Dames ik zou zo graag even met jullie willen kletsen maar ik ben echt kapot. Had nog niet verteld dat Vera vannacht ook nog een paar uurtjes feest gehouden heeft...ahum.... Ik zit nu op de bank en kan mn ogen bijna niet open houden. Morgen ben ik er weer!! Dikke knuf! X
Wolfje, daar heb je gelijk in. Maar ja de oudjes zijn soms net even anders in hun gedrag. Ik hoop dat het straks helemaal goed komt. LM, maar jij bent toch zwanger!!! Hoeveel was je de vorige keer aangekomen?
Finn, ik ben iemand die echt dagelijks op de weegschaal staat en haar gewicht heel erg in de gaten oud (in het verleden zelfs op het ziekelijke af), dus voor mij is het aankomen tijdens een zwangerschap soms best moeilijk te accepteren. Maar ik probeer er minder mee bezig te zijn
Ik snap je wel. Ik had dat vroeger ook... Toen woog ik ook (in t ergste geval) 37,5 kilo tot max 52 kilo... Hoewel ik wel baal dat ik nu dikker ben, heb ik me nog nooit zo bevrijd en goed in mn vel gevoeld als nu En dan bedoel ik met of zonder beeb in mn buik. Ik heb t gelukkig wat los kunne laten. Maar ik hoop wel ooit weer terug naar de 65 kilo te kunnen. Maar wel op een gezonde manier
meis, gaat het al weer beter met je kleine meid? dat is schrikken zeg , in alle paniek goed gehandeld! knap hoor meid, zou denk ik niet rustig kunnen blijven als dat hier was gebeurd. wolfje, wat raar van je oma, miss moest ze het even verwerken of zo en komt ze er morgen op terug. giraf, weet niet of je het nog leest, maar heel veel plezier !!! alles heb je al geregeld, dus je hoeft je nergens meer zorgen om te maken alleen nog heel erg veel genieten van jullie grote dag !! oooh zaterdag echt wel ff je jurk spammen he, ben zo benieuwd !! FF, heb maandag geen afspaak bij gyn als je dat soms dacht , wou maandag bellen, maar heb vandaag al gebeld, al die onzekerheid word ik een beetje moe van , ze zou morgen overleggen met gyn en dan krijg ik een telefoontje terug, hopenlijk gaan ze wat doen zit nu al 60 dagen na vorige ongi . RB, hopenlijk slaapt je meid vannacht wel beter, 1 nachtje een feestje bouwen kan nog, maar bij 2 nachtjes word ik al lichtelijk geirriteerd LM, las op hyves dat je kleine vent uit z'n bedje was gevallen, klimt ie er echt uit of was het meer "toeval" ?
Vlek, zijn bedje stond altijd bij het raam (wel een stukje eraf) en dan zat hij met het rolgordijn te spelen. Ik heb zijn bedje van de week nog iets verder van het raam geschoven en ik denk dat hij probeerde om het rolgordijn weer te pakken om naar buiten te kijken en daarbij zijn evenwicht is verloren. Hij heeft een slaapzak aan dus kan er niet uit klimmen lijkt me.
Ha meiden, Even een snel berichtje van mij. Internet verbinding ligt er hier steeds uit, heel irri:x Giraf, geniet van ervan morgen! Ik hoop dat jullie een top dag hebben! En als je hier niet meer komt ook alvast een heerlijke vakantie gewenst!!! Ben erg nieuwsgierig naar de foto's van je jurk! Ik krijg helemaal de bruiloft kriebels van je bericht Ik zou het zo nog een keer willen doen! Meis, dat is ook schrikken zeg Ik zou me echt doodschrikken als er zoiets gebeurt! Arm kind! Wolfje, beetje raar dat je oma je niet feliciteert. Misschien dat ze toch afwacht tot je het zelf zegt? Vlek, goed dat je hebt gebeld. Het duurt nu idd toch wel erg lang! Rasp, mooie cupcakes!
FF, fijn dat je de kinderwagen bij de verzekering kon opgeven! Controle doen ze volgens mij bijna nooit. jadore, goed bezig met MP! Wij zijn hier ook vanalles aan het verkopen. Merel, fijn dat alles goed was bij de vlos. Hier wordt trouwens met 10 weken bloed gecontroleerd op bloedgroep en rhesus, suiker, ijzer en ziekten. Met 30 weken nog eens op ijzer. Ik moet elke bezoek op de weegschaal. Heeft idd met suiker te maken. (dan kom je heel snel veel aan) LM, 3 kg vind ik heeeeeel netjes!! Ik zit nu op 7. En ik gok dat er daar nog 13 bij gaan komen
@ LM: niet teveel met gewicht bezig zijn zou ik zo zeggen. Wat komt dat komt, en na de bevalling kun je alsnog maatregelen nemen. Maar een beetje opletten dat het niet alleen zoet is wat er naar binnen gaat kan natuurlijk nooit geen kwaad. @ Finn: goed dat jij het onder controle hebt, en je niet meer druk maakt om een kilootje teveel nu. Straks kun je weer gezond gaan doen he! Hier nu zo'n 10 kilo erbij schat ik. En aangezien ik vanmorgen op 63 kilo stond, vind ik dat geen schande. Weet dat het door de borstvoeding en/of babyverzorging en drukker leventje straks er toch weer afvliegt. @ wolfje: als ik jou was zou ik morgen gewoon rechtstreeks aan haar vragen: Oma, ik had het idee dat het nieuws wat Sem je vertelde niet echt tot je doordrong, klopt dat?? Als ze dan zegt: jawel, hoezo? Zou ik zeggen: Nou, omdat ik wel verwacht had dat je enthousiaster zou reageren, want wij waren namelijk al een hele tijd op dit wondertje aan het wachten, dus vond ik het een beetje jammer dat je niet zo blij leek.... Misschien krijg je dan wat uitleg of reactie!? Anders blijft het je dwars zitten komende dagen, en da's ook niks! @ All: hier is ML op zolder aan het opruimen. Ohhh, ik voel de spanning gewoon. Hij HAAT dit soort werk om NA zijn eigen werk te doen..... Mijn vader heeft echt super hard gewerkt vandaag, wanden geschuurd en voorgestreken, kan bijna al getext worden . Heb net zelf wat zakken glaswol naar onder gesjouwd, maar is niks he....ik wil zooooo graag helpen, maar kan alleen wat stofzuigen en trappen nat afdoen. En het is me een bende overal....zo stoffig! Echt, ik zou zo graag het huis van boven tot onder soppen, maar kan gewoon nog niet!
