Oh wat jammer Maar zoals onze lieve Jadore altijd zegt: Met opgeheven hoofd op naar de volgende ronde! Dikke kus voor jou!
Finnie, hele dikke knuffel meid!!! Ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt! Inderdaad misschien even met manlief om tafel en vertellen hoe jij je voelt?!?! Giraf, mooi behang!! Van lief of niet? Nemo, balen meid! Ik vind het zo knap dat jij en vlekkie elke keer weer met opgeheven hoofd doorgaan! Dikke knuffel! Merel, ik ben jaloers op je!!! lekker hoor en nu gaat ook binnenkort de eerste musketier bevallen. Wat gaat de tijd snel!!!
WAUW mooi buukske LM!!!! Ik vind je haar wel mooi hoor!! Nemo: He sh#t! Verdorie dat is balen meid!!! Had anders gehoopt voor je. Giraf: Thanks meid!!! Lief van je. ML zoekt zich gelukkig wel te pletter naar ander werk hoor. Maar is nu gewoon weinig . En ik kan gelukkig best goed communiceren en ken de "trucjes" (SPH en HEAO hè ) Dus ik kan wel rustig en duidelijk met m pratenen het bij mezelf houden gelukkig. Alleen niet als mn kind de straat op rent. haha dan knal ik hahaha!! Maar meestal is hij wel te bereiken, maar hij lijkt zich de laatste tijd nergens iets van aan te trekken zeg maar. Maar gisteravond goed gesprek gehad. Gelukkig. En het komt helemaal goed!! Ik voel me alweer een beetje sterker en positiever. Ik had even een uitbarsting! Oeh ik hoop dat I.sa snell weer gaat doorslapen!! Scheelt toch een hoop energie! Finn werd gisteren wakker toen wij naar bed gingen. Toen heb ik m in zn campingbedje gelegd en hij sliep de nacht door tot 8:00!! Hahaha oke dat wordt m dus! Wow gaaf behang!!!! Ik had ook BIJNA dat lief! behang gekocht met die vogeltjes!! Vind m zoooooooooo leuk!!!!!!! Alledrie zijn ERG mooi! En oooooo als ik een meisje krijg dan krijgt ze later ook zo'n behang WAUW!!!! I love lief!
Oh, maar dat ken ik hoor! Ik ben altijd rustig en kan mezelf goed verwoorden, maar als mijn kind de straat op rent omdat hij niet oplet :x Wow! Berg je dan maar, maar dan kan ik vloeken als een bouwvakker en dan kan ik niet uit mijn woorden komen van boosheid! (waarna ik meestal in tranen uitbarst, tja, ik ben en blijf toch een vrouw he? ) Behang is inderdaad van Lief, helemaal leuk! Alleen begon ik vannacht ineens te twijfelen: Kan dat vogeltjes behang wel voor een jongen? Als ik het voor de rest een beetje stoer aankleed wel toch? Weet alleen nog niet welke kleur de muren worden dan.....
Ik log in en zie allereerst FF haar verhaal en reageer daar meteen even op. Lieverd wat een teleurstellingen allemaal, en dan knap je zo ineens. Dat is logisch, het stapelt zich op en dan BOEM! Ik snap helemaal waar je mee zit en ik vind ook dat je wel wat te weinig begrip van manlief krijgt hoor. Vind ik zo jammer want je bent zo aan het bikkelen en waarom ziet hij dat niet! Oh ik wou dat ik je zorgen wat weg kon nemen maar dat is zo moeilijk. Wel wil ik je zeggen dat je moet gaan voor geluk, niet de fulltime job maar heerlijk thuis zijn met je kindjes en genieten van de achtbaan waar je samen in zit. Die baan en het geld komen wel als de rust een beetje is wedergekeerd dus wanneer ze naar school gaan ofzo. Je kunt altijd nog proberen om iets te bezuinigen op eten zodat je misschien tot net iets meer bestedingsruimte hebt. Meid, hele dikke knuffels en ik hoop dat alles snel weer een beetje oke is want ik gun dit niemand maar al helemaal niet jou, lieve Finnefantje. Mwwwwwwwwwwwwah (dikke kus)
@Nemo, gefeliciteerd met je vaste aanstelling. Maar zooooo balen van een nega test!!! Maar niks is onmogelijk nog! @Giraf, wat een mooie behangetjes!! Alledrie super!! En vogeltjes kunnen ook voor een jongen hoor!!! @LM, wat een mooi buikje en wat een mooie stralende mama ben je, prachtig hoor!! @Wolfje, hoi meid! Rustig aan hoor!! Zwaaizwaai! @FF, oh ja en je mag je beslist niet schamen hoor! Je doet het geweldig en zo'n geldkwestie kun je niks aan doen dus mag je je niet voor schamen!!!
Waaaaaaaaaaaaaaaah wat zijn jullie allemaal lief!!!!!! Thanks lieve Rasp! Echt het doet me zo goed! En een lieve pb van Wolf en Jadore gehad. Oh ik ben blij dat ik niet weg hoef En je hebt ook gelijk. Dat geld is niet t belangrijkste, mijn kindjes wel! Maar het zat effe niet lekker en kwam allemaal samen. Ik zie het zonnetje weer schijnen! ook letterlijk trouwens Giraf: ja joh dat kan echt wel voor een jongen!!!! Kei stoer!!! Hahahaha ja wat mn kindjes aangaat: Berg je maar want ik ben een leeuwin hahahahaha!!
