jeetje meiden, wil niemand aanvallen dat is niet mijn bedoeling geweest, probeer alleen aan te geven wat ik denk en voel de laatste tijd op het topic. En zoals al eerder gezegd het moet niet op houden met bestaan zeer zeker niet, begrijp me niet verkeerd hoor. maar vind dat het gewoon "anders"is de laatste week op het topic en dat er meiden zijn die hier nu minder tot bijna niet komen. Dacht eerlijkheid duurt het langst dus laat ik het maar zeggen. hoop dat ik niemand voor het hoofd heb gestoten want dat is niet de bedoeling, hoop dan ook dat jullie mij dan ook begrijpen en of je het er wel of niet mee eens bent dat maakt volgens mij niet uit @all, en vind jullie nog allemaal lief hoor fijne avond... ga ik wel doen even op de bank hangen met ML.
@Meis, fijne avond meid en je hebt niemand aangevallen hoor!! Je hebt gewoon even gezegd hoe het voor jou voelt en dat is prima! We zien wel...
@meis: ik had je wel goed begrepen denk ik hoor. Misschien verwoord ik het verkeerd. Ik voel ook dat de sfeer anders is. Waar ik van baal is dat ik niet goed weet waarom. Nou, natuurlijk weet ik het wel, maar er is toch eigenlijk niks gebeurd? Ieder zijn eigen mening toch, en we hoeven het inderdaad niet altijd met elkaar eens te zijn, als we maar eerlijk zijn en elkaar respecteren toch? Ik hoop dat ze snel weer terugkomen.
Ha meiden, Eerlijk gezegd heb ik indd een reden om even een paar daagjes afstand te nemen. Nou nog een keer eerlijkheid dan: Ik had het gevoel dat, toen ik eerlijk aan Nemo aangaf wat ik storend vond, veel meiden het heel sterk voor Nemo opnamen (wat overigens helemaal prima is, eigen meningen zijn zeer geliefd door mij) maar, naar mijn gevoel daarbij (onbewust?) steken onder water werden gegeven naar mij toe. Daar schrok ik van. Ik vind, zonder arrogant over te willen komen, wel dat ik vaak erg veel moeite en tijd in iedereen probeer te steken. Dat doe ik omdat ik jullie heel lief vind en ook omdat het me echt oprecht interesseert hoe het met jullie gaat. En ik vind dat sommigen van ons daar soms gemakkelijker mee omgaan. Periodes met veel egos of heel korte reacties op toch wel heel zware heftige berichten. Of zoals laatst bijv. met LM of met Jadore dat er gewoon door niemand wordt gereageerd op een bericht van haar. Daarin is iedereen vrij hoor, maar ik ben ook vrij daar dan een bepaald gevoel bij te krijgen en dat uit te spreken. En deze keer die van Nemo schoot me toevallig echt even verkeerd! Wat overigens volledig uitgesproken en oké is met Nemo en helemaal zand er over is. Over die inhoud hebben we t ook niet meer. Dat is klaar, no hard feelings van beide kanten. Maar goed, op het moment dat ik dit dan eerlijk aangeef, en ik weet voor een feit dat er meerdere zich aan dit soort dingen storen/ hebben gestoord, heb ik toch het gevoel dat ik hier voor scheef werd aangekeken. En dat heeft me wel teleurgesteld. Ik voelde me een beetje aan de kant gezet en echt de boeman. En dat vond ik onprettig. Ik wilde eerst even mijn eerste emoties (tja ben toch zwanger hè) laten zakken, zodat ik niks zou zeggen waar ik spijt van zou krijgen. Want het laatste wat ik wil is ruzie. Daarom even een paar daagjes rust aan mn kop en buik, want stress is niet zo heel goed voor me. En dat heeft me wel goed gedaan eerlijk gezegd. Maar ik ben niet boos en het moet ook niet groter worden dan het is, maar ik koos wel even voor mezelf. En nogmaals, dit is MIJN gevoel en ik wijs naar niemand met de vinger van schuldige of zo, daar gaat het helemaal niet om, maar ik had even tijd voor mezelf nodig. Even wat lucht. Cest tout.
