Pfff, wordt doodmoe van jullie gezeik. Hahahaha, nee hoor, geintje. Ik ga zo afsluiten, vind het wel moeilijk, heb al 1000 keer op F5 gedrukt, maar moet nu ook aan mezelf gaan denken. Slaap lekker allemaal
Lieverds, Ik heb eea besproken met Nemo, waarbij ik het gevoel inderdaad wel ook had! Zij heeft mij gepbt en nu begrijpen we een heel stuk beter waar het ongeveer "mis" is gegaan en waar het aan lag/ligt! We hebben besloten een nieuwe frisse start te maken en ik hoop dat we dat met zijn 13e kunnen doen...klinkt het dramatisch zeg...jeeeemig wat een slechte artiets ben ik hahaaha, maar goed ik ben blij als we de goede oude sfeer weer terug kunnen krijgen!!! Voor nu MOET ik kappen, want ML wilt slapen en lig in bed te LT-en Kusjes voor alle 13 ...ja ook aan mezelf hahaha
Ik hoop 1 ding: Dat we door dit gedoe, wel de irritaties er uit hebben gewerkt, die er toch wel zaten de laatste tijd. En mocht ik wel iets kapot hebben gemaakt, dan spijt me dat en zal ik me terugtrekken. Daar ben ik ook heel eerlijk in. Als er veel moeite is met de manier waarop ik dit heb gedaan, dan aub eerlijk zijn, want dan trek ik me terug. No hard feelings dan, dat risico heb ik genomen en die verantwoordelijkheid wil ik dan ook graag dragen. Dat meen ik bloedserieus. Begrijp me goed: Ik wil nergens heen hoor! Ik vind jullie echt allemaal heel lief en hoop onze zwangerschappen en kraamtijd enzo nog lang met elkaar te kunnen delen. Maar eerlijk is eerlijk, het is nogal uit de hand gelopen heb ik t gevoel. En ik ben dat begonnen door mijn bericht. Maarrrr niet voorddat ik even kan vertellen dat mijn grote zoon al 3 nachten in zn grote bed slaapt en helemaal tot 's ochtend. Geen verschil!
gelukkig is nu alles uitgepraat en kunnen we een dikke streep trekken onder dit akkefietje. hopenlijk is nu alles uit de lucht zodat we weer over andere dingen kunnen praten, begrijp me niet verkeerd, soms is het ook wel eens goed om alles te zeggen en uit te praten, vaak kom je er sterker uit. irl gebeurd dit ook wel eens, en FF we zijn heel blij dat je er bent hoor, gewoon blijven schrijven wat je vind, is alleen maar eerlijker. en zeker niet weggaan hoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en wat knap van je grote man, al 3 nachten , echt super goed. dadelijk ff lekker zwemmen met kleine meid, daarna gaat ze naar mijn zus en ga ik bezig met de kermiswagen, moet nog zoveel gedaan worden en s'avonds is het vaak alleeen maar blablabla vanavond paardrijles en daarna weer door naar de wagen, pfff zal blij zijn als de optocht geweest is (1 juli)
GOEDEMORGEN ALLEMAAL De streep is gisteren al getrokken, dus ik zal er niks meer over zeggen Nog 1 ding dan Wilde alleen even zeggen dat ik jullie allemaal even lief vind! En er komt echt nog wel een keer een dag dat we elkaar irl gaan ontmoeten, lijkt me namelijk echt leuk! Enne, we kletsten al bijna een jaar lang met elkaar Ik weet nog wel dat Merel en Wolfje een topic hadden geopend: "we gaan voor een 2e" en dat ze erbij zeiden 'je moet wel mee blijven kletsen en niet al na 1 maandje afhaken' Nou das wel gelukt he meiden?! Nemo Ik wacht met smart op je ik-moet-turen-maar-zie-toch-echt-2-streepjes-zwangerschapstest!! Oma Gaat met pieken en dalen, als ze alleen zit gaat ze teveel piekeren en doemdenken, maar als wij er zijn ziet ze alles weer positief in....Ach ze heeft ook echt geen makkelijke tijd achter de rug en ze heeft altijd zo snel het gevoel dat ze mensen tot last is Donderdag moet ze weer naar het ziekenhuis voor een scan, dan gaan ze kijken waar de tumor precies zit en of het er "maar" 1 is of toch meerdere... Ik neem aan dat ze daar dan gelijk de uitslag bij krijgt?
