De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Jadore, ja een kaartje kan heel veel doen!
    Wij zijn beneden bezig in de woonkamer, een muur moest gesaust, dat is nu klaar. Boven moet een slaapkamer behangen en geverfd worden voor V.era. We moeten nog naar de ikea voor een aantal aankopen zoals planken voor aan de muren van de slaapkamers om weer wat extra plek voor spullen te creëren.
    En de badkamers moet behandeld worden ivm schimmel. Daar is vandaag een begin mee gemaakt.
    Het gaat grotendeels wel lukken deze week en manlief heeft er de hele week vrij voor genomen dus dat is fijn!
    Ik weet trouwens niet wat shutters zijn.......vertel!!

Maar ik ga nu eerst op bedje, hopelijk kunnen we allemaal wat slapen met de warmte!
    Slaap lekker allemaal meiden! X

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Wat zijn shutters??? Raamluiken ofzo?:)

Merel: aaaaah meis het is echt zwaar voor jou lieverd :( Rustig aan, beentjes omhoog en veel drinken!!! En zwemmen, ook goed voor t vocht :) Knuffel!!! Wel heel leuk voor J :)

Rasp: Zo maakte ik van de week een speelafspraak voor Finn voor donderdag. Staan ze donderdag voor de deur. geen Finn. Die gaat namelijk ELKE donderdag naar mn smoeder:$. Was ik gewoon VERGETEN!!!:):)
    We hebben allemaal last van pudding :)

Jadore: Klinkt ook wel goed, behalve die erwten dan:p. Finn begint de dag ook met "ijsje"! Nog voor het ontbijt hahaha, maar die krijgt ie niet hoor :p Oooh ik ben zoooo benieuwd naar de kaartjes :D:D:D
    En de 38.8 was van 14:30 dus nog niet richting nacht, maar ik heb goede hoop :)

Rasp: ook jij rustig aan meissie:) Met dit weer alles langzaamaan!!

YES mogen krijgen we de nieuwe autooooooo!!! :D:D:D Merel: Woensdag samen ijsje eten in G? :D

ML is vandaag gewoon later gaan oefenen met de band, om het badje op te zetten! Lief he!!! :D Kunnen we morgen ook even naar buiten.
    En Finn is om 21:00 gaan slapen. In één keer, zonder huilen. Oke, wel in het campingbed op onze kamer, maar toch een hele verbetering na de afgelopen nachten dat het steeds 22:30 of later was!! Dus hij is echt aan het opknappen pfew!:) Het is ook wel veel voor zo'n mannetje: Een fikse oorontsteking en keelonsteking binnen een maand tijd.:( Nou hopelijk even overal van af!!
    En hopen dat hij doorslaapt vannacht.

Ik wilde volgens mij nog meer reageren, maar ik weet t niet meer... iemand vergeten?

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    #4143 Lou Lou, 27 jun 2011
    Laatst bewerkt: 27 jun 2011
    @Rasp, zo meid das een hoop ook dan toch nog he! Wel fijn als straks alles weer helemaal naar jullie zin is!

@Shutters, ik kan het niet goed uitleggen. Indd. Finn, denk dat je wel het goede beeld hebt bij shutters, maar voor de zekerheid voeg ik even een foto toe ;):D

@Finn, o oeps sorry :) moest nog even naar de tijd kijken inderdaad, maar heb je hem net nog getempt voor het slapen gaan? Hahaha ooo gelukkig is Chloe niet de enige ;). Zij krijgt ze zeker ook niet in de ochtend hoor, ze krijgt ze laatste tijd wel regelmatig als toetje, maar ook omdat we zelf de laatste tijd beetje verslaafd zijn en dan kunnen we moeilijk voor haar neus opeten en daarbij ach het is zo kort lekker weer waarom ook niet. Ze eet zo goed de laatste tijd dat vind ik veel belangrijker.
    Ik ben ook zo benieuwd naar jullie kaartjes :D:D:D kan niet wachten :D;)
    Wat lief van ML! Een goede nachtrust doet wonderen en dan maakt het even niet uit hoe, dat is weer een zorg voor straks ;) Ja wat zieliggggg :( arme man! Zoveel ziekjes geweest en dan ook niet niets! Plus zijn armpje ook nog en zijn verjaardag en dan dit weer...kan me voorstellen dat het hem even te veel is allemaal! Dikke knuff voor jullie!!!

Vergeet ik het nog ...hier is een voorbeeld van shutters ;)

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@jadore; sem heeft vandaag ook zijn eerste magnum gehad, hij vond het heerlijk:):) hij smult er zo lekker van echt genieten:)

@finn; wat lief van ml:) enne morgen de auto ophalen, ben benieuwd meid naar de foto:)

@meis gelukkig geen ontsluiting

@rasp; s6 in je huisje!

