De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jep, goed gedacht FF :D
    ik dacht al, wat bedoelt ze toch met die tekens maar fi.nn en z'n kleine nichtje waren bezig geweest :D
    enne niets geheugen hoor, gewoon een kladblokje erbij gehouden :)

als syl.ke hier op schoot zit gaat ze helemaal los op de avatar van RB, oooooh appel appel, gaat het dan hier, ik zeg dan nee is een aardbei, en de volgende keer is het weer precies zo ;)
    ook van nemo kan ze geen genoeg krijgen, blub blub blub gaat het dan :D

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Neenee vlekkie, geen aarbeid, maar een Raspberry, een framboos... :D:D:D

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nog niet ongi trouwens, maar ik zag dat ik in ronde 1 ook een temperatuurdip had en toen was ik de dag erna ongi.
    Ben nu bij mijn moeder, reageer vanavond.
    Kus

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlekkie, wat een verhaal :D

Finn, volgens mij mogen ze niet aan je dagen zitten hoor. Je bent toch ziek! Hier is het zo dat wanneer ik me ziek zou melden in de vakantie ik die dagen weer terug krijg.

Merel, mooie buik!!!

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh tel doet het trouwens weer een beetje, alleen heb ik nog geen geluid dus hij ligt weer in mijn bakje rijst :D

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Haha, bakje met rijst, heb goeie hoop voor je hoor dat het goed komt met je gsm!
    Mijn digitale fotocamera is ooit in de Ardeche in de rivier gevallen....2x kopje onder.
    Elke dag kwam er weer een functie terug, en toen we na een week vakantie terug gingen deed hij het weer! Heb er vervolgens nog ruim een jaar prachtige foto's mee gemaakt!!
    Gewoon in het zonnetje drogen, schijnbaar kan dat spul dus best tegen een stootje.

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Vlek, jeetje meid wat zullen je ogen op stokjes staan en je handen pijn doen van het typen:D:D:D
    hoe is het bij jou, al bijna klaar met de optochtwagen?
    en ga je ook voor een roze streep deze maand, doen hoor is je gegund.

@FF, hoe is het met je al even met ML gesproken??

@nou heb de verlos gesproken die weer de gyno mag maandag aan treden en dan gaan ze kijken wat ze gaan doen, evt nog naar de internist. dus af wachten en tot die tijd volledige rust.... dus dames ga ik nu gehoor aan geven.

doe me best af en toe nog even de kijken maar, ik ben zo als ik eenmaal achter de LT zit blijf ik plakken en dat lijkt me niet helemaal goed op het moment
    dus love you all zwaai zwaai

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhh Meis, niet fijn zoveel harde buiken, laat staan steeds diaree.
    Hoop echt voor je dat er niks geks aan de hand is in je darmen! Hopelijk doet de extra rust je goed meid!!
    Beterschap en tot snel maar weer!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Meis, he bah wat een onzekerheid en wat een gedoe, en daar kom je nu pas mee, foei!!! Sterkte meid en ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. En dat je je goed voelt natuurlijk!

@Vlek, jeee wat een verhaal, wel hartstikke leuk!

@LM, zoals ik het begrepen heb behoud je je vakantiedagen wel maar je werkgever kan wel besluiten om er wel vakantiedagen voor in te leveren, weet niet helemaal hoe dit zit maar dit zei de man van het uwv vanmiddag tegen mij. Dit ga ik even overleggen nog met mijn leidinggevend.
    Hopelijk doet je telefoon het snel weer helemaal, beetje zuur als je een nieuwe moet kopen he.

@FF, helemaal hip met je nieuwe slip hihihi!!

@Nemo, ben benieuwd of het wel komt of dat je temp gewoon raar doet om niks!!! Dat laatste is beter!!

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Vanmiddag weer naar de fysio geweest en moet nu over 2 weken pas weer komen. Het gaat ook best goed moet ik zeggen. Ik kan me goed redden in huis en met V.era maar zie mezelf nog niet weer helemaal aan het werk gaan maar dat zegt de Fysio, die kans is erg klein. Maar goed daar heb ik me nu bij neer gelegd en dat vind ik niet meer erg.

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meiden, jullie gaan heel erg hard. Ik heb het steeds bijgelezen maar moest ook nog werken.

FF, jij bent een lieverd en jullie zijn gezegend met een mooie gezonde (!) zoon en nog een baby op komst. Eigenlijk zijn jullie dus ontzettend rijk. Geldproblemen zijn hartstikke vervelend maar jullie hebben eklaar (al kon ml wat liever voor je zijn), dak boven jullie hoofd en genoeg te eten. Ik hoop dat jullie een redelijke auto kunnen uitzoeken, het is lastig maar je kan soms net het geluk hebben. Enne Aldi en Lidl vind ik niet altijd heel goedkoop, hoor. Sommige dingen wel maar sommige weer niet. Hier ga ik veel supermarkten rond en let goed op de aanbiedingen en dat loont. Kop op, lieverd, komt allemaal goed.

Vlekkengek, wauw je hebt hartstikke je best gedaan! Lief van je!

