@LM, dank je! Ik merk wel dat hij 's avonds echt mega is en 's morgens lekker wat kleiner. 's avonds ook het gevoel van knappen, hebben jullie dat ook wel, dan staat mn buik echt heel erg op spanning, ook rondom mn maag enzo.
Heb ik inderdaad ook Rasp! Hoewel die van mij op de foto nog klein lijkt heb ik echt het idee dat ie huge is
Ja hahaa die van mij lijkt kleiner als dat hij voelt ook inderdaad! Nou meiden ik ga weer even wat doen, tot later!!
Mooie buikfoto Rasp! En sterkte is inderdaad het juiste woord bij vanmiddag, bier drinken en kanoen zijn ook niet mijn leukste bezigheden ben ervandoor! Zie jullie morgen weer
MAG IK EVEN?!?!?!? (^$*%@&^%#$(@%) mijn telefoon is net in de wc gevallen, niet doorgehad en doorgespoeld...................nu doet ie het niet meer:x:x:x
Hhahahaha je ziet de voorkant niet! Nee hoor viel wel mee. Beetje nat en wat zand. Lekker toch!! 61111111111111111110000000-------------------8-++----0 ,,,,,020
@LM, oooooooooh neeeeeeeeeeeeee dat is een wereldramp!!!!!! Ik zou niet zonder mijn mobieltje kunnen!!!
Madelief± Dank je wel voor je lieve lieve woorden!!!! Doen me echt heel erg goed!!! MWAH kus voor jou en ook voor al die andere lieve meiden!!! Rasp: Mooooooooooooooooooooi bolleke!! Ik zal zo eens gaan knippen Veel sterkte Giraf!!! Als ik niet zwanger was, had ik wel meegewilt hahahaha!! mmmmm bier!!! en kanoën leuk!!! Oooh nee LM dat is KL#TE!!!!! Ben je verzekerd? Dan snel een nieuwe halen, want geen gsm is echt niks!!
Morgen meiden, @FF, jeetje wat een verhaal meid, en snap dat je even denk waarom wij altijd en het is dan net als of niets wil en zo. echt heel naar. kan me goed voorstellen dat je baalt van ML zeg zegt ie thuis te zijn gaat hij er weer van door, en zit jij zeker nu in de rats want je bent moe en stress doet ook een boel met je lijf he en je bent wel zwanger. weet niet goed hoe je het aan zou moeten pakken heb zelf niet voor zo'n situatie gestaan maar het lijkt met echt heel naar dat je constant de deksel op de neus krijgt. ook met je werk je bent idd niet voor niets in de ziektewet toch en dat moeten ze respecteren en een werkoverleg ja ze kunnen je ook een notulen sturen lijkt me of denk ik nu raar?? En geld zorgen ja dat zijn wel hele nare zorgen meid, zoals merel al zegt bij iedereen is het geld wel eens op eind van de maand. maar het is wel vervelend dat het zo lang meot duren bij jullie en dat als je rijke Souders heb daar niet eens op kan leunen, brbrbr en zeker als je ziet dat een ander dat dan wel kan. maar goed hier is het geld ook echt wel eens op hoor. laats met dat ongeluk hebben we ook een andere auto moeten kopen en of we geld zien voor de oude ja dat is maar de vraag, en dan gaat de andere auto ook nog net op dat zelfde moment kapot nou dan is hier de bodem ook wel in zicht hoor. en ja shoppen ach vind het fijn maar soms zijn er andere dingen die voor gaan zo is dat nou eenmaal. en je moet daar zeker niet minder of raar door voelen als je minder geld heb hoor, echt geld maakt niet gelukkig het helpt een beetje zeg ik dan. en als je dan naar je kleine man kijkt dan word je toch gelukkig kan geen berg geld tegen op. liefde is het belangrijkst hoor. maar zou wel eens alles nog eens goed overwegen zijn er dingen waar je mogelijk op korte termijn op kan bezuinigen of is er iets wat je via MP kan verkopen zodat je even wat lekkers/leuks voor jezelf/F of baby kan kopen. helpt vaak en zie je het weer zonniger in als je even weg gaat van huis en al koop je een spuugdoekje echt kan soms je al goed doen. Want zoals ik zeg wij hebben anderhalf jaar geleden een huis gekocht en op dat moment ben ik minder gaan werken dus dat heeft er hier ook wel in gehakt hoor, wat ik wil zeggen meis pas goed op jezelf en je bent niet de enige en gooi je kop in de wind de betere tijden komen vasst en zeker.
@merel, lekker verlof..... jeetje nog even en de eerste baby is een feit. oh en nacht hemden goed plan moet ik ook nog. als je nou leuke heb gevonden laat het dan even weten lig ik er ook een chique bij @LM/rasp, mooi buikje jullie beginnen al lekker te groeien leuk @giraf, bier drinken en kanoen geen hobby hoe kan dat nou ik zit ook liever aan de campy met kaviaar hoor (grapje) @madeliefje, oh meid slecht geslapen jij, en uur ja dat was het hier ook half 8 eigenlijk, nou ga zo maar weer even lekker liggen meid doen he je heb het nodig hoor @ff, super dat het camping bedje werkt, ach maby over paar dagen grote bed weer porberen @jadore hoe is het down-under gaat het al beter of toch maar naar de HA?? @nemo, gefeliciteerd met je vaste aanstelling super @rest meiden zwaai zwaai
Mooi buikie LM! Van Vlek vind ik het trouwens knap, zij is al zo lang bezig, ik zit nog maar in ronde 3, maar nog niet klagen. Arrgh, telefoon in de wc!! Daar houden ze meestal niet zo van. Balen. @Giraf: mooi behang! Erg leuk. Wel vervelend dat je kleine meid steeds zo vroeg wakker is. En joepie, bier en kanoën!! @Finn: gelukkig goed kunnen praten gisteren. Gelukkig zie je de zon weer schijnen! Lieve foto van je kleine man.. @Rasp: tja, geen bloed geeft moed zeggen ze, maar temp heeft echt een duikvlucht gemaakt en mijn buik steekt als een gek, dus de duivels zijn onderweg. Mooi buikie trouwens! @madelief: zo,das lekker vreemd wakker worden! Doe mar rustig aan vandaag. @meis (+rest): ik heb (nog) geen vaste aanstelling. Mijn tijdelijke aanstelling is officieel verlengd en de dag dat ik mijn diploma heb, wordt dat vast. Maar dus nog wel eerst ff diploma halen.
@nemo, oh nou dan nog is het een mooi vooruitzicht toch en dat diploma komt vast helemaal goed, even knallen en dan heb je het in handen lekker hoor. Hier net 1 uit de poep gehaald zat van boven tot onder onder, oh feest dus en zweet al van me zelf (hebben jullie dit ook door hormonen lijk wel in de overgang joh)
Toen ik net 2 weken mijn nieuwe touchscreen mobiel had, liet Daan hem vallen! Hele barst in het scherm!!! Maar hij deed het nog, dus daar loop ik nu al 6 maanden mee!
Bakkie bah! Toch niet een buikgriepje? En wat betreft het zweten, ik ben sowieso wel warmer als ik zwanger ben en ik heb vooral 's avonds na het eten van die zweetmomenten, dan wil ik het liefst helemaal naakt door huis gaan......zullen de overburen blij mee zijn.....
@Jadore, meid hoe gaat het met jou?? En hoe was het bij de Gyn? En uitslag van je vader?.............oh meid ik hoop zo het allerbeste voor je/jullie in alle opzichten hoor!