@merel doe rustig aan meid!!

@giraf; geniet lekker van de rust in huis!

@maible; dus nu het perfecte kaartje zoeken;)

@all; zweet me nog steeds kapot, ga zo eerst ff onder een koude douche...

maak me alleen beetje zorgen om me buik, heb op 1 plek continu pijn, links van me baarmoeder...

morgen nog door zien te komen, kijken wat voor weer er komt... en dan woensdag vk dan zal ik het eens ff vragen:)

knuffels en truste allemaal!xxx

5. Funnyfant

Jadore, wat was er met Finn's armpje :) Ik breek mn hoofd er over maar ik weet het gewoon echt niet meer, WAT ERG!!!!
    OMG wat ben ik een slechte mama :(:(

6. Funnyfant

Wolfje geen zorgen meid. Klinkt als bandenpijn!!! :)

7. Funnyfant

Dat brandblaartje op de arm was van mij.... En hij had wel een kapot oortje... :( Verlos me!!

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Wolfje, ahhh wat lief :D zijn eerste magnum :D Chloe is wel erg vroeg agum :) haha, maar ze krijgt echt amper snoep of ongezonde dingen gelukkig ;)

@Finn, ahhhh meisy natuurlijk ben je geen slechte mama...had ik nou maar mijn mond gehouden! Die deur die op zijn armpje was gevallen een beetje....weet je nog toen je met ML ging ruimen bij de bijkeuken als ik het goed heb :), maar gelukkig zat de deurklink er vlaknaast dus niet vol op zijn arm gekomen, maar hij had wel zijn armpje bezeert toch :) of word ik nou helemaal gek :p

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O was nog niet klaar finny is een top mama :D:D:D:D
    ...waarom doen mijn hoodletters het niet...grrr stomme zp af en toe :p dan maar zo ;) denk dat mijn LT het nog niet uitbundig genoeg vond :p:D

10. Funnyfant

Ooooooh hahaha wat ben je LIEF!!!!!!! :D:D:D:D:D

:) ja ik weet t weer!!! Hij had zn armpje net niet echt bezeerd gelukkig! Als ie 5 cm verderop had gezeten was ie gebroken geweest, want zn pols lag dubbel er onder. Arm ding. Nee hij had vooral veel schrik! Thanks liefie!!!! Wat ben je toch lief dat je dat onthouden hebt :) Maar hij is zo'n kneusje de laatste tijd dat ik t niet eens meer allemaal onthoud!!:$:p;)

11. Funnyfant

Ik ga lekker slapen liefies!!! Dikke kus!!! :)

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ahhh gelukkig ben ik dit keer een keer niet gek :p whahahaha ooo dat soort lompe dagen ken ik wel hoor...ik noem ze dan ook de Lompe-dagen ipv de dwaze dagen :p whahaha

Lieverds ik ga ook...smelt weg hier en boven is het hopelijk wat koeler Trustje schatjes :D

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Nou, heb wel bijgelezen, maar geen reactie..
    Ben versleten.. Pfff, net thuis van diploma uitreiking.
    Nu lekker slapen (sliep afgelopen nacht pas om 3 uur)
    Morgen komt ML weer thuis.
    X

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF, hoe gaat het met je zielige kereltje

Hihi girafman :D zou wel raar gestaan hebben idd :D, en wat een leuke foto’s van I’s verjaardag.

Eten, wij eten best vaak gekookte aardappels, en altijd met vlees, mij krijg je echt niet vegetarisch en ML ook niet, echte vleeseters dus :D.
    En een vast patroon idd, om 8 uur s’morgens boterhammen om 12 uur/half 1 warm eten en s’middags om 5 uur boterhammen

Ooooh meis, doe je wel kalm an ??? wist eigenlijk helemaal niet dat het zo “slecht” ging :$:), echt je rust nemen meid !!!!

Mlief 30 weken !!!!!!!!!!!!!!! jeeeehhhhhhhhh

Jadore, fijn dat de psz je beviel !!! fijn hoor alweer wat afgestreept

Merel en rasp, jullie ook een beetje relaxen he !! ga morgen maar met 2 pootjes in een emmer water zitten ;)

LM: fijn hoor dat je bijna nog geen klachten hebt, ga zo door !!!!!!!!!!!

