De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    En daarna naar mn werk, bijna naast de Ikea

2. giraf

giraf Niet meer actief

Jammie! Nog voorproevers nodig? :p

Werkse alvast!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Heee LM snel je rust gaan pakken dan!! En ZH waarom:$? Of was ik even zo self-absorbed dat ik het niet onthouden had??? Verder hartje en zo goed neem ik aan? :D:D

Nemo: Oooh die moet ik ook nog hebben, maar ja als ik naar ikea ga, dan leggen ze er bommen neer:p;) Zo jammer dat ze niet online verkopen... Doen ze in duitsland wel!!!!
    Werk ze!!

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ahhhhh lieverds nou jullie hoeven het naar mij iig niet zoooooo letterlijk te nemen hoor :p:D hahaha denk je reageer ik is het weer niet goed :p hahahaha nee, maar ik bedoel gewoon dat het echt echt echt niet erg is als een keer niet gereageerd wordt hoor daar ging het mij iig dus ook echt niet om...

Dus niet zo geforceerd doen hoor...voel me nu net eoa diva ofzo :):p hahahahaa nee maar gewoon gewoon is gek genoeg :p whahahahahaa

@Nemo Goedeeeemorgen weer terug :p whahaha lekker naar Ikea zag ik voorbij komen...moet nog bij lezen om eerlijk te zijn :) ohhhh stoute Jadore :p whahaha

@Giraf, wat lekker joh meid echt heerlijk!!!! Hier is het ook nog de vraag hoe of wat..ik bekijk het wel tegen die tijd denk dat een half jaar minimaal ook nog moet lukken inclusief verlof dan he, zou het zo raar vinden als ik zou moeten kolfen en iemand anders mijn melk aan hem geeft :) Chloe was natuurlijk een flesweigeraar dus dat is voor mij heel gek hihi. Maar wat leuk en wat lief dat ML daar zelf mee kwam zeg echt een schat :D! Maar dat verdien je natuurlijk ook!

@LM, oei waarom dat precies? En indd hoop niet voor jezelf naar t zh!?!

@All, hier even beetje een zooitje beneden...lichamelijk :)...word er helemaal gek van :( na mij BO heb ik een SI gekregen en wat ik heb gekregen helpt gewoon niet en nu is die stomme dokter van me weer niet aan het werk en vervanging deed raar en verbinding werd verbroken door slecht bereik thui...:( ik ga niet meer bellen, want daarna was die weer alleen maar bezet...nu ga ik het morgen aan mijn gyn voorleggen wat te doen, maar goed lichamelijk voel ik me even niet zo heel erg top dus ben ook niet constant op zp, ik krijg het momenteel snel benauwd als ik te lang bv achter de LT zit dus dan zijn jullie op de hoogte ;) Kom dus later weer even!

5. Funnyfant

ik ga even wat doen hier :D Nesteldrang is begonnen hahahaha

6. giraf

giraf Niet meer actief

Ik zou zeggen 'kom even langs mijn werk, dan krijg je mijn huissleutel' Dan kun je je lol op met je nesteldrang :p

Jadore
    Bah wat vervelend meis! Inderdaad even aan je gyn voorleggen. Das dan weer het voordeel van de gyn. De vk mag geen medicijnen voorschrijven, maar de gyn natuurlijk wel (toch?)

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.771
    113
    Merel, gefeliciteerd met je laatste werkdag!!!! Vanaf nu wordt het echt spannend, ik kan niet wachten ;) Niet tijdens mijn vakantie gaan bevallen.

J'adore, ik ben blij dat alles uitgesproken en uitgelegd is, wij kunnen Finnie en jou niet missen hier. Jammer dat het lichamelijk minder gaat, goed voor jezelf zorgen en rusten, jij moet nog twee maanden, is niet niks.

Finnie, Finn ook al in een groot bed. Wat goed. Heb nu de indruk dat M de enige is die nog in zijn babybedje slaapt.

Giraf, veel sterkte met je oma, hoop echt dat de uitslagen gunstig zijn.

Nemo, balen van je test maar misschien te vroeg getest, wie weet, het kan nog.

LM, rustig aan en waarom moet je naar het ziekenhuis dan?