Merel, aan het genieten van je verlof en nog maar 5 weken te gaan!

LM, las iets over het doorspoelen van je mobiel :$ Fijn dat hij het weer doet.

Nemo, jammer van je nega test, meis. Het is wel heel erg fijn dat je contract verlengd is, nu met een lekker gevoel met vakantie!
    Je kan op het internet per basisschool rapporten van de onderwijsinspectie opzoeken maar in het dorp waar ik woon heeft een politieke partij alle zwakke scholen op hun site gezet, kan je zo zien hoe en wat, hartstikke handig maar ook schrikbarend.

Meisjesnaam, het is een stoere klassieke naam geworden, wij houden absoluut niet van zoetsappige en populaire namen. De naam is dus wel smaakgevoelig en ik denk dat veel mensen aan zouden moeten wennen.

Meis, neem je rust, is heel erg belangrijk.

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rasp, fijn dat het beter lijkt te gaan!! doe je wel rustig aan!?!?

Wb mijn tel, ik bedacht me net dat ik die als wekker gebruik dus nu heb ik niets morgenochtend:(

13. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oh Meis wat rot!! ik hoop dat je snel weer een beetje op de been bent liefie. en volledige rust dan is er wel iets niet goed he meid :(
    Ik maak me zorgen om je!!!! Dikke knuffel!!!!!

Quint: Je hebt helemaal gelijk lieverd!! Ik ben heel benieuwd meid!! :D En hoe is t tussen jou en ML nou? Knuffel!

Rasp; Fijn dat t beter gaat!!! Ik hoop dat t zo blijft lieverd :)

LM: oh ik wilde zeggen: Dan bel ik je wel wakker... Maar ja...;):p

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@ finn; heb idd abbo... en dat halen we er met gemak uit;)
    oja ml is eens ziek geweest tijdens vakantie, maar de werkgever zei volgende keer melding maken dan wordt dat ziekte-uren en houd je vakantie uren over, maar ff informeren als ik jouw was;)

@ lm; balen van je telefoon, maar rijst doet wonderen:)

@ meis; sterkte met de harde buiken!

@ nemo; echt balen van je temp dip meid!

@ RB fijn dat fysio werkt meid!

@ quint; zo al uit over de meisjesnaam...pff hier echt nog niet hoor... heb echt geen ideen nog... vind gewoon niks leuk bij sem:( maar zelf denk ik ook niet dat we meisjesnaam nodig hebben:p

@ all;
    hier gaat het wel wat beter, heb alleen onwijs veel en snel ruzie met ML...bleh
    verder erg veel last van me onderbuik, links bij me bm, echt raar zo aan 1 kant.... maar denk spieren/banden...

verder onwijs koud, krijg het gewoon niet warm...
    morgen trouwens weer drukke dag... ben er weinig...en vrijdag tot nu toe nog rustig alleen savonds uit met collega's van overblijfteam...bowlen, wokken en na "borrelen".

knuffels voor jullie en fijne avond allen!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey meiden,

Ik moet nog even bijlezen, heb het giga druk gehad en zit nu EINDELIJK op mijn kont...o ja wel ook babyboom even gekeken ;)

Dacht vertel even over mijn vader, maar die krijgt morgen pas de uitslag in de middag...loempia had het verkeerd gezegd ;) dus weet nog niets!
    Vandaag bij de gyn geweest in het zh zit die en ze willen toch mijn trage schildklier verder onderzoeken, nu dus WEER bloed laten prikken 3 buisjes en 12 juli moet ik naar de internist toe.
    Verder lag ik gisteravond al na het avondeten in bed wegens zwaar ongi gevoel in zowel buik als rug en krampen moest echt liggen en meneer is al aan het indalen...hij is al goed opweg zei ze maar nog niet helemaal dus, maar waren wel indalingsweeen. Verder alles goed mooie bloeddruk en SI lijkt dan eindelijk weg te gaan/zijn!

Nou ik weet niet of ik nu of morgen even bijlees, want mijn inbox zitten ook een aantal berichten en morgen heb ik geen afspraken gelukkig dus schoonmaak/zp dagje :D

@Madelief, gelukkig dat alles goed is meid...ik had gister nog wel even "stiekem" snel gekeken of je al wat had laten horen en gelukkig wel, want we maakte ons echt zorgen vooral na jouw ZH-ervaring natuurlijk dus helemaal blij dat alles goed gaat met je en de 40 weken gewoon gaat halen :D

@Rasp, hoe gaat het nu met je meid? Denk aan je hoor!!!!