Ben je gek Finny, niet weggaan hoor. Maar zonder gekheid, zoals jij het verwoord, zo dacht ik ook. Als het aan mij lag, ga ik gewoon weg. Gelukkig hoeft dat niet (hoop ik) want ik vind het veel te leuk hier! Zo, en nu weer de streep er onder. Over strepen gesproken: Het was er maar 1 Maakte mezelf helemaal gek, in sommig licht leken het er 2 te zijn, maar na 2 uur turen was dat toch echt niet het geval. Temp gaat nog wel goed, dus we houden moed. @vlek: veel plezier met zwemmen @giraf: alvast veel sterkte voor jou en je oma donderdag! En willen jullie allemaal niet meer zeggen dat je al een jaar aan het kletsen bent, dan voel ik me helemaal zo'n sneuneus die ook mee wilde spelen
Jezus Nemo! Mijn hart zit in mij keel van de spanning... Ik was al juichend naar beneden aan het scrollen Maar inderdaad, het is nog vroeg, dus wie weet over 2 dagen? Enne, ik vind je wel een lieve sneuneus hoor
Hahahahah, dat was de eerste start om het wat leuker te maken hier. Hebben we gelachen??? Ben er niet rouwig om, zegt nog niks (hoop ik). Over 2 dagen weer, als ik me kan inhouden...
Waaaaaaaaaaaaaah Nemo ik dacht ook dat ie raak was!!!! Potverdrie, maar heb je geen foto? Dan kunnen we meekijken... Mijn eerste test leek ook omo, ik zag wel een streepje maar niemand anders En de dag er na wel Dus..... Houd moed meid!!!!
Helaas Finn, weggegooid en het was er echt maar 1 (volgens mij zie je heel soms ook het lijntje zitten dat dan moet gaan kleuren, snappie??) En jij bent altijd degene met de zwanger-gevoelens bij iedereen, heb je nog niet gehoord over die gevoelens mij bij, dus baart me zorgen..
OOhh, ik vergeet helemaal te zeggen hoe knap ik het vind van je manneke, Finn! Super zeg! Ik hoorde Daan vanmorgen om 5:30 (toen ik ging plassen) zeggen: 'mama..' en 'speen?' oei.. Ben super stil geweest, zelf weer gaan slapen en toen om 8 uur heb ik hem wakker moeten maken.
He meiden!! Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vrolijk is in de mrogen DIE LACHT DE HELE DAG!!! Hoera, Merel zit nog 1 dag achter haar bureau gepropt en kan morgen met de benen omhoog!! (of lekker shoppen, naar de speeltuin, socializen met jullie, op de thee bij god weet wie, enz enz!!!) @ Nemo: jezus man, ik dacht daar komt ie hoor! Maar.....even geduld, wie weet over 2 dagen!! Hou moed! @ Finn: ben je nou helemaal besodemieterd om 'm te pleite?? Niet doen hoor! En blijf gewoon jezelf a.u.b.! x PS: wat een knappe kerel heb jij zeg! Super goed van Finn dat hij zo effe omschakeld!! Scheelt je weer 30 euro, haha! (sleeptrainertje) Die van ons slaapt nu goddank zelf door Momo zijn ogen-openen heen! Al tot 7:30 uur. Leuk bed en hoe schattig met die slaapoogjes!! @ Giraf: spannend voor jullie donderdag, hoop dat het niet nog ernstiger blijkt. Knuf voor je oma! @ Vlek: lekker zwemmen, binnen of buiten? Wat een weer he....hier regent het al de hele tijd....en rustig aan met je kermiswagen! (wat is dat een kermis optocht? Hebben we hier niet...)
SSSTTTTTT!!!!! Ik moet nog 6 weken en zit er nu al (bijna) doorheen Oh kan niet wachten tot ik ook verlof heb..... Trouwens, heb ik jullie nog niet verteld: Onze gastouder is ook zwanger en heeft in dec en jan vrij genomen voor de bevalling, dus wij zaten ontzettend omhoog met de opvang. Zegt ML ineens "waarom verleng jij de eigen verlof dan niet gewoon" Ik aan mijn baas gevraagd en die is akkoord, nu alleen de leidinggevende nog... Dus zeer waarschijnlijk heb ik vanaf begin aug t/m jan verlof! Moet nog even kijken hoe, ouderschapsverlof, onbetaald verlof of vakantiedagen opnemen. Maar dan ben ik lekker het 1e halfjaar bij de baby! Is ook makkelijk met borstvoeding geven
Laatste activiteit: 16 juni 2011 16:44 Is van Madeliefje Er zal toch niks zijn met haar he? Maak me een beetje zorgen.....
Ja dat vroeg ik gisteren ook .... Maakte me ook wel zorgen eigenlijk... Heeft iemand tel. nummer? Ze heeft mijn nummer, maar ik niet die van haar...