ooooeeeh Vlek ik hoop zoooooo dat het echte tekenen zijn!!!!! Zou zo mooi zijn! Wannneer werd je vader opgenomen? sorry vergeten. Rasp: Hard gewerkt thuis meid Oh ik moet er niet aan denken die schimmel!!!!, Wat een stress!! Hopelijk deze keer iets rustiger Nemo: Rot dat je zo'n last hebt van de ongi en je hebt gelijk hoor!! Als je 2x2 weken telt en hij is net 3 weken aan boord geweest is dat 50% meer dan "normaal" dus 150%. Dan zal hij nu 50% minder moeten en dat is 1 week! n als hij dan 1.5 week gaat zit hij op 150% + 25% = 175% Dus zal hij nog maar 0,5 week aan boord hoeven en niet 1,5 week want dan zit hij op 225%!!!! Oh erg he als iedereen zich op zo'n verjaardag met jouw kind gaat bemoeien!! En dan zie je al dat ie gewoon niet lekker in zn velletje zit en dan ook nog afpakken. Finn zou t zelfde doen hoor!!! Wolfje: Handje contantje is best fijn af en toe Meis: Hoe gaat het met je? Morgen de uitslag of niet meissie.. spannend pffff! Knuffel Giraf: Wat fijn dat ze zo vrolijk ws en er echt van heeft genoten! Net als jullie We wachten met smart op de foto's Ben heel benieuwd naar haar kroon! Raar he ineens heb je een dreumes Wel zoooooo'n leuk jaar tussen 1-2!!!!!!! Mooie buik meid en 7 kilo: Das niks joh!!! Ik ben nu bijna 2 kilo aangekomen, dus nog steeds dik 2 onder mn startgewicht. Maar ik was bij Finn ook niet veel aangekomen. Ik geloof 7 kilo. En na de bevalling bijna 10 lichter dan startgewicht. Doortje: Hoe was het bij je vader? Goed gevoel aan over gehouden liefie? Ik hoop echt dat je vader weer kracht heeft gevonden om de strijd door te zetten! Kus! Maible: ooooh geweldig zo'n mooie dag!! En wat fijn dat je vrijdag alles rustig kon voorbereiden. Heb je goed aan gedaan meid!! Was paps er bij? Ik hoop het zo voor je!! En wat een GAVE TAART!!!!!! WAUW die is leuk!!!!! Heerlijk verwend dus Wat een schatje!! Bovenop die tafel oooh ik smelt!!! Merel: Meid wat hedde t druk!!!!! oh meid ik kan me je gevoel zo goed voorstellen!! Maar bedenk ook: Er is ook leven na de bevalling Maar je moet voor je gevoel alles afhebben he meid!!! Hopelijk gaat het weer snel iets makkelijker met J... Dan heeft mama weer wat energie. Knuffel! Oei!!! En dan zeggen de vk's dat ik geen vroeggeboorte KAN krijgen door harde buiken!!!! Nou ik hoop dat t goed met ze gaat!! Hier: Het optreden was verzet naar vanmorgen. Het ging heeeel goed! Achteraf was ik blij hoor, met zo'n zieke Finn . Vandaag nog erg hoge koorts, maar met een zetpil heeft hij steeds wel 2 uurtjes dat het beter gaat. Maar hij wil niet veel eten, doet pijn aan zn keeltje Arme schat. En als de zetpil uitgewerkt raakt is het een hoopje ellende alleen hangen en huilen, zo zielig!
