De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Veel plezier Vlek!!
    Voel je al "iets"? :) :)

Rasp: ja daarom hebben we m gekozen. Juist vanwege die heerlijke knipoog! oh ik kan er nog zoooooveel spammen, ze zijn gewoon zo mooi!! Oke de allerlaatste :)

Kom terug...

'Kom terug.'
    Als ik die woorden eens zó zacht kon zeggen
    dat niemand ze kon horen, dat niemand zelfs kon denken
    dat ik ze dacht...
    en als iemand dan terug zou zeggen
    of desnoods alleen maar terug zou denken
    op een ochtend:
    'Ja.'

Toon Tellegen

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zo mooi!!!

Nou ik moet gaan meiden, werk aan de winkel!!

Fijn weekend lieverds! X

3. Funnyfant

Doei Raspi!!

Nemo hoe is t met je buikie?

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
  5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hihi, ben aan het bijlezen, maar heb helemaal nergens zin in...
    Straks een verjaardag, dus nu lekker aan het hangen.
    Daan is gelijk gaan slapen dit keer.
    Reageer vanavond wel (jullie hebben niet eens veel gezegd, maar toch..)

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

maible en giraf gefeliciteerd met jullie kids:)

all; knuffel en zwaai

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zooo, ff lekker de tuin in geweest, onkruid gaan niet vanzelf weg helaas ;)

FF, moet wel heel vaak naar de wc en heb zeurderige pijn in mijn onderbuik, maar zal helaas wel tussen mijn oren zitten ben ik bang, durf iig nergens meer op te hopen, we zien het vanzelf :D

Nemo, lastig als alles zo'n pijn doet he, als ik ongi ben ben ik ook echt niet te genieten :), is ML trouwens thuis of aan boord?

wolfje, jij knuffel en zwaai terug, is ML al wat beter te pas vandaag?

Rasp, wat moet je gaan doen dan? (hoezo nieuwschierig :))

8. Zeepaardje

wat ml betreft....vind het maar vreemd allemaal...
    hij ging een collega helpen vandaag...schijnt hij een eigen bedrijf te hebben... ml kreeg werkkleren en zo en kado voor sem en de baby en alles wordt uitbetaald in de hand... vind het zooo vreemd en heb er geen vertrouwen in...

9. raspberry

@Vlek, oh gewoon wasjes weg werken!!! En ik ben de administratie op orde aan het maken!

10. raspberry

@Wolfje, hoezo vreemd? Je man wordt gewoon zwart betaald, das toch niet zo gek? Ook mensen met eigen bedrijven betalen anderen wel zwart hoor. Of bedoel je wat anders?

11. raspberry

@Vlek, oh ja en ik ga blaren op mijn duimen draaien voor je hoor!;)

12. Zeepaardje

rasp; tja vind het gewoon vreemd, ml doet dit normaal nooit en ik ben er echt een schijterd mee...

maar collega op zijn zaak. heeft dus eigen bedrijf, vind het gewoon raar kan er niks aan doen...

s6 met administratie:)

13. raspberry

@Wolfje, denk niet dat jij je er druk om moet maken want jullie kunnen er niet door in de problemen komen hoor. Komt wel goed, en extra centjes is altijd goed toch!

14. Zeepaardje

nemo; balen dat je nu zo last hebt van je ongi, snel op roze dus!

jadore; jeje jij hebt goed geld uitgegeven bij de prenatal;)

rasp fijn dat je even lekker hebt gewinkeld:) en ml goed bezig geweest:)
    extra centjes is idd hard nodig;) maar nu gaat hij donderdagavond ook, terwijl hij al zulke lange dagen maakt... die is vrijdag en weekend dus weer kapot... loopt zijn eigen dan weer voorbij...pff

15. Zeepaardje

quint; ik zie ineens dat jij al weet wanneer je de 20wk echo hebt! spannend...
    ik denk dat ik woendag info erover krijg...
    hopelijk nog voor me vakantie nog een keer vk controle en dan na de vakantie 20wk echo:)

16. Funnyfant

Hoi Dames

Even kort, sorry:
    Optreden gaat niet door ivm weer. Het is nu morgenvroeg.
    Finn heeft 40 koorts en is heel duf en slap. Weet nu waarom ie gitser niet wilde slapen. Arme sies.:( Maar zal pas vanavond hier zijn om te reageren.

Xxx

17. raspberry

Och die arme sies!! 40 graden koorts is niet niks. Sterkte!!!

