De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Morgen meiden!

Raspi: Beetje de nacht doorgekomen liefie? Of heb je veel liggen piekeren? Knuf!

LM: Leuk bruiloft :) (oh sh#t van we ook weer???:):):) sorry meid echt even vergeten) Enne wat een koopje zeg!! Waar? waar? :p Doe je foto's spammen? :D
    Ik heb morgen eigenlijk bruiloft van een oude vriend (en sex-ex:D) van me... Maar ML is optreden. Dus ik denk dat ik even een uurtje ga en daarna weer naar huis. Anders is t te zwaar. En alleen is ook maar zo alleen.

Jadore: Je bent een schatje lieverd! :) Maar dat weet je he :p

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Van mijn schoonzusje :D
    En je kunt niet alles onthouden het ;)

Jurkje

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Als het wat kouder is/wordt vestje

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    de schoentjes

5. Funnyfant

ooooh wauw!!!! (Dat jurkje had je al een keertje gespamd of niet:)) Oh ik vind het echt heeeeeeel mooi!!!!! Heeeeel veel plezier in ieder geval!:D

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Deze doe ik overdag aan, zijn trouwens blauw :D
    Maar wel lichter als op de foto.

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zou heel goed kunnen hoor Finn :D

Nu hopen dat Juul zijn kleertjes nog past, want die groeit ineens in de lengte hahaha

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @LM: leuk jurkje! Veel plezier vandaag (was die bruiloft wel vandaag? :))

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    nee niet vandaag :D
    8 juli pas :D

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Oh, toch veel plezier vandaag dan (en 8 juli weer :D)

11. giraf

giraf Niet meer actief

Rasp
    Och meisje toch, wat had ook ik gehoopt op beter nieuws over je mama! :( Pfff, en dan ook nog eens je zusje die gezakt is.... Je krijgt het wel even voor je kiezen de laatste dagen he? Ik vind het echt zo rot he, zit hier gewoon tranen met tuiten te huilen omdat ik je zo lief vind en ik je al het positieve van de wereld gun!
    Maar voor nu: Kop op, hoofd recht, schouders eronder en vechten! Als je moeder net zo'n lief en positief mens is, weet ik zeker dat er nu even een rottige periode komt, maar dat ook voor jullie straks de zon weer gaat schijnen!
    Zusje in Januari geslaagd met allemaal 10en, mamaRasp weer helemaal beter en met als klap op de vuurpijl een heel lief klein RaspBabytje erbij waar iedereen op slag verliefd op wordt! :)

12. giraf

giraf Niet meer actief

GEVONDEN!
    Hoe bizar dat je tussen 25.000 man een verwaaide buik op pootjes tegenkomt :$
    Whaaaah! Ik heb Maible in het echt ontmoet! :D
    Was aan de ene kant vreemd, maar aan de andere kant voelde het alsof ik met een vriendin stond te kletsen die ik al jaaaaren ken :)
    Ik stond nietsvermoedend te hupsen op Guus zn muziek, voel ik ineens een tik op mijn schouder "eh, ben jij giraf?" dus ik zeg "Ja, ben jij dan Maible?" echt super gaaf!!!
    Moet voor buitenstaanders trouwens echt een raar gesprek geweest zijn aangezien we het ook over jullie gehad hebben, en dan noem je mensen bij de topic naam ;):p

Concert was trouwens super! Zat helemaal onder het bier, maar ach...

Finn
    Als we dan toch gaan gokken: Ik denk dat jullie weer een jongetje krijgen, geen idee waarom, maar dat zegt mijn gevoel...

Nemo
    En is D heel de nacht lief in zijn bedje gebleven?

LM
    Wauw! Die hakken! Kun je daar gewoon op lopen? Dat kan ik dus echt niet he :) Voel me dan altijd net zo'n boerin als ik hakken aandoe ;):p

All
    *zwaai*
    Vind jullie allemaal heel erg lief en wilde even zeggen dat ook ik heel erg veel aan jullie heb, voelt gewoon goed om zo met jullie allemaal te kletsen en mijn hormonen te delen :D

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!