Wolfje wel fijn dat je het weer warm hebt, de afgelopen dagen had je het toch zo koud ?

oook echt mege druk hier, ppppppppffffffffffffffffffffffffffffff
    ML was vandaag de hele dag op de trekker en de buurjongens waren hier aan het werk, gewoon allemaal druk, uur of 7 komt ML thuis en voor zijn gevoel was er nog niets gedaan ;), de jongens hadden de kuilen moeten klaarmaken voor het inkuilen en de melkkoeien voeren, nou was allemaal aardig gelukt volgens mij, maar ML dacht er anders over ;), want de loonwerker had hem gebeld of ze al terecht konden en dat kon volgens hem, dus toen ie thuis kwam moest ie nog een beetje zeil rechthangen maar dat was ook echt alles :$, nou heb hem nog nooit zoooo beerig gezien, jeetje volgens mij toe aan vakantie of zo. (leuk wanneer?:D)
    nou ja hopenlijk gaat deze week snel voorbij dan zitten we weer op rustig vaarwater.
    morgen dus inkuilen, morgenavond moet ML nog oefenen met toneel, woensdag en donderdag toneeluitvoering en vrijdagavond en zaterdag kermis, zondag 2 verjaardagen :$, pffff hoe komen we het weekeind door :(, maandag kun je me bij elkaar vegen ben ik bang :( en kleine meid erbij.

15. giraf

giraf Niet meer actief

Een hele uitgeslapen goedemorgen!!

Wat is dat lekker zeg, even een nachtje doorslapen :)
    Ik ben om 20:30 naar bed gegaan en heb 5 minuten wakker gelegen door schuldgevoel naar I toe (dat we haar voor zoiets wegbrengen) maar daarna gelijk als een blok in slaap gevallen. Vanochtend om 6:30 de wekken en ik voelde me gelijk fris en fruitig :)

Kaartjes
    Wij hebben ongeveer 60 kaartjes nodig, incl jullie allemaal.
    (wolfje, quint, als jullie liever ook geen kaartjes ontvangen moet je even een gil geven, want ik heb jullie wel op mijn lijstje staan, anders moet ik jullie er even af halen)
    Morgen gaat ML naar de drukkerij om het kaartje te bestellen, dus dan zullen we binnenkort het proefkaartje wel ontvangen! Leuk!

Meis
    Fijn dat alles goed was in het ZH! Maar voorlopig ook rustig aan doen.... Hahaha, dan kun je op het rustig-aan-doen-bankje erbij gaan zitten! Er zijn er hier meer die rustig aan moeten doen, maar die daar nogal moeite mee hebben ;)
    (ik noem geen namen, maar ze beginnen met een J, F, R en M en eindigen op adore, innefant, aspberry en erel :cool::p)
    Maar vind jet het vervelend dat je waarschijnlijk in het ZH moet bevallen? Of maakt het je niet zoveel uit?

Finn
    Vandaag de nieuwe auto!!! Leuk!!! Foto!!

Madeliefje
    Sorry, spuit 11 hier:
    Vandaag 30 weken en 1 dag!!!!! :):):):):)

Merel
    Gewoon lekker aan je moeheid toegeven als het kan, al kan dat lastig zijn met nog een mannetje in huis...
    Wel leuk naar de kermis! :D Ben helemaal gek van kermissen :D
    Vervelend dat je collega niet echt opschiet met het kaartje :( kan me voorstellen dat je dat nu wel af zou willen zien....

Rasp
    Haha, gewoon een compleet verkeerd telefoonnummer geven :)
    Schiet het wel een beetje op met de klusjes in huis?

jadore
    Shutters zijn mooi!! Ik zou ze zelf ook wel willen hebben, maar nieuw zijn ze inderdaad gruwelijk duur :( zou wel lekker zijn als je ML ze zelf kan maken! :)

Wolfje
    Buikpijn is niet leuk, maar meestal betekend het niks gelukkig! Ik heb al vanaf dag 1 vaak buikpijn, maar zoonlief groeit en beweegt goed. Volgens VK kan het stress zijn... Zal wel beter zijn als je de baby ook gaat voelen, dan ben je vaak al een stuk geruster!

Vlek
    Pfff, voor je man is dit ook geen echt lekker weer om te werken zeker? Normaal lijkt het me wel lekker om altijd buiten te werken, maar met dik 30C zal het wel iets minder zijn....
    En wat een druk weekend :$ Je vraagt 'hoe kom ik het weekend door?' Nou ik zou zeggen, deur op slot, rolluiken naar beneden, telefoons uit en genieten van de rust :D

Nemo
    Vandaag ML weer thuis! Leuk!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!!

Finn, leuk nieuwe auto!!!

Merel, jeetje wat knap van je om met dat weer nog zo'n wandeling te maken!!!

Jadore, ik houd wel van die shutters! Hebben ze hier tegenover ook, vind het erg mooi!

Woflje, sterkte met je buikpijn!

