De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Rasp wat fijn dat alles goed was meid!! Ben heel blij voor je!!

Maar verder onthou ik vrij weinig, omdat ik met doortje in mn gedachten zit. Was een heftig dagje. Sorry!! Dikke knuf en ik ga vroeg slapen. morgen zal ik even bijlezen oke!!!??

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, slaap lekker!

Het nieuws van Jadore laat mij ook niet los... Echt verschrikkelijk...

Giraf, ik heb Dikkie Dik boekjes ingepakt met een label eraan. En de juffen krijgen ook ieder een pakketje. Ik had ML gevraagd iets voor ze te halen. Ik zat te denken aan een doosje bonbons oid. Nu heeft hij voor alle juffen een heel pakket gemaakt met hartesnoepjes, badspons en badzout in een superleuk kado doosje.
    En wat trakteert I?

3. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ga molentjes maken van danoontjes en rozijntjes. Zal een foto plaatsen als ze klaar zijn!

Truste alvast allemaal...

Ik ga er ook vandoor, lekker kroelen met ML :)

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Klinkt heel crea Giraf!:) Ben benieuwd!

Ik haak ook af, ik ga met een kop thee bank hangen.

Tot morgen

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@all;
    ga nu ff bijlezen... als jullie niet teveel hebben gekletst;)

vanmorgen uitgeslapen tot 22.30uur, had het blijkbaar nodig en sem ook;)

toen ff snel boodschappen gedaan en op naar school, we hadden het jaarlijkse patat eten dus drukke boel...
    daarna heel de middag bij me opa en oma gezeten en toen thuis eten koken, zwemmen en toen wou ML op de laptop, zucht dus ik moest nog langer wachten...
    maar ik ben er weer:)
    Morgen weer drukke dag en dan me oma ophalen die komt dit weekend weer logeren...

oja en ML heeft besloten de babykamer alsvast te schilderen (moest wat opgeknapt worden) maar gebruikt gewone verf, stinkt zo en in de slaapkamer van ons ook, bleh... heb hem verteld dat dat niet goed is voor mij, maar ik moest me niet aanstellen:(
    knuffels voor jullie!

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zo, nog ff reageren vanaf gisteren.

@Finn: fijn dat de kleine man gister middag gelijk is gaan slapen in zijn bed. vannacht ook goed gegaan?
    Hihi, je grapje om LM wakker te bellen snap ik nu pas :D
    Das niet leuk, 4 uur wakker worden van een nachtmerrie!
    En wat een vaag gedoe bij de verloskundigen. Wel zo netjes dat ze gelijk reageert op je mail en toegeeft wat er mis ging.

@Merel: fijn dat je bent geslaagd voor de pyjama's! Dan kan je er straks mooi bijliggen! Ook dat je vader zo voor je klaarstaat! Erg mooie buik trouwens.
    ja het goede nieuws is dat de cyclus verder netjes was. Luteale fase van 11 dagen (ipv 7 de vorige ronde). Heb echt mega buikkrampen nu, alsof ze me willen terugpakken. Als ML 2 weken aan boord zou zijn wordt het nog krap met volgende ei, maar hij is nu maar 1,5 week, ivm daantjes verjaardag.
    Balen dat je zo'n klote dag hebt, veel sterkte en rust!!!

@Rasp: vervelend dat het UWV zo vervelend doet! Wel beter dat je je al weer een beetje beter voelt. Maar als je je nog niet goed genoeg voelt zeker nog niet gaan werken!
    En jippie!! Fijn dat de 20 weken goed was!!

@meis, getsie, vervelend zeg dat je je zo rot voelt. Maandag naar de gyn? Ik blijf trouwens ook altijd aan de LT plakken als ik hem eenmaal aan heb. Doe je rustig aan?
    Oh, zie net dat je Crohn hebt, geen verstand van, maar lijkt me niet fijn!

@vlek: zo, wat een verhaal had je getypt zeg! We gaan er gewoon voor dat we allebei DEZE ronde zwanger worden. Deal?
    Ik tuf trouwens ook altijd heel NL door om van alles te doen / op te halen. Toen Daan er nog niet was reed ik gerust 6 uur naar Mannheim (DL) om bij ML aan boord te gaan. Ik rijd graag in de auto!

@wolfje: lekker hoor, dat zwemmen. Wij hebben in Daan zijn eerste jaar elke donderdag gezwommen en toen heeft hij zijn 'bronze' diploma gehaald. Daarna werd ik lui! Haha. Moet echt weer gaan, vooral met een varende vader is het wel fijn als hij snel leert zwemmen. Jammer dat je je steeds zo moe voelt meid!
    En niet leuk, steeds ruzie met ML, kan er over meepraten, maar hij is er nu 1,5 week ff niet, dus ook geen ruzie..

@LM: balen van je mobiel, nog steeds geen geluid? Dat is trouwens een beste afstand die je moet rijden voor je uitje :$

@Quint: stoere, klassieke naam, maar niet populair, ben benieuwd!

@Jadore: eerst de 'gewone' reactie: indalingsweeen?? Komt dat zo vroeg? Gelukkig lijkt de SI weg te gaan.
    Maar meid, wat een drama toch! Heb de hele dag aan je moeten denken! Pfffff, wat klote zeg! Weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen...