Nemo: Berekening klopt niet helemaal hahahaha wat een puddingbrein heb ik toch!! Maar komt op principe neer. EDIT: Zo bedoelde ik dus:
@all; hier leuke dag gehad... oppaskids waren toch gisternacht opgehaald, dus vandaag met me ouders en oma naar braderie geweest en lekker gewinkeld... heb nieuwe slippers gekocht voor mezelf en in de winkel van Lief heeft me oma een leuke witte korte broek voor sem gekocht en een lief wit pakje voor de kleine van mijn mannen heb ik een erg mooie hanger gekregen voor aan me ketting...moeder en kind in het witgoud, erg mooi! Fijne avond allemaal nog en knuffels
@Merel: zo, das schrikken, met 31.2 weken al bevallen! @Finn: aaaahh, arm ventje. Zou me ook doodgeschrokken zijn. Haha, nou zo wiskundig als dat jij het probeert, zo probeer ik het al niet eens bij ML. Normaal klopt 1op/3af natuurlijk ook niet, maar is compensatie van vorige keer. Maar hij denkt dus nog steeds dat als hij nu 1,5 week blijft (ipv 1) dat hij dan ergens anders langer moet?? Nou ja, hij komt dinsdag thuis, dus gewoon 1/3 en daarna gewoon weer 2/2, dus alles komt goed. @Rasp: normaal interesseert het me niet (beetje dan) wat anderen van daan vinden, maar was niet helemaal mijn dag gisteren. Geen zwangerschapshormonen, maar ongi hormonen denk ik! @Maible: oh, wat een lieve foto!!!!! Wat een schatje zeg! Mooie taart ook. Een die berg cadeaus, haha, hij zit er een beetje verbaasd bij.. @wolfje: oh, lekker verwend dus, mag ook wel eens...
@maible; leuke foto's! en wat een donderkoppie, kleine ondeugd @finn; beterschap met je ventje! @giraf; fijn dat het een geslaagde dag was!!! en mooi buikje hoor, kan niet wachten tot bij mij het ook zichtbaar wordt @nemo; lastig met dat geregel hoeveel weken aan boord/thuis... @merel; s6 met je to do list en doe rustig aan meid! @vergeten sorry dames @all; sinds gisteren helemaal niet meer onzeker over deze zwangerschap... heb gewoon het gevoel dat alles goed zit kan er ineens ook meer van genieten
Hoi meiden Sorry, kom alleen even zwaaien. Zijn net weer thuis van een hele dag de hort op. Was heel gezellig zo'n dagje maar ben nu echt kapot!! Ik ga dus eerst lekker slapen zo en dan morgen weer lekker kletsen met jullie! Tot morgen meiden! X
truste rasp. meiden ik ga ook zo sluiten... wil op tijd naar bed, ben helemaal op... knuffels xxx en truste allemaal
Aller liefste meiden van me!!!! Wat zijn jullie ontzettend lief, ik ben zo ontroerd, wat zijn jullie lief zeg echt super bedankt voor het fantastische kaartje!!!!!! Ik kom net thuis van het weekendje bij mijn vader en wat zie ik op de deurmat...denk huu een kaartje voor mij.... is het van jullie sjonge kreeg er echt tranen van en heb het meteen heel trots aan ML laten zien die het ook echt heeeeeeeel erg leuk en lief vindt en echt zoiets had van ..zo-oww die meiden zitten wel dieper bij elkaar dan ik dacht hahahahaha zo'n blik...zei die niet hoor, maar hij vond het echt super lief en ikke natuurlijk ook echt schaam me zowat zo lief We hebben het echt super naar ons zin gehad allemaal Opa Oma Papa Mama en Chloe! Het is nu wat duidelijker over zijn longen hij heeft het een beetje warrig verteld door de telefoon, maar wat het nou is is dat ze dus uitgaan dat wat ze op de foto's hebben gezien die plekjes dat dat van de medicatie moet komen ze gaan dus niet verder kijken en mijn vader heeft het gehad met