De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Madeliefje, we zijn niet getrouwd dus verwacht niet dat manlief me romantisch gaat verrassen vandaag hahaha
    Misschien inderdaad wel over een half jaar :D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Madl, leuk vooruitzicht voor morgen, gezellig!
    De foto;s van de echo zijn erg onduidelijk vind ik, niet echt de moeite waard. En mijn fototoestel is mee met manlief dus ik kan nu sowieso nog geen echofoto's plaatsen hier. Komt nog!!
    Veel plezier morgen!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Giraf oooooooh wat ben je toch een lieverd!! Ik vind jouw reactie naar Jadore zo lief en warm!! Kus!!!
    Wat lief van ML!!!!!! Oooh leer die van mij dat eens:D:D:D Nee hoor die is ook lief hoor ;) Enne die feestmuts hoef je niet te maken, dat ben jij!! :D:D:D:p
    Oh wat vervelend dat jullie nog een week moeten wachten op de uitslag :(
    Spannend die eerste verjaardagen van I en O morgen!!! En volgende week de 2e van D :D ZO speciaal!! En wat een leuke en originele traktaties!!
    Goed voorbereid allemaal? ;) Mooie taart Nemo!! Echt leuk gedaan!!!

Jadore, liefie ben je een beetje de nacht doorgekomen? Steunt VL je een beetje? Denk veel aan je, supermama ;)

BO is blaasontsteking trouwens :D

Vlek: hihi hoe vaak heb je hier al verteld dat de afspraak 11 juli is omdat de gyn vakantie heeft ;):p:D hihi
    Dat is indd een goed prijs zeg!! En de moeite van t rijden zeker ook!
    Hihihi koeienfile LOL :D:D

Wolfje: Oh ML draait niet echt bij he meid:(:( Verdorie zo blijf je die angst wel houden. Heel veel sterkte en hopelijk is hij snel weer gezelliger. Oh en ze maken geen muurverf meer die schadelijk is!! ;) Geen zorgen stinkt alleen een beetje :) Oh en een bakje met water en azijn een nacht laten staan en de lucht is weg. Of met ui.
    Finn gaat 20:30-21:00 naar bed en slaapt tot 8:30 max!

Meis rot dat je zo'n krampen hebt... :( Ik vind autorijden niks an!
    Dat RVS schaaltje is indd bekend in de taartenwereld! Ik moet er ook nog altijd een halen. Maar ja bommeldingen gooien steeds roet in t eten hahaha! Oh ik gebruik trouwens altijd fondant ipv marsepijn ivm mijn notenallergie.

Vlek: Leuk County fair! Nog iets gekocht? :D En natuurlijk is dat een voorteken!!! :D
    Mijn vader heeft ook diabetes. En hij is hartpatient en reumapatient dus geen goede combi voor de aderen helaas. Heel veel sterkte want het is zeker wel menes die ziekte!!! Wat is dat voor middel?

LM: Gefeliciteerd met je 12jarig samenzijn! :D Spannend zeg de taxatie. En leuk verhuizen!!! Ben benieuwd!

Mlief: klinkt gezellig meid! Veel plezier morgen!!

Hier: Buik blijft wat onrustig. Ik ben vanmorgen naar t centrum geweest. Als een test zeg maar... Nou ik ben kapot, heb pijn en harde buiken met krampen. Ik vind t wel goed!
    Maaar.... we hebben een nieuwe auto:) En.... we hebben m gewoon HELEMAAL gekregen:$:$:$:$
    ML ging gisteren met zijn vader naar die auto kijken. Want al die goedkope barrels waren allemaal puin en mn svader was er niet over te spreken. Hij is monteur geweest en weet t dus echt wel.
    Maar goed ze zijn gaan kijken en ML zat op de terugweg te berekenen wat we per maand zouden kunnen missen om terug te betalen en toen kwamen ze bij mn souders thuis en toen ineens: Je krijgt m cadeau:$. Wow ik had een bijdrage al leuk gevonden, maar HELEMAAL jeetje:)! Ze vonden dat we dat wel verdienden en dat ML veel voor zn vader en zn bedrijf had gedaan en ook nog gaat doen. Eindelijk; ze trekken t een beetje recht tussen hun kids. ik ben zoooooo blij en dankbaar. Poeh wat een zorg minder. en dat geld van onze auto kan dus op de bank. We hebben eindelijk dus een buffer... :)
    Ja ik weet het, het is maar een auto en staat in zo'n schril contrast met al het vreselijke nieuws van de afgelopen dagen:(. Daarom heb ik er gisteren ook niet meteen over verteld. Ik kan ook niet helemaal blij zijn, omdat ik steeds aan Rasp, Jadore en Giraf moet denken. Maar na mijn nega berichtje wilde ik toch ook dit prachtige gebaar met jullie delen. :)

4. raspberry

Aaah FF, wat super geweldig voor jullie, een auto!!! En heel erg verdiend meid!! En zulke berichten hoor ik altijd graag hoor, het maakt alles weer wat draaglijker en ik kan heus blij zijn voor anderen hoor!! Dus ook voor jou!