18. giraf

giraf Niet meer actief

Zo ben er weer hoor!
    Eerst even reageren op iedereen… Liep een beetje achter, dus kan zijn dat mijn reacties achterhaald of dubbel zijn….:)

Wolfje
    Hier zijn ze ook vollop aan het schilderen, gewoon goed alles luchten, dan kan het allemaal niet zoveel kwaad hoor.
    Haha, die Sem wilt een babybroertje, want babyzusjes zijn niet leuk….:D

Nemo
    Wauw! Wat een mooie taart zeg! Als hij net zo smaakt als dat hij eruit ziet, dan zit het wel goed!
    En wat een mooie foto van je kleine mannetje in het grote bed *smelt*

Vlek
    Misschien heb ik eroverheen gelezen hoor, maar wanneer is je nod?
    Je hebt nog niet zolang geleden je ei gehad toch?
    Hoe was de fair nog gisteren?
    Niet leuk je vader in het ZH….. Maar het is wel beter dat ze geen risico’s nemen en iedereen voor de zekerheid eerst opnemen…

LovingMom
    Al 12 jaar samen met je mannetje! Gefeliciteerd! Gaan jullie nog iets leuks doen samen?

Rasp
    ML lekker vrij volgende week om te klussen! Lekker joh! Maar ook lekker genieten van de rust met zn 3en he?
    En ML vandaag al gesausd in de woonkamer! Dat zijn nog eens leuke verrassingen he? ;):p

Madeliefje
    Leuk! Iets gezelligs doen met broerlief en kindjes! Wat hebben jullie gedaan?
    *edit* lees net dat jullie vandaag naar pirateneilenad geweest zijn, klinkt leuk, maar ik ken het niet?
    Nog 2 dagen en dan kun je ook gaan aftellen!!!

Finnefant
    Wat lief van je souders van die auto! Toch wel lekker dat je nu weer even wat ademruimte hebt qua geld!
    En nu weet je dat je rust moet nemen he, na je uitje naar de stad…. Toch weer harde buiken na inspanning, dus nu niet meer testen, maar verplicht totaal de bevalling rustig aan doen!
    (en anders kom ik de laatste weken bij je wonen om je in de gaten te houden) :)
    Mooie verhalen van Toon
    Veel plezier vanavond met je musical groep! *edit* Lees net dat het niet doorgaat en F ook nog eens koorts… Balen zeg! :(

Meis
    Balen dat je gisteren zo’n rot dag had… Met een reden of gewoon “zomaar” een baaldagje?

Jadore
    Om maar even verder te gaan op je leuke berichten na al dat rot nieuws:
    Ja, ik ben er al helemaal aan gewend mevrouw Giraf te zijn! Ben echt zo trots als ik zeg “Dit is mijn man”
    Oh, en jullie hebben lekkergeshopt bij de prenetal! Lekker toch!
    Hoe gaat het verder met je?

Maible
    Gefeliciteerd met je dreumes! :D
    Hebben jullie een leuke dag gehad?

Zo! Ik ben nu officieel mama van een dreumes! :)
    Verjaardag was geweldig, ze heeft zo’n plezier gehad! Lekker taart gegeten en ALLES zat onder, veel te veel kadootjes gekregen. (waarvan ze het papier en de dozen het leuks vond ;):p)
    En bijna niet geslapen, een klein uurtje over de hele dag… Ach ze bleef maar lachen dus het was voor een keertje niet zo erg. Ik had een prinsessen-verjaaaardags-kroon voor haar gemaakt en ze heeft hem echt de hele dag opgehouden… En de hele dag klappen en met haar handen in de lucht (betekend hoera)
    Nu ligt ze al vanaf 18:30 in bed en denk niet dat ze er nog uitkomt voor morgenochtend!
    Alleen ben ik met mijn stomme kop het fototoestel bij mijn ouders vergeten, dus de foto’s van vandaag houden jullie nog tegoed van me… Ze zijn echt leuk geworden!

Gisteren trouwens naar de VK geweest voor controle, alles weer helemaal goed! Ben tot nu toe 7 kg aangekomen!
    Buikfoto van donderdag:
    Bekijk bijlage 162175

19. raspberry

@Giraf, aaaah klinkt leuk hoor!! Wat een bijzondere, fijne dag is het he! En de foto's houden we dan nog maar even tegoed!
    Ben wel benieuwd naar je kleine meid met prinsessekroon.

@FF, jammer dat het optreden niet doorgaat, wanneer is het nu wel dan?

20. raspberry

@Giraf, ik zie nu pas de buikfoto, wat een prachtig buikje!!! HEEL MOOI!!! En 7 kilo, netjes hoor!

Deel Deze Pagina