De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

tja abo is 130 voor een half jaar en we gaan elke avond ma/vr... los kaartje is 5euro dus we hebben het er zo uit...

2. Zeepaardje

oja sem wil echt een babybroertje want een babyzusje is echt niet leuk... zijn woorden;)

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hihi, nou ik hoop het voor Sem..

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zal eens kijken of dat ook lukt voor syl.ke haar verjaardag, bedankt nemo voor de tip! wat voor een deeg doe je er dan in of komt het uit een pakje?
    hihi en idd open en los :), echte achterhoeker he !

wolfje wat vervelend dat je man niet iets meelevender is :(, zou toch echt eens goed met hem praten, was ie tijdens de zwangerschap van se.m ook al zo?
    wat denk jij dat het word dan ? wel leuk dat ie er al zo over nadenkt.

morgenmiddag lekker met een vriendin maar de farm en country fair in aalten, vind ik altijd zo leuk om even overheen te lopen :D
    leuke standjes en van alles te zien, hou d'r wel van.

5. Zeepaardje

tja afwachten...

ik ga naar bed toe... fijne avond nog en tot snel xxx

6. Zeepaardje

vlek; ik denk 90%een jongen
    nee met sem was hij niet zo... het lijkt hem gewoon niks te interesseren...

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik ben naar een speciale taartenwinkel geweest (die vrouw had ook zn taart gemaakt toen hij 1 werd en onze bruidstaart) maar je hebt er ook tig webwinkels van.
    Het was een zak met kant-en-klaar spul, 1000gr, ik had maar ca. 250 gr nodig. 4 eieren en water erbij en klaar! ff mixen en in de oven en kleien maar!!

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja kan van die bloemen-uitstekertjes kopen, erg leuk, kleine en grote bloemen, of op elkaar voor diepte. Voor een meid heel erg leuk!!

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nog een lieve foto. Mijn kleine man in zijn grote bed:

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    thanks nemo, zal eens kijken bij de kookwinkel hier in de buurt
    en wat een lieve fot van je grote jongen, hihi met die armpjes onder z'n hoofd, zoooo schattig !!!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En je moet er gewoon naar vragen in die winkel, heb ik ook gedaan, Die rvs schaal van Ikea (2,99!) schijnt nogal bekend te zijn in die wereld. Als ik niets had gevraagd had ik niet geweten hoeveel er in moest. Op het pak staat zeg maar het recept voor met 1 ei. Ze zei tegen mij dat ik met 4 eieren moest doen voor die schaal, dus ik wist wel beter waar ik aan toe was.
    En wat een ventje he, hij ligt altijd zo typisch in bed. Hij trekt wel een zuur mondje, toch schrikreactie van de flits denk ik.

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Toch maar slapen nu, truste!!!

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen,

Rasp, wat fijn dat alles er goed uitziet op de echo!!!

Dames zijn druk aan de knutsel :D. Heb ik gelukkig weer gehad voor dit jaar hahaha

Nemo, knap hoor die taart!!!!

Vlek, dat moet een teken zijn!!! Ik ga duimen!
    Kijk trouwens eens voor taarte op www.deleukstetaarten.nl daar kun je veel vinden en ook recepten/mixen. Cake is vrij zwaar dus meestal wordt er biscuit gebruikt voor dit soort taarten.

Nemo, wat een leuke foto van een kleine man in een groot bed :D
    Oh en de rvs schaal gebruik ik ook :D. Ik gebruik meestal e 5 cm, krijg je leuke kleine taartjes van en is makkelijk om mee te oefenen.

Verder weinig nieuws aan deze kant. Mannetje en ik zijn vandaag 12 jaar samen, donderdag komt de makelaar ons huis taxeren en ben gisteren op internet wezen speuren naar dekbedhoes voor de beeb maar wat zijn die dingen duur!!! Iemand nog tips?

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Gefeliciteerd LM!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik zal eens kijken LM bedankt voor de link.

en gefeliciteerd, 12 jaar is al lang !!!!!
    maar huis taxeren :(, gaan jullie verhuizen of is dat voor de verzekering?
    en dekbedje voor ledikant heb ik zelf gemaakt, vond ook alles zo duur en eigenlijk dan nog niet naar mijn zin, dus nu heb ik een hele unieke :D

giraf, wat vervelend dat de scan van je oma nog een week duurt, nog langer in onzekerheid !

maible, hoe gaat het met je vader? hij was uit het ziekhuis ontslagen toch?

