Jadore: Nou met dit weer ben ik liever IJSvol dan EISvol. Hier is het HEEEEEEL mooi weer en superwarm! He Merel!!! Dus kom maar deze kant op. Kom je nog een weekendje deze kant op of niet eigenlijk? Ik heb je niet meer over de shoot gehoord? Maar wel echt fijn dat je vent dat allemaal kan hoor!! Giraf: Arme jij, werken op zo'n dag. Of is t bij jullie ook niet mooi? Wolfje: Niet doen!!!! Helemaal niks voelen zou enger zijn, hoor meissie! Je bent zwanger meid, dus NATUURLIJK voel je dan iets En morgen gewoon weer lekker genieten!! Ijs: Ik ben fan van waterijs. Maar schepijs of sorbetijs lust ik ook graag. Finn lust ALLE ijs
Hier heeft het net heel eventjes geregend, maar nu is het alweer droog en warm! Maar liever heel erg warm dan regen, want ons dak ligt nog steeds open Ze kunnen al dagenlang niet echt verder omdat ze het dak dicht willen maken, maar het regent bijna elke dag... Voordeel is wel weer dat de binnenmuren nu bijna allemaal staan, dus we kunnen nu echt al de kamerindeling zien enzo!
zo net ff lekker gezwommen met kleine meid, oooh heerlijk met dit weer. ML is al aardig afgekoeld, hij moest gister ook nog oefenen voor toneel vandaar dat ie zo gestrest reageerde, hij was 7 uur thuis en 8 uur moest ie weer op toneel zijn + alle druktes wat inkuilen met zich meebrengt en ik vermoed ook wel een beetje spanning voor de toneeluitvoeringen. heb hem vanmorgen ook wel verteld dat ie wel heel gestrest reageerde gister, gaf ie zelf ook wel toe en zou nog even met de buurjongens gaan praten, maar goed kuilen is bijna klaar, dan schop ik hem even naar bed zodat ie kan bijtanken en klaar is voor een ronde toneeluitvoeringen maar goed genoeg over mezelf, nu ff reageren: giraf wat lekker dat je hebt kunnen bijtanken, hoef je je niet schuldig om te voelen hoor, wel jammer dat je vandaag gewoon weer op tijd eruit moest ipv lekker uitslapen LM alweer 25 weken , oooh de tijd gaat zo snel, leuk dat je vriendin uit engeland ff langskomt, even bijkletsen, leuk hoor ! merel, kaartje nog niet klaar, zou hem haast aan z'n haren z'n computer trekken, word nu wel tijd toch, maar ja is een man toch? die hebben dat vaak niet zo in de gaten FF wat fijn dat de temp gezakt is !!!!!!, en vanavond jullie nieuwe auto jeeeeejj wel ff foto spammen he jadore, shutters zijn heel mooi, zus van ML heeft ze ook, je moet er wel het juiste soort huis voor hebben vind ik, bij een rommelige, hier een dingetje en daar een dingetjes huis vind ik ze al minder, maar als ik jou smaak zo een beetje ken kan dat heel chique gaan staan, wel fijn dat je ML het zelf wil maken scheelt toch al weer een boel. wolfje, wel vervelend buikpijn, maar kan heel goed bandenpijn zijn idd, spannend morgen, maar zal vast allemaal goed zitten hoor meid !!
@Wolfje, oooo haha komt dan op hetzelfde neer toch. Hihi naakt slapen..Chloe wel met alleen een luier, maar ik slaap ook altijd met minstens een slipje aan hoor. @Giraf, o tuurlijk sjonge lekker slim sorry wel lekker 3 dagen achter elkaar en dan 4 dagen vrij! @Finn, Hahahaha tja ik ben ook niet altijd de makkelijkste whahaha. O lekker hoor ben jaloers , maar zoals gister hoeft van mij echt niet! Ja ik ben toevallig weer met haar aan het mailen, moet er natuurlijk een weekendje of nachtje weg bij boeken en dat is allemaal een beetje gedoe, want we hebben het zo druk en ik tel maar aan en ML moet de perfecte week precies werken op zaterdag grrrrrrrrrrr kan ik zo ontzettend kwaat om worden! En daarbij vind ik dat ze een beetje schraal doet over foto's :S (sorry hoor Merel) ik heb al een paar keer aangegeven dat ik meer foto's wil en dan ook meer betalen natuurlijk maar dan komt ze met 5 foto' meer pfff en dan een weekendje weg erbij wordt gewoon erg prijzig...dus ik weet het even niet meer, maar wil zo graag! Ja die is wel erg handig...maar ik zit wel altijd in een verbouwing daardoor hahaha ik hoop binnenkort even foto's te kunnen komen spammen van de woonkamer tot nu toe @All, WIE kan er piano spelen en/of heeft een piano thuis? Ik heb een "bevlieging" althans weet dus niet of het echt een bevlieiging is of niet, maar ik wil een piano en lessen gewoon zodat ik iets voor mezelf heb ...tennissen gaat niet lukken, want mijn vriendin heeft een huis niet echt in de buurt gekocht en iets thuis hebben is ook wel erg fijn, ik denk ook dat ik er aanleg voor heb niet stom bedoelt hoor
Vlek: oooh fijn dat ML weer een beetje bekoeld is Tof da ie ook met de buurjongens gaat praten. Goeie vent heb je! Giraf: Oh nee dan is regen ERG naar!!! Vanaf vrijdag is het droog, dus ik hoop echt dat t dak er snel op zit! Leuk dat je de indeling al kunt zien. Krijg je helemaal kriebels van he meid Wolfje; Lekker dat Sem in zn blotie heeft geslapen in dit weer!! Finn ligt ook met alleen een luier en een boxer in bedje Jadore: Oh hmm dat schiet niet op nee. Nou ja ik hoor het wel als ik sushi in huis moet halen En tja altijd in een verbouwing is ook niks. Ach alles heb zn voordeel! Kijk dit dan HAHAHAHAHA geniaal!!!: NOS Headlines - Agent ondergespoten met moedermelk
Oh en leuk dat je piano wil gaan spelen!!! Is toch gaaf als je er aanleg voor hebt!! Mag je best zeggen hoor!
