Mail is een slim idee van je! Hopen dat er niks is en dat ze gewoon even lekker van de rust-zonder-ons aan het genieten is
Goedeeeeeeeemorgen zonder zorgen @Madelief, ja meisy waar ben je nou gaat alles goed lieverd! Hoop echt snel wat van je te horen! Knuff @All, hoe gaat het met iedereen ? @Vlek, ik zag van de week nog een super mooie test van je voorbij komen YEAHHHHHHHHHH wat vroegggggg je bent toch nog ongi zei je! Of net ongi af? Iig spannend en extra klussen is geen straf ook al kan ik me wel een beetje voorstellen dat je er na zoveel maanden iets minder happig op wordt of valt dat wel mee?
Hmmm, hoop niet dat ze afgeschrikt is door alle "ellende" maar dat geloof ik eigenlijk niet.... Denk dat ze gewoon even lekker rustig aan doet Nieuw tactiek als je wilt dat er gereageerd word op iets: Schrijf het stukje gewoon nog een keer, gewoon omdat ik het zo leuk vind voor mezelf: Trouwens, heb ik jullie nog niet verteld: Onze gastouder is ook zwanger en heeft in dec en jan vrij genomen voor de bevalling, dus wij zaten ontzettend omhoog met de opvang. Zegt ML ineens "waarom verleng jij de eigen verlof dan niet gewoon" Ik aan mijn baas gevraagd en die is akkoord, nu alleen de leidinggevende nog... Dus zeer waarschijnlijk heb ik vanaf begin aug t/m jan verlof! Moet nog even kijken hoe, ouderschapsverlof, onbetaald verlof of vakantiedagen opnemen. Maar dan ben ik lekker het 1e halfjaar bij de baby! Is ook makkelijk met borstvoeding geven
Zooo, lekker zeg Giraf, zo lang verlof. Ik zat met Daan toen net in de zomervakantie en die kreeg ik gecompenseerd. Had 4 weken voor de bevalling, 12 + 7 erna! Was ook wel lekker!
Wow wat heeerlijk Giraf!!!! Een half jaar met je baby!!!! Dat is lekker Echt genieten!!!! Bofkont! Oh en ik hoop ook dat het verder niet nog erger wordt met je oma.
Ik zwaai even!!! Net bij VK geweest en moet echt mijn rust gaan pakken zodra het kan. Nu ga ik naar het ziekenhuis! tot snel!!! kussies
Haha, is al de 2e keer dat je me aan het lachen maakt vandaag Mijn baas gaat inderdaad even uitzoeken hoe het zit met betaald ouderschapsverlof, zou helemaal super zijn! Maar als het onbetaald is doe ik het ook sowieso, heerlijk rustig wennen aan het feit dat we voortaan met 4en zijn
Ah Jadore, ik merk mijn fout alweer. Je zei alleen iets tegen anderen, niets over jezelf, normaal ga ik er dan nooit op in. Maar vanaf nu: GOEDEMORGEN JADORE Hihi!!!
Hahaha, rust pakken zegt de VK tegen haar *en zoef, weg is ze weer* Maar eh, ZH? Toch niet voor jezelf hoop ik?
Hoihoi LM, goed je rust pakken dan he!! Verder alles goed bij de VK? Wat moet je doen in het ziekenhuis?
Weer even iets heel anders: zo naar de ikea om een klein rvs schaaltje te kopen. Daarmee maak ik een klein boltaartje, vullen met iets simpels als danoontje en bekleden met marsepein en voila, een taartje voor Daan. Even een proefmodel maken van de week.