Ik ga het voorbeeld van Rasp volgen en naar mijn bedje (oh, heeeerlijk nieuw bed) Fijne avond en tot morgen!
Vlekkie, jij bent ook een lieverd! Lees ik goed dat je ei komt, duim voor een vruchbare ronde voor jullie, gun het jullie enorm. Maible, fijn dat je vader behandeld wordt. Hopenlijk is het de laatste keer en kan hij daarna gaan herstellen, ook voor jullie duim ik. Rasp, morgen zal het zeker beter gaan, nu lekker uitrusten. Finnie, lieverd, goed dat je je gevoelens uitspreekt. Wij kunnen echt niet zonder jou! Knuf.
Vlek: allebei roze deze ronde hè? Ik morgen een positieve zwangerschapstest en jij nog een positieve ovu test en over 14 dagen positieve zwangerschapstest!! Ik schijt in mn broek van angst...
Heb zelfs nog foto's van mezelf tijdens ringsteken met de verzorgpony van mijn vriendin en zusje deed dressuur dus zou toch beter moeten weten..
Lieve meiden, Ook ik kom natuurlijk met mijn ongezouten mening , nee het is helemaal geen grapje natuurlijk. Ook ik heb bewust even wat afstand genomen, omdat ik voor mezelf wilde kijken hoe ik me daarbij voelde. Het zat me toch niet zo lekker. Ik moet gewoon heel eerlijk tegen jullie zijn..ok daar komt ie agum: Aller eerst vind ik jullie heel erg lief en we praten al een hele tijd inmiddels gaan we al richting een jaar...een jaar alles met elkaar delen lief en leed is niet niets ...zeker voor mij niet! Dit is ook de reden waarom ik ook best wat tijd in de 13M steek! Ik wil op iedereen reageren en het lieft ook zo uitgebreid mogelijk, omdat ik 1 het leuk vind om tre kletsen daar is een forum immers voor en zo blijft er ook een leuk gesprekstof en 2 omdat ik vind dat het niet leuk is voor iemand als er mensen zijn die of helemaal niet reageren of echt van ok leuk! Natuurlijk hebben we allemaal onze drukke levens zoals ik des tijds ook al zei, maar dan moet je misschien proberen het beter te dosseren....ok je hebt het druk met dingen...maar ik vind het wel bijna altijd dezelfde die amper op andere reageren of gewoon echt helemaal niet en wel tijd hebben om over zichzelf te gaan praten...en dan als er mensen zijn die daar dan op reageren op een ego-bericht..die heel normaal zijn maar ik heb het nu over ego-ego berichten als jullie begrijpen wat ik bedoel en daar dan ook weer op reageren...maar geen tijd om iets te zeggen tegen iemand die ook iets over zichzelf verteld in jouw onderwerp laat maar zeggen! Pff ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel! Aan die dingen irriteer ik me dan wel...gewoon omdat ik zoiets heb we zijn de 13M met zijn 13e en dat hoort gewoon tweerichtingsverkeer in mijn ogen te zijn met natuurlijk het logische en realistische erin dat er wel eens een periode is waarin iemand wat meer ego is..vaak ook met een goede reden of geen reden maakt ook niet uit...het valt me alleen op dat sommige en ik ga niet met modder gooien, maar sommige weten gewoon het balans niet goed te vinden hierin en dat vind ik soms wel eens een beetje asociaal Het spijt dat ik zo hard en bloed eerlijk ben, nou zien jullie ook echt een kant van mij waarin ik oprechtheid en eerlijkheid belangrijker vind dan te doen alsof mijn neus bloedt..misschien had ik sommige dingen subtieler moeten zeggen..maar het is gewoon al moeilijk om he gevoel op papier te omschrijven, maar ik wil er gewoon ook echt niet omheen gaan draaien vandaar mijn misschien harde eerlijke ik! Ik vond de opmerking van Finn toen zeker terecht en ik kan niets anders zeggen dan dat ik haar groot gelijk geef, want als er iemand is die dat niet verdient is het Finn...maar goed er zijn natuurlijk ook mensen die het niet door hebben gehad dus schrijf ik dit natuurlijk gewoon over het algemeen en niet naar iemand persoonlijk! Ik hoop natuurlijk dat we de goede oude sfeer weer terug