Ikke! Ik kan piano spelen en heb er ook 1 in huis staan... nog wel tenminste, want ik doe hem weg ivm ruimte gebrek. Ik speelde er altijd heel veel op, maar sinds I er is heb ik er nog maar weinig naar om gekeken. En nu staat hij in de weg, omdat er steeds meer speelgoed voor de kinderen in de woonkamer komt te staan Maar piano spelen is wel super leuk en ik vind het altijd heel ontspannend! Het is wel lastig om te leren, maar als je een beetje muzikaal bent aangelegd kom je al een heel eind! Anders neem je toch gewoon een paar lessen? Weet je gelijk of je het iets vind...
@Giraf, o dat is niet zo mooi! Wel fijn dat de rest dan opschiet...tjonge klinkt wel als een grote verbouwing! @Vlek, zo word al moe als ik jullie dagindeling lees gelukkig zie je het altijd heel positief en zullen de dagen waarschijnlijk voorbij vliegen lekker hoor even zwemmen! Ja daar ben ik het zeker mee eens! Wij hebben niet perse hele hoge ramen...daar vind ik het al helemaal heel mooi bij staan, maar ik weet zeker dat het giga mooi zal staan en het juist net wat warmer gaat maken en huiselijker...we hebben nog al een strakke woonkamer en zijn nu met andere dingen de warmte erin aan het brengen...uhmm ik zal binnenkort wel even wat spammen dan hebben jullie een beter beeld
Heee wat leuk!! Ik kan een aardig nootje zingen, kunnen we samen optreden hahaha!! Iemand gitaar? Trompet? HAHAHA
Vlek Wel fijn dat ML zelf toch ook wel inzag dat hij gisteren verkeerd reageerde lekker gezwommen vanochtend! Ben jaloers....
Finn heeft ook even geplonsd vanmorgen. Maar t water was nog een beetje koud Had nog geen zon gezien!
@Giraf ohhhh wat leuk!!! Hier zou ik het speelgoed ook moeten verplaatsen, maar ML had het over een speelkamertje/hokje ipv te maken waar we nu een grote voorraadkast hebben dus dan kan de piano mooi bij de eettafel...met een mooie spiegel erboven of schilderij ..ik zie mezelf al helemaal zitten hahaha. Heb jij een vleugel? Ik wil iets als deze: kan ik ook de koptelefoon opzetten en hebben de kindjes er geen last van Super idee zeg om ergens lessen te nemen, kan ik meteen kijken of ik inderdaad een beetje feeling ervoor heb, want dat kan ik zelf wel denken, maar dat hoeft helemaal niet natuurlijk! @Finn leuk gaan we samen haha en maken we onze eigen band, zal jouw ML nog eens jaloers worden hahahaha Wat een verhaal joh over die moedermelk ik denk wel meteen aan een tokkie dan hoor hahaha
Ooooh ja dat kan Finn ook ERG goed! DRUMMEN hahahaha, maar papa en oom zijn ookl drummers, dus zit wel in t bloed Ik speel overigens ook nog blokfluit LEUK Oh en nog een fotootje. Heel eerlijk: Vinden jullie Finn te dik?? Hij zit precies goed hoor, qua gewicht gemiddeld, maar ik kreeg laatst een opmerking... Wist niet zeker hoe ik 'm op moest vatten. ik vind m perfect hoor, maar ja
@Finn, ahhhhh wat cute !!!!! @Band, hahahaha nou Chloe kan heel mooi dansen dus hebben we ook een danseresje o en ze kan ook zingen alleen wel heel zachtjes ...mij kan je echt alleen inzetten voor de piano dan hoor...over 20 JAAR
NOU JA FINN FF NORMAAL HOOR!!! IK GA DUS NIET EENS IN OP JE VRAAG GEKKERD!!!!!! JE HEBT EEN HEERLIJK VENTJE!!! Whahahahaha blokfluit whahahahahahahahaha denk dan meteen aan American pie film
Finn dik??? Eh. helemaal niet eigenlijk.... Ik vind hem ook perfect! Jadore Ik heb geen vleugel, die past al helemaal niet in mijn woonkamer, ik heb deze: Bekijk bijlage 162796
Thanks meid!!! Vind ik ook, maar ik hoor overal: Oh mijn kind weet niet wat snoep is tot het 3 jaar is. Krijgt alleen krentjes of peperkoek. Nou Finn krijgt wel soms tumtummetjes of een snoepje of een ijsje... En toen die stomme opmerking ja toen ging ik twijfelen... Zal t nooit meer doen!!!!