Hallo ladies! Ik heb alles gelezen, wat een verhalen heb ik voorbij zien komen . Ik kan er alleen even niet op reageren, ik ga vast weer iemand vergeten, dus dan maar niks. Vandaag weer naar KNO arts geweest. Die luisterde nu iets beter naar me gelukkig en hij is gezellig met een camera-op-stok mijn neus ingegaan.. Neusslijmvliezen zijn weer helemaal opgezet en alle holtes vol slijm. Ben je verkouden, vroeg hij.. Ehhh, ja en nee, zo ben ik altijd. Hèhè, hij snapte eindelijk mijn klachten. Wordt nu binnenkort wéér geopereerd. Ze gaan de neusslijmvliezen weer verkleinen/verwijderen en de ruimte naar mijn kaakholte (ofzo?) wordt vergroot, zodat bij volle holtes alles beter kan weglopen. Pfffff... ben wel blij dat er eindelijk naar me geluisterd wordt.
Zo..met kromme tenen naar onze 3Js gekeken op songfestoval...echt..hij lipe constant het beeld uit..en keek nooit de camera in...zonde! Ze hebben het echt verknald met de camerawerk. Had van mij trouwens ook wel gewoon nederlands mogen blijven en al had tie nou stil blijven staan... haha..ben ik de enige die er naar gekeken heb? Straks es kijken of er een kansje was.. @ Giraf Lieverd, een hele mooie, fijne en gelukkige trouwdag morgen!!!! Dat je lekker mag genieten!!!!Ga veel aan je denken morgen...de zon gaat vast schijnen! @ Merel Bij ons wordt je elke keer gewogen...haha...daar ontkom je niet aan @ resusfactor Hier nog een met bloedgroep O neg. En nu wordt je bloedgeprikt om te kijken of je bloed al aan het aanvallen is. Omdat het je tweede is. Dus nu checken ze het tijdens de zw.schap al! O en las van de week in de krant dat per 1 juli bloed afgenomen wordt tijdens de zwangerschap bij vrouwen met resusfactor, om te kijken of je kind dus pos bloed heb. In plaat van na de bevalling pas. Een hele vooruitgang, maar of wij daar nog onder gaan vallen??
@JEEEEEE GIRAF GAAT TROUWEN!!! Fijne dag meid @Merel: Ja hoor, ik ben er ook wel blij mee dat dat niet meer zo'n big issue is in mn hoofd. En mijn teller staat nog altijd op -3 soms -4 kilo. Dus nog niks er bij. Maar dat zal snel wel komen denk ik???!! Oh je mag hier wel komen poetsen hoor!!! Om de poetswoede wat te bekoelen!!! . Is toch naast de deur whahahaha! Ga ik wel met J en Finn naar de speeltuin Of verven, of naar de kinderboerderij of.... All: GOED nieuws en een SUPERgesprek met manager gehad!!!! Kilo's lichter voor mn gevoel Ik ga hand en span diensten doen tijdens mijn verzuim. 6 uur op kdv in de middaguurtjes en 3 uur BSO werk. Nog 8 weekjes en dan volledig BSO in de vakantie. En daarna vakantie, dan nog 1 weekje en dan.... VERLOF! Maar het mooiste nieuws: IK HOEF NIET TERUG NAAR HET KDV!!!!! Ik kan mn uren op de BSO maken!!!!!! Oooh dat was mn droom en ik ben zo blij!!! @Madeliefje: Ben vergeten te kijken!!! Hahahahaha! Was t zo bagger? @Wolfje: Wat Merel zei, zou ik ook doen. Goed advies uit t zuiden Dat is het duidelijkst voor jou en het eerlijkst voor je oma, want die weet nu niet dat je teleurgesteld bent!! @Meis: Hoe is t met je kanjertje?? Kleine flinkerd! @Rasp: Beetje geslapen lieverd? @Quint: Hoe gaat het met jou? En met M.? Was je al bij cb geweest?? Is er nog iets uitgekomen, of is het allemaal paniek om niks geweest vanuit hen? @Maible: Hoe issie meissie?