kunnen zien te krijgen met een juist balans zoals des tijds en zo niet zou ik dat heel erg spijtig vinden, de tijd die ik in de 13M heb gestoken heb ik altijd met liefde gedaan en doe ik graag nog heel lang zeker met alle leuke tijden die eraan gaan komen. Ik hoop dat alles wordt gelezen zoals ik bedoel hoe moeilijk dat ook is! O en waar Finn het over had wbt mij...is niet alleen de laatste berichtjes hoor echt niet ik heb al uitgelegd wat mij dus stoort, maar goed soms is het wel jammer dat je van sommige niet eens een reactie op je 20 wkn echo hebt gekregen of maar 1 woord over mijn vader die kanker heeft zoals jullie weten...na ja a fijn zoals ik al zei het gaat niet om 1 bericht en ook niet om 1 persoon, maar het zijn wel vaak dezelfde. Nou ik hou op...voor mijn gevoel heb ik ALLES gezegd wat me dwars zit/zat en wat de uitkomst ook zal zijn ik ben iig blij dat dat van mijn schouders is en ik ben juist heel erg blij met jullie...misschien is het ook wel dat het op de eoa manier te persoonlijk is geworden waardoor je je dan soms lulliger kan voelen dan wanneer mensen je koud laten! Dikke kus en liefs Jadore
Mooi gezegd liefie en heel eerlijk! Superknap van je!!! En ook al gebruiken we andere woorden, we voelen het zelfde. Ik zou uitgebreider willen antwoorden, maar Finn is nog op en wil niet slapen en ik voel me ook een beetje leeg. Mn woorden zijn een beetje op.
Hi..... Tja....... Ik weet van mezelf dat ik als eerste een reactie geplaatste heb na het gevalletje Nemo-Finn, en dat ik daarin Nemo een klein hart onder de riem heb gestoken omdat ik gewoon voelde dat ze in tranen zat. (en dat bleek ook zo te zijn) Heb geen spijt van dat bericht, wilde alleen duidelijk maken dat het soms gewoon zo loopt en dat mijn mening is dat er niet zo'n drama van gemaakt moet worden. We zien elkaar niet zitten achter de LT, we voelen niet wat de ander voelt bij een berichtje, en we lezen iets wat wellicht op sommige momenten met wat andere woorden net iets anders wordt geinterpreteerd als de bedoeling. Als je dat in gedachten houd, scheelt het je een hoop stress denk ik bij het plaatsen van een bericht. Moet toch niet zo zijn dat je je woorden zo zorgvuldig uitkiest dat je vervolgens een halve dag zit te denken hoe je iets moet schijven. We spuien hier onze gevoelens en het is leuk als we daar met elkaar over kunnen kleppen. Zo voel ik het. Voor dringende meningen en adviezen heb ik ook nog andere sociale contacten die ik aanboor. Hoop niet dat ik nu weer olie op het vuur gooi, maar wilde dat toch nog even kwijt. Ik kom voor de gezelligheid, en kan jullie niet missen hoor, maar een beetje luchtiger mag er voor mijn gevoel weleens gereageerd worden. Klaar nu... @ Wolfje: fijn dat het bij jullie beter gaat. Laat ML en ma het maar even zelf uitzoeken samen. Komt wel goed! @ Rasp: truste en morgen een rustige dag voor je hoop ik! Fijn dat je mama er rustig onder is. Hou dat gevoel vast! @ Maible: paardjes geen verstand van....fijn een nieuw bed! Slaap lekker dan komende jaren!! En balen van jullie auto, maar inderdaad wat moet dat moet. En je vader, fijn dat hij weer goed onderzocht wordt alleen erg jammer dat hij het feestje van O moet missen. Dag erop maar even met een taartje langs gaan om het dunnetjes over te doen? @Finn: welcome back, zag dat je wel bij andere topics geraegeerd had dus wist dat je niet van de aardbol verdwenen was. Soms beter om wat afstand te nemen inderdaad als er weer in op te gaan. Enne....dat laatste steekje onder water van mij over die keuze in jongensschoenen was een geintje maar dat weet je wel! @ Vlek: wauw, vette test! Zou me er niet teveel zorgen over maken, na die hsg zou het wellicht zomaar kunnen dat je cylcus beetje opgejut is? Klussen dus! @ Nemo: kan jou het schelen