De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oh Nemo, ik ben dol op Hemnes! Wordt vast heel mooi!!...ennuh....mister Happy?? ken ik nie!

2. raspberry

Mooi hoor Nemo, een echt grote jongenskamer, nu al! Zal helemaal mooi zijn als alles af is!!

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    En de kast (bovenaan de deur he beschadiging van de transport :( maar daar ga ik iets leuks op verzinnen). Nu staan al zn knuffels weer op de kast.
    Ik ga andere gordijnen doen (donkerblauw/grijs?) wat bij het behang past en een bureautje of speelgoedkist achter de deur.
    Is nog er onaf zo, maar het begin is er.
    Klein inneminnie kamertje he?
    *edit: net buiten de foto staat zijn bed alweer..

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Mooi bed!! Zie het met het behang erachter wel al voor me hoor! En dat nachtkastje erachter kan prima toch!? Vind het niet storend, misschien zelfs wel mooier als er naast aangezien het een hoger model is.

5. raspberry

@Nemo, alles past er in dus de kamer is groot genoeg!!

En nu ga ik slapen dames!! Slaap lekker allemaal en tot morgen!!

Dikke vette knuffel

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Alles past erin toch!! Is het nu een peuterbed of groot?
    En die kastdeur...misschien van die leuke verdikte naamletters erop? Of een andere applicatie. Genoeg voor te verzinnen lijkt me.
    Begin is er zeker! Gaaf he, als je je kleine mannetje zo ziet groeien in zijn nieuwe grote jongens kamer! Geen traantje gelaten toen het babybedje weg ging? Ik vond het ineens wel erg grote verandering geestelijk dan he!

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Truste Rasp!

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Dit is mister happy!! Haha, ik ken hem van vroeger, mijn oma had daar boekjes van. Zeeman heeft daar nu een hele reeks van, hij heeft er ook hemd en boxershort van (iedereen moet het zien, overal shirt omhoog :D)
    De serie heet eigenlijk Mr.Men en op zijn dekbed zit Mr.Bump :D

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nooit van gehoord, maar wel geinig!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ben er van tussen....
    xxknuf

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Het is een echt groot bed (90x200). Heb er geen traantje om gelaten (valt weer mee dan :D) maar mijn lange ventje in ineens heel mini in zijn bedje. Hoewel hij geestelijk nu ineens veel volwassener lijkt. Hij gaat nu van 2 ineens zinnen met 3 woorden maken. Hij zei vandaag 'papa ook auto'!!! Was helemaal trots. Gaat zo snel. Gisteren boekje gelezen en vandaag zei hij gelijk "boek?"

Ja, er is zat te bedenken over die beschadiging. ML gaat eerst kijken hoever hij het 'teruggeduwd' krijgt.

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Doei Merel en Rasp

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Eindelijk alle cijfers ingevoerd. Wat een traag systeem is dat zeg, en niet goed voor je ogen op een mini-laptop.
    Ga nu moe maar voldaan slapen.
    X

14. raspberry

Goeiemorgen dames!

Het is hier in het hoge noorden heeeeeeeel donker. Denk dat het een binnenblijf/joggingbroekendag wordt! Ook lekker!

Fijne dag en fijn weekend allemaal!!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Net boodschappen gedaan. De dag van gisteren was toch teveel denk ik, Daan is niet te genieten. Wel weer goed geslapen vannacht en nu slaapt hij weer!
    Hier ook klote weer. Vanmiddag naar verjaardag van mn zusje.

16. raspberry

@Nemo, ja het is al snel te veel voor de kleintjes he, en vaak merk je dat pas de volgende dag inderdaad. Fijne verjaardag van je zusje en gefeliciteerd!

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Dank je Rasp. Jij veel plezier op je joggingbroekendag! :D

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden aankomende tijden ben ik er helaas minder, veel gedoe thuis:x knuffels

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He dames!

@ Wolfje: snap het wel hoor, neem even de tijd om weer op 1 lijn te komen met 'thuis' en dan zien we je weer verschijnen, deal!?
    Knuffel!

@ Rasp: hier buien en dan weer felle zon.....en wind! Dus waait vast snel over!

@ Nemo: lekker he, hier is dat zaterdags altijd zo aangezien J op vrijdag naar het KDV gaat. Lekker door het dolle heen en slaaptekort van gisteren...

Ben net terug van mijn vriendinnetje. Die heeft een tijdje geleden een schminck cursus gedaan en wilde mijn buik wel als test-object gebruiken om ook eens een belly-paint te maken.
    Was erg gezellig, hebben ook weer eens goed bij kunnen kletsen en dit is het resultaat geworden: Vind 'm zelf superleuk!!

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Balen wolfje. Als het thuis weer rustiger is, zien we je graag terug. Veel sterkte.
    Merel, ik kan je foto niet zien via mobiel, dus commentaar volgt.

Deel Deze Pagina