5. raspberry

Oh en je lichaam geeft dus wel aan dat het te veel is. Goed daar naar luisteren meid. Gewoon genieten, wie weet maak het dit nooit weer mee! Werken kan altijd nog en tot je 67e!

6. Funnyfant

Je bent een schatje Rasp!!!!

7. raspberry

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve schatten...
    heb alleen deze pag gelezen...
    finn super dat jullie een auto gekregen hebben foto op hyves?

nou hier onwijs druk en me oma opgehaald ze blijft tot en met maandag logeren, vanavond ga ik met overblijf team bowlen en wokken:)
    morgne 2 oppaskids erbij dus erg druk en weinig tijd voor zp, sorry meiden...
    knuffel voor jullie allen!!!
    oja heb de etos zwanger doos opgehaald zo ff kijken wat er in zit:p

9. raspberry

Giraf en Maible, alvast een hele fijne dag gewenst voor morgen!! Hopelijk met mooie weer en hele lieve mensen om jullie heen, geniet er van!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Daan dacht, wat Finn kan, kan ik ook. Was ook lekker aan het feesten in zijn kamer. Licht aan, licht uit, billendoekjes allemaal uit de verpakking :(
    Dacht eerst, ik wacht ff af, maar hij ging steeds meer lol maken, dus ff samen in bad geweest, toen weer teruggelegd en toen is hij gaan slapen (gelukkig!)

Finn: super zeg een nieuwe auto gekregen!! En wat goed dat je gevoel is bevestigd.
    De rest reageer ik vanavond op. Mijn zusje vroeg op we mee gingen 'uit eten' vanavond. Gewoon simpel eettentje, maar erg leuk!
    Groetjes!!

11. raspberry

Hahaha Nemo, dus jij hebt ook al zo'n grapjas!!
    Veel plezier vanavond!! Lekker eten!

12. Funnyfant

Hahahaha Nemo ja ze kunnen goed feesten die van ons. Gelukkig geen wc-verhaal bij jou. Veel plezier vanavond!!!

De auto is volgende week klaar! Dus dan spam ik even!!! ;)

Rasp: Thanks meid:)
    Wolfje: Sterkte en veel plezier!! Wel je rust pakken hoor!

13. Zeepaardje

finn rust pakken zal dit weekend moeilijk worden met oma en 2 oppaskids, krijg net te horen dat ze blijven logeren tot en met zondagavond22.45uur...
    pff

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hoi Musketiertjes,

kom even aanwapperen, heb even snel snel bijgelezen, dus al ik niet op iedereen reageer sorry.

@Jadore, meid hoe is het met je, wat een rot periode denk aan je knuffel van uit deze kant.

@NEmo, oh wat een ondeugend mannetje zeg, eetze

@rasp, meid wat ben je toch positief ondanks alles top wijffie jij!!!

@maible/Giraf, vast een hel fijne dag morgen geniet er van leuk hoor, vanavond de slingers en ballen ophangen?

@vlek, dat was een mooie deal idd met die kalverhekjes, wel ver rijden maar goed dan heb je ook wat, zag net in een krantje wat er bij jullie allemaal te doen is het weekend nou dat komt wel goed daar....

@FF, meid jeetje wil allemaal niet echt lekker he, maar zie je wel achter elke donkere wolk is een zonnetje in jullie geval een auto top hoor, en beter als een barrel ben wel benieuwd wat is het er voor 1?

@wolfje, morgen een drukke dag lees ik, en wel vervelend dat je nog niet helemaal lekker loopt met ML. die zon komt voor jou ook vast snel

@rest dikke knuffel, als ik iets belangrijks ben vergeten sorry daarvoor.
    maar heb niet echt mijn dag niets wil en alles zit tegen, ach morgen weer een nw dag kijken wat die brengt he;)

15. raspberry

@Meis, dank je wel!! Ik wil zo positief mogelijk blijven omdat dat het beste is voor mij en de baby en mijn moeder.
    Hopelijk heb je morgen een beter dag lieverd! Knuf voor jou x

16. Zeepaardje

meis; doe rustig aan en hopelijk voel je je morgen beter

giraf en maible; fijne dag morgen ,weer een mijlpaal bereikt!

