De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja daarom!!! Zuster Raspie heeft wel goede tips haha!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

3. raspberry

En wat Quint zegt is helemaal waar, aankleedkussenhoezen zijn perfect voor de wandelwagenbak!

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Thanks!!
    Voel me echt een nono, maar is voor mij toch weer 2,5 jaar geleden dat ik dat spul in mijn handen heb gehad, en toen was het hartje winter!
    Ik vroeg me al af of die matraszeiltjes niet kleiner te krijgen zijn, en of het echt nodig is. Maar als je ze erop legt vind ik het zo'n zweet dingen....
    Denk dat ik toch nog maar een aankleedkussenhoes erbij haal. Heb er 2 maar limegroen, en die ben ik moe...
    Ben ook een stresskip met dat soort dingen hoor, ik kan er niet tegen als er ergens een plooitje valt op de matras. Vind dat zelf super irritant!
    En flanellen luiers....begint me wel iets te dagen.....
    Ohhhhh moet weer alles leren hoor.....echt suf!

5. raspberry

Katoenen bedzeiltjes zijn niet zweterig hoor. En bij de hema hebben ze wel kleintjes en die kun je dan een keer dubbel vouwen. En je kunt ook nog altijd een gastendoekjes gebruiken, heb ik ook wel eens gedaan. Maar ik moet zeggen dat ik het weinig meemaak in de kraamweek dat kindjes natte bedjes hebben, ja alleen wanneer de luier echt niet goed zat of het pielemansje omhoog of opzij in de luier hihihi.

6. raspberry

Oh en Merel, helemaal niet suf van je hoor en voor je het weet zit je er weer helemaal in!!!

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh wordt soms echt gek....echt niks is af nog. Dat begint me nu in 1x echt te irriteren...
    Nog geeneens een ziekenhuis tas klaar!
    Ga komende week op zoek naar mooi nachtgoed, dat ook geschikt is om in te voeden. Heb veel moois gezien gisteren toen ik voor ML een vaderdag kado kocht, maar had J bij me, en dan is passen erg lastig.
    Morgen toch eens op het lijstje kijken....
    Dat bedzeiltje zal ook niet echt nodig zijn....denk dat ik maar voor de flanellen luier ga, lekker luchtig, en moet nog even checken of ik nog nette hydrofiels heb....vind het zo sonde als je dan bij het hoofdeinde zo'n vale verwassen hydrofiel hebt liggen....
    Nogmaals bedankt voor je tips...hopeljk heb ik het snel weer allemaal in mijn hoofd zitten....;)

8. raspberry

Ja, op een gegeven moment wil je echt alles af hebben voor je rust hebt he. Ik gebruikte trouwens voor het hoofdeind gekleurde hydrofiel luiers, is ook wel leuk.
    Komt allemaal goed Mereltje!

9. Zeepaardje

meiden ik ga me bed opzoeken, fijne avond nog!

10. raspberry

Trusten Wolfje!!!

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Rasp: ze hebben ook leuke met printjes, maar je moet ze eerst tig keer wassen he, en aangezien we het geslacht niet weten.....zucht haha. Kan ik ze niet nu al kopen!

@ Wolf: truste!!

12. raspberry

Hoezo tig keer wassen dan?
    Ik heb ze van de prenatal met nijntjes er op maar die kunnen voor jongens en meisjes maar je hebt nu ook hele leuke bij de hema maar dan moet je inderdaad eerst weten wat het geslacht is.

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zijn toch inhet begin net theedoeken? Ze nemen bijna niks op. Ik vind ze pas fijn als ze paar keer gewassen zijn. Of praat ik nu onzin? (mijn moeder zei altijd dat je ze moet laten weken en flink wassen v.t.v.)
    :(

14. raspberry

Ik vind het wel meevallen hoor en die voor alleen het hoofdeind hoeven niet echt vocht op te nemen toch?......Ik heb ze toen maar 1 keer gewassen en heb geen problemen ondervonden.

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @wolfje: das niet leuk meid, ruzie. ML ziet niet eens wat hij fout doet, dat is al irritant op zich en nu ook nog boos :( Sterkte meid

@merel/rasp: dat is dan weer het voordeel van niet zwanger zijn! Geen bedzeiltjes en moltons... :D

Daan ligt weer in zijn bed, alles weer goed gegaan. Ook begonnen met een verhaaltje voorlezen op bed, vind hij super. Zal zo een foto van zijn kamer laten zien.

16. Zeepaardje

bedankt lieve meiden... veel kletsplezier nog:)

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Goed van D Nemo!!! Knap werk! Ben erg benieuwd naar je foto!

Rasp: zal ook aan de beeb liggen. J spuugde heel vaak mondjes terug, dus was wel blij met goed absorberende doeken....
    Ik zal wel door aan het flippen zijn...;)....beetje frustie dat deze hele zwangerschap zo snel en zo aan me voorbij is gegaan en nu is het eind al in zicht...brrrrr....krijg er de kriebels van

Wacht nog even op Nemo's foto en dan ga ik maar slapen, heb erg veel harde buiken sinds eind v.d. middag.

18. raspberry

@Nemo, ik wacht ook op de foto's, ben benieuwd!!!

@Merel, ja dan is het wel fijn dat ze goed absorberen, je moet sowieso doen waar jij je goed bij voelt he. En rustig aan met je buikie meid! Lekker naar bed gaan zo.

Ik ga ook zo slapen!

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hier de eerste foto: Het oude behang zit er natuurlijk nog op. Dat zier er gelijk heel dom uit nu, erg baby.. Bij het hoofdeind hebben we geprobeerd de behangrand er af te halen. Dat lukt, dus die wand hoeven we alleen te schilderen in de gewenste kleur! Wand boven het bed komt waarschijnlijk dat leuke behang wat ik had gezien en tegenover iets anders leuks.
    Omdat ik niet veel geld wilde uitgeven aan tijdelijke dingen heb ik een "Mr.Happy" dekbedovertrek gekocht bij de zeeman. Nachtkastje paste helaas niet naast zijn bed (wist niet eens dat er een nachtkastje bij zat in eerste instantie) en die staat nu (tijdelijk?) aan het voeteind voor zijn babyfoon en later eventueel wekker.

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    en nachtkastje dus

Deel Deze Pagina