hoi meiden even een berichtje van mij... vandaag vaderdag,zijn ondanks het rotweer naar slagharen geweest, was erg leuk! super genoten! fijne dag allemaal, kus
Goedemorgen!!! Fijn dat je zo genoten hebt wolfje!! Twijfel of ik naar mn werk ga (wat een luxe..). Ik hoef er niet per se heen, maar kan natuurlijk wel al beginnen met uitmesten van de kasten.
Merel Je hebt nu verlof toch? Vlek Jeetje, klinkt als een druk weekend inderdaad! En nou heb je eindelijk rust nu de buitenlanders weg zijn, moet je nog huiswerk maken samen met je man.... Ach das dan wel weer leuk huiswerk Deze ronde samen zwanger met nemo is een uitstekend idee! Enne, jij zeuren? Dat doe je nooit! En als er iemand is die mag "zeuren" dan ben jij het wel hoor! Wij zeuren pas over die zwangerschapskwaaltjes terwijl we niet mogen zeuren juist omdat we zwanger zijn! En jij luistert altijd en hebt altijd goede adviezen voor ons terwijl jij juist in de zware periode zit met de MMM enzo Dus bij deze even een complimentje aan jou, gewoon om hoe je bent! Je bent een top wijffie! Nemo Nog 4 dagen tot je nod, ik wil je niet opjagen hoor, maar eh, wanneer gaan we testen? All Ik vind jullie lief! Gisteren naar de babywinkel geweest en een compleet nieuwe babykamer gekocht Was niet echt de bedoeling, maar ML stond erop.... Over 3 weken gaan we dus onze babykamer ophalen! Oh ik kan niet wachten! Verder niet veel bijzonders dit weekend...
hallo Dames iedereen een fijn weekeind gehad, hier wel hoor. wolfje, fijn dat slagharen zo geslaagd was, ondanks het petweer, ML al een beeetje bijgetrokken? nemo, wat een luxe idd, lekker hoor. ga je wel of niet? vandaag de zooi van die buitenlanders opruimen en dan deze week en volgende week druk met kermiswagen en daarna lekker aan het kamertje van grote kleine meid !! heb er zin in. kast die ik via mp had gekocht bleek heel slecht te zijn geschilderd , dus alles ff schuren en zelf eerst nog even schilderen voordat ie naar boven gaat.
Ik ga me zo maar aankleden en naar school. Kids moeten vandaag opgeven welke toets ze gaan herkansen en dat geeft veel stress en dan wordt je steeds belaagd door een groep leerlingen...
Ik denk niks. Ik voel nooit zo veel. Ben moe en rommelbuik, maar heb ik normaal ook wel eens.. Weet het echt niet. Vind het wel doodeng en ben heel bang dat ik vanmiddag test koop en dat ik dan morgen ongesteld ben. Durf niet te hopen. Heb bij Daan alle eerste rondes gedacht dat het raak was, ik iwst het zeker, maar mooi niet. Heeft ook 13 rondes geduurd.
Goeiemorgen! @Vlek, weer lekker rustig in huis? @Wolfje, fijn dat jullie een leuke dag samen hebben gehad, het kan dus wel!! @Girag, jeeee 30 weken!!! En om dat te vieren dus maar even een nieuwe babykamer hahaha. Wel leuk, nieuwe baby, nieuwe kamer! En jouw aftellen mag inderdaad beginnen hoor! @Nemo, wat lekker dat je niet perse hoeft te werken. Dus morgen misschien testen, oh ik ben zoooo benieuwd!! Zou zo leuk zijn om weer iemand op roze te krijgen hier!
Morge dames! Oh, zware start hier....heb eigenlijk al weken last van de start 's morgens. Heel raar. Buik voelt dat mega zwaar, ik heb het soort van benauwd, en voel me gewoon lichtelijk belabberd....behalve als ik lig. Morgen nog een laatste dag werken, en dan eindelijk verlof!!! Hebben een druk weekend gehad, zaterdag redelijk rustig boodschapjes en bellypaint, maar gisteren.....eigenlijk veel te veel voor me nu. Eerst naar svader, daarna thuis even J zijn slaapje laten doen (had beter erbij kunnen gaan liggen) en toen nog naar mijn vader en daar was het ook nog eens kermis. "gaat dat, zover naar het dorp lopen?" "Oh ja, dat lukt me nog wel hoor" Mijn god, ik was kapot toen we thuis kwamen....en heb ook nog halve tijd een klein plasje op zitten houden.... Nee, dat was echt teveel van het goede. Wel nog heerlijk gegeten bij mijn ouders en toen naar huis, moe maar voldaan. J vond het geweldig leuk op de kermis, ook wel spannend, maar hij is zelfs voor het eerst in de rups geweest! Oh, ik had het er niks op, maar zo knap dat hij het durfde!! Vandaag even niks op het programma, tokkie pak aan en heeeeeel rustig aan. (en heel hard hopen dat mijn Smoeder niet weer aan de deur komt, daar heb ik nu écht geen zin in!!) @ Giraf: welkom bij de aftel-club!!!!! Jiha, nog 10 weekjes! En wauw een nieuw babykamer, maar I slaapt natuurlijk nog in haar 'oude' kamertje? Dus wel heel fijn lekker alles nieuw! Wij gaan 2 juli nog een keer shoppen voor de laatste grote dingen. @ Rasp: alles goed, lekker weekend gehad, rustig aan he! @ Wolf; lekker genoten met je gezinnetjes, ML zich van de goede kant laten zien!? @ Nemo: jij gaat al bijna op vakantie of niet?? Juni toch? Maar eerst effe lekker vet positief testen hoor! Heb er een goed gevoel over! @ Vlek: sluit me volledig aan bij de woorden van Giraf! Eindelijk weer rust in de tent bij jullie lees ik! En ja, jammer dat je de kast nog wat moet schilderen, maar dan is hij ook helemaal naar jou wens he! Leuk leuk, kamertje aanpakken! Ik moet mijn paps nog steeds vragen, maar gisteren liep hij helemaal krom, had het in zijn rug!! Ohoh...hopelijk duurt dat niet te lang.....
Morgen Dames, iedereen een lekker weekend gehad, hier wel heerlijk even niet zo veel doen, maar goed ben toch nog wel even in de weer geweest. babykamer zit de saus op en is mooi geworden dus nog even de rest doen. @merel, oh vervelend meid dat je zo last van de start heb smorgens ach nog even en dan heb je verlof heerlijk meid. @giraf, 30 weken al weer heerlijk joh, en nw babykamer leuk hoor lief van ML @nemo, laatste dingen op school en dan vakantie? en ja ben benieuwd of je zwanger bent @vlek, jammer dat je de kast nog een x onder handen moet nemen. maar dan kan je het wel zo doen als je zelf graag wil he, en dat van die buitenlanders heb ik gemist geloof is?? maar zag dat je 11 juli pas terug moet, jeetje dat duurt nog even he, in de tussentijd klussen? of wat anders? @rest, goedemorgen en see you later