@FF, wat fijn dat je het zonnetje weer ziet schijnen! Gelukkig maar, het komt ook echt wel goed allemaal hoor! Hier schijnt het zonnetje ook weer es!! Maar ik heb opruimwoede en blijf dus binnen om op te ruimen en dingen WEG TE GOOIEN!!!!, heerlijk!!!! Ik zal zo ook even weer een buikfoto maken, das al weer een tijdje geleden. Komt straks!
Hier regent het helaas (maar in mijn hoofd schijnt de zon ) En we hebben vandaag teambuildingsdag, we gaan eerst naar een bierproeverij en daarna kanoen...
Aaah ik krijg zomaar een superlieve pb van Vink meiden. Zoooo lief allemaal!!!! Jullie zijn super!!! Kijk nou wat mn zoon lekker aan t spelen is met zn nieuwe spulletjes
@FF, zo zie je maar weer hoe geliefd je bent meid! En wat is F.inn heerlijk aan het spelen zeg! V.era is ook lekker aan het spelen binnen maar man wat een troep maakt ze hahaha! @Giraf, bah, bier en kanoën, niet mijn favo dingen om te doen. Veel plezier, of sterkte haha.
Hey meiden, Proberen het belangrijkste te lezen. @Rasp Voor jou nog een hele dikke knuf! En las ook tussendoor dat je zusje ook geakt was op de dag dat je hoorde van je moeder! Wat sneu voor je zusje en wat lief dat je toen met haar mee bent geweest! Gaat het een beetje met dr? Het is zo rot als je zakt voorje examen, ach en nu al die spanning erbij! En logisch dat je dan anders tegen de 20weken echo gaat kijken! Ik mag wel aannemen dat je portie nu wel groot genoeg is om te dragen en dat alles gewoon goed is met de kleine in je buik! Neem je rust hoor! Harde buiken lijkt me niet fijn! Wat heb je toch veel aan je hoofd nu! Hele dikke knuffel!! Verdriet en zorgen zijn helaas niet om een zwangerschap heen te plannen! @ FF Ach lieverd toch!!!ZO veel zorgen hebben, das niet leuk! Ik wist niet dat je astma had, maar dat is niet altijd makkeljk!Je bent zo'n lieverd, je denkt altijd aan een ander, meid, gooi idd je vehraal eruit!!! Je hebt zeker recht om dat te doen en het is zo begrijpelijk!!! Ooooh..en ik kan er helemaal niet tegen als er verschil qua behandeling is naar kinderen toe! Het is voor jullie al heel wat om het dan te vragen en dan zo'n stomme reactie!!Maja, daar heb je nu niks aan. Al dachten ze enkel al met jullie mee!! Ik zit met tranene in me ogen te lezen dat je zo graag es wat dingetjes zou willen kopen, meid, ik zou me spaarrekening voor je leeg halen, enkel al omdat je dan gewoon ff kan kopen, wat je zo verdiend hebt! En niet stom bedoeld hoor! iK vind het gewoon zo oneerlijk. Mensen met zo'n megahart als jij, zijn de rijksten voor anderen op aarde!! kon je met die status maar dingen kopen! Het is niet zo dat we bulken van het geld, ik ben blij met elke euro die we kunnen sparen, en die tegenslagen die je dan kan hebben, terwijl je dan net denkt weer wat op zij te kunnen leggen, is heel herkenbaar! Als er iets vemoeiend is, dan is het altijd maar rekenen, rekeningen betalen en kijken of alles ng klopt, er iets niet fout gaat en je opeens in de min staat. (mijn grootste angst) Ik wou dat ik iets voor je kan doen!! Maar van auto's heb ik geen verstand en ben helemaal niet goed in berekenen etc. En dat van F.inn, ik was ook mega uit me dak gegaan! Het had gewoon niet mogen gebeuren!! Dat is je moederhart die spreekt, heel normaal!! Je meot er toch nieyt aan denken als er wat gebeurd was! En al heb je het dan niet altijd breed, je hebt wel een hele mooie zoon!! En er is een tweede mooie kleine op komst! Ondanks zn nukken heb je een lieve man. (toch?) Dan ben je het allerrijkst! Tuurlijk is het lekker als je kunt pootje baden in het geld (zegt ML altijd) maar mensen die van alles willen kopen en doen, zijn die nou echt gelukkig? Vaak willen ze alleen maar meer en zien ze niet hoe rijk ze zijn met wat ze al hebben! En als mens ben je mega veel waard!! Sorry, ms is me verhaal beetje dom gel*l maar bedoel het goed! @LM mooie foto's!! Echt een mooi klein buikje! @ Nemo Ah nee!!!!Echtbalen meis!!! Hele dikke knuffel!!! @Merel Jaaaaaa je bent met verlof!! Met recht verdiend en nu heerlijk uitrusten en genieten!! Balen dat kaartje van een meisje nog niet naar je gemaild is! Is lekker als dat ook gebeurd is, kun je lekker achterover gaan leunen en ontspannen!! Begint het al te kriebelen?Slaapt je zoon lekker met Momo? @rest dikke knuf en zwaai! Zo, zit hier met slaapoogjes, val laatste tijd slecht in slaap en vanmorgen hoorde ik om half 6 steentjes tegen me raam, i kschrok me kapot!! Dus ik met trillende benen naar beneden om te kijken wie het op ons gemunt heb, staat ML voor de deur...had de deur achter zich dicht getrokken zonder enkele sleutel op zak..grrr...en tel lach beneden! Maar me mob lag wel op mn nachtkastje, maar daar had tie niet aan gedacht. DUs ja...niet meer geslapen vanmorgen en M.aaike was aant huilen om 8 uur, dus zijn voor ons doen wat eerder op. De energie wordt met de ag minder geloof ik, maja komt goed!!!