zeuren om een punctie, want die voelt zich niet meer serieus genomen en gaat dus maar vanuit dat ze gelijk hebben vandaar dus pas over 3 maanden controle en over 9 maanden weer behandeld. Verder wilde hij het er niet graag over hebben, hij is zo makkelijk daarin en wil het dan snel weer over leuke dingen hebben en vind het allemaal niet belangrijk en zegt alleen maar als je er iets over zegt "ach hou op joh het is goed zo" Maar ik wil het graag positief afsluiten, want hij ziet er gewoon goed uit heeft goede dagen gehad en het was echt enorm gezellig!!! Chloe was alleen heel onwennig qua slapen en dat is dus voor het eerst echt niet gelukt..maar was ook voor het eerst dat ze in een vreemd huis eerst alleen moest slapen boven ook al waren wij beneden...ze kon uit het campingbedje klimmen en deed zo de deur open en stond bovenaan de trap ....toen dus maar toegegeven, want tja dat werd ons natuurlijk te link toen we uit eindelijk naar bed gingen met zijn drieen ging ze na 10 min wel slapen uit eindelijk pffff ben er gebroken van...gelukkig heeft ze vanmiddag wel 2.5 uur geslapen dan wel met mij naast zich in slaap gevallen en ik een grote vierkante "dijk" om haar heen gemaakt zodat ze niet kon vallen ..maar nu proberen we haar al een uur naar bed te doen en gaat ze uit bed en gaat ze haar kamer uit dus ML gaat nu de deurklink omhoog doen pffff moet weer even leren dat ze gewoon als een prinsesje moet gaan slapen Zo heel verhaal morgen naar PSZ dus en heb na mijn laatste berichtje niet meer bijgelezen....heb enorme hoofdpijn dus ga even kijken hoe ver ik kom na zoveel dagen en dan reageer ik of straks nog of morgen. Nogmaals heel erg bedankt voor het lieve kaartje doet me enorm goed!!!!!!!!!!!! Ben er super blij mee en dankbaar voor!!!
niet echt bijgelezen, zal ik morgen ff doen een hele hectische dag gehad met het van hot naar her rennen. ga nu dus lekker slapen en lees morgen al jullie verhalen. dikke knuf vlek
HIEPERDEPIEP HOERAAAAA I is 1 JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!! En Mama Giraf is 1 jaar mama GEFELICITEERD LIEVE MEIDEN!!!!!!! Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad!!!!!
HIEPERDEPIEP HOERAAAAA O. is 1 JAAR!!!!!!! GEFELCITITEERD LIEVE O. en Mama van O. onze lieve Maible met je 1 jarige mamaschap !!!!! YEAHHHH Ik hoop dat jullie ook een geweldige dag hebben gehad!!!!!
Oh, ben echt slecht *schaam* Daan is bij oma, was alleen, verveelde me, dus ben ff naar de MAC gereden! Sta nu in rij. Haha, ben niet de enige, staan wel tien auto's voor me, dus had ff tijd om te ZP-en.
@Meis, o lekker hoor dat schiet dus al op! @Giraf, kan me me voorstellen dat je trots bent op je knappe man(en hij op jou als zijn knappe vrouw )! wahahahaha geweldig leuk heerlijk alles onder kliederen (Chloe moest niets weten van dr "meptaartje" ik noem het dan ook maar een Neptaartje was een boltaartje niet zo handig om in te meppen dus maar ja, wat heerlijk dat ze het cadeaupapier nog het leukste vond whahahaha Heerlijk dat het zo geslaagd was een dag om nooit te vergeten, heel fijn om zo het 1e jaar af te sluiten en een nieuw en 2e jaar in te gaan!!! 7kg nog maar zooooowwww knap hoor...ikke al 20 Wat fijn dat alles goed is!!! Mooie buikfoto zeg!!! @Kilo's Rasp ook al zo weinig zooowwww 3 kg 21 weken petje af hoor en Giraf 7 en 30...kom ik aankakken met mijn 20 kg en 32 