Heb vannacht heerlijk geslapen gelukkig. Heb veel steun aan jullie lieve woorden meiden, echt waar. Zo fijn en tegelijk ook zo bijzonder om zulke lieve mensen tegen te komen in je leven en dan niet in real life.
    En Nemo, jij ook bedankt voor je lieve woorden meid, ik vind het wel jammer dat je je zo depri voelt. Je hoort er hier ECHT bij en vooral niet denken dat dat niet zo is hoor!

@Giraf, dank je wel en niet huilen meid, het gaat wel goed komen met ons. We zijn allemaal sterkte mensen en we hebben heel goed contact, ons gezin woont allemaal bij elkaar in hetzelfde dorp dus dat is heel fijn, vooral op zulke momenten.

@All, ik ga straks even kijken voor schoentjes voor V.era, even lekker zinnen verzetten. De schoenenzaak hier dichtbij heeft 2 paar halen 1 paar betalen dus dat is een goede deal dacht ik. Nou maar hopen dat er nog wat leuks te halen valt.

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp, heb je de nacht nog een beetje kunnen dooromen meid, he wat een narigheid allemaal, maar weet zeker dat er een boel zon komt na deze storm !!

giraf, hihihi wat lachen dat je maibel irl hebt ontmoet, zal best een raar gesprek zijn geweest idd, guus is goed he ! hij was hier vorig jaar op de zwarte cross, normaal hou ik niet van dat soort muziek maar dit was echt goed en leuk !!

nemo, je geen blok aan het been voelen gekke meid !! met jou kan ik tenminste over de nod's praten :D en we gaan samen testen en beide deze ronde op positief !!! en als ik lees hoe jij je voelt kun jij volgens mij volgende week al positief testen :D

LM heb je foto's niet kunnen zien, maar zal best allemaal heel mooi zijn als ik je andere foto's bekijk.

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ohhhhhhhhhh ik heb net even mijn geuploade foto's verwijderd. Weet ik veel dat ze dan helemaal weggaan :D

16. raspberry

Jaaah wat leuk!!! Giraf en Maible hebben elkaar ontmoet!!! Zo grappig!!

17. raspberry

@Vlek, het wordt gelukkig een borstbesparende operatie en ik vind het helemaal niet vervelend om over de details te praten hoor.

18. giraf

giraf Niet meer actief

Ik wist dat ik iets vergeten was :)
    Nemo, ik kan het eigenlijk gewoon heel kort houden:
    Zonder jou zijn de 13 musketiers niet hetzelfde! :)

We zijn met zn 13en en dat wil ik graag zo houden! Of je nou heel veel reageerd of maar af en toe even 'binnen' komt waaien, we zijn en blijven de 13 musketiers! :D

*haha, had hier gezet "Ik vind jullie alle 13 even lief" maar we zijn natuurlijk in totaal met 13, dus dan moet ik zeggen "ik vind jullie alle 12 even lief"
    Al vind ik mezelf ook eigenlijk stiekem best lief :)*

19. raspberry

@Giraf, hihih jij mag jezelf ook lief vinden hoor!

20. Funnyfant

Hahahahha LM drolleke! Ik heb jouw hakken gemist :( Nog 1 keertje ???? :D

Maible en Giraf: Wat GAAAAAAAAAAFFFF ik ben jaloers ;) Lijkt me zo leuk om jullie echt te zien :) Fijn dat je zo'n geweldige avond hebt gehad Girafje!! Hahaha en dat gesprek had ik wel eens willen horen :D LOL!!

Rasp wat lief dat je ondanks alles nog aan alnderen denkt. Wat ben je toch een mooierd! En een sterke vrouw hoe jij er al tegenaan kunt kijken! En jullie gaan er zeker goed uitkomen! Precies hoe Giraf t zegt :) Was je zelf nog naar de Ha geweest?
    Veel plezier met schoentjes shoppen! Wel even spammen hoor!:)

Vlek: Ja ZEKER ga jij posi testen in deze ronde! Ik heb posi gevoelens, net als bij Quint!! Hoop zoooooo dat ze kloppen!!:)

Deel Deze Pagina