Finnie, mijn sleutel mag je ook hebben, het is hier een bende.

8. Funnyfant

hee hee meiden denk aan mn harde buiken!!! :D:D:D:p:p Nee hoor met iets doen bedoel ik wat dingetjes vouwen hahahaha! Dusse sorry maar je wilt mij ook ECHT NIET als poetser in huis hahahahaha!!! Daar ben ik niet goed in hoor!!

Jadore: Is t nog niet weg meid? Heb je ook gesmeerd?? dat is letterlijk k#t meissie :( Ga toch maar even naar de HA!!! Dalijk is t een ontsteking en heb je een BMontsteking of iets engs!!! Kusjes!!!

Mn LT wordt zo heet, dat ik een blaartje op mn arm heb:$!!!!! ECHT WAAR!!!

9. Funnyfant

oh en fijn dat ik niet weg hoef haha!

10. Funnyfant

Kijk het is echt geen grapje de rand van mn LT staat in mn arm gebrand!! Hahahaha

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    meiden geen paniek :D
    Ik had een informatief gesprek met de verpleegkundige over hoe het straks gaat en of ik nog wensen had :D

Geen tijd om verder bij te lezen, even nog wat dingetjes in huis doen ML is ook vrij en om half 4 richting Utrecht! Dus tot snel!!!

Kus

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.771
    113
    LM, gelukkig niks aan de hand.

FF, geen idee, ben niet zo in de manden ;) J'adore of Merel weten het wel, denk ik.

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Nemo ben erg benieuwd hoe je taart eruit komt te zien!

@Finn hoe gaat het met je nesteldrang :p hahaha moet je nog ene hoop doen?

@Sh*t jij bent mij ook altijd voor he :p wil ook Nemo dr taart voorproefen en mijn huis door Finny laten schrobben :p whahahah. Ja precies als het zo moet dan wacht ik wel nog een dag..ook al is het bijna om niet meer uit te houden maar goed ze mag indd wat uitschrijven dus dat is heeeeel erg fijn! Scheelt ook weer een extra doktersbezoek ;)

@Quint, dank je lieverd vind ik echt heel lief van je! We kunnen jou ook niet missen hoor!!! Zou het leukste zijn als we de 13 blijven!!! Anders moeten we straks nog gaan werven :p whahahaha. Hoe gaat het nu met ML en de namen????

@Merel ohhhh ik lees dat het je laatste dag is vandaag EINDELIJK :D YEAHHH lekke meid!!!! Nog ene half dagje :D

@Finn, jij niet goed in schoonmaken...eerst zien dan geloven :p:p:p:D hahahaha
    Ja nog steeds niet :( word er echt beetje moedeloos van :( het is indd dat ene zalfje dat jij zei..alleen moet ik het dus inwendig inbrengen en moet de "kuur" afmaken..ben het gister vergeten..maar voel me nog ellendiger als ik dat spul erin heb gedaan en alles is dan ook helemaal opgezet..misschien kan ik er niet goed tegen ofzo??? Zou dat kunnen?? Heb nu niets gedaan en daar voel ik me prettiger bij :S dat is wel vreemd toch! Ik wil wel naar de HA meer die s*kkel is er weer eens niet dus ik ga morgen naar de gyn, maar ja ik ben ook bang dat het meer is, want alles is opgezet en doet echt zeer!!! Ik durf ook niet goed moet ik zeggen :( maar moet wel morgen..keek gister even met een spiegeltje :) naaaaa het is geen gezicht..je ziet niet eens meer een ingang :) :( ooo kan wel janken en schaam me zo om het te zeggen alleen al :(
    JIJ WEG!!! ZOU EEN ENORM GEMIS ZIJN GEKKERD!!!!
    O warme LT is niet fijn, dat was ook een van mijn vereiste toen we een nieuwe gingen kopen een half jaar geleden..iets langer ;) toen zat ik hier op zp en had ik de letters PU13 enz niet meer whahahahahaha

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey lieve meiden,

Heb het hier ff druk en ben niet helemaal lekker. Dus ben ff afwezig, maar in gedachten ben ik zeker met jullie allemaal!!