weken whaha maar ik weeg nu 74kg dat vind ik opzich wel weer meevallen. @Finny, o dat is wel lekker zeg hoef heb je daar geen omkijken meer naar! Wanneer is jullie auto klaar? Ahhhh wat schattig hoe was het??? Lijkt me ook wel moeilijk zo'n afscheid..of is het niet een afscheidsmusical? Wat een leuke verhalen en gedichten!! Ahhhh arme Finny hoe kan dat nou ineens toch niet ook de 6e ziekte he! Hoe gaat het nu met hem??? Wel geluk bij een ongeluk een beetje, maar denk dat het wel fijn is dat ML thuis is nu Finn zo ziek is! Ahhhhhh gossie wat sneu zeg lees dat het nog steeds niet echt beter gaat beterschap mijn kleine liefy'sss @Vlek, Jeutje meid doe je rustig aan, druk druk druk heb jij het, maar wel lekker ook toch @Rasp, ahhh wat ben je een lieverd en inderdaad we verdienen het allemaal stuk voor stuk!!! Hoe was je massage ? Heb je al meer nieuws van je moeder en hoe voelt ze zich? En hoe voel jij je nu? Klein inimini beetje bijgekomen van de mega schrik of is alles nog steeds zo onwerkelijk en beetje wazig of heb jij dat niet zo gehad op die manier? Ohhh heerlijk is dat zeg, jij en V.era lekker shoppen en ML gesaust en dan gaat het hard he, wat een teamwork @Nemo, thanks meisy!!! Ik wil eerst even tegen je zeggen dat ik het enorm leuk vind hoe gezellig en leuk je aan het kletsen bent en dat ik heel blij ben dat wij even hebben gepbt en geen ander beeld meer van elkaar hebben, zie echt dat je mega hard je best doet en ik wilde dat ook even zeggen, want dat mag ook gezegd worde toch !!!!! Nee indd dat is wel erg veel 6 gesprekken en om nou regen 5 nee te zeggen vind ik ook zo lullig! Hoe was de verjaardag? Huuuu hoe weet je moeder dat dan??? En je had het niet verteld??? Echt giga balen van je ongi dikke knufff en ik ga keihard duimen voor je dat het raak is deze ronde!!! Hahahaha hoezo slecht dagggggggg mag je, je bent ongi hoor even door die rot dagen heen en dan mag je jezelf heus wel even belonen met een heerlijk ongezonde MAC eet smakelijk meid...krijg er honger van uhmmmmmmmm @Quint, wat ontzettend lief van je meid!!! Dank je dat waardeer ik echt enorm!!!! Dikke knuff terug!! Hoe is het nou met ML? Jij gaat ook al lekker hard met je weken mooi zo meid!!! @Wolfje, agum haha ja iets te goed mijn geld uitegegeven denk ik ach is voor een goed doel jeutje wat ga jij ook al snel zow alweer 14 weken lekker hoor!!!! Wow wat ben je verwend ben erg benieuwd hoe je hanger er uit ziet! Klinkt iig heel mooi! @Madelief, hoe was de pirateneiland ??? KLinkt spannend @Maible..retail therapy???? Wat is dat?? Thanks voor je tip denk indd dat je helemaal gelijk hebt en dat dat het beste is, kan hem wel tegenspreken, maar hij is toch te eigenwijs Wat super fijn dat jullie zo'n supe verjaardag hebben gehad ook, heelijk om zo zijn 1e jaar af te sluiten en zijn 2e en nieuwe jaar in te gaan die weer heel ander is dan zijn 1e Wat een heerlijke foto's meid spam je maar gek hoor zulke geweldige foto's kan ik geen genoeg van krijgen @Merel, ooei dat geeft denk ik nog even wat stress in combi met je nesteldrang...maar meid onthoudt als je beeb er is zijn de winkels ook nog open hoor, maar wel lekker om nu nog de puntjes op de i te zetten...gelukkig ben je iig klaar met werken @lm, Zwaaiiii ben je mert bijlezen niet tegen gekomen, maar je zal er vast morgen weer zijn @All, kom ik weer hoor...ALS ALLEREERST GEEN