De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    LM tot woensdag !!

bleeehhhh heb echt geeeeen zin in het huishouden !!!!!
    heb net al wel alles gestreken wat er nog lag en de wasmachine en droger zijn volop aan het draaien.
    ook alle rekeningen weggewerkt.

nog ff een vraag over de ovutest, is het niet raar dat m'n ei is gesprongen 2 dagen na einde ongi ? streep kan toch ook niet nog donkerder worden dacht ik, oooh word hier zo onzeker van.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@giraf; zo hele nieuwe kamer gekocht:( leuk zeg! gft met je 30wk! erg mooi kamer hoor!!!

@vlek; s6 met kast opknappen! en hopelijk over 2wk zw.test!

@ruzie; inmiddels kan ik weer met ma en ml overweg alleen die 2 nog niet samen;)

@nemo; duimen draaien meid!

@merel; doe je rustig aan meid!
    wat stoer in de rups:)

@quint; s6 met allergie test!

@lm; spreken je woensdag weer!

3. giraf

giraf Niet meer actief

Hmmm, dat lijkt me dan inderdaad wel erg vroeg dan voor een eisprong...:(
    Misschien kun je de gyn bellen? Denk dat hun er meer verstand van hebben of het kan dan wij....

Wolfje
    Fijn dat het alweer wat beter gaat bij jullie!

4. Zeepaardje

sommigen meiden hebben de ei zelfs in de ongi tijd... dus kan wel ligt aan de lengte van je cyclus...

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @vlek, jeetje lekkere knal test, klussen dus.

@LM, see you woensdag

@waar is iedereen, ja dat vroeg ik me het weekend en vandaag ook al weer af. vind maar goed laat duidelijk zijn dat is mijn eigen menig dat er na de "ruzie" tussen FF en Nemo toch wat terug houdender gereageerd word onderling. Wat ik heel jammer vind overigens.
    En zoals het was er een beetje van af is. maar goed dit is zoals ik het voel en denk.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb niet de indruk dat er terughoudener gereageerd wordt en FF en Nemo hadden geen ruzie. Is Finnefant daarom niet meer hier geweest dan?? Nou dat hoop ik toch niet zeg, ze is ook alleen maar eerlijk geweest en dat kennen we van haar, dat siert haar juist vind ik.

@Vlek, je kunt na een posi ovu test tot 36 uur daarna een eisprong hebben dus misschien is ie nog aan het springen hoor en dan is het niet extreem vroeg toch?

7. giraf

giraf Niet meer actief

Hmm, als je zo gaat rekenen is het weer niet zo extreem vroeg nee :)
    Stel je bent 4 dagen lang ongesteld geweest en je hebt dan 3 dagen erna al je eisprong, dan zit je dus eigenlijk al op dag 7.... + 14 dagen zou een cyclus van 21 dagen zijn....
    Hmmm, ik zeg ook maar wat hoor, heb er eigenlijk helemaal geen verstand van :):D

Vond het ook al zo rustig hier, zou jammer zijn als ons topic ophield met bestaan.....

Ben er vandoor, straks lekker naar huis en vanavond even lekker helemaal niks :)

8. Zeepaardje

meiden, ben er weer vandoor, knuffels

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nou ja maby was ruzie dan niet het juiste woord, maar een meningsverschil of een gedachtegang die uit gesproken werd, ja het is hoe je het wil noemen.
    maar zoals ik aan gegeven heb is het zoals ik het ervaar op het topic en dus geen het hier dan ook eerlijk naar jullie alle aan. zeker niet om iemand af te vallen of iets dergelijks, maar de sfeer is veranderd dat is wat ik aan wil geven. en zoals Giraf zegt zou het ook jammer vinden als er word gestopt met het topic.

10. raspberry

Jeetje nou het zal mij wel ontgaan zijn allemaal maar ik ervaar het echt anders. En ik heb ook absoluut niet het gevoel nu dat ons topic nu misschien wel stopt te bestaan!
    Als dat zo is ga ik tranen met tuiten janken!!!!!!!!! Dat mag gewoon niet gebeuren na zo'n kleinigheidje.
    We zijn toch als echte vriendinnen, in good times and bad times??

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik kan me niet voorstellen dat finnie daarom niet meer komt......misschien is iedereen druk?!?! En we zijn toch volwassen genoeg om te kunnen zeggen wat we willlen zonder dat iemand daardoor weg blijft?

12. raspberry

@LM, ja zo denk ik ook!

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ik weet het ook niet dames, is wel erg rustig ineens. Van Finn kan ik dat begrijpen, ik had dat 'akkefietje' natuurlijk met haar, maar ze is niet boos zegt ze (gelukkig!)
    Maar waar is de rest dan??
    Jongens (dames), we zouden toch eerlijk zeggen wat er was?? Wat is er dan?? Als ik iets verkeerds heb gedaan wil ik dat graag weten, dan kan ik proberen daar wat aan te veranderen. Maar het is zo stil zonder jullie...
    Het was juist zo fijn dat we alles konden zeggen toch? Ik heb Finn gezegd dat ik haar eerlijkheid waardeer, maar was op mijn beurt ook eerlijk door te zeggen dat het me wel verdrietig maakte omdat ik dat natuurlijk niet zo had bedoeld. Volgens mij maken we het nu groter dan dat het is..
    Als iemand anders trouwens een hele andere belevenis heeft over wat ik nu net zeg, hoor ik het graag.. Dat meen ik echt!

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En ja dus, LM en Rasp, zo denk ik ook..
    Maar voel me ook heel schuldig (de laatste in de club maakt de club kapot :(:()

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Grrr, dat is het klote van typen. Niemand hoor iemands toon waarop iets gezegd wordt. Ik heb echt nooit iets onaardigs willen zeggen, JUST niet, zo gevat ben ik helemaal niet.
    Finn sprak de waarheid, helemaal waar, dan kan ik moeilijk tegenin gaan. Ik had beter moeten lezen en brak iets te snel in met een kort bericht. Heb ik daar echt zo raar op gereageerd dan? Dacht dat ik alleen maar zei dat ik er een traantje om had gelaten. Dat maakt het niet minder waar. Jadroe was het met Finn eens, helemaal goed natuurlijk. Anderen zeiden weer dat ze mij ook konden begrijpen. Zo gaat het toch ook in de 'echte wereld'. IK bedoelde er iig niets kwaads mee.
    Ben al helemáál niet kwaad op Finn!! Zo had ook wel haar mond kunnen houden, maar dat had zoals ze zelf al zei hypocriet geweest, we willen geen namaak Finn, maar de echte!
    Zal nu mn mond houden, sorry..

16. raspberry

@Nemo, meid trek het je niet zo erg aan. Wat gebeurd is is gebeurd en jij bent zeker niet degene die onze club kapot maakt! Dat mag je echt niet denken hoor!!

17. raspberry

Bovendien is het hier heel vaak rustig in het weekend en komt het daarna wel weer op gang dus misschien is er helemaal niks aan de hand!!

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, wie weet Rasp, maar mn hoofd blijft maar malen...

19. raspberry

Moet je niet doen! Probeer het even los te laten totdat we meer weten.

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Zal het proberen :)

Deel Deze Pagina