oh en nog even dit: Madeliefje: Alles goed meid? Ik zie je niet. Toch geen gebroken vliezen ofzo he meid?????? Maible: Fijn dat de controle goed was. Geeft weer rust. Hoe is t met je vader? Rasp: Goed van jullie dat je zo positief bent!! Dat is ook de beste instelling. Spannend naar de HA! Ik denk ook dat de cyste gewoon meer gevuld is door hormonen, maar het is wel goed om t even te checken!! Giraf: Mooie babykamer meid!!! En het aftellen is ook voor jou begonnen!!! Jeej gaat snel zeg!! Meis: Hoe gaat t met je bekken? Ik ben ook benieuwd naar je babykamer! Fotos? Vlek: Goed bezig meid!! En jaaaaaa goed nieuws bij de gyn ik ben er voor!! Hoe gaat t met je sporten? En ik ben het eens met Giraf meid. J Mooie positest meid! En lekker op tijd!!!! Merel: Wow je verlof is begonnen!! He he! Nu het grote genieten Quint: oh oeps dat is wel even erg schrikken dat nieuws Hopelijk hebben ze ongelijk en blijft deze gewoon zitten tot de 37 weken!! Enne mijn vriendin is bij de eertse met 34 wk bevallen en de 2 daarna met 38 en 40 wk!! Maar ze kunnen wel al vrij vroeg testen of je lichaam zich klaarmaakt voor een vroege bevalling. Ik geloof met de 20 wk even bijlezen nog...
@FF, lieverd heel goed van je dat je even de tijd voor jezelf hebt genomen want in jouw toestand moet je ook beslist geen stress hebben. Vind het wel heel erg jammer dat je het gevoel hebt gekregen dat er steken onder water gegeven zijn richting jou. Ik ben me er niet bewust van geweest, misschien heb ik hier ook aan meegewerkt?........onbedoeld dan zeker te weten! Maar goed, het is belangrijk dingen uit te spreken en dat heb je nu gedaan!!! Bedankt Finnie en dikke knuf XX
Ha meiden, Tis hier idd rustig geweest. Ik hoefde maar 8 pagina´s bij te lezen.. Merel, gave bellypaint heb ik voorbij zien komen!! En morgen laatste werkdag! Vlek, wat heb jij een mega druk weekend gehad Niet normaal!! Ovu test ziet er goed uit!! Aan de klus jij! Giraf, gave kamer!!! Echt heel leuk! Hoe gaat het met de verbouwing? Gefeliciteerd met de 30 weken!! Quint, Ik hoop dat je uk blijft zitten tot minimaal 37 weken!! Rasp, hoe is het met je bekken? Heb je veel last? En met je moeder? All, het is hier wel vaker rustig in het weekend. Gisteren was vaderdag dus ik neem aan dat iedereen er een gezellig familie weekend van gemaakt heeft. (wij iig wel!) Hier dus een gezellig maar mega druk weekend gehad. Wij hebben een nieuw bed gekocht zaterdag en die hebben we gisteren opgehaald. Ik heb dus voor het eerst sinds lange tijd heeeeerlijk geslapen. Ons oude bed had een hele kuil erin en dat was niet echt goed voor mijn nachtrust. Helaas wel pech gehad met de auto dus die staat nu bij de garage. Wordt helaas een erg dure reparatie. Maar ja, wat moet dat moet. Zaterdag ook nog bezoek van de buren die dachten dat het O zijn verjaardag was, maar dat is pas volgende week Mijn vader heeft te horen gekregen dat hij ws een ontsteking van de slagaderen heeft. Hij moet woe of do naar het zkh en wordt dan opgenomen voor een antibiotica kuur direct in de aderen. Moet zeggen dat ik blij ben dat ze hem weer op gaan nemen.Maar ben nog wat sceptisch over de diagnose. Dat komt denk ik omdat hij nu al best lang ziek is en al zoveel behandelingen heeft gehad. Maar hij is zelf wel positief dit keer, dus dat is al heel wat! Wel balen dat hij ws in het zkh ligt op de verjaardag van O. Ik ga nu even een pizza in de oven gooien voor ML. Die is weer eens laat en ik heb geen zin meer om te koken.. Misschien tot zo!