@Nemo Ik duim heel hard voor je meid!!! Gun het je zo!!
    @Rasp Veel sterkte met je moeder en alle zorgen er om heen!
    @rest ff zwaai! Hele dikke knuffel en als er wat is, ku nje me altijd pben, dan blijf ik wat op de hoogte!

Ga nu naar me bedje, vanmorgen opgepast en ben nu zo slap as een vaatdoek. Hoop later op de dag nog ff te komen.

Hele dikke knuffel voor iedereen!!En excuses voor me afwezigheid, mis jullie echt!!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemiddag dames,

zo ben net terug van koffie met een vriendin en dacht zo even bijlezen, nou laat dat zo er maar af zeg.
    jeetje voel me wel beetje lullig hoor door dat ik gister een berichtje plaats over hoe ik me voel en wat ik denk over de 13M, en dat er dan zulke reacties uitkomen. hoop dan ook de lucht weer geklaard is en we op oude voet verder kunnen het was dan ook zeker niet mijn bedoeling een oproerkraai te zijn. zag dat er al een dikke streep was gezet dus zal er over ophouden en niet meer aankomen met boter na de vis.

@LM, dacht ook even niets ergs aan de hand toch dat je naar zh moet maar zag je berichtje dat het voor een gesprek is, succes en dan hup richting utrecht.

@FF, aaahhh wat lief die kleine man in zijn grote bedje, en die rand in je arm jeetje soms even een rust pauze een idee??:D:D straks nog rsi moet je ook niet hebben, en die manden ik zeg doen zijn spot goedkoop joh. wel mooie kleu btw

@Quint, hier slaapt onze meid ook nog in een ledikantje hoor, dus je ben zeker niet de enigste.

@Merel, heerlijk vandaag is de grote dag je laatste werk dag voorlopig en dan lekker gaan genieten heerlijk hoor weer wat af gerond laat de baby maar komen

@vlek, al lekker wezen zwemmen of moet je nog gaan, en optocht wagen bouwen wel leuk maar wel veel werk heb het ook een jaar gedaan en daar na heb ik het stokje maar door gegeven jeetje wat een tijd gaat daar in zitten zeg.

@giraf, moest wel lachen om je berichtje 2 x hetzelfde, maar super joh dat je lekker lang thuis kan en mag zijn heerlijk en zeker als je BV gaat geven is dat heel fijn.

@nemo, morgen weer een kans op een mooie test uitslag hup ga er voor komt goed

@jadore, meis het is zeker neit erg eerlijk te zijn als het je maar oplucht en je heb kunnen zeggen wat je wou;) en kusje voor jezelf jajaja

@rest, sorry dames ben er een paar vergeten (ben beetje vergiet) maar vind jullie ook lief hoor

16. Funnyfant

Wow Jadore dan heb je denk ik een allergie voor miconazolnitraat!!!!! oooh meid dat heb ik ook een keer gehad van een ander middel, nou ik had allemaal een soort van aften/ zweren op mn vagina ik ging KAPOT van de pijn!!! Ik kon niet meer lopen! Ik dacht dat ik herpes had, maar dat was t niet gelukkig. Het was een allergische reactie. Stop maar met smeren want dat hoort echt niet! Je kunt er wel wat sudocreme op doen. Dat geeft vaak wat rust. Arme schat!

Madeliefje!!!! Je bent er!!!! thank god!

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Oh meiden, jullie zijn hopelijk niet boos dat ik er tijdje niet ben geweest. Voel me nu gewoon rot.:( Wil echt hier online zijn, maar gewoon laatste tijd moe en iedereen om ons heen vraagt onze aandacht en pfft...sorry, maar eerlijk, denk veel aan jullie en wou dat het ff beter ging! Baal eht dat ik nu weer veel mis, terwijl ik onegveer van iedereen nu beetje bij kon houden. Daarom please, als er iets gebeurd, wil je me ff op de hoogte houden? Leef echt met jullie mee! :)

18. giraf

giraf Niet meer actief

Hahaha! Sorry hoor, maar een wattes???? :D:p:)

Kan even niet op iedereen reageren, moet schijnbaar ook af en toe echt werken hier ;) maar ben blij dat Madeliefje weer terecht is!
    Rust maar lekker even uit meissie!

Deel Deze Pagina