ZORGEN!!!! Ik ben vrijdag weer naar het ziekenhuis geweest en heb ik weer aan de CTG gelegen doordat ik hele heftige harde buiken kreeg. Ik belde de gyn..ze wilde nl dat ik voortaan sneller belde dan ik deed en ze wilde dus dat we langs kwamen voor een half uurtje CTG...Souders kwamen snel voor Chloe en ik lag daar inmiddels alweer 1.5 uur...meneer was zo druk dat ze hem niet goed konden meten...na 1.5 uur deden ze dat ding eindelijk op een andere plek...ik heb echt het idee dat hij echt last heeft van die CTG en toen konden ze hem eindelijk goed meten. In die 1.5 uur heb ik een cateter gehad ...men dat was niet lekker vooral dat laatste stukje weet niet wat ze deed maar goed..ze hadden urine nodig en omdat ik nog niet echt moest wilde ze het meteen via de cateter doen en ook zodat ze geen vuil van buitenaf mee zouden krijgen...die is helemaal schoon en goed en hoefde niet eens op kweek! Bloeddruk was goed en kreeg weer een inwendige echo om te kijken of de harde buiken geen ontsluiting hadden veroorzaakt en dat zat ook goed..toen kregen we voor de lol en het lange wachten even een korte echo , maar meneer wilde niet omhoog kijken hahaha dus kregen we een foto van jawel zijn ballen whahahahahaha was wel grappig ze kreeg tijdens de echo een telefoontje en liep even weg met dat echoaparaat nog aan en op mij schoot geleged en pakte ik hem stiekem zelf en ging ik zelf met ML kijken was ook erg bijzonder ook al was ze vrij snel weer terug haha al met al alle was goed, maar kreeg flink op mijn donder doordat ik alleen was gaan shoppen en zoveel had gedaan weer ..moest ik helaas weer keihard boeten en ik besef telkens meer dat ik gewoon even niet mijn "normale" lichaam heb...maar goed alles dus goed du geen zorgen..maar ja wel weer 2 a 3 uur in het ziekenhuis geweest totaal pffff. O en hij is dus ingedaald hij zit alleen nog niet vast met zijn hoofd Nu even wat leuk nieuws om af te sluiten, een zpvriendin van me is bevallen de eerste zpvriendin voor mij dus heel leuk en bijzonder het is een jongetje en ze had al een zoontje, maar dat wist ik al, ahhh wat is dat toch leuk om dat zo van elkaar mee te maken!!!
Zo, had een lekkere flurry en een ChickenSensation (al jaloers??) Jadore, goed dat je aan het begin van je verhaal wel vast vertelt dat alles goed is, maar toch schrok ik nog! Meid, je doet ook veel te gek! Opletten hè en rustig aan. Wel speciaal dat je samen met dat echo apparaat kon kloten.. Hahahaha, zijn ballen, leuk uitzicht toch?? Ik was trouwens altijd al zo leuk en gezellig hoor Haha nee hoor, maar heb wel moeite om met gevoel te schrijven zeg maar.. Doe mn best en inderdaad fijn dat we elkaar nu beter kennen en begrijpen. Mijn moeder heeft een zesde zintuig denk ik, had haar niks verteld (maar ja, ze is ook niet gek denk ik) Volgens mij ben ik ook een open boek. Nog 3 dagen vergaderen, vrijdag nog tot half 3 'werken' (rapporten uitdelen, eindvergadering en teamlunch) en dan is het VAKANTIE!!!! Haha, dan komen jullie helemaal niet meer van me af. Schoppen jullie me soms wel aan het werk voor mijn studie??
Dit doe ik nou altijd als Daan een keer weg is. Dan zou ik dus lekker luidruchtig kunnen schoonmaken of lekker vroeg kunnen slapen, maar dan voer ik dus helemaal niks uit en zit ik tot midden in de nacht met de LT op schoot... Had mijn tijd een stuk zinniger kunnen besteden..