@All, of tot straks of tot morgen :D

16. Zeepaardje

jadore; s6 met de uitslag van je pa morgen!

all; ga zo me bed opzoeken, xxx

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Ik ben weer helemaal bij:D Ik hoop alleen dat ik alles onthouden heb want ik heb tijdens het bijlezen ook babyboom gekeken.;)

FF, wat heb je ene lieve dingen over ons geschreven!! Zo leuk om te lezen! Je bent een lieverd!!
    Ik las ook dat je je 'dip' van gisteravond weer te boven bent. Het is niet fijn als je dat soort zorgen hebt en je Ml er ook niet echt jij helpt.. En het is super vervelend als je je buffer moet gebruiken voor een auto. Hier deze maand ook een dure reparatie. (hier ook en oudere auto die eigenlijk te klein is maar ik geef mijn geld liever uit aan andere dingen dan een nieuwe auto) En wat Merel ook heeft gezegd, wij hebben zeer regelmatig een stuk maand over aan het eind van het salaris. Op eten willen wij ook niet bezuinigen maar ik maak er wel een sport van om zo goed mogelijk te eten voor weinig geld. (zo eten wij altijd seizoensgroenten die ik direct bij de boer haal en maak ik veel zelf, ik koop eigenlijk nooit kant en klare sauzen enzo. Scheelt best veel)

Jadore, hoe is het met je onderkant? Klinkt pijnlijk!! Maar ik kan je een hand geven, hier ook onderkant pijn:) Ik was aan het twijfelen om het in de groep te gooien omdat ik het best wel genant vind.. Als ik een tijdje loop of sta zwelt heel de boel op. Ik heb ook een aantal spataderen die doorlopen tot in mijn liezen en die jeuken en doen pijn tegelijk. Dus als er iemand tips heeft..! Gisteren heb ik er, uit ellende, een coolpack tegenaan gehouden.
    Heb je al nieuws over je vader? Dit zijn spannende dagen voor jullie! Ik denk aan je meissie!!

LM, gelukkig was je plas schoon! (misschien dat je telefoon nu ook minder beschadigt is:p)

Meis, klinkt niet fijn, die harde buiken en diarree. Beterschap!!

Merel, HOERAAAA, officieel verlof!! Heerlijk! En wat fijn dat de babykamer toch gedaan wordt!

Giraf, moet jij nog zo lang werken:$ Ik moet nog 2,5 week (7 dagen) en dan heb ik verlof. Super dat je tot jan. thuis kan blijven!
    Leuk behang heb je trouwens uitgezocht! Die behangetjes van LIEF zijn echt super leuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Ben je al aan het voorbereiden voor zaterdag?

Nemo, Balen dat je test niet posi was:x Mijn hart maakte echt een sprongetje toen ik je berichtje zag. Maar geen bloed geeft moed!!
    Ik hoop zo dat het voor jou en Vlek snel raak mag zijn!

Vlek, ben benieuwd naar de kermiswagen. En wat een mega update heb je geschreven:$ (ga nu extra mijn best doen om je te evenaren:D)

Wolfje, hoop niet dat je iets onder de leden hebt, klinkt niet goed dat je het zo koud hebt! En ruzie met je ML is niet fijn:x

Quint, ben erg benieuwd naar jullie meisjesnaam! En idd, niet iedereen zal de naam mooi vinden. Dat heb je nl met elke naam! Ik denk dat er ook veel mensen zijn die de naam van onze kleine niets vinden.

Rasp, fijn dat de fysio helpt! Blijf wel rustig aan doen hoor meid! De klachten kunnen zo weer terug zijn bij overbelasting!

Madelief, fijn dat je weer boven water bent!! Doe je wel een rustig aan?

Heb een aantal hele mooie buikfoto's gezien! Heerlijk al die zwangere buikjes!
    FF, ik ga de clip van je ML zo even kijken!

Sorry als ik iemand vergeten ben!

All, hier een paar hele drukke dagen achter de rug. O is niet te genieten. Hij huilt echt om ALLES. Ik was aan het hopen dat het over zou zijn als zijn tandjes door waren maar helaas...
    Ben dus druk in de weer geweest met hem. Ik ben op de momenten dat hij wel aan het slapen was bezig gewees met zijn verjaardagstaart. Die is bet leuk aan het worden. Niet zo mooi als de exemplaren die hier wel eens voorbij komen maar ik vind hem best crea voor een amateur:D
    Zal wel een foto spammen als ie af is!

Morgen werken, ik zal proberen tussendoor even binnen te vallen.

Dikke X voor jullie allemaal!!

18. Zeepaardje

maible; hoop ik ook niet, imiddels 22graden hier, en koud dat ik het heb, zelfs met pittenzak...

wat goed dat je zelf taart maakt, oh ik kan dat echt niet...

truste x

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ongesteld :(
    Nu weer ff verder slapen. X

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!!!

Was gisteren ineens weg. Was weer drama om Juul in bed te krijgen.....

Maible, ben benieuwd!! Misschien had O zijn dag niet, of een sprongetje. Hoop dat het snel beter gaat!

Jadore, hoe gaat ie nu met je? Nog last van indalingsw-en?

Wolf, niet teveel ruzie maken!!

Nemo, dikke knuffel meid!!! Hopen dat we de volgende ronde wel succes hebben.

Hier weinig nieuws..........tel krijg ik aan maar geen geluid :(
    Ben nu dus telefoonloos en verder kan ik niet naar de wc en daar word ik dus echt chagie van.........

Deel Deze Pagina