OOOOHH, zit mezelf helemaal gek te maken dat het misschien een innestelingsdip kan zijn. Ik had er gewoon zo op gehoopt, maar is toch echt niet raak vrees ik, maar alles in mij houdt hoop... Ja Jadore, hoe is het meid?
Meis: Oei zweet en poep. Mmmmmmm lekkere combi Bedankt voor je lieve woorden. Het komt ook goed en meestal ben ik alleen maar posi en kan ik echt genieten van wat ik wel heb. Alleen gister... Pffffffft even niet zeg maar Nemo: Even knallen en dan in the pocket! Komt vast en zeker goed!! Balen van die barst ook zeg Rasp: Hahahahaha lekker toch, dan kijken ze maar niet hoor! Maar buurman zal t vast niet erg vinden Morgen krijgt je moeder de scan of niet? Spannend hoor pffff! Jadore's vader zou indd gisteren uitslag krijgen. Ik had me vergist, dacht donderdag!! Is hij genezen meid?? Oh ik hoop het zoooo!!! En hoe was t bij de gyn? Al iets minder zulu daaronder???
@FF, mijn moeder krijgt geen scan, weet niet hoe je daar bij komt hihi. Ze is vandaag echter naar het ziekenhuis geweest en volgnde week donderdag wordt ze geopereerd. Weten nu dus waar we voorlopig aan toe zijn, das wel prettig. De arts heeft ook nog weer aangegeven dat hij het heel positief ziet allemaal dus dat geeft hele goede hoop gelukkig!!
Heb vannacht al gedroomd dat ik een nieuwe zwangerschapstikker moest maken en hoe ik het ML ging vertellen. Haha, moet er wel om lachen eigenllijk..
Heel herkenbaar en das heel normaal hoor! Wij zijn afgelopen week wezen kijken bij een huis, lekker buitenaf met weilanden er om heen. Nou die nacht daarop heb ik het huis al ingericht en onze dieren hadden ook al een naam hahahaha.
@Rasp, ja nou geen buikgriep gewoon heel veel en ja na het eten heb ik het ook heel erg of als ik even druk ben en die kleine meid merkt dat ook precies dan breekt he me wel uit En wat goed een beetje goede hoop is altijd fijn he @FF, ja meid snap het hoor, en hoop dat je beetje opknapt. echt je moet niet bij de pakken neer zitten ben je veel ste lief voor @jadore, hoe is het meid, hoop op goed uitslag voor jullie @nemo, wel positief blijven he, wie weet gewoon pos-test deze maand, en ja dromen leuk maar doet je ook naar iets verlangen he. @zo ga er hier even een dame tegen de matras drukken slaappieslaapie tijd is het hier
OMG sorry Rasp!!!! Waar haal ik die info dan nou weer vandaan. Oooh sorry meid... Ik haal alles door elkaar. Wanneer krijgt de oma van Giraf nou meer duidelijkheid? Ik ben wel heeeeeeeeeeeeeeel blij dat ze zo positief zijn! Geeft een hoop moed en kracht he meid Oh heerlijk klinkt dat huisje!!! Ga je t kopen? Heb je een link van de makelaarswebsite dat we mee kunnen gluren??? Meis: Ooooh jee een flinke poepluier dus!! Lekker uitrusten nu ze op bedje ligt. Hier gaat er een in t camping bed hahaha. En ik heb de klinken omhoog gedaan!! Nemo: ooooh mooie droom, nou moet ie nog snel even werkelijkheid worden!!! Bij jou en bij Vlekkie!
ahhhh, arme telefoon!! Zag op hyves allerlei tips over rijst Fijn dat de urine schoon was. Was het een standaard controle, of had je klachten?
Als de duivels komen was het gewoon voorbestemd dat eerst Vlekkie roze wordt en ik gewoon gelijk daarna!
Ben lui!! Hoef eigenlijk pas om 15:00 uur op school te zijn voor surveilleren, dus ik dacht ik blijf ff thuis om wat zinnigs te doen. Heb alleen maar liggen luieren, ben zelfs even in slaap gevallen vanmorgen (daan is op kdv)