Hoi Finny, fijn dat je er weer bent. Kan me je gevoel erg goed voorstellen, al had ik juist het gevoel dat ík alles verkeerd deed. Zo heeft duidelijk iedereen zijn eigen gevoel. En je kan toch niet de boeman zijn?? Je bent juist de liefste, die er inderdaad altijd voor iedereen is. En Jadore: gaat het om dat laatste bericht waar niet op gereageerd is?? Ze schreef juist zo mooi de waarheid en eindigde met: en als iemand anders daar anders over denkt hoor ik het wel (of zoiets). Ik had de volgende dag iets terug willen schrijven, maar was juist bang dat het leek of ik tegen haar inging en alles weer oprakelde, terwijl ik het juist met haar eens was. Over reageren: er zijn voor mij 2 opties: of 's avonds als alles rustig is ALLES bijlezen en op iedereen reageren, of tussendoor op (bijvoorbeeld) mn werk. Dan heb ik ff pauze en dan vind ik het leuk om te lezen. Als ik dan iets mega grappigs zie, reageer ik nog wel eens, maar als ik dan 's avonds verder lees vergeet ik nog wel eens de mensen van 's ochtends (snappen jullie hem nog?) Om het voor mezelf overzichtelijk te houden moet ik dus eigenlijk op werkdagen alleen maar 's avonds lezen, maar dat is zo saai. Ik heb alleen nooit iemand bewust willen negeren, juist niet, ben veel te blij met jullie.
Finnie, wat goed dat je hier hebt aangegeven hoe je je voelt en dat je even tijd voor jezelf hebt genomen! Ik kan me niet herinneren dat ik aanvallend heb gereageerd op je berichtje, zo ja "sorry! Dat was niet mijn bedoeling!!!" Kussie
@Maible, wat heerlijk een nieuw bed!! Wel jammer dat het een duur bed wordt door de auto....... En wat een vreemd iets wat je vader heeft, daar heb ik nog nooit van gehoord. Hopelijk is dit gewoon de boosdoener en is hij straks weer helemaal beter, wel heel erg jammer dat hij inderdaad niet bij de verjaardag van O. kan zijn. Met mij gaat het goed hoor, mijn bekken is de ene dag heel goed en de andere dag kan het weer slecht zijn, gaat op en af dus. Met mijn moeder gaat het ook goed. Ze voelt zich goed op spanning voor de operatie na dan natuurlijk.
@maible: goed nieuws over het bed, maar minder nieuws over de auto dus. Hopelijk hebben ze nu gevonden wat er mis is met je vader, snap wel dat je sceptisch bent. Ik hoop voor jullie dat hij thuis is met de verjaardag van O. Al druk bezig met de voorbereidingen?
Rasp en Nemo het is mijn gevoel. En nogmaals Nemo: Gewoon doen wat jij fijn vind ik gaf alleen aan wat ik daar op dat moment bij voelde. Dit is nogmaals geen aanval, geen verwijt, geen boosheid. Alleen maar MIJN gevoel. En daarin heeft niemand gelijk of ongelijk of zit fout of goed. Dat is een kwestie van gevoel.
Jadore heb ik ook al een tijdje niet gezien/gesproken, maar ik ben er dit weekend dan ook niet geweest
Oh, Finn , je hebt helemaal gelijk. Ik heb je ook niet willen tegenspreken, maar juist gelijk willen geven! Doet me denken aan ruzies met ML, die zegt ook altijd dat mijn gevoel niet waar is. Dan zeg ik dus ook steeds: het is MIJN gevoel, dat is niet waar of onwaar! Haha, nou snap je dus helemaal.
Maible: Oh meid ik hoop dat ze nu wel goed zitten dan!! Fijn dat je vader wel positief is!! Hopelijk kan hij bij O's verjaardag zijn, dat is toch wel erg fijn. Balen van je auto. Hier ook auto-ellende. we moeten een nieuwe
Hoe gaat het in het grote bed van Finn trouwens? Hier vanmiddag en vanavond toch maar weer met speen. Huilen.. Nog niet aan toe blijkbaar. Volgende keer beter.
FF, ik snap heel goed dat je even een paar dagen afstand hebt genomen! Ik hoop niet dat ik jou (of iemand anders) op een of andere manier een rot gevoel heb gegeven! Ik moet zeggen dat ik zelf soms het idee heb dat ik traag reageer op belangrijke berichten en dan baal ik daar zo van!! Maar ik vind het soms ook lastig om alles bij te houden hier. Dikke knuf
FF, balen dat je een nieuwe auto moet.. Ik vind geld uitgeven aan een auto altijd zo zonde.. Tis dat ik echt niet zonder kan. Ik wil een bakfiets