@maible: balen dat O niet te genieten is. Daan heeft ook vaak dat soort dagen/weken gehad. De laatste tijd is hij gelukkig weer redelijk vrolijk. Zal inderdaad wel een sprongetje zijn. Ook al met een taart bezig geweest? En ook traktaties voor kdv zie ik, haha ook mee bezig!
    Ik heb de toetsen alleen opgehaald, ga ze morgen wel nakijken, ze moeten bij mij maandag pas zijn ingevoerd. Is het bij jou gelukt met nakijken?

@madelief: vreemde nacht gehad dus, maar blijkbaar verder wel redelijk geslapen. Gelukkig ging ze na dat koekje toch nog even plat.

@Giraf: aahh, wat een lieve ML heb je toch! Misschien kunnen we met z'n 14-en soms een ML-ruildag voorstellen?? :D Hoewel mijn ML natuurlijk ook alles heeft gelakt beneden, dus mag niet klagen..

Vandaag voor het eerst van mijn leven zelf een taart gemaakt (hou dat in gedachte hè, de eerste keer, dus verwacht niet te veel). Maar ben zelf best trots. heb nog heel veel over, alleen nog blauw marsepein kopen en dan kan ik de 'echte' ook maken. Er komen nog 2 kaarsjes op.

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En van boven vandaan:

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Zozo... :(

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @wolfje: wat ben je toch altijd druk meid! Verflucht is niet fijn nee, ook lekker meelevend van ML!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ben ik er eindelijk en dan is iedereen weg!

11. Zeepaardje

@nemo; he bah, wat balen meid, hele dikke knuffel!
    Mooi taart meid! sem slaapt normaal gesproken tot 9.30uur/10.00uur...

@lm; echt balen van je telefoon!

@finn; wat rot van nachtmerrie en last van je buik, sterkte meid! heb ff vertaling nodig BO? ja sorry hoor... rot die tegenstrijdige adviesen...

@rasp; ja idd, maar hij denkt totaal niet aan mij, gister onwijs druk geweest en ik vroeg of hij een keer koffie wou zetten dat ik echt moe was... maar ik moest me niet aanstellen, was niet ziek dus moet gewoon doorgaan wat ik altijd doe...
    super gefeliciteerd met de goede eso!

@meis; oh ook nog die ziekte erbij ,pittig hoor, sterkte en doe rustig aan!

@mdl; vervelend van je rug meid... maar ook rot dat m vannacht wakker was!

@vlek; ideaal mp meid:)

@jadore; heftig meid, sterkte met de situatie en hopelijk krijgt je pa weer zin in het leven...

@merel; sterkte met je off day, knuf

@giraf; ja daar gaan we wel vanuit, momenteel erg gespannen borsten...en allemaal blauwe aders

@maible; rustig aan doen naar zo'n drukke dag!

@all knuffels en fijne avond nog...!

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    wolfje, hihi uitslapen tot 22.30 ? :D zal wel 10.30 bedoelen toch
    wel fijn dat ML uit zichzelf aan de babykamer begint, dan vind ie het stiekem ook wel leuk, wel minder dat ie daarbij geen rekening met jou houd, hij zal vast wel een raam hebben losgezet toch?

Nemo, wauw wat een mooie taart, doe het je niet na hoor !!!!!!! wat zit er onder de marcepijn als ik vragen mag, iets van cake of zo ?

net ff lekker paardgereden, verscheen er zomaar een super mooie regenboog !!!! zou dat een teken zijn dat alles goed gaat deze ronde, hoop het zo :)

13. Zeepaardje

vlek; hiih ja dat bedoel ik idd:p:pwijsneus:p
    nee raam dicht ivm regen

fijn dat je lekker hebt gereden, oh meid hopelijk eindigd deze ronde roze voor jou!

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, vlek, dat dacht ik dus ook al, 10:30 ipv 22:30 :D
    Wel lekker wolfje, dat hij altijd zo lekker lang slaapt. Gaat hij ook wat later naar bed?

Vlek: ik heb een rvs schaal gekocht van Ikea, deeg erin en in de oven, dan heb je die vorm dus al. Spul gekocht waarmee je hem kan vullen (gewoon alsof je een boterham smeert) en waarmee je de bovenkant besmeerd. Marsepein er over en klaar! Is gewoon boetseerkleien eigenlijk!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh vlekkie, jij komt dus ook uit dat deel van het land waar de ramen los zijn, ipv open!! Hihi, dat klinkt bij ons zo vreemd!! :D

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jaaaaaaaa, jij wordt roze deze maand Vlek en ik daarna!

17. Zeepaardje

sem gaat altijd om 20.00/20.15uur naar bed!

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Tja, das toch niet zo laat. Daan lag er vandaag ook pas om 20:00 uur in, eerst even skypen met papa. Maar ben al blij als hij tot 8 uur slaapt (vanmorgen was het 7 uur..)

19. Zeepaardje

nemo ja we gaan na het eten zwemmen dus al gauw 20uur dan...;)

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik ga toch ook eens over een abonnement nadenken..

Deel Deze Pagina