Jeetje meid! Het is wel goed te behandelen gelukkig, niet dat het niet erg is en niet verschrikkelijk en niet alsnog ook niet goed kan aflopen, maar ik hoop gewoon echt dat ze het gevecht gaat winnen!!! Mijn vader (sorry bedoel niet om het nu over mijn vader te hebben hoor) maar hij had wel al uitzaaiingen en natuurlijk een andere plek, maar kijk hem nu eens gaan...het gaat zo goed en wie weet heeft hij het gevecht overgewonnen...bedoel ermee te zeggen probeer nog niet de moed op te geven en vecht met je moeder mee! Ik wou dat ik meer voor je kon doen meid, ik kan alleen zeggen dat ik met je meeleef en weet hoe je je voelt! Geef jezelf de tijd en zoals Finn ook zegt vergeet jezelf niet lieverd! Heel veel sterkte!!!!
Rasp wat klote voor je zusje! Kan me heel goed voorstellen dat je je deze dag heel anders had voorgesteld.... Mag je zusje nog herkansen? Hoop van wel, al zal dat met de info over je mam ook een zware strijd worden om je nog te kunnen concentreren... En dat je er even doorheen zit, geef er maar gewoon aan toe! Je mag ook even instorten he, je komt er snel weer bovenop dat weet ik zeker, want inmiddels kunnen we allemaal wel inschatten dat jij geen zwartkijker bent en dat je lieve ML en V.era je wel erbovenop krijgen! En natuurlijk veel iefs van ons! @ Nemo: yeah!! Super goed van je mannetje hoor!! Ik wist niet dat je al zover was met omgoooien van D zijn kamer!!?? Kon je niet wachten?? Je hebt natuurlijk ook wel een hele positieve FF-grafiek dus wellicht is het al nesteldrang??? Verder alles goed met je hoop ik!? Enne....er springen hier elke dag wel dames in die even iets snel melden en daarna bijlezen en overal op reageren, dus ik snap je enthousiaste reactie wel, dus voel je niet te schuldig dat je net wat gemist had.... Ik ga ervanuit dat je Rasp net als ons allen een hart onder de riem steekt straks!
Ooooh maar ik snap het ook!!! Dat schreef ik ook. En ik vind het ook geweldig knap! Alleen kreeg ik er even een ongemakkelijk gevoel bij en dat wilde ik liever eerlijk zeggen, dat hadden we toch ook zo afgesproken! Ik vind iedereen gewoon lief hoor!
@Jadore, ja daarom zijn we opzich ook wel positief hoor. We zijn een sterke familie. @Merel, helaas kan mijn zusje niet herkansen. Maar ze kan ws de vakken waardoor ze gezakt is als deelcertificaten halen en dan in januari weer examen doen en dan is ze alsnog klaar. En ook jij bedankt voor je lieve woorden. En zoals wij het in het hoge noorden zeggen: Kop dr veur!
Ik ga mn bedje opzoeken hoor, spreek jullie morgen weer! Slaap lekker en dikke knuffel voor jullie allemaal! XXX
Weet ik ook , maar kan me zo goed haar gevoel voorstellen. Kom je onder na een spannende avond kind-naar-bed-brengen en moet je ook even je ei kwijt. Dan is het ook wel begrijpelijk dat je niet bijleest, dat bedoel ik. Komt goed! KOP D'R VEUR, toch Rasp?? Xxxxx's
oooh rasp, wat een naar en heftig nieuws , ik kan eigenlijk geen woorden verzinnen om te typen, heel heel heeeeel veel sterkte. en je zusje ook nog gezakt, kan d'r ook nog wel bij , hopenlijk kan ze de rest dan in jan halen zodat ze alsnog slaagt, maar kan me idd goed voorstellen dat de concentratie nu 0,0 is. wel heel "fijn" dat ze er zo snel bij zijn, word haar borst ook afgezet of kunnen ze deze behouden? als je liever niet over de details praat kan ik me dat ook voorstellen hoor lieverd. heel veel sterkte de komende tijd, we duimen hard voor je en de kaarsjes gaan hier elke avond aan voor jullie. wel even heel wat anders: maar FF wat een mooie echo's echt een knapperd hoor !!!! (en je ML mag er ook wezen hoor, hou wel van rockers ) kan me voorstellen dat je niet in de 7e maar in de 8e hemel bent nemo, wat knap van D, word al een grote jongen !!! en meubels misschien op MP zetten ? of heb je nog een kamertje over wat later toch babykamer word?