testen! Ik zeg altijd: beter weten van niet als hopen van wel. Sonde van je tijd. Denk aan je! @ Quint: wow, dan zou ik ook even in shock zijn als ze zoiets even zouden melden. Zou het volgend bezoek ook even aankaarten dat je ervan geschrokken bent en graag wat meer uitleg wilt. Wel leuke dingen in het vooruitzicht las ik! Wanneer vakantie? @Meis: lekker bankhangen! En kamertje moeten we dan maar zelf bedenken, al ben ik wel erg nieuwsgierig, maar even geduld nog dan! @ Giraf: ben je nog veel bij je oma geweest? Hopelijk voelt ze dat ze er niet alleen voor staat... @Madelief: ook lekker tijd voor jezelf genomen? Alles goed hoop ik! @ LM: we spreken ons woensdag wel weer! Heb dan verlof dus kan ik je niet meer mislopen door het werk! @ last but not least; Jadore: Meisje weer helemaal beter? En jij ook lekker tijd voor jezelf genomen dit weekend! hoop dat alles goed met jou en je beebje is! Hier een vette off-day. Heel zwaar gehad met J die telkens heel dwars is met aankleden. Dodelijk vermoeiend, hij luisters slecht, eet slecht, wil niet verschoond worden, gaat er constant tussenuit.... Zag het straks effe niet meer zitten zo....ben uitgeput. Ga zo naar bed en hopelijk mijn laatste werkdag morgen een beetje uitgeslapen tegemoet! xx
Excuses Werkse morgen merel. Laatste dag morgen (zei je nou hopelijk, is nog niet zeker?) En dan aftellen meid. Lief dat je aan me denkt. Hoi Jadore, fijn dat je er weer bent. Goed dat je je hart hebt gelucht
@Finn geen dank meis zo denk ik er gewoon eerlijk waar over! @Merel, ok ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar ik denk dat jij het over een totaal anders iets hebt...iig zo komt het op mij over! Ik vind dat het totaal niet over dat ene bericht gaat en het gaat om dat het balans erg zoek is de laatste tijd. Ik vind 1 dat er geen drama gemaakt wordt (er word gewoon eerlijk aangegeven wat men dwars zit en niet doen alsof je neus bloedt) en 2 dat het er niet gezegd wordt dat er gereageerd moet worden zoals de "schrijver" wilt dat er op gereageerd moet worden..natuurlijk niet!..ik vind het soms asociaal dat het altijd dezelfde zijn die gewoon niet regelmatig en vaak gewoon helemaal niet reageren terwijl iedereen wel op hen reageert, ok er zijn nou eenmaal een soort "rollen" die inmiddels een beetje verdeeld lijken te zijn, maar soms vind ik die "rolverdeling" een beetje erg veel verrschillen. Goed ik denk niet dat ik subtiel bezig ben momenteel, maar ik heb ook niet het gevoel alsof we op een lijn liggen laat maar zeggen of iig het komt niet echt over, want volgens mij heeft hier iedereen genoeg vriendinnen en contacten in RL om belangrijke dingen te bespreken, maar vinden we elkaar hier "vriendin" genoeg om dat ook hier te kunnen doen...ik vind iig dat we in alle maanden ontzettend close zijn geworden en ja dan komt er vind ik wel soms meer bij kijken en ook de zo genoemde drama
Ja, dat bedoelde ik dus ook. Ik kan het alleen niet zo goed verwoorden. Mijn hoofd denkt sneller dan mijn vingers typen dus mijn berichten zijn nog wel eens vaag.
Tja en dat is nou net iets wat ik niet kan. Als ik geef om mensen dan heb ik daar emoties bij. En die toon ik. Dan maak ik er maar een "drama" van, ik blijf wel dicht bij mezelf. Ik ben geen nuchter persoon. Ik ben juist een passioneel en emotioneel mens. Ik ben dol op lachen en lol, maar ik hou ook erg van diepgang. En ik ben eerlijk en open. Mn hart ligt op mijn tong. En ik ben ook trots daar op. Dat is een kracht van mij. Ik ga mezelf niet verloochenen. En het is logisch dat het niet altijd wordt gewaardeerd. Dat ben ik ook wel gewend. Maar dat hoef ik niet altijd leuk te vinden. Ik kan niet lezen wat een ander bedoelt. Maar de enige manier waarop ik dat wel weet is er naar vragen of er op reageren.