Maible, wat fijn dat je paps nu wordt opgenomen en dat ze denken te weten wat het is! Nu ga ik duimen dat de antibiotica aanslaat!
Morgen gaat ML trouwens weer weg Vind het ook wel ff lekker de eerste dagen (oeps ) Twijfel: morgen ochtend een test doen? Kan soms wel op 10 dpo.. Niet geschoten is altijd mis toch?
Jammer dat hij weer weg moet. Ik zou gewoon testen als ik jou was. Maar in je achterhoofd houden dat het nog te vroeg kan zijn natuurlijk he!
oh even ter verduidelijking na aanleiding van Maible. Ik bedoel ECHT NIET dat t erg is als je minder vaak hier bent... ECHT NIET!!!! Dat is toch helemaal niet erg????? dus begrijp me niet verkeerd hoor!!
Nee dat is zeker niet erg......iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen, das het belangrijkste!
FF, dat snap ik! Ik bedoelde alleen dat ik soms traag reageer op heftige berichten en daar baal ik dan zelf heel erg van! Nemo, TESTEN
dames dames toch, jullie moeten echt niet het gevoel hebben om een boeman te zijn, overbodig te zijn of te laat op iemand reageren. wij (ik zeker) zijn heel blij met jullie en waardeer jullie oprechtheid, lieve berichtjes en vrolijke noot. ik hoop dat ik jullie nooit een slecht gevoel heb gegeven, helaas is dat het nadeel van internet, je weet nooit hoe iemand het precies bedoelt wat ie schrijft. ik hoop zeer zeker dat iedereen gewoon blijft komen om alle dingen met ons te delen hoe klein ook, jullie zijn echt een soort vriendinnen geworden hoor, ik kan jullie niet meer missen !!!!!!!!!! FF fijn weer wat van je te horen, balen van de auto !!! nemo, zou gewoon testen idd, wel in je achterhoofd blijven houden dat het te vroeg kan zijn he. anders moet je zowiezo testen als ML weg is, is ook jammer. misschien kan die dus wel heel vrolijk aan boord , ik ga voor je duimen meid !! maible, wel fijn dat je vader zo snel terecht kan, klinkt niet prettig hopenlijk knapt ie snel op. giraf hoe is het met je oma ?
maible, op zich ging het heel goed. 1e proef ging netjes, niet overdreven maar gewoon lekker, had ik 171 pnten, 2e proef was zeer slecht, ik moest heel lang wachten tot ik de ring in kon, jury liep heel erg uit, en toen ik aan de beurt was duurde het ook nog een 10 min voordat ik mocht starten, concentratie was dus helemaal weg, we scheurden alle kanten op , had ik 165 pnten mee. al met al vond ik het helemaal niet verkeerd gaan zo de 1e keer lief dat je eraan gedacht hebt, hoe gaat het met jou scheurmonsters, rij je nu nog met de kar ?
Zo ik ben lekker in bed gaan liggen met de LT. Ga vroeg slapen aangezien V.era vanmorgen besloot om om 5 uur al de dag te beginnen en vanmiddag ook maar een dik uur te gaan slapen. Ze was uiteraard niet te genieten vandaag en haar mama ook niet!!! Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!!
171 en 165 vind ik erg netjes voor de eerste keer M2. Zeker als het zo uitloopt. Ik doe het je in ieder geval niet na!! Wanneer mag je weer? Mijn ponnies hebben al even niet voor de wagen gestaan helaas.... Ik zou wel graag willen maar het mennen met die sjeesmonsters is soms gevaarlijker dan rijden. (heb al vaker met de ukken in de sloot gelegen dat dat ik van m´n paard ben gevallen) Ben trouwens ook al een tijd groom-loos. En zonder ga ik echt niet op de wagen. ML ging nog wel eens mee maar hij vind het veel te eng en mijn vader kan voorlopig ook niet.. Soms denk ik er aan om er 2 weg te doen, ik red het gewoon niet meer om te rijden en te mennen. Maar ben zo aan ze verknocht..
Heb allemaal steekjes in mijn onderbuik, hoop niet dat de ongi nadert.. Zou graag willen reageren op M2 en mennen, maar heb er de ballen verstand niet van! Heb wel op paardrijden gezeten en mijn zusje had een eigen paard, maar toch..
Rasp, jij hebt een vermoeiende en lange dag achter de rug! Lekker vroeg slapen! En hopen dat V.era morgen wat langer blijft liggen!