beeb al zijn ingedaald? Ik kreeg vanacht toch zo'n ongelooflijke ongi pijn in mijn buik en rug werd er een paar keer wakker van...ben benieuwd volgende week woensdag moet ik weer @All, lekker is dat kom ik en jullie gaan nu allemaal ineens slapen whahahaha geintje!!!! Hier gaat alles wel goed, Chloe heeft ineens een uitslag op dr buik en rug ...even kijken of ze het morgenochtend ook heeft anders even dokter bellen...herkennen jullie het het zijn allemaal hele kleine rode vlekjes..stipgrootte en veel, kan ze gewoon wegdrukken...maar toch best vreemd! Ik word inmiddels al een paar uur flink in elkaar geschopt door mijn ventje...en nu zo'n 15 pagina's bijgelezen en geschreven te hebben ga ik ook maar lekker slapen!