Hoi dames, even laten weten hoe de controle was alles goed baby groeit goed, en bloeddruk normaal 110/60 dus alles naar wens, wel gaat het een grote baby worden hebben ze gezegd. Sorry heb niet bijgelezen, in het weekend een heleboel andere dingen, ML is nu heerlijk aan het sausen. *knuf en zwaai voor iedereen
Merel Mooi joh! Wat schattig dat je zijn/haar handje zo vast hebt! Meis Fijn dat de controle weer goed was, geniet maar lekker van je weekend! Rasp Hier ook al de hele dag k*t weer, zitten allemaal in sjogginsbroek op de bank. Wolfje Vervelend meis, als je erover wilt praten weet je ons te vinden he? Nemo Nog een leuke verjaardag gehad gisteren? Mooie kamer van D! Was gisteren rustig hier... allemaal aan het genieten van het gezinnetje? Vanavond is het hier meiden avond... ML is gaan draaien, dus ben alleen thuis met I. Nou gaat die altijd al om 19:00 naar bed, dus heb meidenavond met mezelf Morgen gaan we naar een grote babywinkel, lekker shoppen!
Hoi meiden @Merel, wat superleuk die buik!!! En wat heb je toch een mooie ronde en grote buik, prachtig! @Giraf, hier de joggingbroek toch nog maar even ingeruild voor de spijkerbroek aangezien ik nog boodschappen moest doen voor ontbijt op bed voor vaderdag! Dus vanavond lekker zelf in het bezit van de afstandsbediening...hihi. Fijn meidenavondje! @Wolfje, meid wat vervelend toch allemaal, weet niet zo goed wat ik moet zeggen aangezien ik niet weet hoe te moeten doen in zo'n situatie, behalve praten met elkaar natuurlijk. Sterkte en hopelijk snel weer in rustiger vaarwater met elkaar. Knuf! @all, dikke knuffel voor jullie allemaal.
@merel: supergave buikschildering! Dat handje, wat leuk!! @meis: alles weer goedgekeurd!! Mooi zo! @giraf: gisteren was bruiloft, vandaag verjaardag. Beide waren erg gezellig. Veel plezier op je éénpersoons meidenanvond!! Het zit in de lucht geloof ik, ML is ook al zo gezellig. Ik zei blijkbaar iets verkeerd en toen vond hij het nodig het traphekje zó hard dicht te gooien dat hij stuk ging Hij was net bezig om uit te leggen wat ik verkeerd deed, zodat hij zo boos werd. Heb gezegd dat er geen reden te verzinnen is die dat rechtvaardigt. Maar hij blijft uitleggen waarom... Pffffff nu dus maar lekker boven (had hem ook gewoon niet meegenomen naar verjaardag )
maible, hoe gaat het met je vader? is ie niet meer zo dwars? Rasp, hoe gaat het met je moeder? moet ze all snel naar het zkh voor onderzoeken/bestralingen of heb ik eroverheen gelezen nemo, wat leuk dat je moeder weer hertrouwd is, was het een leuk feestje? vast wel wel vervelend dat je vriend vandaag dan zo tegen je doet , en dan ook nog eens het traphekje stuk wolfje, wat een nare situatie bij jullie thuis, is ie er zo op tegen dat je op zp zit? wel af en toe langskomen he, als ie er ff niet is meteen achter de LT duiken , nee zonder gekheid als er wat is weet je ons te vinden he meid !! merel, wauw wat een mooie buikschildering, je hebt er ook zo'n mooie ronde grote buik voor * jaloers * , bij sylke was het op het laatst pas rond , ervoor was er nog telkens een dubbele vouw aanwezig meis, fijn dat alles weer goedgekeurd is, dikke stempel met OK van de vk erop gekregen? giraf, morgen lekker shopen dus, veel plezier !! hier echt een hectische paar dagen achter de rug, pffff ben eigenlijk helemaal op nu. sinds donderdag 3 buitenlanders in huis, zal in het kort ff proberen uit te leggen: ML zit bij een groep jonge