Rasp, hoe gaat het met je moeder ? wanneer krijgt ze weer meer onderzoeken?

jadore, ik wil je alvast een heel "fijn" weekeind wensen, ik weet niet precies wanneer je gaat daarom, hopenlijk kun je even goed met je vader praten zodat ie de zin van de onderzoeken weer ziet zitten.
    heel veel sterkte meid !!!!!

mijn vader word maandag ook opgenomen in het zkh, hij heeft diabetes en er was nu een nieuw soort middel, maar omdat het bij sommig mensen fout is gegaan wilden ze nu geen risico meer lopen en word iedereen die eraan begint eerst opgenomen voor onbepaalde tijd om te kijken hoe ze erop reageren.
    eerder vond ie het allemaal wel best en prikte zich nauwelijks alleen als ie gecontrolleerd werd, maar nu krijgt ie wel in de gaten dat het menes is, wel fijn dat z'n ogen zijn geopend en dat ie er nu beter mee aan de slag gaat, maar ik had het liever anders gezien :(

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje Vlek, dat is ook niet niks!!!
    Sterkte!

Jadoretje zal wel een verschrikkelijke nachtrust hebben gehad........arme meid.....

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen meiden

Wat een dubbel gevoel zeg, ben aan het nagenieten van een goede echo maar ben ook zo verdrietig voor Jadore.

@Vlek, wordt ook wel zwaar voor je vader zeg, hopelijk voor een goed doel! Mijn moeder wordt volgende week donderdag geopereerd.

@Wolfje, ja bah verf lucht is niet fijn om te ruiken. Gewoon goed luchten in huis dan kan het voor jou niet heel erg veel kwaad.

@LM, gefeliciteerd met jullie 12 jaar samen zijn!!! Ik heb helaas geen tips voor je voor dekbedhoezen, behalve ze zelf maken dan!

@Nemo, ik vind de taart super hoor!! En helemaal voor een eerste keer, erg knap gedaan!! En hoe smaakt hij? hihii.
    En je kleine man in het grote bed, wat aandoenlijk!!

Hier net naar de bakker geweest voor de weekvoorraad, standaar ritueel op vrijdag. En dan nemen we ook altijd lekkere croissantjes mee, mmmmmm.
    Manlief is naar de trainingsdag van de TT in Assen. Volgende week is hij lekker de hele week vrij en gaan we dus druk bezig in huis, zin in!!

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, meid hoe is het nou met jou?

@Jadore, sterkte dit weekend bij je vader meid. Ik denk aan je/jullie.

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlek, ze gaan hier in de plaats nieuwbouw bouwen waar we wel interesse in hebben. Morgen gaat vriendlief even informeren en ons inschrijven. Donderdag wordt ons huis getaxeerd en iemand die we kennen gaat kijken wat de kosten ed zullen zijn. Mochten we ingeloot worden kunnen we kijken of het financieel haalbaar is :D

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo ben ik weer!

@ Jadore Veel sterkte meid en ook voor je vader!Een goed weekend wens ik jullie alvast, ondanks alles!

@Rasp Heb je nog echofoto's? Altijd leuk om te bekijken! Dus die van jullie kleine ook!Please?;)

@ Nemo Smelt!!!! Wat een droppie zeg! Hij ligt er prinsheerlijk te slapen!! Mooi stoer dekbed! EN die taart is ook echt mooi gedaan! En dat voor een eerste keer! Petje af!

@Vlek Jaaaaaaa als het nou es een voorteken is! Ben er helemaal voor! We gaan voor roze! Sterkte ook met je vader! Diabetes is ook niet niks!

@ Wolfje Lekker he om uit te slapen!Hebben we allemaal wel es nodig! EN van zwemmen worden kinderen ook lekker moe! Als M.aaike in bad geweest is savonds, merken we dat ook! Ze sliep als een blok vannacht!

@ LM Van harte gefeliciteerd met jullie 12 jarig huwelijK!!! Gaan jullie het nog speciaal vieren? Of wachten jullie nog een halfjaartje voor de big party?

Morgen gaan we een heerlijk middagje wat doen met een broer van me en zn 2 kids. Wat precies weten we nog niet. Maar hij belde van de week zelf spontaan op!:) We hebben niet zo veel contact helaas met mn familie, dus dit was zo onverwacht leuk!! En etentje met s.familie ging juist niet door morgenavond, dus het kwam mooi uit!

Deel Deze Pagina