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey lieve lieve lieve meiden!!!!!!
    Ik heb echt met tranen jullie super mega lieve berichten gelezen, wat zijn jullie ontzettend lief voor me..een echte steun!!!!! Ik ben zo dankbaar voor jullie!!!!
    Het gaat hier alweer een stuk beter! Wel erg slecht geslapen inderdaad, gaan straks lekker luieren in bed met zijn 3tjes. Gister kwam de klap echt hard aan..alsof je het weer opnieuw voor het eerst hoort! Ook is mijn vader altijd zo positief en om hem dan negatief te zien en te horen alsof zijn leven allemaal niets waard is en het toch niet boeit of hij het wel gaat halen, ja dat bovenop het rot nieuws met mijn stomme hoge verwachtingen maakt het allemaal niet makkelijk. Maar goed zoals ik al zei het gaat echt al een stuk beter en ik heb ontzettend veel aan jullie lieve woorden en oppeppende berichten gehad!!! Terwijl er veel meiden door een moeilijke periode momenteel gaan op ziekte gebied van ouders en andere dierbare of andere geen kleine moeilijke tijden hebben en dan zo lief tegen mij zijn allemaal ...raakt me echt diep!!! BEDANKT LIEVE MEIDEN allemaal !!!!!!

Ik heb een bijgelzen, maar dit is wat ik heb onthouden:

@Rasp, Wauwieeee wat goed!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met jullie mooie 20 weken echo!!!!! En wat een gek idee inderdaad dat er 1 iemand is die het wel weet, maar je moet maar zo denken het is haar werk en gelukkig niet een bekende in zoverre ;) vind jullie geduld super knap!!! Jammer dat je de foto's niet zo mooi vond qua kwaliteit!
    Hoe gaat het met je moeder? Is er al meer duidelijkheid? Ik denk echt veel aan je zitten toch beetje in hetzelfde schuitje (jammer genoeg!)

@Nemo, wat knap die super leuke taart voor Da.an!!! En wat een mega lieve foto van hem in zijn super mooie nieuwe bed!!! Knappe vent!!!

@Vlek, jeetje meid wat heftig van je vader!!! Ja dat moet toch eigenlijk juist heel consequent en elke dag gedaan worden? Wel goed dat het je vader even wakker heeft geschud! Ik hoop dat het enkel voor controle en zekerheid is en dat hij er goed op gaat reageren! terkte alvast lieverd ik denk aan je!!!

@Madelief, wat leuk zeg dat hij spontaan belde!! Wie weet wel voor herhaling vatbaar! Zou leuk zijn...ken het gemis van eigen kant maar al te goed helaas jammer is dat dus als het beter kan worden is dat natuurlijk super, ook voor de kinderen!

@Maible, dank je lieverd! Hoe gaat het nu met jouw vader? Is het nou wat ze als laatste dachten...iets met zijn aderen toch? Sorry meid even niet zo'n super geheugen heb het wel gelezen, maar weet het niet meer zeker. Zou wel erg fijn als ze nu eens met een echte diagnose komen en hem dan eindelijk kunnen helpen!!! Meid wat begrijp ik nu extra goed hoe vervelend het is dat je vader zo reageert op alles...ik denk heel veel aan je meid!

@Finny, Ahhhh giga-schatje! Ja oooo wat voelde ik me schulde naar Chloe toe zeg ...maar het was me echt even te veel allemaal...gelukkig vind ze me nog wel lief blijkbaar ik word vandaag wat afgeknuffeld daar wordt je bang van :D hahaha misschien voelt ze het ook wel. Slecht geslapen, maar opzich voel ik me wel goed gelukkig.
    WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW hahahahah woehoeeee wat goed!!!!!!! Yes toch gekregen :D:D:D wat geweldig lieverd!!!! En natuurlijk...dit soort berichten zijn juist super fijn erbij!!!!!! Ik ben toch normaal altijd miss positief :p whahahahaha wat goed meid ooo wat ben ik blij voor jullie, dat scheelt al een hoop zeg zo streep dat maar van je lijstje en gooi die last van je schouders,want dat probleem is opgelost :D :D:D:D

@Meis, wat super rot van je darmen meid :( jij hebt het ook echt niet makkelijk allemaal he en ik hoor je eigenlijk weinig erover, mag best wat meer "klagen" hoor :p...dan voel ik me een stuk minder aanstellerig :p;) haha Hoe bevalt je tuintje in je hart :D ?? Schiet de babykamer al op?