boeren die jaarlijks van alles organiseren, en elk jaar zit er ook een mid.point.meeting bij, dit is een soort van feestweekeind voor buitenlanders tussen de 17 en 28 die in nL stagelopen bij een agrarisch bedrijf. dit jaar hadden zich 54 buitenlanders opgegeven en daar moeten dus ook gastgezinnen voor geevonden worden op donderdag avond zijn ze gekomen en gaan zondagmiddag weer weg, Ml zit dus in de organisatie (laatste keer dit jaar thank god) en moet dus bijna alle dagen erbij zijn, elke avond is het dus laat en verder zijn ze de hele dag weg, dagprogamma begint om 9 uur tot 5 en dan een avondprogamma van 8 tot ?? dus dan weet je al genoeg . best heel leuk allemaal maar dit weekeind hadden we ook nog een feestje en buurtfeest en ik had concour en morgen is het vaderdag, alles bij elkaar dus best veel. morgenvroeg doe ik melken omdat het vanavond knal laat word en daarna nog aleen met syl.ke bij mijn ouders op visite zodat hij kan bijslapen, hoop dat ie morgenavond weer een beetje tijd heeft voor mij, zie hem alleen bij het ontbijt en avondeten. nou ja klinkt wel een beetje als gezeur als ik alles weer teruglees, maar daar zijn jullie ook een beetje voor toch , de komende 2 weken nog druk en daarna weer lekker ontspannen verder gaan. (weekeind van 29/30 juni en 1/2 juli is hier kermis en ML speelt dan in een toneelstuk die op 29 en 30 juni word opgevoerd, en ik ben druk met de kermiswagen die 1 juli moet meelopen in de kermisoptocht) oh ja en ongi is gestopt dus word tijd dat die buitenlanders weer naar huis gaan, kunnen wij ons best gaan doen voor een brusje
@Vlekkengek, jee wat een drukte lijkt me dat! Fijn dat je ongi nu weer voorbij is en wat je zegt, jullie moeten er tegen aan binnenkort!! Mijn moeder moet binnen 2 weken geopereerd worden maar we weten nog niet precies welke dag. Dat zal ze zeer snel wel horen denk ik. Daarna gaan ze eerst nog even op vakantie en daarna beginnen de bestralingen. Succes nog met de extra mensen in je huis!! Fijn weekend!
Vlek, ophouden met zeuren dus, het bed in duiken jij!!! Haha, samen zwanger deze ronde he?? Is wel heel druk wat je allemaal opnoemt inderdaad, wordt al gestresst als ik het lees.
Ik ga ook naar bedje hoor, t is al laat en morgenvroeg moet ik samen met V.era een ontbijtje maken voor de papa des huizes! Lekker met z'n drietjes in bedje ontbijten, gezellig, heb er nu al zin in. Tot morgen dames!! X
Nou ik ben hier wel geweest!!! Heb nu alleen niks bij te lezen zie ik hahaha...... Vandaag hebben we een rustig dagje gehad, vanmorgen lekker met z'n drietjes ontbijten in bed en vanmiddag zijn we nog even bij mijn ouders geweest. Verder niks, beetje hangen en lui zijn.
Ah Nemo, ook lekker rustig aan gedaan dus. Hoe voel je je? Heb je zelf het idee dat je zwanger kan zijn? Over 6 dagen zou je ongi moeten worden?
ML was nog steeds dwars, dus niet meegegaan naar moeder&stiefvader. Maar in de tussentijd wel weer wat dingen geverfd in huis. Moet ik vaker doen dus.
Hahahah Goed zo meid!!! Hey en je kaartje ziet er trouwens mooi uit en hij heeft ook al een ovulatie vastgesteld zie ik, klopt mooi met je ovutesten. Ben zoooooo benieuwd!!!
Ik weet het niet. Temp steeg vanmorgen 0,1 graad en FF heeft er gelijk ei op dag 15 van gemaakt Kan wel hoor, uitgaande van ovu-testen. Voel me wel moe, emo en krampjes in mn buik, maar kan ook van naderende ongi zijn. Vorige keren zat ik maar op 9 dpo toen ongi al kwam...