@ Meis Ach...niet leuk om je kleine zo te zien!!He laat ga je naar de HA? Ik zo vandaag zeker langs gaan..een dubbel check is altijd fijn!Beterschap met dr hoor!Beetje uitgerust vannacht? @ Giraf Een heeeeeeeele fijne dag vandaag!!! Hier schijnt het zonnetje, ik hoop bij jou ook! Geniet ervan vandaag!!!!! Net strijk gedaan, tjonge, merk je toch el dat je zwanger bent..na een tijdje staan kun je zo moe worden. En Maaike jengelt ook nog es lekker...zucht...dus die ligt nu weer even in bed!
sorry sorry, heb het proberen te wissen maar lukt niet, heb op het driehoekje bij het berichtje geklikt met uitleg, sorry sorry was te enthousiast
hoi meiden zo even snel bijgelezen... gister net voordat we naar bed gingen vroeg me oma, wanneer komt het? hmm nou zoals het er nu voor staat 24-12.... oh nou dat is dan ook niks aan met zo'n drukke maand, had je dat niet anders kunnen doen?!!! dat was het, verder zei ze niks... hier is sem ontzettend dwars, niet leuk meer en ik begin me geduld te verliezen... pff heb het verder erg koud... maar verder geen kwaaltjes meer, maar dat had ik met sem ook niet... nu zelfs geen gevoelige borsten meer, das wel fijn, want was soms niet meer te houden iedereen dikke knuffel en alvast een fijn weekend! xxx
@Wolfje, wat jammer dat je oma zo reageert op jullie zwangerschap. Gelukkig zijn jullie er zelf heel erg blij mee en kan zij dat niet veranderen!!
rasp; we zijn er zeker erg blij mee nog 5nachtjes dan echo maar toch is deze reactie zo niet leuk... bleh
Ja, vind het ook raar van oma! Ik zou het toch uitspreken denk ik, maar als je al weet dat ze er nks mee doet, heeft het geen zin Maar wij zijn wel blij voor je!
finn; thanks tja me oma (en ik)zijn nu beide mega koppig.... nou ga afsluiten ff stukje met sem wandelen... knuffels
Nee wolfje is zeker niet leuk nee, maar over 5 nachtjes al echo super joh. Kijk je daar lekker naar uit meid.
Even een vraagje, zijn er van jullie die de efteling zegels van de AH sparen? Ik heb er namelijk nog een aantal en ik doe er niks mee, dus wie kan ik er mee verblijden?!
meis;kijk er zeker naar uit, maar wel erg zenuwachtig hoor... sem wil niet naar buiten haha, nee mama veel te veel wind rasp; nee mij niet spaar ze niet.
ik heb ook nog 30 zegels voor de efteling liggen, beetje ver uit de buurt voor mij dus wie wil trouwens heb nog een doptone jumper in de aanbieding #en nu hop naar de HA, laterszz
Ja ik wil wel naar de efteling met korting, maar ik heb geen AH!! Zit er ook een spaarkaart bij? En hoeveel zegels moet je hebben voor korting?
@FF, moet je even op de site van aH kijken wat de actievoorwaarden zijn. En een spaarkaart kan er bij geregeld worden hoor!
@ff, dacht 5 zegels per kaart voor 9 euro korting, het zegels en kaarten dus laat maar weten @net terug van HA, ibuprofen geven en aanzien tot maandag en anders een scan van het hoofdje als het niet beter word.