@Lieve Rasp: wat een rot nieuws zeg! Kl*te om het zo maar te zeggen! Heel veel sterkte de komende tijd meid. Dikke knuffel. @Finn: Nee, ik wist dus niet dat Rasp vandaag meer zou horen, ik dacht dat dat vrijdag was. Natuurlijk was de afspraak dat we alles wat we dachten eerlijk zouden zeggen, dus ik snap je wel. Alleen had ik BEWUST de keuze gemaakt om niks bij te lezen, omdat het mij lulliger leek om op maar een paar mensen te reageren. Hoewel ik je eerlijkheid respecteer moet ik er toch wel even een traantje om laten. Want natuurlijk heb ik dit niet zo bedoeld. Ik zet ook net lekker de LT aan om te kijken of er leuke reacties binnen zijn gekomen en om rustig bij te lezen. Zoals Merel al zei, er zijn meer mensen die eerst hun nieuwtjes melden en daarna pas gaan lezen. Normaal deed ik dat nooit, maar leek me een goed idee (niet dus )
Dat vind ik vervelend meid. Ik heb het echt niet bedoeld om te kwetsen of met de vinger te wijzen. Maar het schoot me eventes verkeerd en als ik niks zou zeggen zou ik het hypocriet van mezelf hebben gevonden. Geloof me ik heb door veel schade en schande geleerd, dat uitspreken wat je voelt misschien wel het eerlijkst is, maar je maakt er zelden vrienden mee. Dus misschien had ik niks moeten zeggen, maar zo zit ik niet in elkaar helaas. En je bent me ook zoveel waard dat ik dat risico er wel voor over had.. Als je me koud zou laten, had ik waarschijnlijk niks gezegd, want dan had t me niet geroerd. Maar nogmaals, ik bedoel er niks vervelends mee, maar misschien is het sowieso even goed in het algemeen eventjes te kijken naar de stemming van het laatste en voorlaatste bericht... Maar goed, dat is mijn mening en je bent natuurlijk nit de enige die EGO't, en ego's zijn ook echt niet erg!! En soms heeeeel hard nodig. Maar deze viel zo pardoes neer, dat ik er van schrok. Verder NO hard feelings, tenminste vanuit mij, ik hoop niet dat je om mij traantje aat, want dat is echt onzin hoor meid. Trek t je van mij echt niet teveel aan, want ik vind je nog net zo lief als dat ik je er voor vond!
@merel: ML kon zich niet inhouden. Als de meubels er toch zijn, dan gelijk in elkaar en op de kamer! Tijdens het vervoeren zijn er wel wat dingen beschadigd helaas. Daan heeft de hele tijd tijdens het in elkaar elkaar zetten op zijn nieuwe bed gespeeld. Zo lief! @vlek: ja, de meubeltjes staan op MP. Ik besefte me gister pas dat die natuurlijk wel weg moeten. Voor een eventuele 2e koop ik toch andere meubels. Wat zit er trouwens veel tijd tussen je onderzoek en de uitslagen zeg.. Valt me nu ineens op... Heb alleen even gereageerd op de mensen die mij de afgelopen pagina's iets hadden gevraagd, sorry. Ik heb het mega druk. Zusje vandaag jarig, morgen trouwerij van mn moeder, zaterdag feestje zusje, zondag 2 verjaardagen en weg weekend. Ik zit echt niet lekker in mn vel de laatste tijd, hoofdpijn, huil om alles... Voel me gewoon zo overbodig hier de laatste tijd, pfffff, sorry maar als we toch eerlijk zijn gooi ik alles er maar uit... Ik heb dit niet alleen bij jullie, maar overal. Ben mega onzeker en denk altijd dat iedereen me zat is en voel me een blok aan het been. Dat gevoel overheerst de laatste tijd weer heel erg en daar baal ik van! Wil me graag goed voelen maar lukt ff niet zo goed.
Zie het nu pas Finn. Ik zei toch al, ik waardeer je eerlijkheid. Ik heb ook het bericht voor me gelezen (ik was het 2e bericht op de pagina) maar blijkbaar gewoon niet goed gelezen. Ik was ook nogal gestresst. Eindelijk was alles klaar, ik zit lekker met een koppie thee en de LT op schoot, wilde van voor af aan bijlezen, maar ging toch eerst kijken wat de reacties op mijn bericht waren. Ja en toen moest ik wel even huilen ja. Het zal de spreekwoordelijke emmer wel zijn geweest. Dikke knuffel voor jou
Oh he Nemo, dan komt mn berichtje natuurlijk dubbel en dwars aan. Wat rot meid Ik hoop dat je je snel beter voelt en trek je niet teveel van mij aan, ik bedoelde het echt niet rottig. En ik ben natuurlijk ook een hormoonbal Je hoeft echt niet onzeker te zijn hoor... Gekke meid Ik hoop dat die emo's van het HCG zijn overigens!!!
Ach zo hebben we allemaal wel wat toch hormonen of geen hormonen of wat dan ook rot dingen thuis en dan van kleine ergenissen tot grote serieuze problemen tja ik vind dat het gewoon geven en nemen blijft en dat is in RL ook zo en hier op zp vind ik ook, maar dat is mijn mening, sorry spreek dit in algemeen uit en val er niemand persoonlijk mee aan echt niet, maar goed iedereen vind het fijn als er gereageerd wordt op wat je hebt geschreven...je schrijft het niet voor niets dus als er dan regelmatig niet gereageerd wordt ja dan begrijp ik dat er op een gegeven moment eerlijk gezegd wordt dat het niet leuk is...moet kunnen toch, hoeft niet meteen het ergste gedacht te worden. Maar goed meiden zand erover dan toch of wie nog wat wilt zeggen be my guest maar voor nu ga ik toch ook echt slapen!
Goedemorgen meissies!!! Rasp, als eerste een hele dikke knuffel voor jou!!! Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd, deze zal niet makkelijk zijn! Maar wij zijn er voor je meissie!!! Lees dat je zusje ook nog gezakt is, wat ontzettend klöte zeg! Nemo, las het net al op je hyves! Wat goed van je kereltje!!! En ik snap de reactie van Finnie wel, maar er springen inderdaad wel meerdere mensen zo het topic even binnen vertellen wat en gaan dan bijlezen . Zul je altijd wel houden. Denk niet dat zowel Nemo als Finnie het verkeerd bedoelen. Verder weinig nieuws hier! Gisteren even stad in geweest, platte schoentjes voor de bruiloft gekocht (voor 's avonds ofzo), kleertjes voor Juul (broekje van mexx was van 36 euro voor 10 ) en voor de kleine meid en haarkleuring (gaat mijn zus morgen doen)