Vlek, ik zou er niet aan moeten denken om met dit weer buiten te werken!!

Zo vandaag alweer 25 weken, ga lekker aftellen :D
    Straks komt er een vriendin langs. Ze woont in Engeland maar is een paar dagen in Nederland.

17. Funnyfant

Nemo: Lekker latertje dus!! Wel lief dat je een roos van een LL hebt gekregen ;) Fijn dat ML weer thuis is. Hopelijk is hij weer lief voor je...

Vlek: Wat leuk dat ML op toneel zit!! Vind ik gaaf als mannen zoiets doen :)
    Maar wel een gekke reactie, had ie geen zonnesteek?;) Wat heb je gezegd: Neem maar even een koude douche? :p Is hij weer een beetje bijgedraaid, of blijft hij beerig?
    Poeh wat een druk weekend zeg... Misschien hier en daar iets afzeggen?

Jadore: Mooi indd die shutters!! Heerlijk zo'n handige vent:)

Giraf: Heerlijk geslapen dus, GELUKKIG!!! :D Niet schuldig voelen hoor! I heeft een mama terug met nieuwe energie. Dat is Heeeeeel veel waard!!!!

Merel: Oh ik hoop dat ze wel opschiet met haar kaartje hoor!!! Jee wat stressen!:(

LM: Feli met de 25 weken!! :D:D En wat leuk dat je vriendin komt!! Lekker bijbeppen!! Heerlijk!

Finn: Vanmorgen 37.4 JIPPIE!!! :D:D:D Kan hij vandaag tenminste even in t zwembadje plonsen! En hij heeft doorgeslapen tot 8:00. :)
    Gisteren had ik het nog wel koel thuis. Totdat ML kwam en ging koken: 2 graden warmer!!:$. En boven de badkamerdeur open liet staan, met douchehitte en het raam open: ook 2 graden warmer :(:(
    Pfffffffffffffffft vannacht en morgen alles open knallen, want het is nu al bloedheet!

Auto: Hij komt hij komt!!! Vanavond is hij er en zal ik foto's spammen :)

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Nemo, wow lange dag gehad indd, gelukkig komt ML al thuis, is hij er waarschijnlijk ook rond je ei?

@Vlek, meid ik hoop dat het snel maandag is voor je en de grootste drukte voorbij is! Ja heerlijk ik hou wel van strepen ;)

@Giraf, wat heerlijk dat jullie even hebben bij kunnen tanken! Waarom heb je de wekker nog gezet eigenlijk?? Spannend he vooral het 1e proefkaartje :D ben erg benieuwd!!!
    Ja die shutters zijn mooi, maar ik hoop dat het allemaal kan hoor, want het is geen gemakkelijke klus en hij heeft het nog nooit gedaan, maar meneer bouwt hele vila's dus waarom dit niet :p hahaha arme hij met zo'n eisvolle vrouw ;)

@LM, Yeahhhh wat fijn zeg 25 weken :D nog 15 te gaan yes! O leuk, ik heb het zelf nog weinig gezien bij andere, komt ook omdat het niet zo "Nederlands" is en heel duur natuurlijk en helaas ;)

@Finn, YEAHHHHH wat fijn!!!! Gelukkig maar! Maar in het zwembadje plonsen :S...ik zie geen zon of mooi weer hier helaas ;) bij jullie dus wel?
    Oooooo wat spannend en wat fijn :D:D:D ben erg benieuwd ...Kom maar op met die "spam" :D

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@jadore; eerder gaf ik sem altijd een softijsje of schepijs, eigenlijk nooit iets verpakts... maar ik nam een magnum (had ik zo'n zin in:p) en sem wou proeven nou prima...hij at hem helemaal op, hihi
    heb hem vanmiddag een mini beloofd;)

@finn; ja dat hoop ik ook, ohh men krijg nu wel weer de kriebels voor morgne hoor...

@vlek; ja idd;) kon het maar niet warm krijgen, heb ik nu geen last van;)
    je man zal ook wel last hebben gehad van de warmte, s6 met het drukke weekend!

@giraf; natuurlijk vind ik het leuk om kaartjes te ontvangen;) moet ook inspiratie opdoen:)

@nemo; lange dag meid, maar het zit erop;)

@Lm; veel plezier met je vriendin!

@all; nou meiden zo weer overblijven en dan... denk buiten in het badje bij sem:)
    sem heeft vannacht voor het eerst helemaal naakt geslapen:D (tja doen papa en mama ook;)) en van 21uur tot 10.00uur:)

Fijne dag allemaal knuffels

20. giraf

giraf Niet meer actief

Werk :)
    Werk maandag/dinsdag en woensdag.

Deel Deze Pagina