@Giraf, wat ben je toch een super schat he!!! En dat terwijl je zelf onlangs rot nieuws hebt gehad over je oma :( meid echt erg en ik hoop dat het nog goed komt allemaal!! Hoe gaat het nu?
    Ook even wat leuks vragen hoor, want na al die nare berichten is het ook leuk om even wat leuks te bepraten :D ben je inmiddels al helemaal gewend aan het idee mevrouw Giraf te zijn :D? Heb je alle foto's nu inmiddels al binnen?

@Lm, WOW al 12 jaar samen :D super meid gefeliciteerd!!! Hij zal wel met 12.5 vragen :D haha, kan je weer opnieuw beginnen met tellen ;) :D

@Wolfje, nou ik hoop dan maar dat het echt een jongen gaat worden ;)

@Quint, en hebben jullie inmiddels al een naam:D of is ML nog steeds niet in de stemming?

@Merel, WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE LEKKER VERLOF :D:D:D en hoe was je laatste dag gegaan :D? Kan je al een beetje beseffen dat je met verlof bent :D???

@All, hier even wat leuks of normaals :p, vandaag met Chloe even gaan shoppen bij de prenatal oooooo ik was 265,- euro kwijt :) ooooooooo neeeee ik schrok me rot, maar dacht ja ga niet zeggen uhmm nee vind het toch te duur laat maar :p whahahaha en dan had ik uren met Chloe klunsen en beslissingingen maken voor niets gedaan ...o hebben jullie dat ook zo erg in de zwangerschap dat je niet meer besluitvaardig bent?
    Chloe gaat ineens heel veel praten :D zo gewledig ze gaat ineens zo ontzettend hard, echt niet normaal...als we vragen "chloe" wie ben jij? Of hoe heet jij? Dan zegt ze haar naam alleen dan met een T als beginletter ;) als jullie hem volgen ;) :D en ze zegt zo'n hoop..."kom maar" en helemaal goed "poesje" en klaar is dan wel kaar, maar zegt ze heel veel en echt zoveel nieuwe dingen en zoveel meer, ben echt zo trots!
    Maandag heb ik mijn 1e intake op een PSZ voor haar, ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren en hoe het gesprek gaat lopen!
    Ik heb er 6 waar ik naartoe zou kunnen..deze sprak me het meeste aan dus daar ga ik eerst heen..als ik al echt een JAAAA gevoel krijg dan ga ik niet de andere 5 nog eens af! Het waren er eerst trouwens 7, maar 1 werkte veel mannen :) dat wil ik sowieso niet :) Waar kijken jullie allemaal naar? Hebben jullie nog tips?

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Jadore, oh fijn dat je even wat zorgen van je af heb kunnen shoppen lekker hoor, en wat goed van kleine C. dat ze zo hard gaat, ja echt met sprongen gaat het soms leuk hoor. en de tuin ja ach tussen de buien door vermaken we ons wel, de babykamer schiet al op ben nu gordijnen aan het wassen dus gaat helemaal goed.
    Maar jeetje doe maar rustig aan het is ook niet niets he allemaal hoe is je vader er onder? probeer een beetje van het weekend te genieten he, knufje voor jou en familie.

@Vlek, je vader was ik nog vergeten ja sorry niet mijn dag, maar voor onbepaalde tijd opgenomen worden is ook niet niets, maar misschien heeft hij door de nw medicatie er wel veel baat bij dat zou nou een mooi eind doel zijn he. Oh en marsepein en fondant zag het hier laats bij de Intr.tuin.

@rasp, helemaal goed meid positief zijn werkt het beste top, en je echo hoop snel een foto te zien!!! leuk leuk

@allemaal al vast een goed weekend, ik ga me eens heerlijk laten verwennen door mijn ML;););)

19. giraf

giraf Niet meer actief

Hai lieverds, heb alles gelezen, maar weinig tijd nu om te reageren... Moet nog een feestmuts maken, cakejes bakken, slingers ophangen, kadootjes inpakken en verjaardagsoutfit strijken:
    Morgen is het feest! Whaaah! alweer 1 jaar! Zelf ML is helemaal sentimenteel erdoor haha, "liefje, vorig jaar om deze tijd was onze laatste avond zonder kind" Hij moet morgen werken, maar baalt daar nu enorm van omdat zn meisje jarig is ;) Ik zei al dat ze dat nu echt nog niet doorheeft hoor en dat ik wacht met de kadootjes tot hij thuis is :D

Verder gaan we vanavond even borrelen bij de buren.

Morgen als de kleine in bed ligt kom ik reageren op jullie en foto's plaatsen van het feestje!

fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina